abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2012 @ 16:49:59 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109015811
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_109015843
quote:
13s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij heeft zijn ex heel andere ideeën over wat gepast is en wat niet. Dat was al duidelijk he? :')
Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.
Eerst iemand dumpen op vakantie voor een ander en dan die andere meenemen naar de feestjes van je ex. Schandalig onbeschoft vind ik het.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_109015916
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eerst iemand dumpen op vakantie voor een ander en dan die andere meenemen naar de feestjes van je ex. Schandalig onbeschoft vind ik het.
Zo denk ik er ook over. En ik zou het hem ook heel goed duidelijk maken als dit mij was overkomen. Maar Ang3l moet weer zich zo nodig volwassen gedragen in dezen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:53:02 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109015934
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja maar ja, even ter (absurde) vergelijking:

Stel je organiseert Lowlands, iets waar hij altijd al heen ging. En dit gebeurt. Kun je dan eisen dat ie niet meer naar Lowlands komt? Of moet hij daarom, omdat ik t niet aankan, maar ineens niet meer naar Lowlands gaan?

Het is en blijft een openbaar feestje, met kaartverkoop etc. :{
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 16:54:02 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109015982
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. En ik zou het hem ook heel goed duidelijk maken als dit mij was overkomen. Maar Ang3l moet weer zich zo nodig volwassen gedragen in dezen.
O trust me, ik heb niet gezegd dat ik me volwassen ga gedragen als ik die nieuwe vriend voor het eerst sinds "het" in levende lijve voor mijn neus heb hoor ;)

Ik ben voor komend feest dan ook even uit de voorzitters-rol gezet en ben die avond niet in functie. I can do whatever the F I like ;)
L'Amour menaçant:
pi_109016038
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Stel je organiseert Lowlands, iets waar hij altijd al heen ging. En dit gebeurt. Kun je dan eisen dat ie niet meer naar Lowlands komt? Of moet hij daarom, omdat ik t niet aankan, maar ineens niet meer naar Lowlands gaan?

Als je een beetje fatsoen in je donder hebt, dan durf je je voorlopig niet meer te vertonen op feestjes die je ex die je beflikkerd hebt organiseerd.

Het gaat niet eens om of jij het zou vragen of niet, je zou het niet hoeven vragen, dat is het punt. ;)
pi_109016093
quote:

[..]

Ik zou het hem heel duidelijk maken dat je hem niks verbiedt, maar dat je niet op zijn aanwezigheid gesteld bent. En al helemaal niet als hij de gozer meeneemt waar hij je in feite mee belazerd heeft. Klein, door vrienden georganiseerd feestje of groot festival alike.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_109016156
Kluts en ik zijn beiden even vergevings gezind hierin lijkt het :')
pi_109016164
quote:

[..]

Lowlands is zo groot dat je elkaar niet tegen hoeft te komen. Vind ik toch anders :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:58:09 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016194
quote:
18s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zou het hem heel duidelijk maken dat je hem niks verbiedt, maar dat je niet op zijn aanwezigheid gesteld bent. En al helemaal niet als hij de gozer meeneemt waar hij je in feite mee belazerd heeft. Klein, door vrienden georganiseerd feestje of groot festival alike.
Dat heb ik hem al gezegd bij t vorige feest. Dat ik hem niets kan verbieden maar dat ik het niet op prijs zou stellen.

En die gozer die ging iedere maand naar friso met z'n vrienden. Dus ook al zou Yvo zich e riets van aantrekken, die gast zeer zeker niet. Die komt toch wel denk ik.

Klein als in 400 man in de Effenaar en door een groep vrijwilligers. Niet bij me thuis of zo in een tuin he :D Dus wel degelijk openbaar.
L'Amour menaçant:
pi_109016234
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Kluts en ik zijn beiden even vergevings gezind hierin lijkt het :')
Mij krijg je op zich niet snel echt kwaad (hoewel, ik bezit wel wat temperament, maar echt kwaad word ik zelden), maar als iemand mij zoiets zou flikken dan wordt ik ineens heel principieel en koppig.
pi_109016259
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat heb ik hem al gezegd bij t vorige feest. Dat ik hem niets kan verbieden maar dat ik het niet op prijs zou stellen.

En die gozer die ging iedere maand naar friso met z'n vrienden. Dus ook al zou Yvo zich e riets van aantrekken, die gast zeer zeker niet. Die komt toch wel denk ik.

Klein als in 400 man in de Effenaar en door een groep vrijwilligers. Niet bij me thuis of zo in een tuin he :D Dus wel degelijk openbaar.
Neem je het nu nog voor hem op ook?
  maandag 12 maart 2012 @ 17:01:25 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109016354
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Echt he. Ik zie Effenaar en denk: he daar woon ik ongeveer. Geef even signalement en dag door van dat feest. Regel ik het even. Maar ja, met zo'n instelling.
pi_109016469
quote:

[..]

Mij krijg je op zich niet snel echt kwaad (hoewel, ik bezit wel wat temperament, maar echt kwaad word ik zelden), maar als iemand mij zoiets zou flikken dan wordt ik ineens heel principieel en koppig.
Misschien moeten wij dan ook maar naar dat feestje om z´n ex in elkaar te timmeren :')
  maandag 12 maart 2012 @ 17:05:29 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016522
quote:

[..]

Waarom niet?

Ik heb een gesprek met hem gehad en ik weet dat het van binnen geen slecht mens is en dat hij dingen niet bewust doet om mij te kwetsen. Hij is ook niet vreemdgegaan. Er zijn wel andere flink lullige dingen etc geweest ja, absoluut waar. En dat ie wel wat meer rekening mag houden met mijn gevoelens is ook absoluut waar.

De vraag is echter, hoe lang moet dat? Hoe lang kan ik eisen, of moet hij uit zichzelf aandragen, dat het not-done is naar dat feest te komen?

En zoals ik al zei: die nieuwe vriend van hem is zo'n lul dat die sowieso er toch wel zal zijn.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 17:06:35 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016560
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien moeten wij dan ook maar naar dat feestje om z´n ex in elkaar te timmeren :')
Ik ga er heen met zijn beste vriend, die mij op dit moment liever ziet dan hem, en die van het nieuwe vriendje echt niets moet hebben. Dat is al een straf op zich ;)
L'Amour menaçant:
pi_109016588
volwassen kijk erop heb je Ang3l! :Y
pi_109016608
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik heb een gesprek met hem gehad en ik weet dat het van binnen geen slecht mens is en dat hij dingen niet bewust doet om mij te kwetsen. Hij is ook niet vreemdgegaan. Er zijn wel andere flink lullige dingen etc geweest ja, absoluut waar. En dat ie wel wat meer rekening mag houden met mijn gevoelens is ook absoluut waar.

De vraag is echter, hoe lang moet dat? Hoe lang kan ik eisen, of moet hij uit zichzelf aandragen, dat het not-done is naar dat feest te komen?

En zoals ik al zei: die nieuwe vriend van hem is zo'n lul dat die sowieso er toch wel zal zijn.
Zoals ik dit lees is het gewoon pure onverschilligheid. Wat in mijn ogen nog een graadje erger is dan bewust kwetsen. En hoe lang dat moet? Zolang als jij je niet prettig voelt met de aanwezigheid van je ex en nieuwe vriend.
pi_109016638
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:08 schreef Barbusse het volgende:

En hoe lang dat moet? Zolang als jij je niet prettig voelt met de aanwezigheid van je ex en nieuwe vriend.
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....

zolang? :o
  maandag 12 maart 2012 @ 17:09:40 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016643
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:07 schreef rival het volgende:
volwassen kijk erop heb je Ang3l! :Y
Soms. En op andere momenten wil ik wraak nemen door met zijn beste (hetero) vriend naar bed te gaan. Maar ach ;)
L'Amour menaçant:
pi_109016671
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef rival het volgende:

[..]

Desnoods ja. Het gaat om jouw gemoedsrust, hij heeft al aangegeven er niet mee te zitten.
pi_109016677
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Soms. En op andere momenten wil ik wraak nemen door met zijn beste (hetero) vriend naar bed te gaan. Maar ach ;)
natuurlijk heb je die dagen.... maar zo over het algemeen heb je er wel een heldere kijk op... dat scheelt een hoop, juist voor jezelf :)
  maandag 12 maart 2012 @ 17:11:32 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016708
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef rival het volgende:

[..]

Ja ik vind niet dat ik dat kan "maken". Niet dat ik iets "maak", hij maakt me iets, maar goed. Ik vond wel dat ik dat kon maken bij het eerste feest nadat ik terug was uit Australie. Ik wilde een fijne ongecompliceerde avond hebben en dat zou ik niet hebben als hij er zou zijn. Dat snapte hij. Maar voor hoe lang kan ik gaan "eisen" of moet hij "rekening houden met" het feit dat ik hem niet met de nieuwe wil zien?
L'Amour menaçant:
pi_109016716
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Desnoods ja. Het gaat om jouw gemoedsrust, hij heeft al aangegeven er niet mee te zitten.
ik vind dat heel erg overdreven....
pi_109016766
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik vind niet dat ik dat kan "maken". Niet dat ik iets "maak", hij maakt me iets, maar goed. Ik vond wel dat ik dat kon maken bij het eerste feest nadat ik terug was uit Australie. Ik wilde een fijne ongecompliceerde avond hebben en dat zou ik niet hebben als hij er zou zijn. Dat snapte hij. Maar voor hoe lang kan ik gaan "eisen" of moet hij "rekening houden met" het feit dat ik hem niet met de nieuwe wil zien?
juist..... eigenlijk mag je zelfs helemaal niks eisen.... logisch dat je hem zeker dat eerste feesetje niet wilde zien.... en netjes van hem dat hij daar dan wegblijft... maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen...
  maandag 12 maart 2012 @ 17:14:16 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016792
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef rival het volgende:

[..]

Het liefst zou ik ze niet op "mijn" feest voor het eerst samen zien, maar goed, zo'n avond is 1 vand e weinige avodn en in Eindhoven en omstreken voor een flink gay feestje. Verder ben ik ze nog niet tegengekomen.

Van de andere kant: het moet toch een keer (nou ja, moet, het gebeurt toch een keer) en ach ja, heb ik ook weer eens gevochten ;)

O nee wacht, ik heb gevochten met De Club toen, met Tygo en zo. Tot bloedens toe. *LOL* Ik kan het wel!
L'Amour menaçant:
pi_109016832
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef rival het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:16:08 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016837
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:13 schreef rival het volgende:

[..]

juist..... eigenlijk mag je zelfs helemaal niks eisen.... logisch dat je hem zeker dat eerste feesetje niet wilde zien.... en netjes van hem dat hij daar dan wegblijft... maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen...
Mja, dat zegt mijn hoofd ook.
Mijn hart wil ze er nu echter nog echt niet zien.
En dan ga ik heel theoretisch denken: Bij hoeveel feesten is de grens bereikt van het kunnen "eisen"? :')

Ik denk altijd eerst aan anderen en dan pas aan mezelf. Ook al doet het mij pijn.

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanavond, en einde van de maand. :{
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 17:17:38 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109016882
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.
Als jij nou gewoon mijn date wordt voor het aankomende Friso-feest... :'( Anders kan ik dit echt niet aan.........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
pi_109016894
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:

succes :)
pi_109016948
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon mijn date wordt voor het aankomende Friso-feest... :'( Anders kan ik dit echt niet aan.........

SPOILER
SPOILER
Zou dat helpen? :')
pi_109016960
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja, dat zegt mijn hoofd ook.
Mijn hart wil ze er nu echter nog echt niet zien.
En dan ga ik heel theoretisch denken: Bij hoeveel feesten is de grens bereikt van het kunnen "eisen"? :')

Ik denk altijd eerst aan anderen en dan pas aan mezelf. Ook al doet het mij pijn.

Succes in ieder geval kerel. :)
pi_109017038
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zou er zelf ook problemen mee hebben als ik Ang3l was.. ik ben wat dat betreft ook wel gevoelig... maar denk ik dan logisch na dan besef ik wel dat ik eigenlijk niks kan eisen of bepalen oid...
  maandag 12 maart 2012 @ 17:22:06 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109017040
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zou dat helpen? :')
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrlijk! O-)
L'Amour menaçant:
pi_109017318
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrlijk! O-)
Ik vraag het me af, denk niet dat hij er in trapt :')
  maandag 12 maart 2012 @ 17:47:07 #36
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_109017934
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef rival het volgende:

[..]

maar denk ik dan logisch na dan besef ik wel dat ik eigenlijk niks kan eisen of bepalen oid...
Zo is het, hoe anders het ook voelt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 12 maart 2012 @ 17:50:17 #37
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109018043
Mja, ik vind de reacties nogal heftig. De ex heeft angel niet beflikkerd, hij is gewoon verliefd geworden op een ander. Pijnlijk en naar, maar ze hebben het uitgesproken en er was geen kwaad in de zin.

Dat de situatie kut is, dat zeker. UIk heb ook twee jaar mijn favoriete hang out vermeden omdat ik de confrontatie niet aan wilde gaan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 maart 2012 @ 17:51:37 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109018097
Kluts .... Op de radio knalt alyssa reis met alone again. Toeval? Heiligschennis of toch nog net fijn fout? ;)
L'Amour menaçant:
pi_109018209
Ik weet het, ik kan daar heul heftig op reageren :@
pi_109018223
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Ripley het volgende:
Mja, ik vind de reacties nogal heftig. De ex heeft angel niet beflikkerd, hij is gewoon verliefd geworden op een ander. Pijnlijk en naar, maar ze hebben het uitgesproken en er was geen kwaad in de zin.

Dat de situatie kut is, dat zeker. UIk heb ook twee jaar mijn favoriete hang out vermeden omdat ik de confrontatie niet aan wilde gaan.
Mwah, hij vond een ander liefje tijdens de vakantie van Ang3l, jij bent toch ook niet zo naief om dan te denken dat er niet al langer iets speelt?

quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Kluts .... Op de radio knalt alyssa reis met alone again. Toeval? Heiligschennis of toch nog net fijn fout? ;)
Fijn fout! :D
pi_109018247
En succes vanavond Ang3l. Wat er ook gebeurd, verlies vooral jezelf niet uit het oog. :*
  maandag 12 maart 2012 @ 18:01:14 #42
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109018423
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mwah, hij vond een ander liefje tijdens de vakantie van Ang3l, jij bent toch ook niet zo naief om dan te denken dat er niet al langer iets speelt?

Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeld :)
  maandag 12 maart 2012 @ 18:04:01 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109018522
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeld :)
Ja want afspreken met de ander is handiger als je eigen vriendje op vakantie is en het uitmaken pas als de ander JA zegt ipv uitmaken als er twijfels zijn is ook veiliger, zeker als ik op vakantie ben. Via de telefoon. ;)

Ik zal niet doen alsof hij een boeman is. Maar laten we m nou niet heiliger maken dan ie is.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 18:08:35 #44
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109018673
Ik ken dat klotegevoel natuurlijk wel al te goed. Ik zou het zelf uit de weg gaan,, ongeacht wat voor rechten je ook op een feestje zou hebben oid. Ik zou de hassle nieta angaan want het kan alleen in heartbreak voor jezelf eindigen.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:09:33 #45
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109018707
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja want afspreken met de ander is handiger als je eigen vriendje op vakantie is en het uitmaken pas als de ander JA zegt ipv uitmaken als er twijfels zijn is ook veiliger, zeker als ik op vakantie ben. Via de telefoon. ;)

Ik zal niet doen alsof hij een boeman is. Maar laten we m nou niet heiliger maken dan ie is.
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.
pi_109019079
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Toen Ang3l op vakantie was ja, nogal achterbaks in mijn ogen. De timing is hufterig en de situatie ook.
pi_109019184
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.
Je moet een oude sok niet weggooien voor je een nieuwe hebt? Ik neem aan dat je dat niet bedoelt. :)
  maandag 12 maart 2012 @ 18:30:37 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109019446
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 18:31:55 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109019489
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:08 schreef Ripley het volgende:
Ik ken dat klotegevoel natuurlijk wel al te goed. Ik zou het zelf uit de weg gaan,, ongeacht wat voor rechten je ook op een feestje zou hebben oid. Ik zou de hassle nieta angaan want het kan alleen in heartbreak voor jezelf eindigen.
Uit de weg gaan wordt een stuk lastiger op je "eigen" feestje. ;) Kan daar niet bepaald wegblijven.
L'Amour menaçant:
pi_109019635
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.
Dat lijkt mij dus ook.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:38:37 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109019698
En dan niet ineens pas als blijkt dat je gevoelens beantwoord worden en dan ineens snel binnen 3 dagen ook al is de ander aan de andere kant vd wereld.
L'Amour menaçant:
pi_109020161
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:38 schreef Ang3l het volgende:
En dan niet ineens pas als blijkt dat je gevoelens beantwoord worden en dan ineens snel binnen 3 dagen ook al is de ander aan de andere kant vd wereld.
Precies dat.
pi_109024610
*killed it.
  maandag 12 maart 2012 @ 20:32:34 #54
141482 Q.
JurassiQ
pi_109025015
Mooi! *O*
For great justice!
pi_109025038
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef Q. het volgende:
Mooi! *O*
Bier! *O*
  maandag 12 maart 2012 @ 20:35:02 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_109025150
Vrijdag weer! *O*
For great justice!
pi_109025223
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:35 schreef Q. het volgende:
Vrijdag weer! *O*
Vanavond weer! *O* En vrijdag bedrijfsborrel! *O*
  maandag 12 maart 2012 @ 20:37:12 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_109025273
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vanavond weer! *O* En vrijdag bedrijfsborrel! *O*
Ik wil ook bier! *O*
Heb bier in de koelkast! *O*
Maar drink het niet op! *O*
For great justice!
  maandag 12 maart 2012 @ 21:51:30 #59
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109029894
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb niet tussen jullie ingelegen. Maar er is een groot gebied tussen niets meer voor iemand voelen, twijfelen over je gevoel voor een ander of zeker voor een ander gaan. Dat is niet altijd zwart- wit. Dat je uitzoekt hoe het precies zit met dat gevoel omdat je niet zeker weet hoe of wat, dat lijkt me handig.

Dat dat nare gevolgen heeft gehad voor jou is wel onwijs kut. En de schoonheidsprijs verdient het niet, omdat je abroad was en het dus een andere ervaring voor je verknalde.

Anyway, ik zou mezelf niet blootstellen aan zo'n moment voor een feestje. Je doet alleen jezelf er pijn mee. Een feestje vieren kan elders ook wel.
  maandag 12 maart 2012 @ 22:26:25 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109032306
Waar is mn vakantiestemming? ;(
pi_109032360
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:26 schreef Cue_ het volgende:
Waar is mn vakantiestemming? ;(
Niet hier ik heb net even gekeken :D waar gaat de reis heen mevrouw Cue?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 12 maart 2012 @ 22:33:25 #62
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109032737
Ik ben jaloers cue! Lekker hoor, zo'n zonbreak!
  maandag 12 maart 2012 @ 22:40:41 #63
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_109033147
en even reageren op vanmorgen:

@Angel: ken jij er niet nog een paar waar ik uit kan kiezen? :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 12 maart 2012 @ 23:21:46 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109035145
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ben jaloers cue! Lekker hoor, zo'n zonbreak!
:) dat zeker!
Nu nig daadwerkelijk t gevoel krijgen.
Morgen on 5 uur de wekker :')
  maandag 12 maart 2012 @ 23:28:11 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109035419
Nou, dat was denk ik hoofdstuk Yvo.

Hij zou vanavond mijn spullen komen afgeven en ff wat drinken. Had ie vorige week afgesproken, maar nog geen tijd genoemd. Ik denk ik ga er niet achteraan, ik hoor 't wel. Komt ie ergens gedurende de avond met een kutsmoes dat ie niet kan, dan morgen maar.

Heb hem gezegd dat 't niet hoeft en hij vertelde me dat t op dit moment niet goed voelt. Omdat ik en zijn nieuwe vriend niet boteren (heb hem maar niet gezegd dat zijn vrienden hem ook niet uit kunnen staan... not my place)."Het voelt op dit moment niet goed in ieder geval. Kan komen". En dat terwijl hij graag vrienden wilde blijven.

Nou Yvo, ik heb genoeg vrienden, waaronder de jouwe, die je aan het verwaarlozen bent. je denkt toch niet dat ik ga zitten wachten totdat het "goed voelt" voor je? Met Jan gaat het nooit goed komen, dus daar hoef je niet op te wachtten. Maar vooral geen dingen doen die niet goed voelen hoor.

En ondertussen hoorde de beste vriend van hem van dit alles via via en die sms't me dat ie wil weten wat er is. Vertelt me da Yvo hem ook steeds afblaast met kutsmoesjes en zo. Heb gezegd dat ie lekker moest genieten van z'n vakantie (zit in Portugal) en dat ie zich geen zorgen moest maken om me, maar hij wilde t toch ff weten wat er was en me steunen.

Ppff. Handen trillen van kwaadheid. Maar goed. Ik denk dat dit het was dus.
En misschien ook maar beter zo.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 23:30:04 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109035511
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en even reageren op vanmorgen:

@Angel: ken jij er niet nog een paar waar ik uit kan kiezen? :P
Voor de dudefarm?

HA GODT! Zie je niu wel dat late reacties lonen!!!!! :P
L'Amour menaçant:
  maandag 12 maart 2012 @ 23:31:39 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109035581
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb niet tussen jullie ingelegen. Maar er is een groot gebied tussen niets meer voor iemand voelen, twijfelen over je gevoel voor een ander of zeker voor een ander gaan. Dat is niet altijd zwart- wit. Dat je uitzoekt hoe het precies zit met dat gevoel omdat je niet zeker weet hoe of wat, dat lijkt me handig.

Dat dat nare gevolgen heeft gehad voor jou is wel onwijs kut. En de schoonheidsprijs verdient het niet, omdat je abroad was en het dus een andere ervaring voor je verknalde.

Anyway, ik zou mezelf niet blootstellen aan zo'n moment voor een feestje. Je doet alleen jezelf er pijn mee. Een feestje vieren kan elders ook wel.
Uh, het is MIJN feest wat IK organiseer, dus ik ben er sowieso. Als er iemand ergens anders een feestje zou moeten gaan vieren dan zou IK niet degene van de twee zijn, wel?
L'Amour menaçant:
pi_109036039
Klinkt als een kut situatie Ang3l, hoop dat je wel van je feestje kan genieten.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:02:28 #69
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109036694
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Uh, het is MIJN feest wat IK organiseer, dus ik ben er sowieso. Als er iemand ergens anders een feestje zou moeten gaan vieren dan zou IK niet degene van de twee zijn, wel?
Je organiseert het deze keer niet toch? Daarnaast kun je enorm op je strepen gaan staan inderdaad en daar zijn een hoop argumenten voor. Alleen ben jij straks degene die zich wil bewijzen en een kutavond heeft. Ik zou in dit geval de eer aan jezelf houden en jezelf beschermen voor dat rot gevoel. Volgende maand is dat feestje er ook nog en ben je emotioneel iets minder kwetsbaar.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:03:58 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109036740
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:43 schreef PeuRac het volgende:
Klinkt als een kut situatie Ang3l, hoop dat je wel van je feestje kan genieten.
Koste wat het kost, als is het fake (maar liever echt natuurlijk).
Ik ga hem niet het genoegen geven me een kut avond te zien hebben.
Om even iggy pop te quoten:

I've had a whole in my heart for so long.
But I've learned to fake it and just smile along.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:05:50 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109036789
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je organiseert het deze keer niet toch? Daarnaast kun je enorm op je strepen gaan staan inderdaad en daar zijn een hoop argumenten voor. Alleen ben jij straks degene die zich wil bewijzen en een kutavond heeft. Ik zou in dit geval de eer aan jezelf houden en jezelf beschermen voor dat rot gevoel. Volgende maand is dat feestje er ook nog en ben je emotioneel iets minder kwetsbaar.
De eer aan mezelf houden is niet wegblijven van mijn eigen feestje. Dat ik tijdelijk de voorzittersrol afgestaan heb wil niet zeggen dat ik er niet meer aan meewerk noch dat ik er niet meer mee verbonden ben. Dat ben ik al 2 jaar. Hij, wat... een half jaartje met mij mee? Voorheen was hij nog nooit geweest. Dus ik zie niet in waarom ik de eer aan mezelf zou moeten houden door niet te verschijnen op een feest waar ik aan meewerk en waar al mijn vrienden zijn.

Ik ben nog steeds de gastvrouwen aan het regelen, communicatie ana het doen etc etc. Dat "volgende maand is er ook een feestje" kan beter tegen hem gezegd worden.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:06:26 #72
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109036803
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Waarom zou je dat willen? Waarom zou je een fake leuke avond willen? Ik zou lekker met wat vrienden iets echts leuks gaan doen en jezelf de narigheid besparen in plaats van een punt maken en uiteindelijk als degene eindigen die zich thuis het rotste voelt.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:08:35 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109036870
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Waarom zou je dat willen? Waarom zou je een fake leuke avond willen? Ik zou lekker met wat vrienden iets echts leuks gaan doen en jezelf de narigheid besparen in plaats van een punt maken en uiteindelijk als degene eindigen die zich thuis het rotste voelt.
Dat is hetzelfde als dat jij mee werkt aan een tv presentatie of wat dan ook, voor je werk, en dat Zbbrox (dan ff je ex) daar heen gaat.... en jij maar thuis blijft. Hallo, dit is jouw ding, laat hem wegblijven als ie een greintje fatsoen heeft.
L'Amour menaçant:
pi_109036880
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

fake it, till you make it.

Werkt altijd prima voor mij, je gaat er vanzelf in geloven.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:09:35 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109036907
Anyway, time for bed.
Poging tot relaxen :W
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:09:47 #76
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109036915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De eer aan mezelf houden is niet wegblijven van mijn eigen feestje. Dat ik tijdelijk de voorzittersrol afgestaan heb wil niet zeggen dat ik er niet meer aan meewerk noch dat ik er niet meer mee verbonden ben. Dat ben ik al 2 jaar. Hij, wat... een half jaartje met mij mee?

Ik ben nog steeds de gastvrouwen aan het regelen, communicatie ana het doen etc etc. Dat "volgende maand is er ook een feestje" kan beter tegen hem gezegd worden.
Tuurlijk. Maar zijn nieuwe lief komt dan zeker nog wel zoals je zei. Is je punt maken je het nare gevoel waard.

Daarnaast bagatelliseer je nu dat jullie een half jaartje samen waren. Als dat kennelijk zo kort is, waarom is dit dan zo'n big deal voor je.

Nogmaals, niet dat ik je gevoel niet begrijp hoor. Maar het is zo de reactie van een pubermeisje zeg maar qua gedrag., in mijn optiek. Kies liever voor jezelf in plaats voor het maken van een punt.

Maar goed, dat is mijn optiek. Het hoeft niet de jouwe te zijn.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:10:55 #77
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_109036954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als dat jij mee werkt aan een tv presentatie of wat dan ook, voor je werk, en dat Zbbrox (dan ff je ex) daar heen gaat.... en jij maar thuis blijft. Hallo, dit is jouw ding, laat hem wegblijven als ie een greintje fatsoen heeft.
Ehm nee, want dat is mijn werk. Dit is een erbij hobbyisme van jou, tenminste voor zover ik het begrijp.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:20:21 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109037242
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ehm nee, want dat is mijn werk. Dit is een erbij hobbyisme van jou, tenminste voor zover ik het begrijp.
Uh nee. Vrijwilligerswerk is nog steeds werk. En veel ook.
L'Amour menaçant:
pi_109037599
Waarom staan dr geen nummers meer..
pi_109039337
:7
pi_109039358
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje gelezen en kan dus ook even de botte lul uithangen. Ik begrijp het zeer dat bij een scheiding de zaken waar je uit gaat de eerste periode ook een beetje gescheiden worden. Cafe van hem en cafe van .... hem.

Maar wat ik zo van je hoor ging iedereen al naar dezelfde zaken. Dan horen dit soort dingen er een beetje bij en is het denk ik vooral even door de zure appel heen bijten dan wen je er sneller aan.

Het was maar een relatie van enkele maanden en niemand is te horen van zijn eigen plan af te wijken. Wie er dan meer of minder recht heeft op locaties is eigenlijk al een non discussie.

Vervelend voor je? Jazeker als de benadeelde partij in deze maar wel iets wat je een plekje moet geven en even doorheen moet. En je lovers volgende keer uit een andere kring halen ;)
pi_109039359
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En om je op te beuren een nummer met een toepasselijke titel 8-)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 07:32:03 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_109039597
Godt! *O*
For great justice!
pi_109039601
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:32 schreef Q. het volgende:
Godt! *O*
Q! *O*

Hoest op je werk? Nog mensen er uit of relatief rustig?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 07:42:16 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_109039661
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Q! *O*

Hoest op je werk? Nog mensen er uit of relatief rustig?
Er zit één collega waar er 30 kunnen zitten. *O*
For great justice!
pi_109039668
Mogge :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_109039693
Goedemorgen
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_109039695
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Kostenbesparing FTW *O*
pi_109039727
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik las het verkeerd. Ik las er zit 1 collega waar er 30 in kunnen zitten. ik dacht al damn dat moet een zwaargewicht zijn hahaha.

Laten het er maar op houden dat het nog vroeg is.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 07:52:25 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109039730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 06:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje gelezen en kan dus ook even de botte lul uithangen. Ik begrijp het zeer dat bij een scheiding de zaken waar je uit gaat de eerste periode ook een beetje gescheiden worden. Cafe van hem en cafe van .... hem.

Maar wat ik zo van je hoor ging iedereen al naar dezelfde zaken. Dan horen dit soort dingen er een beetje bij en is het denk ik vooral even door de zure appel heen bijten dan wen je er sneller aan.

Het was maar een relatie van enkele maanden en niemand is te horen van zijn eigen plan af te wijken. Wie er dan meer of minder recht heeft op locaties is eigenlijk al een non discussie.

Vervelend voor je? Jazeker als de benadeelde partij in deze maar wel iets wat je een plekje moet geven en even doorheen moet. En je lovers volgende keer uit een andere kring halen ;)
Hij ging pas naar die plekken toen ik hem meenam. Niet eerder. Dus nee. Hij kwam totaal niet uit mijn kring. Hadden geen enkele overlap. Nu wel ja. Sterker nog, ook z'n nieuwe vriend heb ik aan hem voorgesteld.
L'Amour menaçant:
pi_109039758
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij ging pas naar die plekken toen ik hem meenam. Niet eerder. Dus nee. Hij kwam totaal niet uit mijn kring. Hadden geen enkele overlap. Nu wel ja. Sterker nog, ook z'n nieuwe vriend heb ik aan hem voorgesteld.
:?

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:

dinsdag 13 maart 2012 @ 08:06:03 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_109039859
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kostenbesparing FTW *O*
Ze besparen ook al op de verwarming. IJspegels FTW! *O*
For great justice!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:06:12 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109039861
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

:?

[..]

De nieuwe vriend ja. Niet hij zelf.
L'Amour menaçant:
pi_109039874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De vriend ja. Niet hij zelf.
Ze zijn nu toch een stel. Dat zie ik als 1.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:10:18 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109039897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze zijn nu toch een stel. Dat zie ik als 1.
Ik zeg toch al vanaf t begin dat ik niet kan eisen dat ze wegblijven? Dat is niet mijn plaats. Maar ik zelf zal t ook niet doen, want mijn feest. Hij kan echter niet nu verwqchten dat ik gezellig met die 2 aan de koffietafel ga zitten, en dat is zijn vereiste voor een vriendschap. Nah, gaat niet gebeuren, zeker niet na 1,5 maand.
L'Amour menaçant:
pi_109039929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zeg toch al vanaf t begin dat ik niet kan eisen dat ze wegblijven? Dat is niet mijn plaats. Maar ik zelf zal t ook niet doen, want mijn feest. Hij kan echter niet nu verwqchten dat ik gezellig met die 2 aan de koffietafel ga zitten, en dat is zijn vereiste voor een vriendschap. Nah, gaat niet gebeuren, zeker niet na 1,5 maand.
Daarom ga vriendschappen niet werken denk ik. Zeker niet als het uit is gegaan tegen de zin in van 1 van de 2. Natuurlijk is het vervelend dat hij komt. Voor jou.

Hij heeft er kennelijk weinig moeite mee om je op deze manier onder ogen te komen. Ook een flink teken lijkt mij en geen positieve.

Klaar mee zijn, contacten verbreken en accepteren dat het geen leuk persoon is.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:18:54 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109039965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daarom ga vriendschappen niet werken denk ik. Zeker niet als het uit is gegaan tegen de zin in van 1 van de 2. Natuurlijk is het vervelend dat hij komt. Voor jou.

Hij heeft er kennelijk weinig moeite mee om je op deze manier onder ogen te komen. Ook een flink teken lijkt mij en geen positieve.

Klaar mee zijn, contacten verbreken en accepteren dat het geen leuk persoon is.
Hij heeft er juist wel moeite mee om me onder ogen te komen, want dat was al te merken bij t eerste gesprek, dat vertelt ie z'n (mijn) vrienden en dat is te merken vanwege t smoesje wat er kwam. Hij snapt donders goed dat wa hij heeft gedaan fout is geweest, tenminste, de manier waarop.

Een vriendschap met hem kan werken, maar met die ander niet.

De vriendschap met zijn vrienden wil ik niet verbreken want als ik van iemand steun heb gehad de laatste weken dan is het wel van z'n beste vriend en 2 andere vrienden. Dat ga ik niet zomaar aan de kant zetten (en dan zouden ze ook boos worden :D ). Dat maakt het een beetje lastig om de werelden te scheiden. Dat, en het Frisofeest wat het enige grote gayfeest in Eindhoven is.

Voor de rest hoeven onze werelden elkaar niet te raken. Hij gaf echter aan dat hij graag vrienden wilde blijven, concertje, biertje. Tja. Ik zag er niets op tegen. Maar ik heb genoeg vrienden en hem dus niet nodig, en zolang hij iets met die CENSUUR heeft gaat dat idd echt niet werken. Niet doen dus.

Wel grappig dat de laatste zin die je zegt, dat dat door zijn vrienden ook gezegd wordt. En dat waren dan de mensen die hem het meeste zagen. Ze kennen hem zo helemaal niet meer terug. Zou ie zich toch eens ff achter z'n oren moeten krabben waar ie mee bezig is. Maar god, niet aan mij hem dat te melden.
L'Amour menaçant:
pi_109040225
Het is weer dinsdag! O+
pi_109040236
Je hebt hem niet alleen omgetoverd in een homootje maar ook in een wijf :P

Goedemorgen O+
pi_109040247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:44 schreef L-E het volgende:
Het is weer dinsdag! O+
na vandaag zitten we alweeer op de helft O+
pi_109040282
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij heeft er juist wel moeite mee om me onder ogen te komen, want dat was al te merken bij t eerste gesprek, dat vertelt ie z'n (mijn) vrienden en dat is te merken vanwege t smoesje wat er kwam. Hij snapt donders goed dat wa hij heeft gedaan fout is geweest, tenminste, de manier waarop.
Het gaat er niet om of hij dat weet maar hoe hij zich gedraagt wat mij betreft. Als hij naar dat feest komt waarvan hij dondersgoed weet dat jij de organisator bent zou hij ook een keertje over kunnen slaan als hij vindt dat het gevoelig ligt of als hij er moeite mee heeft.

Kennelijk heeft hij er niet genoeg moeite mee om op 'jouw' feest met zijn nieuwe holmaat rond te lopen. Hij heeft schijt aan je. Dat zijn de acties die hij laat zien. Kan je 100.000 mooie woorden hebben dat je fout bent geweest maar het gaat er uiteindelijk om hoe je met de situatie om gaat. Daar is hij 'fout' mee omgegaan hoe het uit is gegaan en nu zo te horen weer.

quote:
Een vriendschap met hem kan werken, maar met die ander niet.
Zou ik nog eens goed over nadenken. Zie mijn verhaal boven. Wil je wel vrienden zijn met iemand die respectloos naar je is?

Die ander heb je gewoon letterlijk geen reet mee te schaften. Niet jouw probleem en ook niet de oorzaak. Hij is de oorzaak, hij heeft een keuze gemaakt en hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niet de ander.

quote:
De vriendschap met zijn vrienden wil ik niet verbreken want als ik van iemand steun heb gehad de laatste weken dan is het wel van z'n beste vriend en 2 andere vrienden. Dat ga ik niet zomaar aan de kant zetten (en dan zouden ze ook boos worden :D ). Dat maakt het een beetje lastig om de werelden te scheiden. Dat, en het Frisofeest wat het enige grote gayfeest in Eindhoven is.
Dat hoef je niet aan de kant te zetten. Maar ook jij bent evrantwoordelijk voor je eigen daden. Als jij met ZIJN vrienden om wil blijven gaan dan zal het ook vaker ver hem gaan, is de kans groter dat de werelden en levens elkaar raken. Dat moet Jij een plekje geven en maar zien of je daarmee om kan gaan.

quote:
Voor de rest hoeven onze werelden elkaar niet te raken.
Dus wel. Er is geen voor de rest. Dit is je leven en dit is je keuze. Jij wil vaak met zijn beste vriend om blijven gaan.

quote:
Hij gaf echter aan dat hij graag vrienden wilde blijven, concertje, biertje. Tja. Ik zag er niets op tegen. Maar ik heb genoeg vrienden en hem dus niet nodig, en zolang hij iets met die CENSUUR heeft gaat dat idd echt niet werken. Niet doen dus.
NOgmaals. Daar zou ik ernstig over nadenken. Zo te horen maakt het je niet gelukkiger. Wat is de toegevoegde waarde?

quote:
Wel grappig dat de laatste zin die je zegt, dat dat door zijn vrienden ook gezegd wordt. En dat waren dan de mensen die hem het meeste zagen. Ze kennen hem zo helemaal niet meer terug. Zou ie zich toch eens ff achter z'n oren moeten krabben waar ie mee bezig is. Maar god, niet aan mij hem dat te melden.

Even punt gewijs en bot/eerlijk zondr dat ik iemand persoonlijk ken.
pi_109040303
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef rival het volgende:

[..]

Vertel vertel, hoe zit je haar? O+
pi_109040336
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef rival het volgende:

[..]

Van je leven?
pi_109040363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:51 schreef L-E het volgende:

[..]

Vertel vertel, hoe zit je haar? O+
ik ben niet tevreden!
pi_109040366
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:53 schreef Godtje het volgende:

Van je leven?
van de werkweek Godtje O+
pi_109040375
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef rival het volgende:

[..]

van de werkweek Godtje O+
Werken :r
pi_109040389
Mijn manager heeft niet gereageerd op mijn Ik-moet-mogelijk-geopereerd-worden-mail (ze wil dat ik mail ipv bel). Ergens vind ik dat niet zo leuk, merk ik.
pi_109040480
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
Mijn manager heeft niet gereageerd op mijn Ik-moet-mogelijk-geopereerd-worden-mail (ze wil dat ik mail ipv bel). Ergens vind ik dat niet zo leuk, merk ik.
Logisch, het is fijn om even bevestiging te krijgen vanwege praktische redenen en zelfs een kleine sterkte als blijk van medeleven zou zeer wenselijk zijn in een dergelijke situatie en dat je je niet druk hoeft te maken om werk maar je moet richten op je herstel.
pi_109040508
quote:
Wat een kutwijf. Wat voor tijd kost het nou om even een antwoord terug te sturen.
Ter bevestiging (ik heb de mail gelezen) en om je sterkte of succes te wensen.
pi_109040513
quote:
Logisch; dat soort persoonlijke zaken direct per telefoon, en niet per email, melden, zorgt voor een sterkere en hechtere band tussen jullie; email is voor werk, telefoon voor persoonlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_109040663
Ik overdrijf dus niet als ik het niet zo leuk vind, dat is prettig om te weten. :)
pi_109040698
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
Ik overdrijf dus niet als ik het niet zo leuk vind, dat is prettig om te weten. :)
:N
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:15:25 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109040726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
Nee, vind ik niet, niet netjes van haar.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_109040783
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Logisch; dat soort persoonlijke zaken direct per telefoon, en niet per email, melden, zorgt voor een sterkere en hechtere band tussen jullie; email is voor werk, telefoon voor persoonlijk.
+1 en daarna per mail bevestigen. Plus dat mensen het in persoon moeilijker vinden om nee te zeggen in zulke situaties.

Al mijn vrije dagen en dit soort mededelingen doe ik in persoon. Heel vaak neem ik er niet eens vrije uren voor op.
pi_109040785
Speak of the devil, nu krijg ik mail van dr.

Een kutmail, maar goed, het is een reactie.
pi_109040819
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

+1 en daarna per mail bevestigen. Plus dat mensen het in persoon moeilijker vinden om nee te zeggen in zulke situaties.

Al mijn vrije dagen en dit soort mededelingen doe ik in persoon. Heel vaak neem ik er niet eens vrije uren voor op.
Zij wil dat we alles mailen, alles, dan doe ik dat toch. Bij haar ook wel wijs om zaken zwart op wit te hebben.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:22:08 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109040840
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Godtje het volgende:

Even punt gewijs en bot/eerlijk zondr dat ik iemand persoonlijk ken.
Laat ik ff met het laatste stukje beginnen: Ik vind dit niet bot, ik vind het helder. Ik kan het eerder waarderen dan dat ik me er beledigd door zou voelen.
quote:
[..]

Het gaat er niet om of hij dat weet maar hoe hij zich gedraagt wat mij betreft. Als hij naar dat feest komt waarvan hij dondersgoed weet dat jij de organisator bent zou hij ook een keertje over kunnen slaan als hij vindt dat het gevoelig ligt of als hij er moeite mee heeft.

Kennelijk heeft hij er niet genoeg moeite mee om op 'jouw' feest met zijn nieuwe holmaat rond te lopen. Hij heeft schijt aan je. Dat zijn de acties die hij laat zien. Kan je 100.000 mooie woorden hebben dat je fout bent geweest maar het gaat er uiteindelijk om hoe je met de situatie om gaat. Daar is hij 'fout' mee omgegaan hoe het uit is gegaan en nu zo te horen weer.
Klopt. Hij laat nergens uit blijken dat hij t ook kut vindt voor mij, terwijl ik naar hem wel laat blijken het kut te vinden voor hem. Ik heb hem huilend aan de telefoon en krijg medelijden, en ik krijg dit: Moeten vragen om compassie als hij 3 weken nadat ik terug ben uit Australie (en dus voor mij t verwerken pas begint) al met zijn nieuwe vlam naar het feest wil komen. In plaats van dat hij zich beseft: Misschien moet ik dit nog even niet doen, en het laten genezen.
Of het nu een niet zien is, een niet stilstaan bij is, een wel zien en er niks mee durven doen is (het is echt een laffe zak qua confrontaties en emoties) of het ergste een wel zien en er niets om geven is..... geen idee. Uitkomst is ongeveer hetzelfde, reden niet.

quote:
[..]

Zou ik nog eens goed over nadenken. Zie mijn verhaal boven. Wil je wel vrienden zijn met iemand die respectloos naar je is?
En dit begin ik ook steeds meer tegen mezelf te zeggen. Plus dit zeggen zijn vrienden ook tegen mij. Zij hadden dit niet verwacht, ik ook niet. En waar ik eerst nog iets had van “Jamaar hij is van binnen echt geen slecht persoon” begin in nu steeds meer te denken: Steeph, you don’t need this shit.

quote:
Die ander heb je gewoon letterlijk geen reet mee te schaften. Niet jouw probleem en ook niet de oorzaak. Hij is de oorzaak, hij heeft een keuze gemaakt en hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niet de ander.
Die ander heb ik in zoverre mee te schaften dat hij een onderdeel is van zijn leven. En hij vindt dat ik dus door 1 deur zou moeten kunnen met hem,. Ik vind dat ik dat na 1,5 maand terug nog niet hoef. Plus heb ik er mee te schaften omdat de ander een gast is op het feest wat ik organiseer. Verder niks.

[..]
quote:
Dat hoef je niet aan de kant te zetten. Maar ook jij bent evrantwoordelijk voor je eigen daden. Als jij met ZIJN vrienden om wil blijven gaan dan zal het ook vaker ver hem gaan, is de kans groter dat de werelden en levens elkaar raken. Dat moet Jij een plekje geven en maar zien of je daarmee om kan gaan.
Dus wel. Er is geen voor de rest. Dit is je leven en dit is je keuze. Jij wil vaak met zijn beste vriend om blijven gaan.
Dat zijn in hoofdletters verandert steeds meer in kleine letters door de manier waarop hij hen behandelt. Ik refereer ook naar ze als “Yvo’s vrienden”, maar er is door ze gezegd dat ik dat niet meer moet doen. “We zijn ook jouw vrienden, knoop dat in je oren”. Maar feit blijft dat ik ze heb leren kennen via hen. En dat heb ik ze ook gezegd, dat ik een gevoel heb dat ik ergens instapw aar ik eigenlijk niet mag zijn. Of waar ik de plek van een ander inneem, en dat dat niet altijd even goed voelt. Maar we hebben er goed over gepraat samen en geen van ons wil stoppen elkaar te blijven zien.

Dus ja, als ik die wereld aan de mijne koppel dan koppel ik ook Yvo aan de mijne. Al zien die 2 elkaar dus steeds minder. En ik kan best omgaan met een Yvo en die vrienden, (nog) niet met een Yvo en nieuwe vriend en die vrienden. “Gelukkig” klikt het van geen kanten tussen de vrienden en de nieuwe vriend, dus daar hoef ik dan ook niet zo bang voor te zijn.

[..]
quote:
NOgmaals. Daar zou ik ernstig over nadenken. Zo te horen maakt het je niet gelukkiger. Wat is de toegevoegde waarde?
Dat vroegen z’n vrienden me en dat vraag ik mezelf ook steeds meer af. Ik ben echter iemand die altijd iedereen te vriend wil houden. Mensen hebben iets voor me betekent en ik haat “ruzie”. Ik ben nog steeds bevriend met al m’n vrienden en mensen die ik niet mag zijn op 1 hand te tellen.
Ik heb echter ook genoeg vrienden en al te weinig tijd om ze allemaal zo vaak te zien als ik eigenlijk zou willen. Waarom dan iemand er bij willen die weinig inlevingsvermogen heeft in mijn gevoel en pijn en eigenlijk zelf gewoon koste wat het kost heel hard met zijn nieuwe leven door wil gaan (ondertussen zeggend “Maar we doen het rustigaan”)? Wil ik zo iemand als vriend? Nee, misschien niet nee.
Wil ik met zo iemand door 1 deur kunnen blijven gaan omdat we elkaar OF bij z’n (mijn) vrienden OF bij Friso elkaar tegen zullen blijven komen waarschijnlijk? Ja, dat wel.

Dus dat. Ik begin zelf ook steeds meer te schuiven van “vrienden blijven” naar “hoi zeggen op straat”.
L'Amour menaçant:
pi_109040852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Zij wil dat we alles mailen, alles, dan doe ik dat toch. Bij haar ook wel wijs om zaken zwart op wit te hebben.
Dat laatste is erg belangrijk. Hier ook. Dus doe ik dat soort dingen ook per mail :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:26:46 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109040914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Die twee hoeven elkaar niet uit te sluiten.
Persoonlijk gesprekje, daarna ff kort zwart op wit zetten voor later,
L'Amour menaçant:
pi_109040949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die twee hoeven elkaar niet uit te sluiten.
Persoonlijk gesprekje, daarna ff kort zwart op wit zetten voor later,
Als iemand bij mij een wens uit om alles via mail te bespreken, zie ik geen reden om aan die wens voorbij te gaan.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:29:34 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109040958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:18 schreef L-E het volgende:
Speak of the devil,
:')

Moest ineens denken aan een dvd die een vriend van me voor zijn afstuderen kreeg:

The devil wears cumstains,.

L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:30:53 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109040974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:28 schreef L-E het volgende:

[..]

Als iemand bij mij een wens uit om alles via mail te bespreken, zie ik geen reden om aan die wens voorbij te gaan.
Er zijn uitzonderinge op de regel. maar ikw eet natuurlijk niet hoe hard zij die wens uitsprak en of dat ook incl dit soort zaken was.
L'Amour menaçant:
pi_109041086
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderinge op de regel. maar ikw eet natuurlijk niet hoe hard zij die wens uitsprak en of dat ook incl dit soort zaken was.
Het was een uitdrukkelijk verzoek, betreffende deze zaken.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:37:49 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041089
Basisschool sentiment op de radio:

Beverly Craven - Promise me

:'(

O+

:D

Fout!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:38:45 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041110
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Het was een uitdrukkelijk verzoek, betreffende deze zaken.
Dan moet ze niet zeiken, als ze nadrukkelijk dit soort zaken bedoelde :)
L'Amour menaçant:
pi_109041168
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze zeikt ook niet over het feit dat ik mailde, dat doen jullie :P
pi_109041179
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

volgens mij zeikt ze niet, maar laat ze juist niks van haar horen. (tot net dan)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:42:27 #128
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Basisschool sentiment op de radio:

Beverly Craven - Promise me

:'(

O+

Fout!
Wel meegezongen? :+
pi_109041200
I'll be saving all my love for youuuuuuuuuuu
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:44:11 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:42 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Wel meegezongen? :+
Heeeeeeeel zachtjes :D maar wel theatraal natuurlijk.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:44:44 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041228
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Ze zeikt ook niet over het feit dat ik mailde, dat doen jullie :P
Dan ben ik lost en snap ik t hele probleem niet en moet ik misschien ff terug gaan lezen ;)
L'Amour menaçant:
pi_109041237
Alsof het nog niet erg genoeg is allemaal: ik droomde vannacht over Tom Hanks. ;(
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:45:54 #133
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heeeeeeeel zachtjes :D maar wel theatraal natuurlijk.
Uiteraard. :7
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:46:10 #134
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Alsof het nog niet erg genoeg is allemaal: ik droomde vannacht over Tom Hanks. ;(
;( Och arme.
pi_109041258
quote:
was hij zichzelf of 1 van zijn filmrollen?
pi_109041290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:46 schreef rival het volgende:

[..]

was hij zichzelf of 1 van zijn filmrollen?
Hij sprong van het ene flatgebouw op het ander, als een soort superheld, hij leek ook op weg om de wereld te redden. Klinkt als een filmrol, maar dan van een film waar hij niet in speelde.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:48:13 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041296
quote:
Ik vond 'm niet dodelijk stom in Extreem Luid :o

Maar wel dikkig koddig en vadsig oud.
L'Amour menaçant:
pi_109041306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:46 schreef missbehavin het volgende:

[..]

;( Och arme.
Hoe gaat het met jou? En je prepuber? En de liefde? En de rest?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:49:14 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij sprong van het ene flatgebouw op het ander, als een soort superheld, hij leek ook op weg om de wereld te redden. Klinkt als een filmrol, maar dan van een film waar hij niet in speelde.
Filmspoilerrrrrr

SPOILER
L'Amour menaçant:
pi_109041326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond 'm niet dodelijk stom in Extreem Luid :o

Maar wel dikkig koddig en vadsig oud.
Oh, Extreem Luid.. is dat iets? Ik heb 1 recensie gelezen, die was niet positief. En Tom Hanks trekt me ook niet zo.
pi_109041381
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Filmspoilerrrrrr

SPOILER
OMG! Dat wist ik niet, en toch droomde ik er over!

Ik heb vast een of andere gave. Ofzo. O+
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:53:12 #142
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou? En je prepuber? En de liefde? En de rest?
Op wat frustratie hier @ werk na, prima :') Moet een lading modellen naar Frankfurt zien te krijgen, gaat niet geheel zoals ik wil...

Prepuber loopt over van de hormonen, incl. bijbehorende luchtjes ;( Liefde is O+

Und du? :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:53:41 #143
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041417
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef L-E het volgende:

[..]

OMG! Dat wist ik niet, en toch droomde ik er over!

Ik heb vast een of andere gave. Ofzo. O+
Snel, trek je blauwe jurk aan! :7
pi_109041432
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Op wat frustratie hier @ werk na, prima :') Moet een lading modellen naar Frankfurt zien te krijgen, gaat niet geheel zoals ik wil...

Prepuber loopt over van de hormonen, incl. bijbehorende luchtjes ;( Liefde is O+

Und du? :)
:') :D

Hier goed! Wat frustratie omtrent de werkgever, je las het, maar met de mannen in mijn leven immer geweldig. O+
pi_109041449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Snel, trek je blauwe jurk aan! :7
Jomanda. O+
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:55:53 #146
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef L-E het volgende:

[..]

:') :D

Hier goed! Wat frustratie omtrent de werkgever, je las het, maar met de mannen in mijn leven immer geweldig. O+
"Mam, ruik mijn oksel!" :{ "Kijk, balhaar! :7 " ;(
pi_109041468
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

"Mam, ruik mijn oksel!" :{ "Kijk, balhaar! :7 " ;(
Mijn god. Dat is mijn toekomst ook he. ;(
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:57:15 #148
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041478
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Mijn god. Dat is mijn toekomst ook he. ;(
O+ ja
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:58:24 #149
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041505
:') Mijn collega: "Nee, je kunt een groep modellen niet 3 keer laten overstappen, dan verdwalen ze en komen ze nooit aan".
pi_109041524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
:') Mijn collega: "Nee, je kunt een groep modellen niet 3 keer laten overstappen, dan verdwalen ze en komen ze nooit aan".
True that!
pi_109041549
Jammer van het laatste plaatje. Voor de rest pretty fucking awesome
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:00:55 #152
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041561
Echt, alsof ik een uitstapje voor een stel josti's aan het plannen ben.. "Maar je kunt ze daar toch niet zelf met het ov laten gaan!!"
pi_109041572
Er moet een begeleider mee Miss.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:01:47 #154
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
Je zou het bijna gaan denken he..
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:02:15 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109041598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
ok :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:02:33 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, Extreem Luid.. is dat iets? Ik heb 1 recensie gelezen, die was niet positief. En Tom Hanks trekt me ook niet zo.
Het is mijn favoriete boek en de recensies zijn matig, plus Hanks is ook niet mijn favoriet. Dus had me op het ergste voorbereid.

maar dat viel mee. Nee het is niet het boek. Sommige keuzes zijn stom. Maar het is geen vervelende film, al moet je wel van een tranentrekker houden.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:03:03 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ok :7.
:D Vind ik eigenlijk niet eens zo'n slecht idee. :')
pi_109041653
O+
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:05:24 #159
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef Godtje het volgende:
O+
[ afbeelding ]
Wat een vrolijkheid
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:06:04 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041683
quote:
O+
[ afbeelding ]
Even afgezien van t feit dat ik zoveel (drukke) kinderen een ramp zou vinden, vind ik de foto erg grappig :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:08 #161
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041740
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Even afgezien van t feit dat ik zoveel (drukke) kinderen een ramp zou vinden, vind ik de foto erg grappig :D
Nou idd, 4 kinderen, the horror. :D
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:28 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109041746
Kinderen O+.
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:22 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109041849
Andermans goed opgevoede kinderen O+
L'Amour menaçant:
pi_109041866
quote:
O+
[ afbeelding ]
O+
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:17:05 #165
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041898
Hee, als ik nu mijn modellen bij HW dump, en mijn zoon bij Ang3l... heb ik lekker even rust. :7
pi_109041921
Great tactics!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:19:25 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109041934
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Hee, als ik nu mijn modellen bij HW dump, en mijn zoon bij Ang3l... heb ik lekker even rust. :7
Prima, maar zeker niet andersom :7.
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:19:43 #168
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109041939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Prima, maar zeker niet andersom :7.
Nee, duh. :+
pi_109041971
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:23:36 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109042007
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Dump de modellen maar bij mij! Gaan we shoppen :)
L'Amour menaçant:
pi_109042017
Ja hoi.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:24:31 #172
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109042023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dump de modellen maar bij mij! Gaan we shoppen :)
Of de modellen én kind bij HW, kunnen wij shoppen. :7
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:24:52 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109042030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Of de modellen én kind bij HW, kunnen wij shoppen. :7
Kan zo'n kind uit? :?.
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:25:44 #174
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109042042
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In principe wel natuurlijk :')
pi_109042060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ductape.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:29:01 #176
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109042118
He kluts, hoe was Anouk?
pi_109042159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
He kluts, hoe was Anouk?
Ja tof! Geen valse noot gehoord, lekker meegezongen, gezellige avond met zusje gehad! O+

Heb een stuk of 3 filmpjes gemaakt omdat ik de uithalen van die specifieke nummers wel live wilde hebben, maar bij het terugkijken liep ik een gehoorbeschadiging op van het gebler van mij en mijn zusje die die filmpjes compleet verpest hebben. :')
pi_109042175
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja tof! Geen valse noot gehoord, lekker meegezongen, gezellige avond met zusje gehad! O+

Heb een stuk of 3 filmpjes gemaakt omdat ik de uithalen van die specifieke nummers wel live wilde hebben, maar bij het terugkijken liep ik een gehoorbeschadiging op van het gebler van mij en mijn zusje die die filmpjes compleet verpest hebben. :')
Waar zat/stond jij?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:31:43 #179
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109042181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

:') Whehehe. Maar leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad.
pi_109042202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') Whehehe. Maar leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Was erg leuk idd! *O*
pi_109042311
_O-
pi_109042901
:D !
Tap tap tap
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:06:11 #183
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109042932
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef CherryLips het volgende:
:D !
Hieperdepiep *O*
pi_109042956
:@ O+
Tap tap tap
pi_109043134
Feli, CL :* *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:14:45 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109043153
Feli :).
Get woke, go broke!
pi_109043202
Ik neem aan dat CL dus jarig is, dus bij deze, gefeliciteerd! *O*
pi_109043277
CL gefeliciteerd :)
pi_109043530
CL!
SPOILER
pi_109043548
En Alan Rickman voor je!
pi_109043555
:O Ik voel me gaar....
pi_109043570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:26 schreef Godtje het volgende:
CL!
SPOILER
:D _O-
pi_109043655
Dank jullie wel O+
Tap tap tap
pi_109043709
Cl ook hier dan nog een keer. Van harte!
pi_109043797
Tap tap tap
pi_109043871
Gefeliciteerd CL!
pi_109043931
quote:
Ga je wat leuks doen vandaag? :)
pi_109043939
Naast chocoladetaart eten natuurlijk :9
pi_109043968
Ik ga dit weekend maar weer eens een taart bakken. O+

De laatste is al een maand geleden.
pi_109043995
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ga je wat leuks doen vandaag? :)
Werken, en er komt vanavond wat visite :P
Tap tap tap
pi_109044053
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:

Ik heb afgelopen weekend een testtaart gebakken! Kijken of ik het wel kon of dat ik toch een taart moest kopen voor mini dr verjaardag *O*
pi_109044083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:

ben je een beetje crea bea met die dingen?
pi_109044166
Vanavond cake bakken, verder gaan mijn bakkunsten niet *O*
Maar dan hoop ik dat ze bij de AH een vorm hebben :')
Tap tap tap
pi_109044214
Ik ben heul slecht in taart bakken, alleen koekjes ben ik een beetje goed in....
pi_109044261
Misschien dat ik deze ga maken :@
Tap tap tap
pi_109044328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik deze ga maken :@
[ afbeelding ]
Dat zijn pakjes. Waar de vorm al bij in zit vaak.

Voor de echt luie pakjeskok. ;(
pi_109044375
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat ben ik.
Ik heb er ook superveel tijd voor.
Tap tap tap
pi_109044392
Maar zondag komt de rest van de familie en dan maakt m'n zus cupcakes O+ Die heeft daar wel geduld voor.
Tap tap tap
pi_109044448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Pakjeskok :')
pi_109044521

Ik vind hem best goed gelukt zo voor een eerste keer!

O en cupcakes maak ik vaker.
pi_109044529
Ik ben een pakjeskok :@ Ik haat koken.
Tap tap tap
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:03:08 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_109044558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Werken, en er komt vanavond wat visite :P
Komen ze je ramen weer inslaan? O+
For great justice!
pi_109044585
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Komen ze je ramen weer inslaan? O+
Erger. Ze gaan al haar bier opdrinken :'(
pi_109044919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:38 schreef Godtje het volgende:
_O-
[ afbeelding ]
Geniaal!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:18:21 #215
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109044947
Huuh, is het al vrijdag? :(
pi_109044958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Bijna!
pi_109044967
quote:
Nog 1 dagje werken! *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:20:02 #218
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109044977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Bijna!
Geloof er niks van. }:|
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:20:29 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_109044988
quote:
Vrijdag! *O*
Zuipen! *O*
For great justice!
pi_109045065
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Vrijdag! *O*
Zuipen! *O*
Driewerf hoezee! *O* *O* *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:31:20 #221
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109045247
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Vrijdag! *O*
Zuipen! *O*
O+ En eten. En zulks.
pi_109045322
Eten. Goed plan :9
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:36:47 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109045390
Gefeliciteerd CL! :*
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:39:40 #224
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109045459
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Eten. Goed plan :9
Ik wil weer in bed eten :Y)
pi_109045545
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Ga doen dan!
pi_109045552
Briljant!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:45:00 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109045603
:D Dat wil ik speleeeeen! :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:45:24 #228
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109045611
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
Briljant!
[ afbeelding ]
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:45:37 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109045618
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Kentucky Fried Chicken deze keer? :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:46:02 #230
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109045627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kentucky Fried Chicken deze keer? :P.
Neuh.
pi_109045670
quote:
Briljant!
[ afbeelding ]
Awesome! :D
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:57:02 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109045913
Oeh :9 knappe klusjesman!
L'Amour menaçant:
pi_109045983
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:46 schreef rival het volgende:

[..]

ben je een beetje crea bea met die dingen?
Een beetje wel. :)
pi_109046028
In mijn volgende taart doe ik tobleronevulling. O+
pi_109046078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:01 schreef Tally het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind hem best goed gelukt zo voor een eerste keer!

O en cupcakes maak ik vaker.
Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt voor de eerste keer! Hij is leuk. :) Wat is dat blauwe, het glimt helemaal?
pi_109046102
quote:
Briljant!
[ afbeelding ]
Oeh dat klinkt heel sjiek. En dan graag wel echt pittig. Ik herinner me nog de ongelooflijke teleurstelling van die borrelnootjes waar een paar pittige tussen zouden zitten.
pi_109046150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt voor de eerste keer! Hij is leuk. :) Wat is dat blauwe, het glimt helemaal?
Dat is gewoon fondant. Maar omdat ik die moest uitrollen zat hij onder de poedersuiker. Dus om hem schoon te maken ben ik er met een kwastje water over heen geweest. Net voor deze foto :D
Daarom glimt hij.
pi_109046191
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is gewoon fondant. Maar omdat ik die moest uitrollen zat hij onder de poedersuiker. Dus om hem schoon te maken ben ik er met een kwastje water over heen geweest. Net voor deze foto :D
Daarom glimt hij.
Aha, ik snap. :)

Het schijnt dat crisco fijn spul is, dan heb je geen poedersuiker nodig en plakt het niet aan de ondergrond. Heb ik van horen zeggen, ik ga het binnenkort eens proberen!
pi_109046229
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Aha, ik snap. :)

Het schijnt dat crisco fijn spul is, dan heb je geen poedersuiker nodig en plakt het niet aan de ondergrond. Heb ik van horen zeggen, ik ga het binnenkort eens proberen!
Ik vond dat een beetje erg vet. Ik heb het zien staan en zo'n pot opengemaakt.
Maar ik vond het er niet erg smakelijk uit zien :)
pi_109046267
Ik wil zwemmen in de zee.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:13:08 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109046340
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil zwemmen in de zee.
Oh dat klinkt goed ja.
pi_109046359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh dat klinkt goed ja.
Niet met deze zeegang, dan word ik kapot geslagen op de rotsen ;(
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:15:22 #243
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109046401
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij hébt tenminste zee in de buurt, zeikerd.
pi_109046476
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jij hébt tenminste zee in de buurt, zeikerd.
Zo dichtbij, en toch zover weg :'(

dinsdag 13 maart 2012 @ 13:19:58 #245
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109046507
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh boefuckinghoe...
pi_109046519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh boefuckinghoe...
Doe es effe lief jij }:|
pi_109046532
En gekke meid als jij wel gaat zwemmen daar :')
pi_109046726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet te verwarren met de pakjespiet.
pi_109046897
:)
pi_109046913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Papjes?
Fap fap fap

pi_109047069
pi_109047263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Papjes?
Fap fap fap

[ afbeelding ]
Fapjeskok?
pi_109047986
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is hier normaal joh :D

SPOILER
pi_109048080
is dat howth?
Tap tap tap
pi_109048550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
is dat howth?
Nee, op weg naar de Clifs of Moher. In Howth is het water meestal veel rustiger. Daar kom ik best vaak (is 15min met de trein/auto).
pi_109048866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, op weg naar de Clifs of Moher. In Howth is het water meestal veel rustiger. Daar kom ik best vaak (is 15min met de trein/auto).
Ja Howth ken ik, maar toen ik daar was, waaiden we ook bijna van het padje :P
Tap tap tap
pi_109049101
Is het heel erg als ik de deur niet meer opendoe? :')
Als er wordt aangebeld, bedoel ik.
Tap tap tap
pi_109049132
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja Howth ken ik, maar toen ik daar was, waaiden we ook bijna van het padje :P
Dat valt nog mee als je het vergelijkt met de west kust. Alles is relatief, ik merk ook gewoon dat ik een dag zonder regen al een mooie dag noem :')
pi_109049143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Volkomen begrijpelijk. Eerst een shotgun naar buiten steken :D
pi_109049388
quote:
wel als je visite verwacht :')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:01:51 #261
141482 Q.
JurassiQ
pi_109049465
quote:
Dan komen ze toch juist binnen in die wijk? :7
For great justice!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:12:27 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109049761
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat ik je dan met een rode pruik op en schelpenbikini kom redden O+
L'Amour menaçant:
pi_109049985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

de Clifs of Moher
O+
pi_109050135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ariël. O+
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:28:38 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109050287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ariël. O+
Wish I could be...............

Volgens mij zou Barb alsnog vrijwillig verzuipen als ie mij met rode pruik zo drijfnat boven ham zou zien hangen :') _O-
L'Amour menaçant:
pi_109050764
De kleine zeemeermin was vroeger mijn favo Disneyfilm. O+
Tot Belle en het Beest uiteraard.
pi_109050887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

TMI _O- :')

Maar wel lief van je hoor O+
pi_109050910
Ik verveel me echt de pleuris ;(
pi_109051076
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:49 schreef Tally het volgende:
Same here. Weinig te doen vandaag en nu ook geen zin meer om ook maar iets te doen. ;(
pi_109051080
quote:
Doe een dansje! *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:55:18 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109051134
quote:
Nou Tal, kom dan, pak de GHB maar.....
L'Amour menaçant:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:57:17 #272
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_109051210
Het wordt wel erg duidelijk hoezeer iedereen hier op m'n werk zich in heeft lopen houden t.o.v. de vertrekkende collega (contract wordt niet verlengd). Er wordt met de dag botter op hem gereageerd, en hij moet sowieso nog tot eind april en mogelijk tot eind juni. :X
En het zelf niet door hebben, hoezo plaat voor je kop. :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_109051280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt wel erg duidelijk hoezeer iedereen hier op m'n werk zich in heeft lopen houden t.o.v. de vertrekkende collega (contract wordt niet verlengd). Er wordt met de dag botter op hem gereageerd, en hij moet sowieso nog tot eind april en mogelijk tot eind juni. :X
Zo erg?
pi_109051374
quote:
En dat weet iedereen al behalve hijzelf?
Knap aso van het bedrijf waar je werkt dan.

Of bedoel je dat hij niet doorheeft dat jullie bot doen?
pi_109051419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Same here. Weinig te doen vandaag en nu ook geen zin meer om ook maar iets te doen. ;(
Ik ook niet ;( Liever zat ik thuis :(
Ik ga echt niet blijven tot half 6 hoor :(
pi_109051438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou Tal, kom dan, pak de GHB maar.....
Oe Steeeeeeef toch! :9
pi_109051446
Het waren m'n ouders :')
Tap tap tap
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:03:13 #278
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109051455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Het waren m'n ouders :')
_O-
pi_109051483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook niet ;( Liever zat ik thuis :(
Ik ga echt niet blijven tot half 6 hoor :(
Ik ga ws ook over een half uur pleite. Ik neem nooit lunchpauze maar werk dan altijd door, dus als ik het dan een keer niet meer trek (ofwel geen zin meer heb) ga ik gewoon eerder weg.
pi_109051530
quote:

[..]

Dat heb jij toch heul niet nodig? :?
pi_109051535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ga ws ook over een half uur pleite. Ik neem nooit lunchpauze maar werk dan altijd door, dus als ik het dan een keer niet meer trek (ofwel geen zin meer heb) ga ik gewoon eerder weg.
Zoiets ja. Ik word niet gebeld. Niet gemaild. Er komt niemand langs. Ik heb geen zin om de loggingen te kijken of fouten. Of tijd te steken in het netwerk :')
Als internet het doet vind ik het ff best :')
pi_109051571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat heb jij toch heul niet nodig? :?
Nee. Nodig niet. Mijn laatste beurt was <12 uur geleden. Daarom niet minder leuk voor een keertje :P
pi_109051583
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Zoiets ja. Ik word niet gebeld. Niet gemaild. Er komt niemand langs. Ik heb geen zin om de loggingen te kijken of fouten. Of tijd te steken in het netwerk :')
Als internet het doet vind ik het ff best :')
En dan zal je net zien dat na zo'n lamlendig middagje er ineens om half 5 nog een collega komt met iets dat echt vandaag nog af moet. :')
pi_109051661
pi_109051690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dan zal je net zien dat na zo'n lamlendig middagje er ineens om half 5 nog een collega komt met iets dat echt vandaag nog af moet. :')
Ja die krijg van mij een: Sorry ik ben zo druk morgen om 8 uur ben jij de eerste. :{w
pi_109051715
Trouwens ligt het aan mij, of is Fok! inmiddels echt bijna alleen nog maar bevolkt door minderjarige hosselaars en kansloze autisten?

En ja, meer dan vroegah.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:10:15 #287
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109051745
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
Trouwens ligt het aan mij, of is Fok! inmiddels echt bijna alleen nog maar bevolkt door minderjarige hosselaars en kansloze autisten?

En ja, meer dan vroegah.
pi_109051760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja die krijg van mij een: Sorry ik ben zo druk morgen om 8 uur ben jij de eerste. :{w
Ach ja, inmiddels is zowat iedereen alweer de deur uit hier en komt er iig geen collega meer binnen met een lastminuteklusje. :')
pi_109051833
quote:

En ja, meer dan vroegah.
Nee ligt niet aan jou.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ach ja, inmiddels is zowat iedereen alweer de deur uit hier en komt er iig geen collega meer binnen met een lastminuteklusje. :')
In deze "wereld" begint iedereen laat. Dus werken tot laat. :') Behalve ICT dan :')
pi_109051863
quote:

En ja, meer dan vroegah.
Sorry ;(
pi_109051873
quote:
Lijkt me naar voor die collega.
pi_109051932
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:13 schreef L-E het volgende:

[..]

Lijkt me naar voor die collega.
Ja, nogal idd. :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:14:56 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109051934
quote:

En ja, meer dan vroegah.
Ligt niet aan jou :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:15:44 #294
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109051963
O+ Boss man die op Ibiza zit, heerlijk.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:16:10 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_109051985
quote:

[..]

Mja, sta al weer veel te lang droog. WIl geen panda worden.
Kom maar op met die tetters dus.
L'Amour menaçant:
pi_109051988
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ligt niet aan jou :P.
Gelukkig. ;(
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:17:04 #297
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109052016
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Gelukkig. ;(
Het is wel droefenis hoor :{
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:18:19 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109052071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Gelukkig. ;(
Vind het eigenlijk wel vermakelijk over het algemeen :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:18:41 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109052087
HW :W
KuikenGuppy
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:19:44 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_109052131
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef Burdie het volgende:
HW :W
Hallo :W.
Get woke, go broke!
pi_109052134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk wel vermakelijk over het algemeen :P.
Mwah, ik vind het erg jammer dat serieuze topics verziekt worden door een stel uit de hand gelopen pubers. De lol gaat er erg vanaf zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')