Maar als het een goede uitzending was, dan moeten ze juist hoge kijkcijfers hebben zodat ze door kunnen gaan op die manier. Je hoeft ook alleen te kijken als er wat spannends gebeurt was, daarvoor kijk je in dit topicquote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Via Uitzending Gemist boost je hun kijkcijfers zelfs zonder kastje
Geregeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
Nu nog die Grunn-vlag uit de OP van die kut Rickazio.
In dat kader had dat vlaggetje van Groningen dus moeten blijven staan...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Zo'n kutprogramma verdient ook een kut OP.
Goed bezig.
Kleine moeite maar een grote stap in de mensheid.quote:
How about: iedereen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Iwanius het volgende:
Mwah..ik merk dat ik steeds minder een vaste kijker wordt van Studio Voetbal en steeds meer naar RTL7 schakel als die in de lucht zijn voor nieuwtjes e.d.
Meer mensen met dit gevoel?
Juist andersom. Oeverloze lollige gedoe bij VI begint vermoeiend te worden. Zeker als die Boskamp of Kraaij er zit.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Iwanius het volgende:
Mwah..ik merk dat ik steeds minder een vaste kijker wordt van Studio Voetbal en steeds meer naar RTL7 schakel als die in de lucht zijn voor nieuwtjes e.d.
Meer mensen met dit gevoel?
Zelf heb ik dat niet, maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt. Echter, vind ik niet dat Studio Voetbal op dit moment daar iets tegenover zet. Geen lollige momenten, zelfbenoemde journalistiek waar ik erg mijn twijfels bij heb, want qua nieuws valt het meestal aardig tegen. De overzichten met beelden zijn vaak goed, maar dat is het wel wat mij betreft. Liever Boskamp en Kraaij dan Van 't Hek en Vermeulen (voetballers / trainers met een lange carrière vs. journalisten (met hockey achtergrond).quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Juist andersom. Oeverloze lollige gedoe bij VI begint vermoeiend te worden. Zeker als die Boskamp of Kraaij er zit.
Wel mee eens. SV is ook allesbehalve zaligmakend. Het zijn bijna twee uitersten geworden. Als bij SV Vermeulen en Jan door elkaar heen lopen te blaten over iets niet significants heb ik het ook gauw gezien. SV is snel zo stoffig. Daar waar VI vaak iets te veel leunt op het bamihap, wat lach jij nou en paaldans momentjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf heb ik dat niet, maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt. Echter, vind ik niet dat Studio Voetbal op dit moment daar iets tegenover zet. Geen lollige momenten, zelfbenoemde journalistiek waar ik erg mijn twijfels bij heb, want qua nieuws valt het meestal aardig tegen. De overzichten met beelden zijn vaak goed, maar dat is het wel wat mij betreft. Liever Boskamp en Kraaij dan Van 't Hek en Vermeulen (voetballers / trainers met een lange carrière vs. journalisten (met hockey achtergrond).
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Wel mee eens. SV is ook allesbehalve zaligmakend. Het zijn bijna twee uitersten geworden. Als bij SV Vermeulen en Jan door elkaar heen lopen te blaten over iets niet significants heb ik het ook gauw gezien. SV is snel zo stoffig. Daar waar VI vaak iets te veel leunt op het bamihap, wat lach jij nou en paaldans momentjes.
Messi fap is vanaf 40.30, maar waar de TT op doelt is op 44.28quote:Op maandag 12 maart 2012 14:49 schreef TheGOAT het volgende:
VI moet je kijken voor de komedie en niet voor de inhoudik ken zelfs veel vrouwen die het kijken, bij SV is dat toch nét iets minder. Gister niet gezien, maar waar zat Jack op de fappen, op de 5 van Messi zeker ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |