Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn ex heel andere ideeën over wat gepast is en wat niet. Dat was al duidelijk he?
Zo denk ik er ook over. En ik zou het hem ook heel goed duidelijk maken als dit mij was overkomen. Maar Ang3l moet weer zich zo nodig volwassen gedragen in dezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.
Eerst iemand dumpen op vakantie voor een ander en dan die andere meenemen naar de feestjes van je ex. Schandalig onbeschoft vind ik het.
Ja maar ja, even ter (absurde) vergelijking:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.
Eerst iemand dumpen op vakantie voor een ander en dan die andere meenemen naar de feestjes van je ex. Schandalig onbeschoft vind ik het.
O trust me, ik heb niet gezegd dat ik me volwassen ga gedragen als ik die nieuwe vriend voor het eerst sinds "het" in levende lijve voor mijn neus heb hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. En ik zou het hem ook heel goed duidelijk maken als dit mij was overkomen. Maar Ang3l moet weer zich zo nodig volwassen gedragen in dezen.
Als je een beetje fatsoen in je donder hebt, dan durf je je voorlopig niet meer te vertonen op feestjes die je ex die je beflikkerd hebt organiseerd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, even ter (absurde) vergelijking:
Stel je organiseert Lowlands, iets waar hij altijd al heen ging. En dit gebeurt. Kun je dan eisen dat ie niet meer naar Lowlands komt? Of moet hij daarom, omdat ik t niet aankan, maar ineens niet meer naar Lowlands gaan?
Het is en blijft een openbaar feestje, met kaartverkoop etc.
Ik zou het hem heel duidelijk maken dat je hem niks verbiedt, maar dat je niet op zijn aanwezigheid gesteld bent. En al helemaal niet als hij de gozer meeneemt waar hij je in feite mee belazerd heeft. Klein, door vrienden georganiseerd feestje of groot festival alike.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel je organiseert Lowlands, iets waar hij altijd al heen ging. En dit gebeurt. Kun je dan eisen dat ie niet meer naar Lowlands komt? Of moet hij daarom, omdat ik t niet aankan, maar ineens niet meer naar Lowlands gaan?
Lowlands is zo groot dat je elkaar niet tegen hoeft te komen. Vind ik toch andersquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al gezegd bij t vorige feest. Dat ik hem niets kan verbieden maar dat ik het niet op prijs zou stellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het hem heel duidelijk maken dat je hem niks verbiedt, maar dat je niet op zijn aanwezigheid gesteld bent. En al helemaal niet als hij de gozer meeneemt waar hij je in feite mee belazerd heeft. Klein, door vrienden georganiseerd feestje of groot festival alike.
Mij krijg je op zich niet snel echt kwaad (hoewel, ik bezit wel wat temperament, maar echt kwaad word ik zelden), maar als iemand mij zoiets zou flikken dan wordt ik ineens heel principieel en koppig.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Kluts en ik zijn beiden even vergevings gezind hierin lijkt het
Neem je het nu nog voor hem op ook?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al gezegd bij t vorige feest. Dat ik hem niets kan verbieden maar dat ik het niet op prijs zou stellen.
En die gozer die ging iedere maand naar friso met z'n vrienden. Dus ook al zou Yvo zich e riets van aantrekken, die gast zeer zeker niet. Die komt toch wel denk ik.
Klein als in 400 man in de Effenaar en door een groep vrijwilligers. Niet bij me thuis of zo in een tuin heDus wel degelijk openbaar.
Echt he. Ik zie Effenaar en denk: he daar woon ik ongeveer. Geef even signalement en dag door van dat feest. Regel ik het even. Maar ja, met zo'n instelling.quote:
Misschien moeten wij dan ook maar naar dat feestje om z´n ex in elkaar te timmerenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij krijg je op zich niet snel echt kwaad (hoewel, ik bezit wel wat temperament, maar echt kwaad word ik zelden), maar als iemand mij zoiets zou flikken dan wordt ik ineens heel principieel en koppig.
Waarom niet?quote:
Ik ga er heen met zijn beste vriend, die mij op dit moment liever ziet dan hem, en die van het nieuwe vriendje echt niets moet hebben. Dat is al een straf op zichquote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan ook maar naar dat feestje om z´n ex in elkaar te timmeren
Zoals ik dit lees is het gewoon pure onverschilligheid. Wat in mijn ogen nog een graadje erger is dan bewust kwetsen. En hoe lang dat moet? Zolang als jij je niet prettig voelt met de aanwezigheid van je ex en nieuwe vriend.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb een gesprek met hem gehad en ik weet dat het van binnen geen slecht mens is en dat hij dingen niet bewust doet om mij te kwetsen. Hij is ook niet vreemdgegaan. Er zijn wel andere flink lullige dingen etc geweest ja, absoluut waar. En dat ie wel wat meer rekening mag houden met mijn gevoelens is ook absoluut waar.
De vraag is echter, hoe lang moet dat? Hoe lang kan ik eisen, of moet hij uit zichzelf aandragen, dat het not-done is naar dat feest te komen?
En zoals ik al zei: die nieuwe vriend van hem is zo'n lul dat die sowieso er toch wel zal zijn.
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....quote:Op maandag 12 maart 2012 17:08 schreef Barbusse het volgende:
En hoe lang dat moet? Zolang als jij je niet prettig voelt met de aanwezigheid van je ex en nieuwe vriend.
Soms. En op andere momenten wil ik wraak nemen door met zijn beste (hetero) vriend naar bed te gaan. Maar achquote:
Desnoods ja. Het gaat om jouw gemoedsrust, hij heeft al aangegeven er niet mee te zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....
zolang?
natuurlijk heb je die dagen.... maar zo over het algemeen heb je er wel een heldere kijk op... dat scheelt een hoop, juist voor jezelfquote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms. En op andere momenten wil ik wraak nemen door met zijn beste (hetero) vriend naar bed te gaan. Maar ach
Ja ik vind niet dat ik dat kan "maken". Niet dat ik iets "maak", hij maakt me iets, maar goed. Ik vond wel dat ik dat kon maken bij het eerste feest nadat ik terug was uit Australie. Ik wilde een fijne ongecompliceerde avond hebben en dat zou ik niet hebben als hij er zou zijn. Dat snapte hij. Maar voor hoe lang kan ik gaan "eisen" of moet hij "rekening houden met" het feit dat ik hem niet met de nieuwe wil zien?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....
zolang?
ik vind dat heel erg overdreven....quote:Op maandag 12 maart 2012 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Desnoods ja. Het gaat om jouw gemoedsrust, hij heeft al aangegeven er niet mee te zitten.
juist..... eigenlijk mag je zelfs helemaal niks eisen.... logisch dat je hem zeker dat eerste feesetje niet wilde zien.... en netjes van hem dat hij daar dan wegblijft... maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind niet dat ik dat kan "maken". Niet dat ik iets "maak", hij maakt me iets, maar goed. Ik vond wel dat ik dat kon maken bij het eerste feest nadat ik terug was uit Australie. Ik wilde een fijne ongecompliceerde avond hebben en dat zou ik niet hebben als hij er zou zijn. Dat snapte hij. Maar voor hoe lang kan ik gaan "eisen" of moet hij "rekening houden met" het feit dat ik hem niet met de nieuwe wil zien?
Het liefst zou ik ze niet op "mijn" feest voor het eerst samen zien, maar goed, zo'n avond is 1 vand e weinige avodn en in Eindhoven en omstreken voor een flink gay feestje. Verder ben ik ze nog niet tegengekomen.quote:
Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.quote:
Mja, dat zegt mijn hoofd ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
juist..... eigenlijk mag je zelfs helemaal niks eisen.... logisch dat je hem zeker dat eerste feesetje niet wilde zien.... en netjes van hem dat hij daar dan wegblijft... maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen...
Als jij nou gewoon mijn date wordt voor het aankomende Friso-feest...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
succesquote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanavond, en einde van de maand.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon mijn date wordt voor het aankomende Friso-feest...Anders kan ik dit echt niet aan.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Succes in ieder geval kerel.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat zegt mijn hoofd ook.
Mijn hart wil ze er nu echter nog echt niet zien.
En dan ga ik heel theoretisch denken: Bij hoeveel feesten is de grens bereikt van het kunnen "eisen"?
Ik denk altijd eerst aan anderen en dan pas aan mezelf. Ook al doet het mij pijn.
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanavond, en einde van de maand.
Ik zou er zelf ook problemen mee hebben als ik Ang3l was.. ik ben wat dat betreft ook wel gevoelig... maar denk ik dan logisch na dan besef ik wel dat ik eigenlijk niks kan eisen of bepalen oid...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrlijk!quote:
Ik vraag het me af, denk niet dat hij er in traptquote:
Zo is het, hoe anders het ook voelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
maar denk ik dan logisch na dan besef ik wel dat ik eigenlijk niks kan eisen of bepalen oid...
Mwah, hij vond een ander liefje tijdens de vakantie van Ang3l, jij bent toch ook niet zo naief om dan te denken dat er niet al langer iets speelt?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Ripley het volgende:
Mja, ik vind de reacties nogal heftig. De ex heeft angel niet beflikkerd, hij is gewoon verliefd geworden op een ander. Pijnlijk en naar, maar ze hebben het uitgesproken en er was geen kwaad in de zin.
Dat de situatie kut is, dat zeker. UIk heb ook twee jaar mijn favoriete hang out vermeden omdat ik de confrontatie niet aan wilde gaan.
Fijn fout!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Kluts .... Op de radio knalt alyssa reis met alone again. Toeval? Heiligschennis of toch nog net fijn fout?
Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeldquote:Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, hij vond een ander liefje tijdens de vakantie van Ang3l, jij bent toch ook niet zo naief om dan te denken dat er niet al langer iets speelt?
Ja want afspreken met de ander is handiger als je eigen vriendje op vakantie is en het uitmaken pas als de ander JA zegt ipv uitmaken als er twijfels zijn is ook veiliger, zeker als ik op vakantie ben. Via de telefoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeld
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want afspreken met de ander is handiger als je eigen vriendje op vakantie is en het uitmaken pas als de ander JA zegt ipv uitmaken als er twijfels zijn is ook veiliger, zeker als ik op vakantie ben. Via de telefoon.
Ik zal niet doen alsof hij een boeman is. Maar laten we m nou niet heiliger maken dan ie is.
Toen Ang3l op vakantie was ja, nogal achterbaks in mijn ogen. De timing is hufterig en de situatie ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeld
Je moet een oude sok niet weggooien voor je een nieuwe hebt? Ik neem aan dat je dat niet bedoelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.
O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.
Uit de weg gaan wordt een stuk lastiger op je "eigen" feestje.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:08 schreef Ripley het volgende:
Ik ken dat klotegevoel natuurlijk wel al te goed. Ik zou het zelf uit de weg gaan,, ongeacht wat voor rechten je ook op een feestje zou hebben oid. Ik zou de hassle nieta angaan want het kan alleen in heartbreak voor jezelf eindigen.
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.
Precies dat.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:38 schreef Ang3l het volgende:
En dan niet ineens pas als blijkt dat je gevoelens beantwoord worden en dan ineens snel binnen 3 dagen ook al is de ander aan de andere kant vd wereld.
Bier!quote:
Vanavond weer!quote:
Ik wil ook bier!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond weer!En vrijdag bedrijfsborrel!
Ik heb niet tussen jullie ingelegen. Maar er is een groot gebied tussen niets meer voor iemand voelen, twijfelen over je gevoel voor een ander of zeker voor een ander gaan. Dat is niet altijd zwart- wit. Dat je uitzoekt hoe het precies zit met dat gevoel omdat je niet zeker weet hoe of wat, dat lijkt me handig.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.
Niet hier ik heb net even gekekenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ben jaloers cue! Lekker hoor, zo'n zonbreak!
Voor de dudefarm?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en even reageren op vanmorgen:
@Angel: ken jij er niet nog een paar waar ik uit kan kiezen?
Uh, het is MIJN feest wat IK organiseer, dus ik ben er sowieso. Als er iemand ergens anders een feestje zou moeten gaan vieren dan zou IK niet degene van de twee zijn, wel?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet tussen jullie ingelegen. Maar er is een groot gebied tussen niets meer voor iemand voelen, twijfelen over je gevoel voor een ander of zeker voor een ander gaan. Dat is niet altijd zwart- wit. Dat je uitzoekt hoe het precies zit met dat gevoel omdat je niet zeker weet hoe of wat, dat lijkt me handig.
Dat dat nare gevolgen heeft gehad voor jou is wel onwijs kut. En de schoonheidsprijs verdient het niet, omdat je abroad was en het dus een andere ervaring voor je verknalde.
Anyway, ik zou mezelf niet blootstellen aan zo'n moment voor een feestje. Je doet alleen jezelf er pijn mee. Een feestje vieren kan elders ook wel.
Je organiseert het deze keer niet toch? Daarnaast kun je enorm op je strepen gaan staan inderdaad en daar zijn een hoop argumenten voor. Alleen ben jij straks degene die zich wil bewijzen en een kutavond heeft. Ik zou in dit geval de eer aan jezelf houden en jezelf beschermen voor dat rot gevoel. Volgende maand is dat feestje er ook nog en ben je emotioneel iets minder kwetsbaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, het is MIJN feest wat IK organiseer, dus ik ben er sowieso. Als er iemand ergens anders een feestje zou moeten gaan vieren dan zou IK niet degene van de twee zijn, wel?
Koste wat het kost, als is het fake (maar liever echt natuurlijk).quote:Op maandag 12 maart 2012 23:43 schreef PeuRac het volgende:
Klinkt als een kut situatie Ang3l, hoop dat je wel van je feestje kan genieten.
De eer aan mezelf houden is niet wegblijven van mijn eigen feestje. Dat ik tijdelijk de voorzittersrol afgestaan heb wil niet zeggen dat ik er niet meer aan meewerk noch dat ik er niet meer mee verbonden ben. Dat ben ik al 2 jaar. Hij, wat... een half jaartje met mij mee? Voorheen was hij nog nooit geweest. Dus ik zie niet in waarom ik de eer aan mezelf zou moeten houden door niet te verschijnen op een feest waar ik aan meewerk en waar al mijn vrienden zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je organiseert het deze keer niet toch? Daarnaast kun je enorm op je strepen gaan staan inderdaad en daar zijn een hoop argumenten voor. Alleen ben jij straks degene die zich wil bewijzen en een kutavond heeft. Ik zou in dit geval de eer aan jezelf houden en jezelf beschermen voor dat rot gevoel. Volgende maand is dat feestje er ook nog en ben je emotioneel iets minder kwetsbaar.
Dat bedoel ik. Waarom zou je dat willen? Waarom zou je een fake leuke avond willen? Ik zou lekker met wat vrienden iets echts leuks gaan doen en jezelf de narigheid besparen in plaats van een punt maken en uiteindelijk als degene eindigen die zich thuis het rotste voelt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koste wat het kost, als is het fake (maar liever echt natuurlijk).
Ik ga hem niet het genoegen geven me een kut avond te zien hebben.
Om even iggy pop te quoten:
I've had a whole in my heart for so long.
But I've learned to fake it and just smile along.
Dat is hetzelfde als dat jij mee werkt aan een tv presentatie of wat dan ook, voor je werk, en dat Zbbrox (dan ff je ex) daar heen gaat.... en jij maar thuis blijft. Hallo, dit is jouw ding, laat hem wegblijven als ie een greintje fatsoen heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waarom zou je dat willen? Waarom zou je een fake leuke avond willen? Ik zou lekker met wat vrienden iets echts leuks gaan doen en jezelf de narigheid besparen in plaats van een punt maken en uiteindelijk als degene eindigen die zich thuis het rotste voelt.
fake it, till you make it.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koste wat het kost, als is het fake (maar liever echt natuurlijk).
Ik ga hem niet het genoegen geven me een kut avond te zien hebben.
Om even iggy pop te quoten:
I've had a whole in my heart for so long.
But I've learned to fake it and just smile along.
Tuurlijk. Maar zijn nieuwe lief komt dan zeker nog wel zoals je zei. Is je punt maken je het nare gevoel waard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eer aan mezelf houden is niet wegblijven van mijn eigen feestje. Dat ik tijdelijk de voorzittersrol afgestaan heb wil niet zeggen dat ik er niet meer aan meewerk noch dat ik er niet meer mee verbonden ben. Dat ben ik al 2 jaar. Hij, wat... een half jaartje met mij mee?
Ik ben nog steeds de gastvrouwen aan het regelen, communicatie ana het doen etc etc. Dat "volgende maand is er ook een feestje" kan beter tegen hem gezegd worden.
Ehm nee, want dat is mijn werk. Dit is een erbij hobbyisme van jou, tenminste voor zover ik het begrijp.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat jij mee werkt aan een tv presentatie of wat dan ook, voor je werk, en dat Zbbrox (dan ff je ex) daar heen gaat.... en jij maar thuis blijft. Hallo, dit is jouw ding, laat hem wegblijven als ie een greintje fatsoen heeft.
Uh nee. Vrijwilligerswerk is nog steeds werk. En veel ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm nee, want dat is mijn werk. Dit is een erbij hobbyisme van jou, tenminste voor zover ik het begrijp.
Ik heb het een beetje gelezen en kan dus ook even de botte lul uithangen. Ik begrijp het zeer dat bij een scheiding de zaken waar je uit gaat de eerste periode ook een beetje gescheiden worden. Cafe van hem en cafe van .... hem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh nee. Vrijwilligerswerk is nog steeds werk. En veel ook.
En om je op te beuren een nummer met een toepasselijke titelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh nee. Vrijwilligerswerk is nog steeds werk. En veel ook.
Er zit één collega waar er 30 kunnen zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!![]()
Hoest op je werk? Nog mensen er uit of relatief rustig?
Kostenbesparing FTWquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit één collega waar er 30 kunnen zitten.
Ik las het verkeerd. Ik las er zit 1 collega waar er 30 in kunnen zitten. ik dacht al damn dat moet een zwaargewicht zijn hahaha.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit één collega waar er 30 kunnen zitten.
Hij ging pas naar die plekken toen ik hem meenam. Niet eerder. Dus nee. Hij kwam totaal niet uit mijn kring. Hadden geen enkele overlap. Nu wel ja. Sterker nog, ook z'n nieuwe vriend heb ik aan hem voorgesteld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gelezen en kan dus ook even de botte lul uithangen. Ik begrijp het zeer dat bij een scheiding de zaken waar je uit gaat de eerste periode ook een beetje gescheiden worden. Cafe van hem en cafe van .... hem.
Maar wat ik zo van je hoor ging iedereen al naar dezelfde zaken. Dan horen dit soort dingen er een beetje bij en is het denk ik vooral even door de zure appel heen bijten dan wen je er sneller aan.
Het was maar een relatie van enkele maanden en niemand is te horen van zijn eigen plan af te wijken. Wie er dan meer of minder recht heeft op locaties is eigenlijk al een non discussie.
Vervelend voor je? Jazeker als de benadeelde partij in deze maar wel iets wat je een plekje moet geven en even doorheen moet. En je lovers volgende keer uit een andere kring halen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ging pas naar die plekken toen ik hem meenam. Niet eerder. Dus nee. Hij kwam totaal niet uit mijn kring. Hadden geen enkele overlap. Nu wel ja. Sterker nog, ook z'n nieuwe vriend heb ik aan hem voorgesteld.
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
En die gozer die ging iedere maand naar friso met z'n vrienden. Dus ook al zou Yvo zich e riets van aantrekken, die gast zeer zeker niet. Die komt toch wel denk ik.
De nieuwe vriend ja. Niet hij zelf.quote:
Ik zeg toch al vanaf t begin dat ik niet kan eisen dat ze wegblijven? Dat is niet mijn plaats. Maar ik zelf zal t ook niet doen, want mijn feest. Hij kan echter niet nu verwqchten dat ik gezellig met die 2 aan de koffietafel ga zitten, en dat is zijn vereiste voor een vriendschap. Nah, gaat niet gebeuren, zeker niet na 1,5 maand.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch een stel. Dat zie ik als 1.
Daarom ga vriendschappen niet werken denk ik. Zeker niet als het uit is gegaan tegen de zin in van 1 van de 2. Natuurlijk is het vervelend dat hij komt. Voor jou.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch al vanaf t begin dat ik niet kan eisen dat ze wegblijven? Dat is niet mijn plaats. Maar ik zelf zal t ook niet doen, want mijn feest. Hij kan echter niet nu verwqchten dat ik gezellig met die 2 aan de koffietafel ga zitten, en dat is zijn vereiste voor een vriendschap. Nah, gaat niet gebeuren, zeker niet na 1,5 maand.
Hij heeft er juist wel moeite mee om me onder ogen te komen, want dat was al te merken bij t eerste gesprek, dat vertelt ie z'n (mijn) vrienden en dat is te merken vanwege t smoesje wat er kwam. Hij snapt donders goed dat wa hij heeft gedaan fout is geweest, tenminste, de manier waarop.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom ga vriendschappen niet werken denk ik. Zeker niet als het uit is gegaan tegen de zin in van 1 van de 2. Natuurlijk is het vervelend dat hij komt. Voor jou.
Hij heeft er kennelijk weinig moeite mee om je op deze manier onder ogen te komen. Ook een flink teken lijkt mij en geen positieve.
Klaar mee zijn, contacten verbreken en accepteren dat het geen leuk persoon is.
Het gaat er niet om of hij dat weet maar hoe hij zich gedraagt wat mij betreft. Als hij naar dat feest komt waarvan hij dondersgoed weet dat jij de organisator bent zou hij ook een keertje over kunnen slaan als hij vindt dat het gevoelig ligt of als hij er moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft er juist wel moeite mee om me onder ogen te komen, want dat was al te merken bij t eerste gesprek, dat vertelt ie z'n (mijn) vrienden en dat is te merken vanwege t smoesje wat er kwam. Hij snapt donders goed dat wa hij heeft gedaan fout is geweest, tenminste, de manier waarop.
Zou ik nog eens goed over nadenken. Zie mijn verhaal boven. Wil je wel vrienden zijn met iemand die respectloos naar je is?quote:Een vriendschap met hem kan werken, maar met die ander niet.
Dat hoef je niet aan de kant te zetten. Maar ook jij bent evrantwoordelijk voor je eigen daden. Als jij met ZIJN vrienden om wil blijven gaan dan zal het ook vaker ver hem gaan, is de kans groter dat de werelden en levens elkaar raken. Dat moet Jij een plekje geven en maar zien of je daarmee om kan gaan.quote:De vriendschap met zijn vrienden wil ik niet verbreken want als ik van iemand steun heb gehad de laatste weken dan is het wel van z'n beste vriend en 2 andere vrienden. Dat ga ik niet zomaar aan de kant zetten (en dan zouden ze ook boos worden). Dat maakt het een beetje lastig om de werelden te scheiden. Dat, en het Frisofeest wat het enige grote gayfeest in Eindhoven is.
Dus wel. Er is geen voor de rest. Dit is je leven en dit is je keuze. Jij wil vaak met zijn beste vriend om blijven gaan.quote:Voor de rest hoeven onze werelden elkaar niet te raken.
NOgmaals. Daar zou ik ernstig over nadenken. Zo te horen maakt het je niet gelukkiger. Wat is de toegevoegde waarde?quote:Hij gaf echter aan dat hij graag vrienden wilde blijven, concertje, biertje. Tja. Ik zag er niets op tegen. Maar ik heb genoeg vrienden en hem dus niet nodig, en zolang hij iets met die CENSUUR heeft gaat dat idd echt niet werken. Niet doen dus.
Even punt gewijs en bot/eerlijk zondr dat ik iemand persoonlijk ken.quote:Wel grappig dat de laatste zin die je zegt, dat dat door zijn vrienden ook gezegd wordt. En dat waren dan de mensen die hem het meeste zagen. Ze kennen hem zo helemaal niet meer terug. Zou ie zich toch eens ff achter z'n oren moeten krabben waar ie mee bezig is. Maar god, niet aan mij hem dat te melden.
Vertel vertel, hoe zit je haar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
na vandaag zitten we alweeer op de helft
Van je leven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
na vandaag zitten we alweeer op de helft
Logisch, het is fijn om even bevestiging te krijgen vanwege praktische redenen en zelfs een kleine sterkte als blijk van medeleven zou zeer wenselijk zijn in een dergelijke situatie en dat je je niet druk hoeft te maken om werk maar je moet richten op je herstel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
Mijn manager heeft niet gereageerd op mijn Ik-moet-mogelijk-geopereerd-worden-mail (ze wil dat ik mail ipv bel). Ergens vind ik dat niet zo leuk, merk ik.
Wat een kutwijf. Wat voor tijd kost het nou om even een antwoord terug te sturen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
Mijn manager heeft niet gereageerd op mijn Ik-moet-mogelijk-geopereerd-worden-mail (ze wil dat ik mail ipv bel). Ergens vind ik dat niet zo leuk, merk ik.
Logisch; dat soort persoonlijke zaken direct per telefoon, en niet per email, melden, zorgt voor een sterkere en hechtere band tussen jullie; email is voor werk, telefoon voor persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
Ik overdrijf dus niet als ik het niet zo leuk vind, dat is prettig om te weten.
Nee, vind ik niet, niet netjes van haar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
Ik overdrijf dus niet als ik het niet zo leuk vind, dat is prettig om te weten.
+1 en daarna per mail bevestigen. Plus dat mensen het in persoon moeilijker vinden om nee te zeggen in zulke situaties.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Logisch; dat soort persoonlijke zaken direct per telefoon, en niet per email, melden, zorgt voor een sterkere en hechtere band tussen jullie; email is voor werk, telefoon voor persoonlijk.
Zij wil dat we alles mailen, alles, dan doe ik dat toch. Bij haar ook wel wijs om zaken zwart op wit te hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 en daarna per mail bevestigen. Plus dat mensen het in persoon moeilijker vinden om nee te zeggen in zulke situaties.
Al mijn vrije dagen en dit soort mededelingen doe ik in persoon. Heel vaak neem ik er niet eens vrije uren voor op.
Laat ik ff met het laatste stukje beginnen: Ik vind dit niet bot, ik vind het helder. Ik kan het eerder waarderen dan dat ik me er beledigd door zou voelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:49 schreef Godtje het volgende:
Even punt gewijs en bot/eerlijk zondr dat ik iemand persoonlijk ken.
Klopt. Hij laat nergens uit blijken dat hij t ook kut vindt voor mij, terwijl ik naar hem wel laat blijken het kut te vinden voor hem. Ik heb hem huilend aan de telefoon en krijg medelijden, en ik krijg dit: Moeten vragen om compassie als hij 3 weken nadat ik terug ben uit Australie (en dus voor mij t verwerken pas begint) al met zijn nieuwe vlam naar het feest wil komen. In plaats van dat hij zich beseft: Misschien moet ik dit nog even niet doen, en het laten genezen.quote:[..]
Het gaat er niet om of hij dat weet maar hoe hij zich gedraagt wat mij betreft. Als hij naar dat feest komt waarvan hij dondersgoed weet dat jij de organisator bent zou hij ook een keertje over kunnen slaan als hij vindt dat het gevoelig ligt of als hij er moeite mee heeft.
Kennelijk heeft hij er niet genoeg moeite mee om op 'jouw' feest met zijn nieuwe holmaat rond te lopen. Hij heeft schijt aan je. Dat zijn de acties die hij laat zien. Kan je 100.000 mooie woorden hebben dat je fout bent geweest maar het gaat er uiteindelijk om hoe je met de situatie om gaat. Daar is hij 'fout' mee omgegaan hoe het uit is gegaan en nu zo te horen weer.
En dit begin ik ook steeds meer tegen mezelf te zeggen. Plus dit zeggen zijn vrienden ook tegen mij. Zij hadden dit niet verwacht, ik ook niet. En waar ik eerst nog iets had van “Jamaar hij is van binnen echt geen slecht persoon” begin in nu steeds meer te denken: Steeph, you don’t need this shit.quote:[..]
Zou ik nog eens goed over nadenken. Zie mijn verhaal boven. Wil je wel vrienden zijn met iemand die respectloos naar je is?
Die ander heb ik in zoverre mee te schaften dat hij een onderdeel is van zijn leven. En hij vindt dat ik dus door 1 deur zou moeten kunnen met hem,. Ik vind dat ik dat na 1,5 maand terug nog niet hoef. Plus heb ik er mee te schaften omdat de ander een gast is op het feest wat ik organiseer. Verder niks.quote:Die ander heb je gewoon letterlijk geen reet mee te schaften. Niet jouw probleem en ook niet de oorzaak. Hij is de oorzaak, hij heeft een keuze gemaakt en hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niet de ander.
Dat zijn in hoofdletters verandert steeds meer in kleine letters door de manier waarop hij hen behandelt. Ik refereer ook naar ze als “Yvo’s vrienden”, maar er is door ze gezegd dat ik dat niet meer moet doen. “We zijn ook jouw vrienden, knoop dat in je oren”. Maar feit blijft dat ik ze heb leren kennen via hen. En dat heb ik ze ook gezegd, dat ik een gevoel heb dat ik ergens instapw aar ik eigenlijk niet mag zijn. Of waar ik de plek van een ander inneem, en dat dat niet altijd even goed voelt. Maar we hebben er goed over gepraat samen en geen van ons wil stoppen elkaar te blijven zien.quote:Dat hoef je niet aan de kant te zetten. Maar ook jij bent evrantwoordelijk voor je eigen daden. Als jij met ZIJN vrienden om wil blijven gaan dan zal het ook vaker ver hem gaan, is de kans groter dat de werelden en levens elkaar raken. Dat moet Jij een plekje geven en maar zien of je daarmee om kan gaan.
Dus wel. Er is geen voor de rest. Dit is je leven en dit is je keuze. Jij wil vaak met zijn beste vriend om blijven gaan.
Dat vroegen z’n vrienden me en dat vraag ik mezelf ook steeds meer af. Ik ben echter iemand die altijd iedereen te vriend wil houden. Mensen hebben iets voor me betekent en ik haat “ruzie”. Ik ben nog steeds bevriend met al m’n vrienden en mensen die ik niet mag zijn op 1 hand te tellen.quote:NOgmaals. Daar zou ik ernstig over nadenken. Zo te horen maakt het je niet gelukkiger. Wat is de toegevoegde waarde?
Dat laatste is erg belangrijk. Hier ook. Dus doe ik dat soort dingen ook per mailquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zij wil dat we alles mailen, alles, dan doe ik dat toch. Bij haar ook wel wijs om zaken zwart op wit te hebben.
Die twee hoeven elkaar niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zij wil dat we alles mailen, alles, dan doe ik dat toch. Bij haar ook wel wijs om zaken zwart op wit te hebben.
Als iemand bij mij een wens uit om alles via mail te bespreken, zie ik geen reden om aan die wens voorbij te gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die twee hoeven elkaar niet uit te sluiten.
Persoonlijk gesprekje, daarna ff kort zwart op wit zetten voor later,
quote:
Er zijn uitzonderinge op de regel. maar ikw eet natuurlijk niet hoe hard zij die wens uitsprak en of dat ook incl dit soort zaken was.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als iemand bij mij een wens uit om alles via mail te bespreken, zie ik geen reden om aan die wens voorbij te gaan.
Het was een uitdrukkelijk verzoek, betreffende deze zaken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderinge op de regel. maar ikw eet natuurlijk niet hoe hard zij die wens uitsprak en of dat ook incl dit soort zaken was.
Dan moet ze niet zeiken, als ze nadrukkelijk dit soort zaken bedoeldequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een uitdrukkelijk verzoek, betreffende deze zaken.
Ze zeikt ook niet over het feit dat ik mailde, dat doen julliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zeiken, als ze nadrukkelijk dit soort zaken bedoelde
volgens mij zeikt ze niet, maar laat ze juist niks van haar horen. (tot net dan)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zeiken, als ze nadrukkelijk dit soort zaken bedoelde
Wel meegezongen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Basisschool sentiment op de radio:
Beverly Craven - Promise me
Fout!
Heeeeeeeel zachtjesquote:
Dan ben ik lost en snap ik t hele probleem niet en moet ik misschien ff terug gaan lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zeikt ook niet over het feit dat ik mailde, dat doen jullie
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeeeeel zachtjesmaar wel theatraal natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Alsof het nog niet erg genoeg is allemaal: ik droomde vannacht over Tom Hanks.
was hij zichzelf of 1 van zijn filmrollen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Hij sprong van het ene flatgebouw op het ander, als een soort superheld, hij leek ook op weg om de wereld te redden. Klinkt als een filmrol, maar dan van een film waar hij niet in speelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
was hij zichzelf of 1 van zijn filmrollen?
Ik vond 'm niet dodelijk stom in Extreem Luidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
Filmspoilerrrrrrquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij sprong van het ene flatgebouw op het ander, als een soort superheld, hij leek ook op weg om de wereld te redden. Klinkt als een filmrol, maar dan van een film waar hij niet in speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh, Extreem Luid.. is dat iets? Ik heb 1 recensie gelezen, die was niet positief. En Tom Hanks trekt me ook niet zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 'm niet dodelijk stom in Extreem Luid
Maar wel dikkig koddig en vadsig oud.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FilmspoilerrrrrrOMG! Dat wist ik niet, en toch droomde ik er over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vast een of andere gave. Ofzo.![]()
Op wat frustratie hier @ werk na, primaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? En je prepuber? En de liefde? En de rest?
Snel, trek je blauwe jurk aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG! Dat wist ik niet, en toch droomde ik er over!
Ik heb vast een of andere gave. Ofzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op wat frustratie hier @ werk na, primaMoet een lading modellen naar Frankfurt zien te krijgen, gaat niet geheel zoals ik wil...
Prepuber loopt over van de hormonen, incl. bijbehorende luchtjesLiefde is
![]()
Und du?
"Mam, ruik mijn oksel!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]![]()
Hier goed! Wat frustratie omtrent de werkgever, je las het, maar met de mannen in mijn leven immer geweldig.
Mijn god. Dat is mijn toekomst ook he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Mam, ruik mijn oksel!""Kijk, balhaar!
"
quote:
True that!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega: "Nee, je kunt een groep modellen niet 3 keer laten overstappen, dan verdwalen ze en komen ze nooit aan".
Je zou het bijna gaan denken he..quote:
Het is mijn favoriete boek en de recensies zijn matig, plus Hanks is ook niet mijn favoriet. Dus had me op het ergste voorbereid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, Extreem Luid.. is dat iets? Ik heb 1 recensie gelezen, die was niet positief. En Tom Hanks trekt me ook niet zo.
quote:
Wat een vrolijkheidquote:
Even afgezien van t feit dat ik zoveel (drukke) kinderen een ramp zou vinden, vind ik de foto erg grappigquote:
Nou idd, 4 kinderen, the horror.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even afgezien van t feit dat ik zoveel (drukke) kinderen een ramp zou vinden, vind ik de foto erg grappig
Prima, maar zeker niet andersomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Hee, als ik nu mijn modellen bij HW dump, en mijn zoon bij Ang3l... heb ik lekker even rust.
Nee, duh.quote:
Dump de modellen maar bij mij! Gaan we shoppenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Hee, als ik nu mijn modellen bij HW dump, en mijn zoon bij Ang3l... heb ik lekker even rust.
Of de modellen én kind bij HW, kunnen wij shoppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dump de modellen maar bij mij! Gaan we shoppen
Kan zo'n kind uit?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of de modellen én kind bij HW, kunnen wij shoppen.
In principe wel natuurlijkquote:
Ja tof! Geen valse noot gehoord, lekker meegezongen, gezellige avond met zusje gehad!quote:
Waar zat/stond jij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja tof! Geen valse noot gehoord, lekker meegezongen, gezellige avond met zusje gehad!![]()
Heb een stuk of 3 filmpjes gemaakt omdat ik de uithalen van die specifieke nummers wel live wilde hebben, maar bij het terugkijken liep ik een gehoorbeschadiging op van het gebler van mij en mijn zusje die die filmpjes compleet verpest hebben.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja tof! Geen valse noot gehoord, lekker meegezongen, gezellige avond met zusje gehad!![]()
Heb een stuk of 3 filmpjes gemaakt omdat ik de uithalen van die specifieke nummers wel live wilde hebben, maar bij het terugkijken liep ik een gehoorbeschadiging op van het gebler van mij en mijn zusje die die filmpjes compleet verpest hebben.
Was erg leuk idd!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Whehehe. Maar leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Hieperdepiepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:26 schreef Godtje het volgende:
CL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ga je wat leuks doen vandaag?quote:
Ik heb afgelopen weekend een testtaart gebakken! Kijken of ik het wel kon of dat ik toch een taart moest kopen voor mini dr verjaardagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Ik ga dit weekend maar weer eens een taart bakken.
De laatste is al een maand geleden.
ben je een beetje crea bea met die dingen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Ik ga dit weekend maar weer eens een taart bakken.
De laatste is al een maand geleden.
Dat zijn pakjes. Waar de vorm al bij in zit vaak.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik deze ga maken
[ afbeelding ]
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn pakjes. Waar de vorm al bij in zit vaak.
Voor de echt luie pakjeskok.
Pakjeskokquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn pakjes. Waar de vorm al bij in zit vaak.
Voor de echt luie pakjeskok.
Komen ze je ramen weer inslaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werken, en er komt vanavond wat visite
Erger. Ze gaan al haar bier opdrinkenquote:
Geniaal!quote:
Bijna!quote:
Nog 1 dagje werken!quote:
Geloof er niks van.quote:
quote:
Ik wil weer in bed etenquote:
quote:
quote:
Kentucky Fried Chicken deze keer?quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kentucky Fried Chicken deze keer?.
Awesome!quote:
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
ben je een beetje crea bea met die dingen?
Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt voor de eerste keer! Hij is leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:01 schreef Tally het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem best goed gelukt zo voor een eerste keer!
O en cupcakes maak ik vaker.
Oeh dat klinkt heel sjiek. En dan graag wel echt pittig. Ik herinner me nog de ongelooflijke teleurstelling van die borrelnootjes waar een paar pittige tussen zouden zitten.quote:
Dat is gewoon fondant. Maar omdat ik die moest uitrollen zat hij onder de poedersuiker. Dus om hem schoon te maken ben ik er met een kwastje water over heen geweest. Net voor deze fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt voor de eerste keer! Hij is leuk.Wat is dat blauwe, het glimt helemaal?
Aha, ik snap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is gewoon fondant. Maar omdat ik die moest uitrollen zat hij onder de poedersuiker. Dus om hem schoon te maken ben ik er met een kwastje water over heen geweest. Net voor deze foto
Daarom glimt hij.
Ik vond dat een beetje erg vet. Ik heb het zien staan en zo'n pot opengemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Aha, ik snap.
Het schijnt dat crisco fijn spul is, dan heb je geen poedersuiker nodig en plakt het niet aan de ondergrond. Heb ik van horen zeggen, ik ga het binnenkort eens proberen!
Oh dat klinkt goed ja.quote:
Niet met deze zeegang, dan word ik kapot geslagen op de rotsenquote:
Jij hébt tenminste zee in de buurt, zeikerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met deze zeegang, dan word ik kapot geslagen op de rotsen
Zo dichtbij, en toch zover wegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hébt tenminste zee in de buurt, zeikerd.
Oh boefuckinghoe...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch zover weg![]()
[ afbeelding ]
Doe es effe lief jijquote:
Niet te verwarren met de pakjespiet.quote:
Dat is hier normaal johquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch zover weg![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee, op weg naar de Clifs of Moher. In Howth is het water meestal veel rustiger. Daar kom ik best vaak (is 15min met de trein/auto).quote:
Ja Howth ken ik, maar toen ik daar was, waaiden we ook bijna van het padjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, op weg naar de Clifs of Moher. In Howth is het water meestal veel rustiger. Daar kom ik best vaak (is 15min met de trein/auto).
Dat valt nog mee als je het vergelijkt met de west kust. Alles is relatief, ik merk ook gewoon dat ik een dag zonder regen al een mooie dag noemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Howth ken ik, maar toen ik daar was, waaiden we ook bijna van het padje
Volkomen begrijpelijk. Eerst een shotgun naar buiten stekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel erg als ik de deur niet meer opendoe?
Als er wordt aangebeld, bedoel ik.
wel als je visite verwachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan komen ze toch juist binnen in die wijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:50 schreef CherryLips het volgende:
En dat ik je dan met een rode pruik op en schelpenbikini kom reddenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met deze zeegang, dan word ik kapot geslagen op de rotsen
Ariël.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ik je dan met een rode pruik op en schelpenbikini kom redden
Wish I could be...............quote:
TMIquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ik je dan met een rode pruik op en schelpenbikini kom redden
Same here. Weinig te doen vandaag en nu ook geen zin meer om ook maar iets te doen.quote:
Doe een dansje!quote:
Nou Tal, kom dan, pak de GHB maar.....quote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt wel erg duidelijk hoezeer iedereen hier op m'n werk zich in heeft lopen houden t.o.v. de vertrekkende collega (contract wordt niet verlengd). Er wordt met de dag botter op hem gereageerd, en hij moet sowieso nog tot eind april en mogelijk tot eind juni.![]()
En het zelf niet door hebben, hoezo plaat voor je kop.
En dat weet iedereen al behalve hijzelf?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef JoeBravo het volgende:
Het wordt wel erg duidelijk hoezeer iedereen hier op m'n werk zich in heeft lopen houden t.o.v. de vertrekkende collega (contract wordt niet verlengd). Er wordt met de dag botter op hem gereageerd, en hij moet sowieso nog tot eind april en mogelijk tot eind juni.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Weinig te doen vandaag en nu ook geen zin meer om ook maar iets te doen.
Oe Steeeeeeef toch!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Tal, kom dan, pak de GHB maar.....
quote:
Ik ga ws ook over een half uur pleite. Ik neem nooit lunchpauze maar werk dan altijd door, dus als ik het dan een keer niet meer trek (ofwel geen zin meer heb) ga ik gewoon eerder weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook nietLiever zat ik thuis
Ik ga echt niet blijven tot half 6 hoor
Dat heb jij toch heul niet nodig?quote:
Zoiets ja. Ik word niet gebeld. Niet gemaild. Er komt niemand langs. Ik heb geen zin om de loggingen te kijken of fouten. Of tijd te steken in het netwerkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga ws ook over een half uur pleite. Ik neem nooit lunchpauze maar werk dan altijd door, dus als ik het dan een keer niet meer trek (ofwel geen zin meer heb) ga ik gewoon eerder weg.
Nee. Nodig niet. Mijn laatste beurt was <12 uur geleden. Daarom niet minder leuk voor een keertjequote:
En dan zal je net zien dat na zo'n lamlendig middagje er ineens om half 5 nog een collega komt met iets dat echt vandaag nog af moet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik word niet gebeld. Niet gemaild. Er komt niemand langs. Ik heb geen zin om de loggingen te kijken of fouten. Of tijd te steken in het netwerk
Als internet het doet vind ik het ff best
Ja die krijg van mij een: Sorry ik ben zo druk morgen om 8 uur ben jij de eerste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan zal je net zien dat na zo'n lamlendig middagje er ineens om half 5 nog een collega komt met iets dat echt vandaag nog af moet.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
Trouwens ligt het aan mij, of is Fok! inmiddels echt bijna alleen nog maar bevolkt door minderjarige hosselaars en kansloze autisten?
En ja, meer dan vroegah.
Ach ja, inmiddels is zowat iedereen alweer de deur uit hier en komt er iig geen collega meer binnen met een lastminuteklusje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die krijg van mij een: Sorry ik ben zo druk morgen om 8 uur ben jij de eerste.
Nee ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
Trouwens ligt het aan mij, of is Fok! inmiddels echt bijna alleen nog maar bevolkt door minderjarige hosselaars en kansloze autisten?
En ja, meer dan vroegah.
In deze "wereld" begint iedereen laat. Dus werken tot laat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, inmiddels is zowat iedereen alweer de deur uit hier en komt er iig geen collega meer binnen met een lastminuteklusje.
Sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
En ja, meer dan vroegah.
Lijkt me naar voor die collega.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef JoeBravo het volgende:
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
En ja, meer dan vroegah.
Mja, sta al weer veel te lang droog. WIl geen panda worden.quote:
Het is wel droefenis hoorquote:
Vind het eigenlijk wel vermakelijk over het algemeenquote:
Mwah, ik vind het erg jammer dat serieuze topics verziekt worden door een stel uit de hand gelopen pubers. De lol gaat er erg vanaf zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel vermakelijk over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |