Mogelijk dat ze niet ontploffen of smelten/roken, maar als je er eentje wilt kopen voor de muziekbeleving, kun je beter kijken naar iets kwalitatiefs. Philips Fidelio, Creative D100/D120/D160 of Logitech Mini Boombox ofzo, als voorbeeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Ramkraker het volgende:
zijn die iphone docking stations met speakers enz nog een beetje betrouwbaar uit china? of kan ik beter een echte apple halen in nederland?
'tv antenna' / 'analog antenna' / 'aerial antenna' / 'aerial receiver' / 'analog receiver' / etc al geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:27 schreef W00fer het volgende:
Kan iemand me helpen met zo'n soort antenne voor mijn draagbare tv'tje?
Ik vind er tot nu toe alleen op Alibaba per 1000 stuks.
Liever niet die met een snoertje eraan.
[ afbeelding ]
Het postkantoor bellen gaat uiteraard niet werken, maar wat zijn de stappen die ik kan ondernemen?quote:Dear Blik,
Hello, thanks for your letter and your order 100080511A has been shipped on 2012-02-08 21:55:35 and via normal airmail which have no tracking number. It would have arrived your local and could you pls contact with your local post office about it.
Best regards
Vicky
Zeggen dat je contact hebt gezocht en dat 't nog niet binnen isquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:31 schreef Blik het volgende:
Heb even advies nodig aangezien ik niet zo vaak bij Chinese shops bestel.
Situatie: Een product besteld op 13 januari en sindsdien er niks meer van gehoord. Afgelopen week een mail gestuurd en kreeg onderstaande reactie:
[..]
Het postkantoor bellen gaat uiteraard niet werken, maar wat zijn de stappen die ik kan ondernemen?
We hebben hier een opgelicht kijkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja als je het als reserve oplader koopt en niet als imitatie oplader, kan ik het me voorstellen.
Wat ik ook begrepen heb is dat er soms teveel lood in dat soort opladers zit in verhouding met de Europese richtlijnen. Dat houdt in dat zodra dat ding stuk gaat en jij 'm weggooit, dat lood in het milieu terecht komt.
Ja ik weet het, alles wat ze bij opgelicht zeggen moet je sowieso met een korrel zout nemenquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
We hebben hier een opgelicht kijker![]()
Gewoon inleveren bij de gemeente stort waar je alles met een stekker gratis kan inleveren, dan wordt het het beste gerecycled en valt het met die vervuiling vast wel wat mee![]()
En aangezien geen enkel elektrisch apparaat eigenlijk zomaar de prullenbak in mag, is dit ook helemaal niet van toepassing.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zeggen dat je contact hebt gezocht en dat 't nog niet binnen is
[..]
We hebben hier een opgelicht kijker![]()
Gewoon inleveren bij de gemeente stort waar je alles met een stekker gratis kan inleveren, dan wordt het het beste gerecycled en valt het met die vervuiling vast wel wat mee![]()
Ja somsquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Ramkraker het volgende:
Verstuurt deal extreme pakketjes waarvoor je moet tekenen? ik was er vandaag niet en mijn handtekening moest erop, en ik heb voor de rest niks besteld?
Optie 1:DHL EXPRESS WORLDWIDE4Dagen23.03.20120,00 %EUR 114,33quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:44 schreef revpolen het volgende:
iemand enig idee wat een pakket van 2 kilo versturen kost naar china?
per DHL en de goedkoopste methode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |