had het na lang zoeken ook gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Optie 1:DHL EXPRESS WORLDWIDE4Dagen23.03.20120,00 %EUR 114,33
En dat is voor een pakket, 20*30*30cm, 2,00 Kg (niet belastbaar qua belasting)
Dat is toch meer een soort marktplaats voor chinese wholesale mensen dan een daadwerkelijke webshop?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Staat aliexpress/alibaba niet erbij??
Heb ik 2x tablets gehaald,was wel snel(1 week met DHL).Oplader is stuk,moet kijken voor een nieuwe.
Ik heb na lang wachten ook een briefje in de brievenbus waarop staat dat er getekend moet worden en ik het de volgende werkdag af kan halen, nog nooit eerder gezien zon briefje, en nog nooit eerder hoeven tekenenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Ramkraker het volgende:
Verstuurt deal extreme pakketjes waarvoor je moet tekenen? ik was er vandaag niet en mijn handtekening moest erop, en ik heb voor de rest niks besteld?
Mooi hoe ze dat makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:44 schreef thecuriousone het volgende:
artscow heeft momenteel een promo met 3D pop-up cards voor maar $0.99
coupon: 3DPOPCARDS
Die Chinezen en hun youtube filmpjes...
mijn tinydealbestelling is na een maand binnenquote:
Zat ik ook te denken. Ik snap wel dat ze een promo doen om een product gelanceerd te krijgen maar de standaard verkoopprijs is ook nog maar $4 of $5 (als je ziet wat een werk ermee gemoeid gaat).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:17 schreef monkeybrain het volgende:
Chinese oma's krijgen blond haar![]()
Maar 30 minuten werk voor een $4 kaart?
Vorige week woensdag besteld, gister(donderdag) ontvangen van FP. Dus enorm snel!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef Saninl het volgende:
Hebben jullie de ervaring dat Focalprice sneller is dan DX?
Ik vind DX zo sloom, en wil toch wel een aantal zonnebrillen
Complimenten!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:21 schreef shiznuts het volgende:
Mijn meest bestellingen komen daarvandaan denk ik. Daarna misschien Pandawill en Everbuying. Gevolgd door BIC en MP4Nation. Dan DX. Sporadisch ook eens besteld op Tinydeal, Lightake, Aliexpress, McBub en Dinodirect. Misschien dat ik er een of twee vergeet.
Veel trouwens ook uit China, maar dan via Ebay. Hoog gehalte van directe concurrentie en het als eerste gevonden willen worden in de zoekresultaten (hoe? Door de prijs te drukken). Optimale Ebay/Paypal-bescherming en eigenlijk altijd uitmuntende afhandeling/oplossingen.
Dit jaar nog altijd niks besteld.![]()
Waar Shiznuts droog staat sinds 2012quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:32 schreef shiznuts het volgende:
<Nog 6 posts te gaan - wie een nieuwe opent, verzin een toffe TT en niet topicnummer +1(gaat automagisch) >
Ik twijfel of het je gelukt isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar Shiznuts droog staat sinds 2012
Toch wel knap hoe je stevig blijft posten en niets kooptGaat iemand nog zo'n posting lijst plaatsen. De laatste keer mezelf gedwongen om niet meer #1 of #2 te komen staan
Gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar Shiznuts droog staat sinds 2012
Toch wel knap hoe je stevig blijft posten en niets kooptGaat iemand nog zo'n posting lijst plaatsen. De laatste keer mezelf gedwongen om niet meer #1 of #2 te komen staan
quote:Top 11 voor reeks "Chinese Webshops" van 24-03-2011 t/m 23-03-2012
nr / aantal posts / gebruiker
001 1941 shiznuts
002 1052 RobertNL
003 0937 tokko1
004 0729 monkeybrain
005 0590 Iemand91
006 0536 08gnoT.
007 0523 Skippy_ball
008 0441 Goddelijker
009 0404 Downstar
009 0404 Miniem
011 0334 bobbernaut
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hier is alles ook al binnen, bestel nu hoogstens eens in de maand iets (kabeltje o.i.d.) als ik het echt nodig heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:32 schreef shiznuts het volgende:
Da's het risico in het leven van een Chinajunkie. Als je je in een jaar uitleeft in China, heb je op een gegeven moment alles al.
Ik had alleen een Ainol Novo 7 Aurora tablet in bestelling staan, maar geannuleerd vanwege leveringsproblemen en nu de mogelijke opvolger al in april. Hoewel Asus/Google misschien een goeie gooi gaan doen hier binnenkort.
<Nog 6 posts te gaan - wie een nieuwe opent, verzin een toffe TT en niet topicnummer +1(gaat automagisch) >
Ik wíst het gewoon!quote:
Fun is dat hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik wíst het gewoon!
Shiz, wat een Spam*** ben je eigenlijk ook!
------
Vandaag kwam ik thuis in m'n brievenbus paar papiertjes:
1 PostNL niet thuis morgen postkantoor
2 PostNL niet thuis andere datum prikken @ website
3 FedEx niet thuis "bel .... voor afspraak"
Kom ik bij m'n appartement zit briefje van DPD tussen de deur geschoven "pakketje bij de buren"
Jeeej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |