Zou aan de ene kant niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Racer88 het volgende:
Als de koers nog lekker lang blijft dalen zitten beginnen ze daar in china met forums topics:
Europese webshop topic nr1
Met wat zoeken hier in deze topic reeks had je het resultaat kunnen vinden;quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef Racer88 het volgende:
De spullen van Ioffer. das zeker ook allemaal nep?
Keep that in mind, guys.quote:We will also have more deals this coming Cyber Monday, but don't expect us to announce those deals like we did for black Friday, so you best make it a point to check our site on Monday (especially for any interested in a large over the ear headphone deal).
Enjoy
Raz
http://www.mp4nation.net
Ga je de HM5 doen?quote:Op maandag 28 november 2011 01:00 schreef shiznuts het volgende:
Btw...
[..]
Keep that in mind, guys.
Upd.http://mp4nation.net/catalog/specials.html 29% off, op de HM5.
Nog eens extra -5% met 'fokme'.
› http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=60&t=23362
› http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=60&t=23317
› http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=58&t=23328
Ik geloof dat Raz ook wel weet naar wie hij zijn review exemplaren moet sturen...quote:
Een a twee weken als ze het niet te druk hebben..quote:Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef mits het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je je pakketje kan thuis verwachten nadat je brief van douane hebt teruggestuurd (en dus mag betalen)?
Moet helaas belasting betalen over mn HM3's
Idemquote:
die heb ik met kerstboomquote:
wat een 1 cent deal van lightake. Ik heb hem ook binnen gekregen vandaagquote:Op maandag 28 november 2011 16:27 schreef CraHeX het volgende:
Ja, maar voor één cent?
Anders; linkiej?
Nee... heeft een neutrale soundsignature. Ik ga alleen nog voor bassheavy en noice cancelling.quote:
En het scheelt ongeveer 1,5%, doordat je met iDeal geen Paypal-fee betaalt.quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef bakacakes het volgende:
Serieus?
Ik heb gister weer een bestelling voor 55 dollar op DHGate gedaan. In totaal al iets van $500 - 600 nu.. gebruik volgende keer liever iDeal dan Paypal.
Wil je dan moeilijk gaan doen over een product van minder dan 10euro?quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef thethoryd het volgende:
Hoe zit het dan met de garantie via iDeal? Kan je ook claimen?
DHGate bemiddelt ook tussen koper en verkoper.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef thethoryd het volgende:
Hoe zit het dan met de garantie via iDeal? Kan je ook claimen?
Daar is het toch voor gemaakt? Die webshops worden dan door PayPal onder druk gezet, maar ik vroeg me dus af of dat via iDeal ook kanquote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef mergbot het volgende:
[..]
Wil je dan moeilijk gaan doen over een product van minder dan 10euro?
DHGate geeft de betaling pas aan de verkoper, als jij als koper aangeeft dat je het product ontvangen hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Daar is het toch voor gemaakt? Die webshops worden dan door PayPal onder druk gezet, maar ik vroeg me dus af of dat via iDeal ook kan
edit: Ok, thanks Goddelijker
Ik weet wel dat ze er met USB-aansluiting zijn. Handig voor als je met je laptop op schoot zitquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef rene90 het volgende:
Iemand ergens magnetron sloffen tegen gekomen? Heb geprobeerd te zoeken maar kon het niet vinden
Is natuurlijk interessant om te weten gewoon voor o.a.:quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef mergbot het volgende:
[..]
Wil je dan moeilijk gaan doen over een product van minder dan 10euro?
Maar voornamelijk gewoon het hele principe dat je gedekt bent als er iets niet gaat zoals het zou horen en dan is eigenlijk in feite het bedrag 'scheiss egal'.quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef bakacakes het volgende:
Serieus?
Ik heb gister weer een bestelling voor 55 dollar op DHGate gedaan. In totaal al iets van $500 - 600 nu.. gebruik volgende keer liever iDeal dan Paypal.
Wil het niet via www.chinaprices.us , dan is er altijd nog www.ebay.comquote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef rene90 het volgende:
Iemand ergens magnetron sloffen tegen gekomen? Heb geprobeerd te zoeken maar kon het niet vinden
Uiteraard al china prices gepakt maar helaas, welk woord past het beste voor sloffen/pantoffelsquote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is natuurlijk interessant om te weten gewoon voor o.a.:
[..]
Maar voornamelijk gewoon het hele principe dat je gedekt bent als er iets niet gaat zoals het zou horen en dan is eigenlijk in feite het bedrag 'scheiss egal'.
[..]
Wil het niet via www.chinaprices.us , dan is er altijd nog www.ebay.com
Gewoon goed husselen met trefwoorden, vind je altijd wel wat.
Moet trouwens nog ff opmerken dat na wat meer luisteren naar de SN-161 ik helemaal verkocht ben aan ze.Vooral pop/klassiek/enz klinkt waanzinnig goed (standaard laptop output op max), zonder dat je eigenlijk merkt dat je een headphone draagt. Voor hiphop, house, dubstep enz etc, werkt de combi met FiiO E5 wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |