abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109928475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice, houd die ook rekening met hele minuuten bij een gesprek van 10 seconden?
(heb hem pas over 3 maand nodig, eerste 3 mnd toch 1500 sms/bel/mb abbo :D)
Ook dat kan je instellen, afrekenen per minuut/seconde/1 minuut dan seconde, enz. Echt een top app.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 5 april 2012 @ 09:17:04 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109928485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ook dat kan je instellen, afrekenen per minuut/seconde/1 minuut dan seconde, enz. Echt een top app.
Dan gaan we hem eens even downloaden :D Thanks for the heads up
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 5 april 2012 @ 09:59:37 #178
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_109929548
Omdat ik er toch benieuwd naar ben en Google het niet prijsgeeft, deze vraag:

Poll: Mijn Androidtelefoon is geroot.
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  donderdag 5 april 2012 @ 10:12:14 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109929989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef MichielPH het volgende:
Omdat ik er toch benieuwd naar ben en Google het niet prijsgeeft, deze vraag:

Poll: Mijn Androidtelefoon is geroot.
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Aangezien 3 v/d 4 Android apparaten hier in huis geroot zijn maar met ja geantwoord :P (mijn nieuwe telefoon toevallig nog niet)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109932224
Nog even een stomme beginnersvraag: ik heb mijn telefoon zo ingesteld dat ik alleen kan internetten via een wifi verbinding.

Als ik dan via wifi via mijn eigen router op internet zit, dan kan ik dus internetten en downloaden wat ik wil, zonder dat dat ten koste gaat van mijn bundel?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_109932259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
Nog even een stomme beginnersvraag: ik heb mijn telefoon zo ingesteld dat ik alleen kan internetten via een wifi verbinding.

Als ik dan via wifi via mijn eigen router op internet zit, dan kan ik dus internetten en downloaden wat ik wil, zonder dat dat ten koste gaat van mijn bundel?
Ja
Sowieso hoef je mobiele data niet uit te zetten hoor, als je wifi aan zet gaat t altijd over wifi, ook als je data niet hebt uit gezet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109932657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja
Sowieso hoef je mobiele data niet uit te zetten hoor, als je wifi aan zet gaat t altijd over wifi, ook als je data niet hebt uit gezet.
Ah okee ^O^

Ik heb pas sinds gisteren mijn eerste smartphone (contractvernieuwing), en mijn nieuwe abo gaat pas in juni in. Daarbij zit ook een bundel waarbij ik als ik de data verbruikt heb, er geen extra kosten in rekening gebracht worden, maar de snelheid geknepen wordt.

En ter overbrugging tot die tijd heb ik nu een losse internetbundel, waarbij er wél kosten in rekening gebracht worden als de bundel verbruikt is.

Maar goed, via wifi kost het mij dus niks.
A murky, forgotten land.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 april 2012 @ 15:03:04 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_109941061
hoi weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb een htc wildfire s die nu al de derde keer in 24u een systeemcrash heeft gehad. wat kan dat zijn en wat kan ik er doen :') 't gebeurt steeds bij t gebruiken van what's app :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_109943003
Hmm... instagram geeft bij mij een zwart scherm - pas nadat ik een screenshot heb gemaakt zie ik daadwerkelijk iets en als ik dan een foto maak, is 'ie helemaal verlept.

Ik draai een custom ICS ROM (4.0.4) maar de systeem-camera app doet 't wel gewoon.
Wat is hier aan de hand denken jullie?

donderdag 5 april 2012 @ 16:55:11 #185
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109945545
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef DJMO het volgende:
hoi weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb een htc wildfire s die nu al de derde keer in 24u een systeemcrash heeft gehad. wat kan dat zijn en wat kan ik er doen :') 't gebeurt steeds bij t gebruiken van what's app :/
Whatsapp niet meer gebruiken ^O^

Maar daar zat je vast niet op te wachten? :+
Don't let my username fool you...
pi_109946075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:53 schreef Nilscollection het volgende:
Hmm... instagram geeft bij mij een zwart scherm - pas nadat ik een screenshot heb gemaakt zie ik daadwerkelijk iets en als ik dan een foto maak, is 'ie helemaal verlept.

Ik draai een custom ICS ROM (4.0.4) maar de systeem-camera app doet 't wel gewoon.
Wat is hier aan de hand denken jullie?

[ afbeelding ]
Bij de meeste ICS roms die je kan krijgen voor de Desire Z (weet niet of jij die hebt) heb je ook precies zulke glitches. Ligt dus waarschijnlijk aan je rom. Ik zou zeggen report de bug en hoop dat het bij een update opgelost wordt.
pi_109948125
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef Roolio het volgende:

[..]

Bij de meeste ICS roms die je kan krijgen voor de Desire Z (weet niet of jij die hebt) heb je ook precies zulke glitches. Ligt dus waarschijnlijk aan je rom. Ik zou zeggen report de bug en hoop dat het bij een update opgelost wordt.
Nee, ik heb een HTC Desire S maar de glitches zullen wel hetzelfde zijn. Moet ik dat dan bij de makers van de ROM aangeven of bij Instagram zelf?
pi_109949227
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
pi_109951604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef Nilscollection het volgende:

[..]

Nee, ik heb een HTC Desire S maar de glitches zullen wel hetzelfde zijn. Moet ik dat dan bij de makers van de ROM aangeven of bij Instagram zelf?
Makers van de rom.
pi_109951956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef DonDonk het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Die oordopjes werken als het goed is ook niet met de S2 (of welke andere telefoon dan de iPhone).
  donderdag 5 april 2012 @ 19:59:54 #191
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_109952820
:')

Snap zelf ook niet waar het aan kan liggen omdat het steeds met andere dingen wel werkt, misschien een keer naar de Phone House gaan om te vragen ofzo? :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_109967724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar waarom zou je dat met Instagram willen doen? Pixlr-o-matic is net zo goed, zo niet beter. Daar hoef je nog eens niet voor in te loggen of te registreren ook.

Sommige mensen staren te blind op 'n naam.
Pixlr o matic is gewoon wat doorzichtige .png plaatjes en matige filters.
Instagram gebruikt echt proffesionele algoritmes voor de filters en overige opties zoals de mids en de lows boosten.
  vrijdag 6 april 2012 @ 01:09:11 #194
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_109967840
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah okee ^O^

Ik heb pas sinds gisteren mijn eerste smartphone (contractvernieuwing), en mijn nieuwe abo gaat pas in juni in. Daarbij zit ook een bundel waarbij ik als ik de data verbruikt heb, er geen extra kosten in rekening gebracht worden, maar de snelheid geknepen wordt.

En ter overbrugging tot die tijd heb ik nu een losse internetbundel, waarbij er wél kosten in rekening gebracht worden als de bundel verbruikt is.

Maar goed, via wifi kost het mij dus niks.
Als ik jou was zou ik als je bundel op/voorbij is bij Network Settings > APN's > live.vodafone.com/etc (kan anders zijn, ligt aan je skin enzo) even blabla achter je username zetten, als je dan een keer per ongeluk internetverbinding wil maken via je telefoon-abo kan het niet omdat je username niet klopt. Als je volledige abo dan weer is ingegaan kan je je username weer terugzetten en werkt alles weer goed.
Zelf heb ik gehad dat ik alles uit had staan maar er alsnog een app het gebruikte (snap niet precies hoe het kan, verkeerde instellingen ofzo) en ik met mijn prepaid-telefoon opeens 13 euro beltegoed kwijt was....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_109978988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 01:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik als je bundel op/voorbij is bij Network Settings > APN's > live.vodafone.com/etc (kan anders zijn, ligt aan je skin enzo) even blabla achter je username zetten, als je dan een keer per ongeluk internetverbinding wil maken via je telefoon-abo kan het niet omdat je username niet klopt. Als je volledige abo dan weer is ingegaan kan je je username weer terugzetten en werkt alles weer goed.
Zelf heb ik gehad dat ik alles uit had staan maar er alsnog een app het gebruikte (snap niet precies hoe het kan, verkeerde instellingen ofzo) en ik met mijn prepaid-telefoon opeens 13 euro beltegoed kwijt was....
Thanks voor de tip, maar via droidstats kan ik precies in de gaten houden wat ik verbruik qua data via het netwerk (3G) en via WiFi. Werkt perfect. Via 3G is er al 2 dagen niks bijgekomen.

Overigens, is het raadzaam om een antivirus app te installeren?

En welke browser is aan te raden? Ik lees veel positiefs over Opera Mini.
A murky, forgotten land.
pi_109982741
Net even via paypal (dacht eerst dat het alleen met creditcard kon) even ¤2.99 overgemaakt naar Cerberus.

https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus

Zijn vast gratis alternatieven, maar we hebben deze de afgelopen dagen soms eens 'getest' en het werkt gewoon erg fijn. App staat ook niet in je drawer (helaas wel in je market/play store; maar als je telefoon geroot is kun je dat geloof ik ook onzichtbaar maken) dus dat is ook goed.

Wel instellingen goed zetten op je telefoon; heb al meerdere malen foto van m'n broer in m'n mail gehad toen hij z'n unlock van z'n gsm verkeerd had gedaan; die functie heb ik maar uitgezet. _O-

Ook kun je smsjes sturen naar die verloren/gejatte telefoon met codes. Heb ik nog niet geprobeerd maar op die manier kun je die functie (die op de site staan) ook uitvoeren als je dus geen laptop/mobiel internet bij je hebt. Moet je alleen wel de codes kennen/bij je hebben...

Heb het nu bij 4 mobieltjes geïnstalleerd, maar heb simcard-controle (nog) niet aangezet; soms worden door ons de simcard er wel eens uitgehaald of verwisseld.
Als je die controle wél aan hebt staan kun je (in het geval dat de dief er een nieuwe sim-card in heeft gestoken) de nieuwe telefoonnummer krijgen (dus die van de nieuwe sim-card); daar kun je de sms met codes naar toe sturen (of gewoon opbellen en zeggen: "geef m'n gsm terug!" :( )

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 06-04-2012 14:49:36 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:38:44 #197
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109983176
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Net even via paypal (dacht eerst dat het alleen met creditcard kon) even ¤2.99 overgemaakt naar Cerberus.

https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zijn vast gratis alternatieven, maar we hebben deze de afgelopen dagen soms eens 'getest' en het werkt gewoon erg fijn. App staat ook niet in je drawer (helaas wel in je market/play store) dus dat is ook goed.

Wel instellingen goed zetten op je telefoon; heb al meerdere malen foto van m'n broer in m'n mail gehad toen hij z'n unlock van z'n gsm verkeerd had gedaan; die functie heb ik maar uitgezet. _O-
Hmm ik ga die app ook maar aanschaffen. Ik had Norton eerst geinstalleerd maar dat vond ik maar een kut app.
pi_109983317
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hmm ik ga die app ook maar aanschaffen. Ik had Norton eerst geinstalleerd maar dat vond ik maar een kut app.
Dit is dus alleen voor als je toestel hebt verloren/gejat is hè? Geen software beveiliging o.i.d.
En als je meerder telefoons gebruikt (tot 5 telefoons kun je met deze app tracken voor die ¤2.99) moet je het wel oké vinden dat je elkaar eigenlijk ten allen tijde kun tracken.
Tenzij je natuurlijk aparte accounts gaat gebruiken.

Overigens is deze app de eerste 5 of 6 dagen gratis uit te proberen. ;)
pi_109986778
Ik heb 'm ook geïnstalleerd en even uitgeprobeerd. Wat een goede app zeg! Dat je je eigen telefoon ook een nummer kan laten bellen, je een audio-opname kan maken, of zelfs video! En allemaal super snel en super nauwkeurig, Ik gebruikte Lookout, maar heb nu gelijk een Cerberus-lecentie gekocht. Die is echt een stuk beter nog. Bedankt voor de tip Iemand91! :)

Edit: Hier zijn trouwens andere downloads verkrijgbaar, zodat de app nog wat onzichtbaarder op je telefoon staat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Roolio op 06-04-2012 17:47:42 ]
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:46:13 #200
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_110015514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dit is dus alleen voor als je toestel hebt verloren/gejat is hè? Geen software beveiliging o.i.d.
En als je meerder telefoons gebruikt (tot 5 telefoons kun je met deze app tracken voor die ¤2.99) moet je het wel oké vinden dat je elkaar eigenlijk ten allen tijde kun tracken.
Tenzij je natuurlijk aparte accounts gaat gebruiken.

Overigens is deze app de eerste 5 of 6 dagen gratis uit te proberen. ;)
Ja dat begrijp ik. Die van Norton had dat ook maar het was een bagger app :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')