Ja, het is even een gedoe, maar het werkt! Haha.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Net gedaan. Even wat orde op zakken stellen (met Telefoon, Sim, Facebook, WhatsApp en Google contacten)...
Mooi! Is er al een release datum bekend?quote:
'Very soon'.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mooi! Is er al een release datum bekend?
Mobli doet precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het is even een gedoe, maar het werkt! Haha.
[..]
Mooi! Is er al een release datum bekend?
En vaak leveren ze niet het vermogen dat ze pretenderen te kunnen leveren.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou het nooit doen, er gaan wel degelijk genoeg verhalen rond over nep batterijen die onploffen/lekken enz..
Ontploffen heb ik serieus nog nooit gehoord, maar weet je hoeveel Sensation gebruikers een "Anker 1900mAh" voor 13euro gebruiken. Zijn er duizenden! gebruik hem zelf ook al zeker 6maanden.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou het nooit doen, er gaan wel degelijk genoeg verhalen rond over nep batterijen die onploffen/lekken enz..
Zoeits ?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef electronique het volgende:
ik hoef niet perse een betere batterij te hebben, maar gewoon eentje die ik kan gebruiken als ik niet op kan laden.
ICS Keyboard uit de market halen icm Nederlands woordenboek. Geen enkel verschil met het stock keyboard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Knuck-les het volgende:
Zojuist ICS geflashed, wat een verbetering![]()
Ik krijg alleen de auto correct functie niet werkend bij het stock toetsenbord en heb geen zin in 3rd party toetsenborden. Iemand een oplossing?
Email icoontjes, gmail icoontjes, map icoontjes, play store icoontjes dat soort dingenquote:
Dat is juist het eerste wat bij mij uit gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Knuck-les het volgende:
Zojuist ICS geflashed, wat een verbetering![]()
Ik krijg alleen de auto correct functie niet werkend bij het stock toetsenbord en heb geen zin in 3rd party toetsenborden. Iemand een oplossing?
nog sneller leeg? damn dan mag je wel een auto accu op je rug bindenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat is juist het eerste wat bij mij uit gaatZo irritant als hij constant woorden blijft veranderen.
Ik ben zelf weer teruggegaan van ICS omdat het nog TE buggy is. Batterij was te snel leeg veel opties werken nog niet heel goed.
The Whip werkt prima.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:36 schreef GewoneMan het volgende:
iemand die een goeie WHIP app heeft zoals degene in bigbang season 5 episode 19?
diverse gedownload maar allemaal crap
Geen desire z, terwijl die toch tegelijk met de desire hd uit kwamquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
Android 4.0 uitgerold naar HTC Sensation-smartphones
Laatste update: 14 maart 2012 09:19 info
AMSTERDAM – HTC heeft een lijst met smartphones gepubliceerd die een update krijgen naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich). De update voor de Sensation en Sensation XE wordt al uitgerold.
Foto: AFP
Eerder kwamen al berichten vanuit Duitsland dat enkele toestellen updates hadden ontvangen. HTC bevestigt dit nu.
Het gaat om de Sensation en Sensation XE. Het bedrijf laat er wel bij weten dat het per provider en land kan verschillen wanneer de update beschikbaar is, maar hij wordt momenteel uitgerold.
Android 4.0 is de nieuwste versie van het mobiele besturingssysteem. Het is een combinatie van de huidige smartphone- en tabletvariant en moet het beste van beide combineren.
HTC laat weten dat in totaal 16 toestellen een update zullen krijgen. Wanneer deze smartphones Android 4.0 kunnen downloaden is niet bekend. HTC laat weten dat er hard gewerkt wordt aan een schema en dat de planning binnenkort bekendgemaakt zal worden.
De volledige lijst smartphones:
Droid Incredible 2
Amaze 4G
Desire S
Desire HD
EVO 3D
EVO Design 4G
Incredible S
Sensation
Sensation XL
Sensation 4G
Sensation XE
Raider
Rezound
Rhyme
Thunderbolt
Vivid
die van ecler studios? die doet het wel goed (de enige zover) maar geluid is heel zachtquote:
Van VASKEN.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die van ecler studios? die doet het wel goed (de enige zover) maar geluid is heel zacht![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Van VASKEN.
Werkt goed. Geluid is hard.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef Syntix het volgende:
Is er trouwens al een Sopcast app voor Android?
Inderdaad. Nóg een reden om spijt te hebben van m'n Z...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geen desire z, terwijl die toch tegelijk met de desire hd uit kwam
Sopcast stream kan je openen in VLC in windows en die kan je weer met Android VLC bekijken.quote:
email?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een programma voor de Nexus waarmee je files kan sturen via wifi?
swiftp werkt perfect voor alle androidsquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een programma voor de Nexus waarmee je files kan sturen via wifi?
Met Tasker kan je rules instellen, waar je heel ver in kan gaan. Bijvoorbeeld: als je binnen een bepaalde straal van thuis bent, dat ie automatisch een SMS stuurt naar je vrouw: 'Begin al maar aan het klaarmaken van het eten'. Maar je kan het ook linken aan apps. Dus in jouw geval: Start de download app op een bepaald uur. Alleen, ik ken geen app om videos/audio op te nemen. Jij wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
bestaat er een app om automatisch op een bepaalde tijd video of audio op te nemen?
Heb je je homescherm unlocked?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef delano.888 het volgende:
THEFUCK? Ik kan niks meer verplaatsen, op mijn homescreens, geen app shortcuts, geen widgets, gewoon niks is te verplaatsen. Heeeel vreemd ineens. ADW.EX heb ik trouwens en restart doet niks..
Handigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:26 schreef Quannum het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: als je binnen een bepaalde straal van thuis bent, dat ie automatisch een SMS stuurt naar je vrouw: 'Begin al maar aan het klaarmaken van het eten'.
ja, garantie voor geen sex die avond!quote:
Godvertyfus zo simpel kan het zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godvertyfus zo simpel kan het zijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godvertyfus zo simpel kan het zijn
Altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef JohnDDD het volgende:
Begin op mijn Samsung Galaxy Ace ruimtegebrek te krijgen op de telefoon; kan de meeste apps niet naar de sd-kaart verplaatsen en kan de samsung apps die ik niet gebruik niet deleten; is het de moeite waard om 'm te rooten?
quote:
Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
Net The Sims op m'n Desire gezet, wat een flauw spel![]()
Wel nostalgie!![]()
En het herinnert me eraan dat ik een tablet moet hebben; kleine schermen met games:
Het zit by default in de software nu ja. De shortcut op de Galaxy Nexus (werkt ook op de Nexus S) is bv volume down + power. Zoiets moet er ook voor jouw phone zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand hier toevallig of met de komst van ICS op Androidtelefoons het ook eindelijk mogelijk wordt om screenshots te maken zonder te rooten of developerprogramma's te moeten installeren?
Ik heb The Sims Freeplay (https://play.google.com/s(...)eature=search_result), gratis dus. Moest wel even zo'n 800mb op m'n SD vrijmaken.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.
Tenzij het echt teringveel zijn, zou ik het lekker handmatig doen, kan je gelijk filteren wie je er uit kiepert + zet je alles gelijk in een google account, kan je ze never nooit meer kwijtraken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
M'n broer is pas geleden overgestapt van zijn Nokia 6300 naar een Samsung Galaxy S Plus.
Nu moeten daarvan de contacten en smsjes overgezet worden naar de Samsung.
Nou leek mij dit het handigst om die contacten en smsjes over te zetten.
Of kan het makkelijker?
Het zijn er geloof ik wel vrij veel, 200(?)+ of zoiets, kan ook wel 300 zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tenzij het echt teringveel zijn, zou ik het lekker handmatig doen, kan je gelijk filteren wie je er uit kiepert + zet je alles gelijk in een google account, kan je ze never nooit meer kwijtraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SMS wilde nog niet. Het gaat weliswaar om 1 belangrijk sms die op de nieuwe telefoon moet, maar ik kijk of het morgen met https://play.google.com/s(...)eature=search_result wil. (Een CSV bestand is aangemaakt, maar het omzetten naar XML (bestandsformaat wat SMS Backup and Restore leest) werkte niet, Importer zou met CSV moeten kunnen herkennen.
We'll see...
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2012 01:13:05 ]
Maar werkt dat met smsjes van een Nokia? Of van CSV naar XML?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:09 schreef kucher het volgende:
Life Saver 2 werkt goed en slaat ook SMSjes op.
Heb even gegoogled, kwam hier op uit, misschien heb je er wat aan:quote:Op zondag 25 maart 2012 01:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar werkt dat met smsjes van een Nokia? Of van CSV naar XML?
Het gaat eigenlijk maar om 1 sms, maar die is erg belangrijk, ook moet de ontvangstdatum/verzender e.d. meegaan naar de nieuwe telefoon.
Dat bedoel ik dus eigenlijk ook bij bovenstaand bericht. 't is Android naar Android idd.quote:
Thanks.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heb even gegoogled, kwam hier op uit, misschien heb je er wat aan:
http://androidcommunity.c(...)dex2.html#post284587
Ik geloof het niet (na wat google zoekwerk). Whatsapp werkt aan de hand van je telefoonnummer of een account. Je kunt geen whatsapp op meerdere apparaten gebruiken met dezelfde telefoonnummer. (Dus dat je whatsapp berichten op zowel je gsm als je tablet binnenkrijgt/verstuurd).quote:Op maandag 26 maart 2012 12:06 schreef Klonk het volgende:
is er eigenlijk een manier om whatsapp berichten van een android telefoon door te sturen naar een android tablet? zoals je mail automatisch kunt forwarden?
ah darmee kan ik ook facebooken?quote:
root heet dat, zoek maar op.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik vraag me af.. Kun je android telefoons ook 'jailbreaken'? Of is dat alleen iets van iOS?
Nou heb ik de balle verstand van Android. (Ja ik heb een voorkeur voor iOS, erg ja ik weet het). Maargoed ik heb dus van de Sint een telefoontje gekregen en kan er aardig mee overweg.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:12 schreef kucher het volgende:
Onbekende bronnen aanzetten, waarschuwing wegdrukken, klaar. Kan je elke APK installeren. Rooten is dus optioneel maar wel handig voor DroidWall, Titanium Backup, ROM Manager e.a.. Kijk uit voor "tweak" apps, die zijn doorgaans net zo handig als een niersteen.
APK is een package waarmee je kunt installeren. Apps zijn totaal niet handig, kost je alleen maar handenvol tijd die je anders waarschijnlijk erg nuttig zou besteden.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou heb ik de balle verstand van Android. (Ja ik heb een voorkeur voor iOS, erg ja ik weet het). Maargoed ik heb dus van de Sint een telefoontje gekregen en kan er aardig mee overweg.
Maargoed om tot mijn vraag te komen, APK is? En die apps zijn handig voor?
Nou, troost je dat het de laatste keer is dat het zo lastig is.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef Iemand91 het volgende:
Eindelijk zeg....
Eindelijk gelukt om de belangrijke sms van z'n oude Nokia 6300 over te zetten naar z'n nieuwe Galaxy S Plus. Uiteindelijk deze manier gebruikt. Wat een gedoe zeg, niet gedacht dat het zó moeilijk zou zijn...
Jep. Gistermiddag had ie problemen dat z'n mobiele netwerk (zowel bellen als internet) niet werken. Werkt nu wel weer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nou, troost je dat het de laatste keer is dat het zo lastig is.
Mwah.. ik vind hem toch echt te groot. Als een olifant er al mee uit de voeten kan..quote:
Ik snap niet dat er nog geen (custom) roms zijn met die tracking dingen er ingebouwd. Nu houdt dat tracking gedoe op zodra je je simkaart blokkeert, je accu leeg is, de telefoon uit gezet wordt, je telefoon wipet. Oftewel, vrij snel nadat je 'm kwijt bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Op tweakers stond een bericht over HTC dat die met de syncdiensten van HTCsense stopt. Nu zijn tracking apps natuurlijk wel handig, maar het aanbod is huge!
Nu heb ik bijvoorbeeld Cerberus trial (straks ¤2.99) en die werkt opzich prima, je kunt zowel via computer dingen aansturen als via smsjes. (zaken als tracken, alarm af laten gaan, sd-kaart wipen, foto maken, audio aanzetten etc.). Heel veel dingen dus.
Maar er is ook bijvoorbeeld SeekDroid (gratis), maar heb ik nog niet geprobeerd, is deze beter?
Of zijn er andere aan te raden apps?
Die van Cerberus ziet er prima uit, die ¤2.99 val ik ook niet over maar als er iets beters te vinden is...
Ik heb er nu helaas geen geld voor, dus ik moet maar een prijsvraag of de lotto winnen, want ik wil hemquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:29 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Mwah.. ik vind hem toch echt te groot. Als een olifant er al mee uit de voeten kan..
Dat kan met Co-pilot.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:53 schreef Kenju het volgende:
IK ben op zoek naar een alternatief voor Sygic. Sygic gebruik ik naar alle tevredenheid, maar wil wel eens iets anders proberen. Een groot voordeel van Sygic is dat je per land de kaarten kan downloaden. Bij welke navigatie-app kan dat nog meer? Navigon moet je meteen heel Europa downloaden, wat ik een beetje onzin vind. Die ruimte gebruik ik liever voor iets anders.
Alleen minder tof dat sommige winkels hem vandaag al verkopen, hij gister al bij BelCompany te proberen was, en je hem nu bij CoolBlue/PDAShop kan bestellen en hem dan morgen binnenkrijgt....quote:
of vandaag bij Coolblue ophaalt en vandaag al hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alleen minder tof dat sommige winkels hem vandaag al verkopen, hij gister al bij BelCompany te proberen was, en je hem nu bij CoolBlue/PDAShop kan bestellen en hem dan morgen binnenkrijgt....![]()
En wellicht met zo'n apparaat thuis komenquote:Om 16.00 uur gaan we van start met een speciale rondleiding in de HTC Experience area’s. Hierbij wordt onder meer de HTC One X getoond en kun je het toestel uitgebreid bekijken. Vervolgens krijg je een primeur te zien… Bij binnenkomst krijg je verder een lot uitgereikt waarmee je tijdens het event een mooie prijs kunt winnen!
Om 17.00 uur gaan de deuren open voor de overige genodigden. Vanaf dan kun je genieten van de beats van DJ’s als Apster, Quintino en Hardwell Ook zorgen we uiteraard voor een hapje en drankje. Het feest is om 23.00 uur ten einde.
Nee het zou gaan om een Androidtoestel van Nokia.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef kucher het volgende:
Je zou Android wel kunnen booten op een N900 of een Lumia, maar of je dan nog kunt bellen is een tweede.
Het lijkt mij ook sterk hoor, maar ik zou er ergens wel de logica van inzien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Nokia heeft nog nooit androidtoestel gehad, hiermee zouden ze hun eigen OS om zeep helpen. (symbian/maemo). Nou ja, niet dat ze het heel goed doen maar er zijn blijkbaar nog steeds veel mensen die een nokiatoestel met symbian/maemo kopen in amerika of zo?
Lijkt mij 1 april grap...
https://www.3vcard.nl/quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is een fatsoenlijke plek om pre paid creditcards te kopen?
Als je er op klikt zie je uitleg..quote:Op zondag 1 april 2012 12:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang blijft een voucher goed? Vind het echt pauper dat ze bij sommige providers binnen een paar maanden verlopen...
quote:
quote:Met de 3V voucher kun je alleen online betalingen doen en hij blijft maar 4 maanden geldig.
HTC Sensation of HTC Rhyme heb ik binnenkort. Heb er nog geen shortcut voor gevonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:06 schreef automatic_ het volgende:
Welke telefoon heb je?
Want bij bijvoorbeeld de Samsung S2 kan dit al, zonder dat er ICS op zit.
Bij de HTC Desire gaat het ook, dacht ik.
Welke rom?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:19 schreef Nilscollection het volgende:
Mijn batterijduur is er enorm op vooruitgegaan sinds ik Android 4.0.3 en Sense 4.0 draai - waar ik eerst mijn telefoon iedere avond moest opladen, gaat 'ie nu twee keer langer mee!
[ afbeelding ]
CoolDroid v1.2.0 voor HTC Desire S.quote:
Goh, geen idee.. maar ach, dat maakt ook niet zoveel uit als mijn batterij wel twee keer zo lang meegaatquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:23 schreef MacorgaZ het volgende:
En is Kiezer gewoon de Dialer waar je een telefoonnummer intoetst? Waarom kost dat 24%?
vind de app nog maar matig...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dat gaat mooi worden op m'n One X
Vind dat mn Galaxy S het ook niet slecht doet hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dat gaat mooi worden op m'n One X
Neuh, de functionaliteit zal niet verschillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind dat mn Galaxy S het ook niet slecht doet hoor
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:02 schreef Salatrel het volgende:
en de android 4.0.4 update kwam ook binnen vandaag
Ik heb hem eraf geflikkerd gebruikt 17 mb in je telefoon geheugenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Instagram flipt helemaal op mijn Desire HD
Nou, is dat serieus zo idioot veel voor een beetje redelijke app?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb hem eraf geflikkerd gebruikt 17 mb in je telefoon geheugen
ik ga toch over twee maanden een andere telefoon kopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, is dat serieus zo idioot veel voor een beetje redelijke app?
Een redelijke app? Het is toch gewoon Photoshop voor gehandicapten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, is dat serieus zo idioot veel voor een beetje redelijke app?
Welke van de twee is beter?quote:
Wil je populair doen om overal tegen te zijn? Of ga je serieus iedere foto bewerken via photoshop?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:59 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Een redelijke app? Het is toch gewoon Photoshop voor gehandicapten?
17MB veel vinden voor een appquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb hem eraf geflikkerd gebruikt 17 mb in je telefoon geheugen
Als je nog een stock HTC Desire hebt is 17 mb erg veel.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
17MB veel vinden voor een app
Of je installeert de app niet en gaat verder met je leven.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:21 schreef Devolution het volgende:
Dan moet je een fatsoenlijke telefoon nemen en niet jaren vast blijven houden aan je oude smartphone.
Waarom zou je iedere foto willen bewerken?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wil je populair doen om overal tegen te zijn? Of ga je serieus iedere foto bewerken via photoshop?
Eem applicatie als instagram is heel goed voor mensen met een crappy camera in hun telefoon, of mensen die even snel een foto een leuk effect willen geven. In negen van de tien gevallen is het resultaat beter dan wat ze zelf met veel meer werk in Photoshop hadden kunnen maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Waarom zou je iedere foto willen bewerken?
Dat is dan ook weer waar. Ik gebruik Instagram zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar waarom zou je dat met Instagram willen doen? Pixlr-o-matic is net zo goed, zo niet beter. Daar hoef je nog eens niet voor in te loggen of te registreren ook.
Sommige mensen staren te blind op 'n naam.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef Vanyel het volgende:
Meer mensen issues met Handcent? Dat het niet meer werkt als smsapp en je hele geschiedenis kwijt is bijvoorbeeld?
Dat dusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
17MB veel vinden voor een app
Nice, houd die ook rekening met hele minuuten bij een gesprek van 10 seconden?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:07 schreef delano.888 het volgende:
Droidstats. Houd belminuten/sms/data/wifi bij, en je kan zelfs instellen 200 min OF 400 sms bijvoorbeeld. Dat is voor zover ik weet de enige app die dat laatste kan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=nitro.phonestats
Ook dat kan je instellen, afrekenen per minuut/seconde/1 minuut dan seconde, enz. Echt een top app.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, houd die ook rekening met hele minuuten bij een gesprek van 10 seconden?
(heb hem pas over 3 maand nodig, eerste 3 mnd toch 1500 sms/bel/mb abbo)
Dan gaan we hem eens even downloadenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook dat kan je instellen, afrekenen per minuut/seconde/1 minuut dan seconde, enz. Echt een top app.
Aangezien 3 v/d 4 Android apparaten hier in huis geroot zijn maar met ja geantwoordquote:Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef MichielPH het volgende:
Omdat ik er toch benieuwd naar ben en Google het niet prijsgeeft, deze vraag:
Poll: Mijn Androidtelefoon is geroot.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
Nog even een stomme beginnersvraag: ik heb mijn telefoon zo ingesteld dat ik alleen kan internetten via een wifi verbinding.
Als ik dan via wifi via mijn eigen router op internet zit, dan kan ik dus internetten en downloaden wat ik wil, zonder dat dat ten koste gaat van mijn bundel?
Ah okeequote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja
Sowieso hoef je mobiele data niet uit te zetten hoor, als je wifi aan zet gaat t altijd over wifi, ook als je data niet hebt uit gezet.
Whatsapp niet meer gebruikenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef DJMO het volgende:
hoi weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb een htc wildfire s die nu al de derde keer in 24u een systeemcrash heeft gehad. wat kan dat zijn en wat kan ik er doen't gebeurt steeds bij t gebruiken van what's app :/
Bij de meeste ICS roms die je kan krijgen voor de Desire Z (weet niet of jij die hebt) heb je ook precies zulke glitches. Ligt dus waarschijnlijk aan je rom. Ik zou zeggen report de bug en hoop dat het bij een update opgelost wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Nilscollection het volgende:
Hmm... instagram geeft bij mij een zwart scherm - pas nadat ik een screenshot heb gemaakt zie ik daadwerkelijk iets en als ik dan een foto maak, is 'ie helemaal verlept.
Ik draai een custom ICS ROM (4.0.4) maar de systeem-camera app doet 't wel gewoon.
Wat is hier aan de hand denken jullie?
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een HTC Desire S maar de glitches zullen wel hetzelfde zijn. Moet ik dat dan bij de makers van de ROM aangeven of bij Instagram zelf?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef Roolio het volgende:
[..]
Bij de meeste ICS roms die je kan krijgen voor de Desire Z (weet niet of jij die hebt) heb je ook precies zulke glitches. Ligt dus waarschijnlijk aan je rom. Ik zou zeggen report de bug en hoop dat het bij een update opgelost wordt.
Makers van de rom.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Nee, ik heb een HTC Desire S maar de glitches zullen wel hetzelfde zijn. Moet ik dat dan bij de makers van de ROM aangeven of bij Instagram zelf?
Die oordopjes werken als het goed is ook niet met de S2 (of welke andere telefoon dan de iPhone).quote:Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef DonDonk het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Pixlr o matic is gewoon wat doorzichtige .png plaatjes en matige filters.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar waarom zou je dat met Instagram willen doen? Pixlr-o-matic is net zo goed, zo niet beter. Daar hoef je nog eens niet voor in te loggen of te registreren ook.
Sommige mensen staren te blind op 'n naam.
Als ik jou was zou ik als je bundel op/voorbij is bij Network Settings > APN's > live.vodafone.com/etc (kan anders zijn, ligt aan je skin enzo) even blabla achter je username zetten, als je dan een keer per ongeluk internetverbinding wil maken via je telefoon-abo kan het niet omdat je username niet klopt. Als je volledige abo dan weer is ingegaan kan je je username weer terugzetten en werkt alles weer goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah okee![]()
Ik heb pas sinds gisteren mijn eerste smartphone (contractvernieuwing), en mijn nieuwe abo gaat pas in juni in. Daarbij zit ook een bundel waarbij ik als ik de data verbruikt heb, er geen extra kosten in rekening gebracht worden, maar de snelheid geknepen wordt.
En ter overbrugging tot die tijd heb ik nu een losse internetbundel, waarbij er wél kosten in rekening gebracht worden als de bundel verbruikt is.
Maar goed, via wifi kost het mij dus niks.
Thanks voor de tip, maar via droidstats kan ik precies in de gaten houden wat ik verbruik qua data via het netwerk (3G) en via WiFi. Werkt perfect. Via 3G is er al 2 dagen niks bijgekomen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik als je bundel op/voorbij is bij Network Settings > APN's > live.vodafone.com/etc (kan anders zijn, ligt aan je skin enzo) even blabla achter je username zetten, als je dan een keer per ongeluk internetverbinding wil maken via je telefoon-abo kan het niet omdat je username niet klopt. Als je volledige abo dan weer is ingegaan kan je je username weer terugzetten en werkt alles weer goed.
Zelf heb ik gehad dat ik alles uit had staan maar er alsnog een app het gebruikte (snap niet precies hoe het kan, verkeerde instellingen ofzo) en ik met mijn prepaid-telefoon opeens 13 euro beltegoed kwijt was....
Hmm ik ga die app ook maar aanschaffen. Ik had Norton eerst geinstalleerd maar dat vond ik maar een kut app.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Net even via paypal (dacht eerst dat het alleen met creditcard kon) even ¤2.99 overgemaakt naar Cerberus.
https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn vast gratis alternatieven, maar we hebben deze de afgelopen dagen soms eens 'getest' en het werkt gewoon erg fijn. App staat ook niet in je drawer (helaas wel in je market/play store) dus dat is ook goed.
Wel instellingen goed zetten op je telefoon; heb al meerdere malen foto van m'n broer in m'n mail gehad toen hij z'n unlock van z'n gsm verkeerd had gedaan; die functie heb ik maar uitgezet.
Dit is dus alleen voor als je toestel hebt verloren/gejat is hè? Geen software beveiliging o.i.d.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm ik ga die app ook maar aanschaffen. Ik had Norton eerst geinstalleerd maar dat vond ik maar een kut app.
Ja dat begrijp ik. Die van Norton had dat ook maar het was een bagger appquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is dus alleen voor als je toestel hebt verloren/gejat is hè? Geen software beveiliging o.i.d.
En als je meerder telefoons gebruikt (tot 5 telefoons kun je met deze app tracken voor die ¤2.99) moet je het wel oké vinden dat je elkaar eigenlijk ten allen tijde kun tracken.
Tenzij je natuurlijk aparte accounts gaat gebruiken.
Overigens is deze app de eerste 5 of 6 dagen gratis uit te proberen.![]()
Altijd leuk dat het gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef Roolio het volgende:
Ik heb 'm ook geïnstalleerd en even uitgeprobeerd. Wat een goede app zeg! Dat je je eigen telefoon ook een nummer kan laten bellen, je een audio-opname kan maken, of zelfs video! En allemaal super snel en super nauwkeurig, Ik gebruikte Lookout, maar heb nu gelijk een Cerberus-lecentie gekocht. Die is echt een stuk beter nog. Bedankt voor de tip Iemand91!
Tof, die onthoudt ik voor m'n nieuwe One X, m'n Desire komt toch niet zoveel meer buiten, onvindbare app is ook niet zo belangrijk nog...quote:Edit: Hier zijn trouwens andere downloads verkrijgbaar, zodat de app nog wat onzichtbaarder op je telefoon staat.
Als die app maar niet meedoet met het EK dit jaar want het schiet behoorlijk z'n doel voorbij.quote:Zoals deze lockscreen
App verwijderen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Weet iemand hoe je die apprechten kan blokkeren dat zij in jouw telefoonboek kunnen kijken, in jouw gallerij etc? Ik heb een geroote android 2.3.
Permissions freequote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Weet iemand hoe je die apprechten kan blokkeren dat zij in jouw telefoonboek kunnen kijken, in jouw gallerij etc? Ik heb een geroote android 2.3.
LBE Privacy Guardquote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Die werkt wel nice jaquote:
quote:
Beide geven aan voor geroote telefoons te zijn.quote:
Ik denk niet dat je met een niet-rooted phone veel kan doen qua blokkades e.d.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Beide geven aan voor geroote telefoons te zijn.
Als jullie soortgelijke apps weten voor niet-geroote phones zou dat fijn zijn.
Ah okee. Ik heb pas sinds een paar dagen voor het eerst een smartphone, dus dat rooten laat ik voorlopig nog even aan me voorbij gaan. Dat lijkt me niks voor n00bsquote:Op zondag 8 april 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met een niet-rooted phone veel kan doen qua blokkades e.d.
Mwah. Als je de versie weet van je telefoon is het vrij noobproof. Om mijn Note te rooten hoefde ik alleen m'n telefoon op m'n computer aan te sluiten, een paar instellingen veranderen op m'n telefoon (die sowieso handig waren) en een programmatje starten op m'n pcquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah okee. Ik heb pas sinds een paar dagen voor het eerst een smartphone, dus dat rooten laat ik voorlopig nog even aan me voorbij gaan. Dat lijkt me niks voor n00bs
Dus? Er werd aangegeven dat het om een geroote telefoon gaat.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Beide geven aan voor geroote telefoons te zijn.
Als jullie soortgelijke apps weten voor niet-geroote phones zou dat fijn zijn.
quote:Op zondag 8 april 2012 15:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Die van hem wel, maar die van mij niet, vandaar.quote:Op maandag 9 april 2012 09:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Er werd aangegeven dat het om een geroote telefoon gaat.
[..]
Zal wel zijn om highscores o.i.d te kunnen delen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LBE Security is echt heerlijk
Direct als je een nieuwe app installeert krijg je een notification dat je de permissions moet instellen
Welke permissions sommige apps vragen is echt te raar voor woorden. Games die in je telefoonboek willen gaan zitten enzo..wtf?
ICS komt ook nog officieel op de desire squote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef Nilscollection het volgende:
One V specs zijn slechter of identiek aan die van mijn één jaar oude (!) Desire S, welke waarschijnlijk ook goedkoper is.
Desire S komt met Android 2.3.5 en Sense 3.0 maar custom ROM erop en voilà, daar is ICS en Sense 4.0![]()
Klik hier maar voor een vergelijking.
http://www.androidpolice.(...)ast-week-32812-4712/quote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Beste mensen
Van de week mijn eerste android toestel. Wat zijn apps die ik echt moet hebben? Geef tips aan deze onwetende.
Klopt, alleen is 't dan de vraag of er Sense 3.6quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ICS komt ook nog officieel op de desire s
Hmm lastig. Ik wil eigenlijk ook niet een oud toestel kopen.. En wat is ICS?quote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef Nilscollection het volgende:
One V specs zijn slechter of identiek aan die van mijn één jaar oude (!) Desire S, welke waarschijnlijk ook goedkoper is.
Desire S komt met Android 2.3.5 en Sense 3.0 maar custom ROM erop en voilà, daar is ICS en Sense 4.0![]()
Klik hier maar voor een vergelijking.
klikquote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef koffiepot het volgende:
Ik heb nog steeds geen update naar de ICS, ik heb een nexus s, klopt dit wel?
3.6 natuurlijk. sense 4 is weer een verkooppunt voor de One-lijn.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Klopt, alleen is 't dan de vraag of er Sense 3.6of Sense 4.0
op komt.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:50 schreef Spelvout het volgende:
[..]
klik
[..]
3.6 natuurlijk. sense 4 is weer een verkooppunt voor de One-lijn.
Dat 'oude' toestel zal wel lekkerder draaien als de 'nieuwe' dus maakt dat echt zoveel uit?quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik wil eigenlijk ook niet een oud toestel kopen.. En wat is ICS?
Kloptquote:Op maandag 9 april 2012 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Sense 4.0 is niceaanwezig, maar niet té. Gewoon zoals het hoort, een toevoeging waar nodig, en als er niks nodig is dan ook geen nutteloze 'features' meer toevoegen.
En die 25gb extra dropbox space
Met mijn Custom ICS Rom kreeg ik ook 25 gbquote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
KloptAlleen dan kut dat HTC dat niet voor haar huidige toestellen voorziet
Maarja, lang leve de custom ROMs!
Ja, maar ik bedoelde Sense 4.0quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Met mijn Custom ICS Rom kreeg ik ook 25 gb
Draai zelf al tijdje Sense 4.0 rom op sensationele.quote:Op maandag 9 april 2012 16:34 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde Sense 4.0
Desire S ook, maar ik bedoelde dus dat HTC die niet officieel gaat uitrollen voor hun huidige telefoons.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Draai zelf al tijdje Sense 4.0 rom op sensationele.
Desire/evo3d is er ook een voor.
Smart rotator.quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was die app ook alweer dat je per app kon aangeven of hij wel of niet automatisch het scherm mee moest roteren?
Sensation developer heeft wel gezegd dat HTC met sense 4.0 voor deze toestellen komt alleen later anders is de One serie niet zo interessant.quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Desire S ook, maar ik bedoelde dus dat HTC die niet officieel gaat uitrollen voor hun huidige telefoons.
Enkel de One-serie gaat standaard worden voorzien van Sense 4.0, de rest krijgt allemaal 3.6.
Da's wel leukquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sensation developer heeft wel gezegd dat HTC met sense 4.0 voor deze toestellen komt alleen later anders is de One serie niet zo interessant.
Dat het lekkerder draait geloof ik ook wel, alleen ik vind het raar om een telefoon te komen die al 2 jaar ofzo uit is...quote:Op maandag 9 april 2012 14:57 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Dat 'oude' toestel zal wel lekkerder draaien als de 'nieuwe' dus maakt dat echt zoveel uit?
ICS staat voor 'Ice Cream Sandwich', de codenaam voor Android 4.0.
1 jaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat het lekkerder draait geloof ik ook wel, alleen ik vind het raar om een telefoon te komen die al 2 jaar ofzo uit is...
Ice Cream Sandwich had ik inmiddels al uitgevonden ja, vandaar doorgestreept.
Oh voor mn gevoel was het langer, thanks voor het verbeterenquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:06 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
1 jaar
Het blijft natuurlijk jouw keus, alleen wil ik je duidelijk maken dat nieuwer niet persé beter is. Ik wens je hoe dan ook veel succes met je keuze
Unrooten en stock rom erop zetten na een full wipe. Eerst een nandroid backup maken als je het allemaal weer terug wilt hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Badeendt het volgende:
Omdat de nood hoog is post ik dit ook even in dit topic:
Morgen wordt mij toestel opgehaald door HTC, maar er mag geen illegale software opstaan zei de klantenservice.
Daarom ben ik benieuwd hoe ik mijn geroote, custom rom draaiende, HTC Sensation (Nederlands, Vodafone) weer stock krijg.
Alvast bedankt!
ja, dat wel. Alleen heb ik geen idee waar ik de stock rom kan vinden..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Unrooten en stock rom erop zetten na een full wipe. Eerst een nandroid backup maken als je het allemaal weer terug wilt hebben.
Jaaaa dat had je niet gedacht he
Waar staat RUU voor?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Gedaan, kom ik allemaal RUU's tegen, maar geen 1 voor een NL Vodafone toestel..
Er lijkt niks meer te gebeuren....what happened?quote:<ID:0/003> Added!!
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> CODE_I9000XXJVU_CL851880_REV03_user_low_ship.tar.md5 is valid.
<OSM> MODEM_I9000XXJVU_REV_00_CL1092175.tar.md5 is valid.
<OSM> GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJVU.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/003> Odin v.3 engine (ID:3)..
<ID:0/003> File analysis..
<ID:0/003> SetupConnection..
Ben hem aan het downloaden van de site, gaat alleen maar 10kb/squote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Zocalo het volgende:
Er is nu ook een Sopcast (web tv) app. Installeren lukt, bufferen lukt ook.. alleen krijg ik geen beeld. Iemand een idee of meer dit probleem?
Hier wil ie niet bufferen..waar probeer jij het?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Zocalo het volgende:
Er is nu ook een Sopcast (web tv) app. Installeren lukt, bufferen lukt ook.. alleen krijg ik geen beeld. Iemand een idee of meer dit probleem?
Supercool ja...liep laatst buiten in de avond, en dacht hee, die ster schijnt fel. Effe kijken, en bleek het Jupiter te zijn. Mercurius stond ernaast. Mars ook al gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens vind ik Google Sky Map een erg mooie en interessante app
Cool, binnenkort als het helder is ff testen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 03:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Supercool ja...liep laatst buiten in de avond, en dacht hee, die ster schijnt fel. Effe kijken, en bleek het Jupiter te zijn. Mercurius stond ernaast. Mars ook al gezien
Net ook weer 'ns op de telefoon gezet, en buiten even getest; de zon kon ie vinden dus vannacht eens proberenquote:Op woensdag 11 april 2012 03:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Supercool ja...liep laatst buiten in de avond, en dacht hee, die ster schijnt fel. Effe kijken, en bleek het Jupiter te zijn. Mercurius stond ernaast. Mars ook al gezien
Zet je dataverbinding uit en kijkt of het nog werkt of installeer 3G watchdogquote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
Maarre, dat Sky Map, verbruikt dat nog data of niet?
Geen idee.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
Maarre, dat Sky Map, verbruikt dat nog data of niet?
Werkt idd ook zonder dataverbinding.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zet je dataverbinding uit en kijkt of het nog werkt of installeer 3G watchdog
Installeer MX Player of Dice Player, die werken met bijna alle formaten, misschien dat je nu een video hebt die je standaardplayer niet kan afspelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik kan geen video afspelen met mn galaxy ace, wat ik ook doe, help?
Hier deed hij het. Geluid liep achter op het beeld, maar dat is overkomelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:04 schreef Zocalo het volgende:
Once again dezelfde post, misschien issie over het hoofd gezien dacht ik zoquote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef Kimberliedje het volgende:
Waarom kan ik verschillende apps niet downloaden op mijn Galaxy Mini? Draw Something is niet beschikbaar voor mijn telefoon. Komt dit door de grootte van mijn scherm of ontbreekt het aan mijn versie van Android?
Ligt denk ik aan de specificaties van je telefoon. Je kunt natuurlijk gewoon drawsomething proberen te downloaden als een apk bestandje en kijken of hij het doet, is meestal wel het geval.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Once again dezelfde post, misschien issie over het hoofd gezien dacht ik zo
Toevallig laatst al eens geprobeerd en het aanmelden lukte totdat er om een update via de store werd gevraagd en dat ging niet omdat het niet compatabel (als ik het goed zeg?) is met mijn toestel. Vind het erg jammer dat Android toch niet zo toegangkelijk is als ze zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:09 schreef Expression het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de specificaties van je telefoon. Je kunt natuurlijk gewoon drawsomething proberen te downloaden als een apk bestandje en kijken of hij het doet, is meestal wel het geval.
Draw something is gewoon niet voor je telefoon beschikbaar, Te langzaam, te weinig resolutie, gewoon pech gehad. Tenzij jezelf nog een omweg weet te vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Toevallig laatst al eens geprobeerd en het aanmelden lukte totdat er om een update via de store werd gevraagd en dat ging niet omdat het niet compatabel (als ik het goed zeg?) is met mijn toestel. Vind het erg jammer dat Android toch niet zo toegangkelijk is als ze zeggen.
ik kom niet eens voorbij stap 2quote:Op donderdag 12 april 2012 00:53 schreef Thaboel het volgende:
Oke eventjes hulp nodig van jullie Android goeroe's. Net swiftkey free geinstalleerd maar nu kom ik bij het instaleren niet verder dan stap 4(welke style past bij jou) Hoe lukt me dit? Bij voorbaad dank!
Zelfa dit berichtje typen gaat al lekkerder dan de standaard toetsenbordd.
krijg ik ook niet geconfigureerdquote:Op donderdag 12 april 2012 07:45 schreef delano.888 het volgende:
Swiftkey is echt zwaar kut vergeleken met smart keyboard (pro)
Je kan altijd even een .apk downloaden en bijv. Via dropbox op je tel installeren. Als je nog geen dropbox hebt (geen play store) dan even via usb bestandje overzetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef GuRBuH het volgende:
Heb net Cyanogenmod geinstalleerd op mn Hero, en alle userdata enzo gewhiped. Alleen kan ik zo even niet vinden hoe ik nu de Play Store, Gmail etc weer krijg (dus de Google diensten).
Kijk anders even op XDA Developers... Daar hebben ze per telefoon alles staan wat je kunt installerenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef GuRBuH het volgende:
Heb net Cyanogenmod geinstalleerd op mn Hero, en alle userdata enzo gewhiped. Alleen kan ik zo even niet vinden hoe ik nu de Play Store, Gmail etc weer krijg (dus de Google diensten).
2.3.6 op een s2. Word gek van die melding... typt wel lekker namelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 01:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik kom niet eens voorbij stap 2
heb je ook android 4?
Met 2.3.6 op s1 had ik nergens last vanquote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2.3.6 op een s2. Word gek van die melding... typt wel lekker namelijk
Kut s2 dusquote:Op donderdag 12 april 2012 10:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Met 2.3.6 op s1 had ik nergens last van
Ze zijn nu ICS (4.0.3) aan het uitrollen voor de S2. Installeer die straks en probeer het dan nog eensquote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2.3.6 op een s2. Word gek van die melding... typt wel lekker namelijk
Is die eindelijk uit in Nederland?!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn nu ICS (4.0.3) aan het uitrollen voor de S2. Installeer die straks en probeer het dan nog eens
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.htmlquote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Is die eindelijk uit in Nederland?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |