abonnement Unibet Coolblue
pi_109199698
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Jup, werkt als een tiet
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109199772
Ik heb mijn sgs2 ooit geroot toen ik 2.3.5 had. Alle bloatware eraf gehaald, en 2x zolange batterijduur gekregen. Nu heb ik hem eerst naar 2.3.6 geupdate en daarna 4.0.3 erop gezet. Ik heb nu alle bloatware weer maar heb ik in titaniumbackup geen root acces meer!

Als ik hem opnieuw probeer te rooten loopt hij vast en krijg ik het opstart scherm met het gele ! driehoekje.
De superuser app is geinstalleerd en heeft de laatste versie, busybox moet ook geinstalleerd zijn maar de apps die dat controleren zeggen ook geen root acces te krijgen.

Samenvatting: heb sgs2 met 4.0.3 maar geen root acces meer.

tieten voor de helpende hand
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_109199914
even rom manager installeren en nieuwste recovery flashen?
pi_109200236
You must root your phone for ROM manager to function. Superuser was not found at "/system/bin/su" or "/system/xbin/su". Use google Search on your computer to find instructions to root your phone.

Ik root hem gewoon op deze manier: http://galaxys2root.com/g(...)-galaxy-s2-variants/
Hij isntallt busybox en superuser, maar volgens alle apps is ie niet geroot.

Baseband-versie: I9100XXLPQ
Kernelversie: 3.0.15-I9100XXLPQ-CL2235505se.infra@SEP94 #3

Hij lijkt mij ook niet geroot maar toch heb ik superuser
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_109200294
Ik heb een vraagje.

Ik ben bezig met het maken van een Androidapplicatie, maar nu ik de emulator run zien een aantal plaatjes er heel lelijk uit. Dit komt waarschijnlijk doordat het 16-bit wordt weergegeven, terwijl de plaatjes 32-bit PNG'tjes zijn. Weet iemand hoe je in je project kan aanpassen dat alle plaatjes 32-bit blijven?
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_109200588
Mijn vraag is hoe ik hem dan wel kan rooten
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_109201596
Het is me gelukt, als je dus update naar 4.0.3 moet je de sgs2 weer opnieuw rooten via hier http://www.redmondpie.com(...)oot-how-to-tutorial/
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_109251545
Net The Sims op m'n Desire gezet, wat een flauw spel :')
Wel nostalgie! O+

En het herinnert me eraan dat ik een tablet moet hebben; kleine schermen met games: }:|
pi_109263296
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
Net The Sims op m'n Desire gezet, wat een flauw spel :')
Wel nostalgie! O+

En het herinnert me eraan dat ik een tablet moet hebben; kleine schermen met games: }:|
Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109266799
Weet iemand hier toevallig of met de komst van ICS op Androidtelefoons het ook eindelijk mogelijk wordt om screenshots te maken zonder te rooten of developerprogramma's te moeten installeren?
  maandag 19 maart 2012 @ 11:06:12 #61
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109266813
Welke telefoon heb je?
Want bij bijvoorbeeld de Samsung S2 kan dit al, zonder dat er ICS op zit.
Bij de HTC Desire gaat het ook, dacht ik.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 19 maart 2012 @ 11:12:54 #62
189961 ex
aperture science
pi_109266995
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:05 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand hier toevallig of met de komst van ICS op Androidtelefoons het ook eindelijk mogelijk wordt om screenshots te maken zonder te rooten of developerprogramma's te moeten installeren?
Het zit by default in de software nu ja. De shortcut op de Galaxy Nexus (werkt ook op de Nexus S) is bv volume down + power. Zoiets moet er ook voor jouw phone zijn.
The cake is a lie!
pi_109267921
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.
Ik heb The Sims Freeplay (https://play.google.com/s(...)eature=search_result), gratis dus. Moest wel even zo'n 800mb op m'n SD vrijmaken.

Speelt prima op m'n Desire (wat nou echt een oudje wordt) maar zoals gezegd is een groter scherm wel welkom. Tot nu toe is het spel nog niet veel aan though, je wordt min of meer constant vertelt wat je moet doen. Maar goed, voor een gratis spel is het best geinig zo.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:34:35 #64
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109277491
Net een Xperia Mini Pro gehaald omdat ik mijn SGSII aan mn moeder heb gegeven (ik gebruik de androids toch als tweede toestel en als developdevice en wilde ook een klein-beeldscherm-formaat toestel voor test doeleinden).
Maar ik moet zeggen in het uurtje dat ik 'm nu gebruik ben ik erg onder de indruk ervan.

Het scherm is een stuk kleiner maar alle apps pakt ie gewoon goed op en die hoekjes zijn ook wel handig.
En ondanks dat het een fysiek toetsenbord heeft, vind ik 'm veel fijner typen op het scherm dan de SGSII.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_109417360
Weet iemand een leuke vervanger voor het slepen van het scherm om in de telefoon te komen? ik zou liever iets met een patroon willen gebruiken maar kon daar niet een leuke app voor vinden, waarschijnlijk mis ik een 'keywoord'.

Iemand?
Just say hi!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:02:00 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_109417451
Welke telefoon heb je?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_109419891
Samsung galaxy s
Just say hi!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:09:18 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109419926
lockscreen replacement zoek je.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109420981
Widgetlocker is tof
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109430578
Eindelijk de Xperia S verstuurd... _O_

Het heeft lang moge duren, maar morgen heb ik mijn nieuwe speelgoed binnen. :)
pi_109440151
M'n broer is pas geleden overgestapt van zijn Nokia 6300 naar een Samsung Galaxy S Plus.

Nu moeten daarvan de contacten en smsjes overgezet worden naar de Samsung.
Nou leek mij dit het handigst om die contacten en smsjes over te zetten.

Of kan het makkelijker?
pi_109440952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:14 schreef Iemand91 het volgende:
M'n broer is pas geleden overgestapt van zijn Nokia 6300 naar een Samsung Galaxy S Plus.

Nu moeten daarvan de contacten en smsjes overgezet worden naar de Samsung.
Nou leek mij dit het handigst om die contacten en smsjes over te zetten.

Of kan het makkelijker?
Tenzij het echt teringveel zijn, zou ik het lekker handmatig doen, kan je gelijk filteren wie je er uit kiepert + zet je alles gelijk in een google account, kan je ze never nooit meer kwijtraken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109447067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tenzij het echt teringveel zijn, zou ik het lekker handmatig doen, kan je gelijk filteren wie je er uit kiepert + zet je alles gelijk in een google account, kan je ze never nooit meer kwijtraken.
Het zijn er geloof ik wel vrij veel, 200(?)+ of zoiets, kan ook wel 300 zijn.
Maar anders proberen we eerst wel die manier van de link qua contacten.

Maar heeft iemand ervaring met het overhevelen van smsjes? Anders probeer ik dat ook gewoon op die manier als daar beschreven.
pi_109478719
Oké, de contacten zijn in 1x goed gegaan met die manier uit die link.
Namen en telefoonnummers zijn als het goed is allemaal goed terecht gekomen.

Aantal contacten bleek overigens wat groter uit te vallen dan gedacht, geen 200 of 300, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SMS wilde nog niet. Het gaat weliswaar om 1 belangrijk sms die op de nieuwe telefoon moet, maar ik kijk of het morgen met https://play.google.com/s(...)eature=search_result wil. (Een CSV bestand is aangemaakt, maar het omzetten naar XML (bestandsformaat wat SMS Backup and Restore leest) werkte niet, Importer zou met CSV moeten kunnen herkennen.

We'll see...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2012 01:13:05 ]
  zondag 25 maart 2012 @ 00:09:37 #75
370539 kucher
is snucher
pi_109478759
Life Saver 2 werkt goed en slaat ook SMSjes op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')