SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik maak een praatje met haar, versier haar en geef jou alle intieme details nadat we seks gehad hebben.quote:
Dan voelde je je wel genaaid.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dan had je meer te naaien als mij
quote:
Geestelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bedoel je dat lichamelijk of geestelijk?
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.quote:
Dat is toch ook geen geheim?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.
Nee ik wil dat jij een chick naait.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.
Sommige dingen wil je niet horen, ook al weet je goed dat het gebeurt.quote:
Ik heb geen stof dus kan ik niet naaien jonge!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee ik wil dat jij een chick naait.
Daarom de chick, die heeft de stof waar jij je naald in kan stekenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen stof dus kan ik niet naaien jonge!
Nou, als er stof op zit dan hoeft het niet. En mijn wonka is wel iets groter dan een naald hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daarom de chick, die heeft de stof waar jij je naald in kan steken
Dat mag ik wel hopen voor je jaquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als er stof op zit dan hoeft het niet. En mijn wonka is wel iets groter dan een naald hoor
Hoe groot is ie in jouw dagdromen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen voor je ja
NOU DAN MAG JIJ BLIJVEN LOGEREN HIER roflmaoquote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef DeJori het volgende:
TM, als jij wakker zou worden met pijn in je reet en een gevulde condoom erin, zou je dat dan tegen je ouders vertellen?
Grappenverpesterquote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NOU DAN MAG JIJ BLIJVEN LOGEREN HIER roflmao
U mad?quote:
me madquote:
Me glad u madquote:
Ik zou 50 cent geven en hopen dat ze niet controlerenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik moest lachen,
maar ik ben slapen, weltrusten mensen, oh en BDH, in mijn dagdroom denk ik alleen maar aan dit plaatje:[ afbeelding ]
Hoeveel wil je me ervoor betalen?
Scherpquote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou 50 cent geven en hopen dat ze niet controleren
Slaap lekker virtuele vrindquote:
Gaan we weer rijmen?quote:
Neequote:
godnondeju wat ben je weer lekker opstandig vandaag.quote:
Sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 23:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
godnondeju wat ben je weer lekker opstandig vandaag.
Truste! Ik ga ook naar Grublitquote:
Altijd lastig idd. Ik zelf zou mij ook niet ziekmelden in de proeftijd, mits ik niet bijna dood neerval ternminste. Wat mannen over het algemeen al doen bij een griepjequote:Op maandag 12 maart 2012 09:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dank u
Liefste zou ik mezelf gewoon ziek melden.. Maar ja, proeftijd loopt nog, dus dat wil je ook weer niet gokken
Dat laatste is zo waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Altijd lastig idd. Ik zelf zou mij ook niet ziekmelden in de proeftijd, mits ik niet bijna dood neerval ternminste. Wat mannen over het algemeen al doen bij een griepje
Bitch pleasequote:Op maandag 12 maart 2012 09:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Altijd lastig idd. Ik zelf zou mij ook niet ziekmelden in de proeftijd, mits ik niet bijna dood neerval ternminste. Wat mannen over het algemeen al doen bij een griepje
Ik nietquote:
Dan ben jij een uitzondering op de regel.quote:
Dat weet ik niet. Ik ken echter wel heel veel vrouwen die bij een kuchje al 'ziek' zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering op de regel.
Ik juist helemaal niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken echter wel heel veel vrouwen die bij een kuchje al 'ziek' zijn.
Soms ook echt wel!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik juist helemaal niet.Maar misschien melden sommige vrouwen zich vaker ziek door bijv. hun menstruatie en dat is soms helemaal niet onterecht.
Dan moet bijv W. 2x per maand ongesteld zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 09:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik juist helemaal niet.Maar misschien melden sommige vrouwen zich vaker ziek door bijv. hun menstruatie en dat is soms helemaal niet onterecht.
Nou de verhalen die ik gehoord heb van die meisjes, echt, ongelofelijk.quote:
Mannen kunnen niks met die verhalen omdat we ze niet snappenquote:Op maandag 12 maart 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou de verhalen die ik gehoord heb van die meisjes, echt, ongelofelijk.
Jij gewicht verliezen?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef Muisraket het volgende:
Als ik ziek ben is dat meestal een (behoorlijke) griep. Dan meld ik me ziek omdat ik dan vaak nog geen kwartiertje rechtop kan zitten en vaak nogal wat gewicht verlies en ik geen zin heb om in het openbaar flauw te vallen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij gewicht verliezen?Ga je dan de min in ofzo?
Zo dun/mager is ze niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij gewicht verliezen?Ga je dan de min in ofzo?
Oh en dit.quote:
quote:
Je eet wel weinigquote:
Qua maaltijden? Alleen 's avonds eet ik weinig, ik ontbijt en lunch echt heel erg stevig.quote:
Wat snoep je dan dat je niet dik word?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Qua maaltijden? Alleen 's avonds eet ik weinig, ik ontbijt en lunch echt heel erg stevig.Maar ik snoep vooral (als ik thuis ben) enorm. Bijna onvoorstelbaar zelfs. En ik sport niet.
Dan moet je dat zeggen want dan zorg ik dat ik meer te snoepen in huis hebquote:Op maandag 12 maart 2012 09:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Qua maaltijden? Alleen 's avonds eet ik weinig, ik ontbijt en lunch echt heel erg stevig.Maar ik snoep vooral (als ik thuis ben) enorm. Bijna onvoorstelbaar zelfs. En ik sport niet.
Ik zeg verder ook niks toch? Ik snap het voor jou opquote:Op maandag 12 maart 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
Mensen, denk eens even na.Ik kom wel degelijk aan, alleen bij mij is dat vrijwel alleen maar op mijn buik en dat valt niet op als je steeds jasjes, vesten en slobbertruien aan hebt. En bdh dat moet je echt niet doen. Kunnen we het nu over iets anders hebben dan mijn gewicht?
_!
Pics van je dikke buik of je bent dun!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
Mensen, denk eens even na.Ik kom wel degelijk aan, alleen bij mij is dat vrijwel alleen maar op mijn buik en dat valt niet op als je steeds jasjes, vesten en slobbertruien aan hebt. En bdh dat moet je echt niet doen. Kunnen we het nu over iets anders hebben dan mijn gewicht?
_!
Nee, heb wel twee opdrachten en naderende tentamens. Et tu?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg verder ook niks toch? Ik snap het voor jou op![]()
En moet je niet naar school vandaag?
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics van je dikke buik of je bent dun!
quote:
Een naderend tentamen maar ken de stof alquote:Op maandag 12 maart 2012 09:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, heb wel twee opdrachten en naderende tentamens. Et tu?
Ok zal ik zo voor je maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics van je dikke buik of je bent dun!
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Die is niet van jou! Weet zeker dat je hariger bent.
Nu laten ze onderhand álles zien behalve hun buik omdat ze zich te dik vindenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Muisraket het volgende:
Die zin is al sinds het einde van de jaren '90 niet meer van toepassing volgens mij, tenzij je naar het strand gaat.
Mental image: ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef shifto het volgende:
Of juist hun buik terwijl ze te dik zijn
Ik loop toch ook niet met een te strakke broek en buiktopje?
QFT.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu laten ze onderhand álles zien behalve hun buik omdat ze zich te dik vinden
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mental image: ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
[..]
QFT.
Ja, dat ook. Hoef ik niet te zien.quote:
Jammerquote:Ik loop toch ook niet met een te strakke broek en buiktopje?
Als man heb je het inderdaad makkelijk. Als vrouw minder. Lange broeken zijn vaak te warm, maar rokjes weer te koud en hoewel ze er leuk uit zien, zijn het ondingen van de bovenste plank.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja, Ben in ieder geval wel blij dat het weer mooier weer word en dus rokjes etc.
Totdat er vrouwen van 50 zijn die denken dat ze nog 20 zijn en ook van die rokjes dragenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja, Ben in ieder geval wel blij dat het weer mooier weer word en dus rokjes etc.
Ik draag altijd lange broeken en als het 40 graden is een zwembroekquote:Op maandag 12 maart 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als man heb je het inderdaad makkelijk. Als vrouw minder. Lange broeken zijn vaak te warm, maar rokjes weer te koud en hoewel ze er leuk uit zien, zijn het ondingen van de bovenste plank.
Je hebt het maar gewoon te doen voor ons!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als man heb je het inderdaad makkelijk. Als vrouw minder. Lange broeken zijn vaak te warm, maar rokjes weer te koud en hoewel ze er leuk uit zien, zijn het ondingen van de bovenste plank.
Zullen we gaan shoppen voor hotpants?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt het maar gewoon te doen voor ons!
En ik draag ook altijd lange broeken. Moet ook op mijn werkGelukkig wel climate control etc. Maar heb ook maar 1 korte broek, en dat is een te grote 3-kwart broek
@ dat eerste:quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt het maar gewoon te doen voor ons!
En ik draag ook altijd lange broeken. Moet ook op mijn werkGelukkig wel climate control etc. Maar heb ook maar 1 korte broek, en dat is een te grote 3-kwart broek
Bun benenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
@ dat eerste:_! Bedekt zien bij 99% van de vrouwen bun benen er 300x beter uit.
Lol, typfout. En jawel, korte broeken zijn niet chique.quote:
Nee maar ik dacht dat we het over rokjes hadden. Of jurkjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol, typfout. En jawel, korte broeken zijn niet chique.
Die meeste doen dat wel ja. Niet allemaalquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
Natuurlijk ziet het er bij sommige niet uit. Maar over het algemeen verzorgen de meisjes die rokjes aan doen zich welook hun benen.
Inderdaadquote:Sowieso blijft het feit dat rokjes sowieso een hormoon opwekker zijn
Ruben is zeker weer in Eindhovenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef FedExpress het volgende:
beetje jammer dat in Eindhoven de zon niet schijnt. gelukkig hoef ik er niet lang te zijn
Oh zo. Dan ligt het heel erg aan het model. Als je kleine borsten hebt, kun je met de mode van nu vaak beter een goed passende lange broek aandoen dan een jurkje, aangezien je in de meeste jurkjes dan net een zwerver lijkt. En bij mensen met hele dikke kuiten staan broeken vaak ook mooier dan bepaalde rokjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat we het over rokjes hadden. Of jurkjes.
QFTquote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef shifto het volgende:
Natuurlijk ziet het er bij sommige niet uit. Maar over het algemeen verzorgen de meisjes die rokjes aan doen zich welook hun benen.
Sowieso blijft het feit dat rokjes sowieso een hormoon opwekker zijn
Waarom ben je in Eindhoven?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef FedExpress het volgende:
beetje jammer dat in Eindhoven de zon niet schijnt. gelukkig hoef ik er niet lang te zijn
Vind ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh zo. Dan ligt het heel erg aan het model. Als je kleine borsten hebt, kun je met de mode van nu vaak beter een goed passende lange broek aandoen dan een jurkje, aangezien je in de meeste jurkjes dan net een zwerver lijkt.
Dat wel ja. Rokjes staan mij namelijk niet.quote:En bij mensen met hele dikke kuiten staan broeken vaak ook mooier dan bepaalde rokjes.
LOL dat is echt wel zo hoor. Ik heb ontelbaar veel jurkjes terug moeten hangen omdat ik er een jongen, een zwerver, een meisje van 12 of een gordijn in leek. De H&M is heel leuk als je een grote B of groter hebt, anders heb je er qua bovenkleding en jurkjes niets aan.quote:
Je hebt toch meer winkels? Anyway, ik heb hier verder geen verstand vanquote:Op maandag 12 maart 2012 11:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL dat is echt wel zo hoor. Ik heb ontelbaar veel jurkjes terug moeten hangen omdat ik er een jongen, een zwerver, een meisje van 12 of een gordijn in leek. De H&M is heel leuk als je een grote B of groter hebt, anders heb je er qua bovenkleding en jurkjes niets aan.
De kleding gaat mee met de groeiende omvang van de vrouwen. Ik heb al jaren geen goede, enigszins strakke, getailleerde t-shirts meer gevonden voor mensen met mijn bouw. En als er iets in de buurt komt, zijn het kleine maatjes gemaakt voor mini-schouders. Heb ik ook niets aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt toch meer winkels? Anyway, ik heb hier verder geen verstand van
Bandshirt girliesquote:Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De kleding gaat mee met de groeiende omvang van de vrouwen. Ik heb al jaren geen goede, enigszins strakke, getailleerde t-shirts meer gevonden voor mensen met mijn bouw. En als er iets in de buurt komt, zijn het kleine maatjes gemaakt voor mini-schouders. Heb ik ook niets aan.
Voor jezelf, bedoel je?quote:
Komt goed schatjequote:Op maandag 12 maart 2012 11:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De kleding gaat mee met de groeiende omvang van de vrouwen. Ik heb al jaren geen goede, enigszins strakke, getailleerde t-shirts meer gevonden voor mensen met mijn bouw. En als er iets in de buurt komt, zijn het kleine maatjes gemaakt voor mini-schouders. Heb ik ook niets aan.
Wolfshirt girliesquote:
Het was toch ook een girly, of niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Touché.
Alleen omdat ik te kleine bandshirts draag zeker
Ja maar tochquote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef Muisraket het volgende:
Zonder context is hij minder leuk.Maar ik ga eens wat doen, fijne dag nog mensen!
Neequote:Op maandag 12 maart 2012 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het was toch ook een girly, of niet?
Wat voor dingen?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Iemand ervaringen met 12" dingen? Waar moet ik die mee afspelen en wat heb ik eraan als ik er een koop?
Ooooh van die platenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://www.triplevision.nl/release/GEN175007/
Lol, hoe oud ben jij?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Iemand ervaringen met 12" dingen? Waar moet ik die mee afspelen en wat heb ik eraan als ik er een koop?
17quote:Op maandag 12 maart 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, hoe oud ben jij?
http://nl.wikipedia.org/wiki/12-inch
Helaas wel. Vorig jaar zag je dat al best vaak en ook dit jaar heb ik het al in meerdere winkels gezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:39 schreef Muisraket het volgende:
Die zin is al sinds het einde van de jaren '90 niet meer van toepassing volgens mij, tenzij je naar het strand gaat.
Ga jij dat ook doen?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas wel. Vorig jaar zag je dat al best vaak en ook dit jaar heb ik het al in meerdere winkels gezien.
quote:
Praat me maar een minderwaardigheidscomplex aanquote:
Bitch pleasequote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Praat me maar een minderwaardigheidscomplex aan
STOPquote:
quote:
Ze hebben die nu ook voor vrouwen. De helpen wel, ineens komen de mannen overal van vandaan.quote:
Door middel van een homage aan haar.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:19 schreef BarrieButsers het volgende:
TM al een plan bedacht om die chick aan te spreken?
Doe datquote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Door middel van een homage aan haar.
Ik heb dat probleem ook bij de H&M. Mijn cup-DD past nooit in hun t-shirts.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL dat is echt wel zo hoor. Ik heb ontelbaar veel jurkjes terug moeten hangen omdat ik er een jongen, een zwerver, een meisje van 12 of een gordijn in leek. De H&M is heel leuk als je een grote B of groter hebt, anders heb je er qua bovenkleding en jurkjes niets aan.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook bij de H&M. Mijn cup-DD past nooit in hun t-shirts.
QFTquote:Op maandag 12 maart 2012 18:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook bij de H&M. Mijn cup-DD past nooit in hun t-shirts.
afwijzen via FB is ook echt not donequote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:
Ik was vandaag beetje aan het dollen via facebookchat met een meisje uit mn klas, toen vroeg ik haar voor de grap uit en zei ze dat ik dat in t echt moest vragen
Ik zei: 'irl afwijzingen zijn stuk beter natuurlijk'.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
afwijzen via FB is ook echt not done
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dumpen via FB is pas in.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik voor de ondersta ga.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Die tweede heeft dr mond alvast open.
Die zie ik ook echt de hele tijd.quote:
Eindelijk iemand met smaakquote:
Bitch, please!quote:
En dan maak je een account daar en kom je vast alleen die bovenste en middelste tegen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik voor de ondersta ga.
Waarschijnlijk niet eens, waarschijnlijk alleen vrouwen van 40 met pittige, korte kapsels.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan maak je een account daar en kom je vast alleen die bovenste en middelste tegen.
als je geluk hebt denk ik zoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan maak je een account daar en kom je vast alleen die bovenste en middelste tegen.
Ik heb al een account. Zo heb ik BDH leren kennen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens, waarschijnlijk alleen vrouwen van 40 met pittige, korte kapsels.
Wat een openbaringquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb al een account. Zo heb ik BDH leren kennen.
Neen.quote:
Vind het trouwens nog steeds verrassend dat je nog zulke mooie haren hebt voor iemand van *spiekt* 49!quote:
Ontmoet Thaise vrijgezellen!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zie allemaal advertenties over Thaise vrijgezellen. Zou dat een hint zijn?
Niet ver genoegquote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Die tweede heeft dr mond alvast open.
Te ver.quote:
En mannen die in het weekend Anita hetenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens, waarschijnlijk alleen vrouwen van 40 met pittige, korte kapsels.
We waren wel meteen verliefdquote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb al een account. Zo heb ik BDH leren kennen.
Voor jou misschienquote:
Met jouw lul zou ieders mond uitscheuren zeker.quote:
Ja normaal is het grijsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vind het trouwens nog steeds verrassend dat je nog zulke mooie haren hebt voor iemand van *spiekt* 49!
Ik bedoel dat ik liever heb dat ze haar mond gesloten houdt, omdat de aanblik van haar gezicht en haar piercing mij niet erg kan bekoren en deze pose mijns inziens haar uitstraling negatief beïnvloedt.quote:
Die onderste snap ik even niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met jouw lul zou ieders mond uitscheuren zeker.
[..]
Ja normaal is het grijsIk heb trouwens ergens last van en ik ging googlen en daar komt de overgang uit. Dat klopt wel met mn 49 jaar.
Ik heb liever dat ze foto's gebruiken van vrouwen die op die site staan ipv foto's van vrouwen die wél iemand kunnen krijgen zonder hulp van internet.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik liever heb dat ze haar mond gesloten houdt, omdat de aanblik van haar gezicht en haar piercing mij niet erg kan bekoren en deze pose mijns inziens haar uitstraling negatief beïnvloedt.
Dat zeg jijquote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
LOL!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Google denkt dat ik in de overgang zit
True.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze foto's gebruiken van vrouwen die op die site staan ipv foto's van vrouwen die wél iemand kunnen krijgen zonder hulp van internet.
Opvliegers?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Ja normaal is het grijsIk heb trouwens ergens last van en ik ging googlen en daar komt de overgang uit. Dat klopt wel met mn 49 jaar.
Gadverdammequote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Ontmoet nu Elly! Elly is 49 jaar oud en is lekker pittig. Haar motto is niet voor niets 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'!
Nordic Walking is haar hobbyquote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
GadverdammeHaar hobby is vast een crea-clubje en 's avonds wandelen met zo'n fluorescerend jasje aan.
Met zo'n fluorescerend jasje aan.quote:
Die past vast bij die man van je plaatjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Ontmoet nu Elly! Elly is 49 jaar oud en is lekker pittig. Haar motto is niet voor niets 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'!
Ja. En samen met haar partner op matchende fietsen lekker langzaam midden op de weg fietsen.quote:
QFTquote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die past vast bij die man van je plaatje
Hate youquote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die past vast bij die man van je plaatje
Nee lekker gek op een tandemquote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En samen met haar partner op matchende fietsen lekker langzaam midden op de weg fietsen.
Hihi ja en dan lekker gek doen met de meiden! Topless zonnen ofzo.quote:
<MENTAL ERROR>quote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hihi ja en dan lekker gek doen met de meiden! Topless zonnen ofzo.
De gedachte alleen alquote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hihi ja en dan lekker gek doen met de meiden! Topless zonnen ofzo.
Ik heb ooit zoiets gezien. Op vakantie. Die tett'n lagen er onderhand naast en dat was geen chill beeldquote:
Je vergeet de komma en het uitroepteken.quote:
dit deed mij aan een oud topic denkenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Nee de rest van het lichaam was wel leuk om aan te zien?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiets gezien. Op vakantie. Die tett'n lagen er onderhand naast en dat was geen chill beeld
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dit deed mij aan een oud topic denken
Mijn Fetisj
Je moet het zo zien: als je recht de zon in kijkt zie je de lucht ook niet meer, dan zie je alleen vlekken. Dit had hetzelfde effect.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de rest van het lichaam was wel leuk om aan te zien?_!
Omgquote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Je moet het zo zien: als je recht de zon in kijkt zie je de lucht ook niet meer, dan zie je alleen vlekken. Dit had hetzelfde effect.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dit deed mij aan een oud topic denken
Mijn Fetisj
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
Zullen we Fed honoreren door in de volgende TT een referentie te maken naar bananen pellen met je voetjes?
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
Zullen we Fed honoreren door in de volgende TT een referentie te maken naar bananen pellen met je voetjes?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Muisraket het volgende:
Fed: "Als ik een clown zien begint mijn Bassie meteen te steigeren."![]()
![]()
van mn bachelor jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed met je studie he, je had het over je afstudeerproject zit je al in het laatste jaar?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:04 schreef Muisraket het volgende:
Fed: "Als ik een clown zien begint mijn Bassie meteen te steigeren."![]()
![]()
Oh dat is alsnog best vroeg toch? Met je leeftijd enzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
van mn bachelor jaeigenlijk vorig jaar al. loop een jaartje uit
jawel. wil nog een master gaan doen. zit eraan te denken om toch meer de economische richting op te gaan, maar moet ff uitzoeken of dat allemaal kan en hoe en zoquote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is alsnog best vroeg toch? Met je leeftijd enzo.Wat ga je hierna doen?
Ah nou in ieder geval succes met je afstudeerprojectquote:Op maandag 12 maart 2012 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jawel. wil nog een master gaan doen. zit eraan te denken om toch meer de economische richting op te gaan, maar moet ff uitzoeken of dat allemaal kan en hoe en zo
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Biogarde het volgende:
Hilarisch. Echt. Mocht je een probleem hebben met mijn besluit, maak er een screenshot van, kun je er morgen weer naar kijken.
Ik zeg altijd, het leven is net Lucille Werner. Het kan raar lopen.
Ik ookquote:
Omg die is wel goed jaquote:
quote:Dit is Orville. Half kat, half helicopter
Tinkebell eet je hart uit. Met je handtassen van stukjes hond en ander aaibaar vrouwenspul. Tijd voor taxidermisch mannenspeelgoed. Dit is Orville. Bij leven vernoemd naar de beroemde vliegenier Orville Wright, na zijn dood opgewaardeerd tot helikopterkat. In elkaar geschroefd door Bart Jansen. Niet alleen gemaakt voor de kat z'n kunst, want er zit een boodschap over pijnlijke mens/dier-relaties achter. Dus is Orvillecopter een ethisch verantwoord dood dier waar je toevallig ook mee kunt spelen. Dankzij de meegeleverde afstandsbediening. I can haz vliegbrevet?
thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah nou in ieder geval succes met je afstudeerproject
Ken ik alquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef Muisraket het volgende:
Callcenters zonder gevoel voor humor !Alleen de OP is boeiend, maar goed.
hoiquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef Muisraket het volgende:
In het topic welke FOK!ster zou je kiezen?
[..]
Die fout maak je maar 1xquote:Op maandag 12 maart 2012 23:19 schreef Muisraket het volgende:
In het topic welke FOK!ster zou je kiezen?
[..]
Zag ik gister alquote:
quote:
Bij de fokkers dus. Mannelijk. One love, totally homo.quote:
Ik snap niet zo goed wat je zeiquote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij de fokkers dus. Mannelijk. One love, totally homo.
Het was de mannelijke variant op het foksters topic.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je zei
Vind je MR mannelijk?quote:
Ben ik ergens ook wel, maar ik beschouw mezelf toch nog wel als vrouw.quote:
Zolang je je borsthaar blijft scheren beschouw ik je ook als vrouw.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik ergens ook wel, maar ik beschouw mezelf toch nog wel als vrouw.
Neequote:
/carequote:Op maandag 12 maart 2012 23:44 schreef Muisraket het volgende:
Ik denk niet dat yvonne etc. het erg waarderen als we steeds topics gaan kapen.
Trusten mensen!
Dit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Welk weer? tis volkomen bewolkt hier
Maar ik snap het wel, jij geniet van MR.. Dus voor jouw gevoel is het gewoon constant lentequote:
Tis is best lekker hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Welk weer? tis volkomen bewolkt hier
Flauwquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel, jij geniet van MR.. Dus voor jouw gevoel is het gewoon constant lente
blijkbaarquote:
Jammer, ik had een grapje verwacht over boren en 'mondje open' ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |