Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn ex heel andere ideeën over wat gepast is en wat niet. Dat was al duidelijk he?
Zo denk ik er ook over. En ik zou het hem ook heel goed duidelijk maken als dit mij was overkomen. Maar Ang3l moet weer zich zo nodig volwassen gedragen in dezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.
Eerst iemand dumpen op vakantie voor een ander en dan die andere meenemen naar de feestjes van je ex. Schandalig onbeschoft vind ik het.
Ja maar ja, even ter (absurde) vergelijking:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een gevoelloze zak aan de hand van wat ik hier lees.
Eerst iemand dumpen op vakantie voor een ander en dan die andere meenemen naar de feestjes van je ex. Schandalig onbeschoft vind ik het.
O trust me, ik heb niet gezegd dat ik me volwassen ga gedragen als ik die nieuwe vriend voor het eerst sinds "het" in levende lijve voor mijn neus heb hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. En ik zou het hem ook heel goed duidelijk maken als dit mij was overkomen. Maar Ang3l moet weer zich zo nodig volwassen gedragen in dezen.
Als je een beetje fatsoen in je donder hebt, dan durf je je voorlopig niet meer te vertonen op feestjes die je ex die je beflikkerd hebt organiseerd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, even ter (absurde) vergelijking:
Stel je organiseert Lowlands, iets waar hij altijd al heen ging. En dit gebeurt. Kun je dan eisen dat ie niet meer naar Lowlands komt? Of moet hij daarom, omdat ik t niet aankan, maar ineens niet meer naar Lowlands gaan?
Het is en blijft een openbaar feestje, met kaartverkoop etc.
Ik zou het hem heel duidelijk maken dat je hem niks verbiedt, maar dat je niet op zijn aanwezigheid gesteld bent. En al helemaal niet als hij de gozer meeneemt waar hij je in feite mee belazerd heeft. Klein, door vrienden georganiseerd feestje of groot festival alike.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel je organiseert Lowlands, iets waar hij altijd al heen ging. En dit gebeurt. Kun je dan eisen dat ie niet meer naar Lowlands komt? Of moet hij daarom, omdat ik t niet aankan, maar ineens niet meer naar Lowlands gaan?
Lowlands is zo groot dat je elkaar niet tegen hoeft te komen. Vind ik toch andersquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al gezegd bij t vorige feest. Dat ik hem niets kan verbieden maar dat ik het niet op prijs zou stellen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het hem heel duidelijk maken dat je hem niks verbiedt, maar dat je niet op zijn aanwezigheid gesteld bent. En al helemaal niet als hij de gozer meeneemt waar hij je in feite mee belazerd heeft. Klein, door vrienden georganiseerd feestje of groot festival alike.
Mij krijg je op zich niet snel echt kwaad (hoewel, ik bezit wel wat temperament, maar echt kwaad word ik zelden), maar als iemand mij zoiets zou flikken dan wordt ik ineens heel principieel en koppig.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Kluts en ik zijn beiden even vergevings gezind hierin lijkt het
Neem je het nu nog voor hem op ook?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al gezegd bij t vorige feest. Dat ik hem niets kan verbieden maar dat ik het niet op prijs zou stellen.
En die gozer die ging iedere maand naar friso met z'n vrienden. Dus ook al zou Yvo zich e riets van aantrekken, die gast zeer zeker niet. Die komt toch wel denk ik.
Klein als in 400 man in de Effenaar en door een groep vrijwilligers. Niet bij me thuis of zo in een tuin heDus wel degelijk openbaar.
Echt he. Ik zie Effenaar en denk: he daar woon ik ongeveer. Geef even signalement en dag door van dat feest. Regel ik het even. Maar ja, met zo'n instelling.quote:
Misschien moeten wij dan ook maar naar dat feestje om z´n ex in elkaar te timmerenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij krijg je op zich niet snel echt kwaad (hoewel, ik bezit wel wat temperament, maar echt kwaad word ik zelden), maar als iemand mij zoiets zou flikken dan wordt ik ineens heel principieel en koppig.
Waarom niet?quote:
Ik ga er heen met zijn beste vriend, die mij op dit moment liever ziet dan hem, en die van het nieuwe vriendje echt niets moet hebben. Dat is al een straf op zichquote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan ook maar naar dat feestje om z´n ex in elkaar te timmeren
Zoals ik dit lees is het gewoon pure onverschilligheid. Wat in mijn ogen nog een graadje erger is dan bewust kwetsen. En hoe lang dat moet? Zolang als jij je niet prettig voelt met de aanwezigheid van je ex en nieuwe vriend.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb een gesprek met hem gehad en ik weet dat het van binnen geen slecht mens is en dat hij dingen niet bewust doet om mij te kwetsen. Hij is ook niet vreemdgegaan. Er zijn wel andere flink lullige dingen etc geweest ja, absoluut waar. En dat ie wel wat meer rekening mag houden met mijn gevoelens is ook absoluut waar.
De vraag is echter, hoe lang moet dat? Hoe lang kan ik eisen, of moet hij uit zichzelf aandragen, dat het not-done is naar dat feest te komen?
En zoals ik al zei: die nieuwe vriend van hem is zo'n lul dat die sowieso er toch wel zal zijn.
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....quote:Op maandag 12 maart 2012 17:08 schreef Barbusse het volgende:
En hoe lang dat moet? Zolang als jij je niet prettig voelt met de aanwezigheid van je ex en nieuwe vriend.
Soms. En op andere momenten wil ik wraak nemen door met zijn beste (hetero) vriend naar bed te gaan. Maar achquote:
Desnoods ja. Het gaat om jouw gemoedsrust, hij heeft al aangegeven er niet mee te zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....
zolang?
natuurlijk heb je die dagen.... maar zo over het algemeen heb je er wel een heldere kijk op... dat scheelt een hoop, juist voor jezelfquote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms. En op andere momenten wil ik wraak nemen door met zijn beste (hetero) vriend naar bed te gaan. Maar ach
Ja ik vind niet dat ik dat kan "maken". Niet dat ik iets "maak", hij maakt me iets, maar goed. Ik vond wel dat ik dat kon maken bij het eerste feest nadat ik terug was uit Australie. Ik wilde een fijne ongecompliceerde avond hebben en dat zou ik niet hebben als hij er zou zijn. Dat snapte hij. Maar voor hoe lang kan ik gaan "eisen" of moet hij "rekening houden met" het feit dat ik hem niet met de nieuwe wil zien?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn mensen die na 2 jaar hun ex nog niet "kunnen" zien.....
zolang?
ik vind dat heel erg overdreven....quote:Op maandag 12 maart 2012 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Desnoods ja. Het gaat om jouw gemoedsrust, hij heeft al aangegeven er niet mee te zitten.
juist..... eigenlijk mag je zelfs helemaal niks eisen.... logisch dat je hem zeker dat eerste feesetje niet wilde zien.... en netjes van hem dat hij daar dan wegblijft... maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind niet dat ik dat kan "maken". Niet dat ik iets "maak", hij maakt me iets, maar goed. Ik vond wel dat ik dat kon maken bij het eerste feest nadat ik terug was uit Australie. Ik wilde een fijne ongecompliceerde avond hebben en dat zou ik niet hebben als hij er zou zijn. Dat snapte hij. Maar voor hoe lang kan ik gaan "eisen" of moet hij "rekening houden met" het feit dat ik hem niet met de nieuwe wil zien?
Het liefst zou ik ze niet op "mijn" feest voor het eerst samen zien, maar goed, zo'n avond is 1 vand e weinige avodn en in Eindhoven en omstreken voor een flink gay feestje. Verder ben ik ze nog niet tegengekomen.quote:
Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.quote:
Mja, dat zegt mijn hoofd ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
juist..... eigenlijk mag je zelfs helemaal niks eisen.... logisch dat je hem zeker dat eerste feesetje niet wilde zien.... en netjes van hem dat hij daar dan wegblijft... maar dat kan je natuurlijk niet blijven doen...
Als jij nou gewoon mijn date wordt voor het aankomende Friso-feest...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
succesquote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanavond, en einde van de maand.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon mijn date wordt voor het aankomende Friso-feest...Anders kan ik dit echt niet aan.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Succes in ieder geval kerel.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat zegt mijn hoofd ook.
Mijn hart wil ze er nu echter nog echt niet zien.
En dan ga ik heel theoretisch denken: Bij hoeveel feesten is de grens bereikt van het kunnen "eisen"?
Ik denk altijd eerst aan anderen en dan pas aan mezelf. Ook al doet het mij pijn.
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Vanavond, en einde van de maand.
Ik zou er zelf ook problemen mee hebben als ik Ang3l was.. ik ben wat dat betreft ook wel gevoelig... maar denk ik dan logisch na dan besef ik wel dat ik eigenlijk niks kan eisen of bepalen oid...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb of iets dergelijks. Maar ik kan niet zo goed tegen dergelijk gedrag.
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrlijk!quote:
Ik vraag het me af, denk niet dat hij er in traptquote:
Zo is het, hoe anders het ook voelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
maar denk ik dan logisch na dan besef ik wel dat ik eigenlijk niks kan eisen of bepalen oid...
Mwah, hij vond een ander liefje tijdens de vakantie van Ang3l, jij bent toch ook niet zo naief om dan te denken dat er niet al langer iets speelt?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef Ripley het volgende:
Mja, ik vind de reacties nogal heftig. De ex heeft angel niet beflikkerd, hij is gewoon verliefd geworden op een ander. Pijnlijk en naar, maar ze hebben het uitgesproken en er was geen kwaad in de zin.
Dat de situatie kut is, dat zeker. UIk heb ook twee jaar mijn favoriete hang out vermeden omdat ik de confrontatie niet aan wilde gaan.
Fijn fout!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Kluts .... Op de radio knalt alyssa reis met alone again. Toeval? Heiligschennis of toch nog net fijn fout?
Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeldquote:Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, hij vond een ander liefje tijdens de vakantie van Ang3l, jij bent toch ook niet zo naief om dan te denken dat er niet al langer iets speelt?
Ja want afspreken met de ander is handiger als je eigen vriendje op vakantie is en het uitmaken pas als de ander JA zegt ipv uitmaken als er twijfels zijn is ook veiliger, zeker als ik op vakantie ben. Via de telefoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeld
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want afspreken met de ander is handiger als je eigen vriendje op vakantie is en het uitmaken pas als de ander JA zegt ipv uitmaken als er twijfels zijn is ook veiliger, zeker als ik op vakantie ben. Via de telefoon.
Ik zal niet doen alsof hij een boeman is. Maar laten we m nou niet heiliger maken dan ie is.
Toen Ang3l op vakantie was ja, nogal achterbaks in mijn ogen. De timing is hufterig en de situatie ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft aan angel verteld dat hij al wat langer gevoelens had en dat die andere jongen en hij die aan elkaar hebben opgebiecht toen angel op vakantie was en heeft dat toen tijdens hete erste gesprek gemeld
Je moet een oude sok niet weggooien voor je een nieuwe hebt? Ik neem aan dat je dat niet bedoelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.
O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het heilig is? Maar als je zoiets voelt is het wel handig om zekerheid te hebben over wat jij voelt voor een ander voor je de verkering die je hebt uitmaakt.
Uit de weg gaan wordt een stuk lastiger op je "eigen" feestje.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:08 schreef Ripley het volgende:
Ik ken dat klotegevoel natuurlijk wel al te goed. Ik zou het zelf uit de weg gaan,, ongeacht wat voor rechten je ook op een feestje zou hebben oid. Ik zou de hassle nieta angaan want het kan alleen in heartbreak voor jezelf eindigen.
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja? Als je niets meer voor je verkering voelt moet je t uitmaken. Ongeacht of de ander ja zegt.
Precies dat.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:38 schreef Ang3l het volgende:
En dan niet ineens pas als blijkt dat je gevoelens beantwoord worden en dan ineens snel binnen 3 dagen ook al is de ander aan de andere kant vd wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |