Ja, het is even een gedoe, maar het werkt! Haha.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Net gedaan. Even wat orde op zakken stellen (met Telefoon, Sim, Facebook, WhatsApp en Google contacten)...
Mooi! Is er al een release datum bekend?quote:
'Very soon'.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mooi! Is er al een release datum bekend?
Mobli doet precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het is even een gedoe, maar het werkt! Haha.
[..]
Mooi! Is er al een release datum bekend?
En vaak leveren ze niet het vermogen dat ze pretenderen te kunnen leveren.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou het nooit doen, er gaan wel degelijk genoeg verhalen rond over nep batterijen die onploffen/lekken enz..
Ontploffen heb ik serieus nog nooit gehoord, maar weet je hoeveel Sensation gebruikers een "Anker 1900mAh" voor 13euro gebruiken. Zijn er duizenden! gebruik hem zelf ook al zeker 6maanden.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou het nooit doen, er gaan wel degelijk genoeg verhalen rond over nep batterijen die onploffen/lekken enz..
Zoeits ?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef electronique het volgende:
ik hoef niet perse een betere batterij te hebben, maar gewoon eentje die ik kan gebruiken als ik niet op kan laden.
ICS Keyboard uit de market halen icm Nederlands woordenboek. Geen enkel verschil met het stock keyboard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Knuck-les het volgende:
Zojuist ICS geflashed, wat een verbetering![]()
Ik krijg alleen de auto correct functie niet werkend bij het stock toetsenbord en heb geen zin in 3rd party toetsenborden. Iemand een oplossing?
Email icoontjes, gmail icoontjes, map icoontjes, play store icoontjes dat soort dingenquote:
Dat is juist het eerste wat bij mij uit gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef Knuck-les het volgende:
Zojuist ICS geflashed, wat een verbetering![]()
Ik krijg alleen de auto correct functie niet werkend bij het stock toetsenbord en heb geen zin in 3rd party toetsenborden. Iemand een oplossing?
nog sneller leeg? damn dan mag je wel een auto accu op je rug bindenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat is juist het eerste wat bij mij uit gaatZo irritant als hij constant woorden blijft veranderen.
Ik ben zelf weer teruggegaan van ICS omdat het nog TE buggy is. Batterij was te snel leeg veel opties werken nog niet heel goed.
The Whip werkt prima.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:36 schreef GewoneMan het volgende:
iemand die een goeie WHIP app heeft zoals degene in bigbang season 5 episode 19?
diverse gedownload maar allemaal crap
Geen desire z, terwijl die toch tegelijk met de desire hd uit kwamquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
Android 4.0 uitgerold naar HTC Sensation-smartphones
Laatste update: 14 maart 2012 09:19 info
AMSTERDAM – HTC heeft een lijst met smartphones gepubliceerd die een update krijgen naar Android 4.0 (Ice Cream Sandwich). De update voor de Sensation en Sensation XE wordt al uitgerold.
Foto: AFP
Eerder kwamen al berichten vanuit Duitsland dat enkele toestellen updates hadden ontvangen. HTC bevestigt dit nu.
Het gaat om de Sensation en Sensation XE. Het bedrijf laat er wel bij weten dat het per provider en land kan verschillen wanneer de update beschikbaar is, maar hij wordt momenteel uitgerold.
Android 4.0 is de nieuwste versie van het mobiele besturingssysteem. Het is een combinatie van de huidige smartphone- en tabletvariant en moet het beste van beide combineren.
HTC laat weten dat in totaal 16 toestellen een update zullen krijgen. Wanneer deze smartphones Android 4.0 kunnen downloaden is niet bekend. HTC laat weten dat er hard gewerkt wordt aan een schema en dat de planning binnenkort bekendgemaakt zal worden.
De volledige lijst smartphones:
Droid Incredible 2
Amaze 4G
Desire S
Desire HD
EVO 3D
EVO Design 4G
Incredible S
Sensation
Sensation XL
Sensation 4G
Sensation XE
Raider
Rezound
Rhyme
Thunderbolt
Vivid
die van ecler studios? die doet het wel goed (de enige zover) maar geluid is heel zachtquote:
Van VASKEN.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die van ecler studios? die doet het wel goed (de enige zover) maar geluid is heel zacht![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Van VASKEN.
Werkt goed. Geluid is hard.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef Syntix het volgende:
Is er trouwens al een Sopcast app voor Android?
Inderdaad. Nóg een reden om spijt te hebben van m'n Z...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geen desire z, terwijl die toch tegelijk met de desire hd uit kwam
Sopcast stream kan je openen in VLC in windows en die kan je weer met Android VLC bekijken.quote:
email?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een programma voor de Nexus waarmee je files kan sturen via wifi?
swiftp werkt perfect voor alle androidsquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een programma voor de Nexus waarmee je files kan sturen via wifi?
Met Tasker kan je rules instellen, waar je heel ver in kan gaan. Bijvoorbeeld: als je binnen een bepaalde straal van thuis bent, dat ie automatisch een SMS stuurt naar je vrouw: 'Begin al maar aan het klaarmaken van het eten'. Maar je kan het ook linken aan apps. Dus in jouw geval: Start de download app op een bepaald uur. Alleen, ik ken geen app om videos/audio op te nemen. Jij wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
bestaat er een app om automatisch op een bepaalde tijd video of audio op te nemen?
Heb je je homescherm unlocked?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef delano.888 het volgende:
THEFUCK? Ik kan niks meer verplaatsen, op mijn homescreens, geen app shortcuts, geen widgets, gewoon niks is te verplaatsen. Heeeel vreemd ineens. ADW.EX heb ik trouwens en restart doet niks..
Handigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:26 schreef Quannum het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: als je binnen een bepaalde straal van thuis bent, dat ie automatisch een SMS stuurt naar je vrouw: 'Begin al maar aan het klaarmaken van het eten'.
ja, garantie voor geen sex die avond!quote:
Godvertyfus zo simpel kan het zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godvertyfus zo simpel kan het zijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godvertyfus zo simpel kan het zijn
Altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef JohnDDD het volgende:
Begin op mijn Samsung Galaxy Ace ruimtegebrek te krijgen op de telefoon; kan de meeste apps niet naar de sd-kaart verplaatsen en kan de samsung apps die ik niet gebruik niet deleten; is het de moeite waard om 'm te rooten?
quote:
Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
Net The Sims op m'n Desire gezet, wat een flauw spel![]()
Wel nostalgie!![]()
En het herinnert me eraan dat ik een tablet moet hebben; kleine schermen met games:
Het zit by default in de software nu ja. De shortcut op de Galaxy Nexus (werkt ook op de Nexus S) is bv volume down + power. Zoiets moet er ook voor jouw phone zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand hier toevallig of met de komst van ICS op Androidtelefoons het ook eindelijk mogelijk wordt om screenshots te maken zonder te rooten of developerprogramma's te moeten installeren?
Ik heb The Sims Freeplay (https://play.google.com/s(...)eature=search_result), gratis dus. Moest wel even zo'n 800mb op m'n SD vrijmaken.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.
Tenzij het echt teringveel zijn, zou ik het lekker handmatig doen, kan je gelijk filteren wie je er uit kiepert + zet je alles gelijk in een google account, kan je ze never nooit meer kwijtraken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
M'n broer is pas geleden overgestapt van zijn Nokia 6300 naar een Samsung Galaxy S Plus.
Nu moeten daarvan de contacten en smsjes overgezet worden naar de Samsung.
Nou leek mij dit het handigst om die contacten en smsjes over te zetten.
Of kan het makkelijker?
Het zijn er geloof ik wel vrij veel, 200(?)+ of zoiets, kan ook wel 300 zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tenzij het echt teringveel zijn, zou ik het lekker handmatig doen, kan je gelijk filteren wie je er uit kiepert + zet je alles gelijk in een google account, kan je ze never nooit meer kwijtraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SMS wilde nog niet. Het gaat weliswaar om 1 belangrijk sms die op de nieuwe telefoon moet, maar ik kijk of het morgen met https://play.google.com/s(...)eature=search_result wil. (Een CSV bestand is aangemaakt, maar het omzetten naar XML (bestandsformaat wat SMS Backup and Restore leest) werkte niet, Importer zou met CSV moeten kunnen herkennen.
We'll see...
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2012 01:13:05 ]
Maar werkt dat met smsjes van een Nokia? Of van CSV naar XML?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:09 schreef kucher het volgende:
Life Saver 2 werkt goed en slaat ook SMSjes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |