SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik maak een praatje met haar, versier haar en geef jou alle intieme details nadat we seks gehad hebben.quote:
Dan voelde je je wel genaaid.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dan had je meer te naaien als mij
quote:
Geestelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bedoel je dat lichamelijk of geestelijk?
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.quote:
Dat is toch ook geen geheim?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.
Nee ik wil dat jij een chick naait.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je wil dat ik je naai.
Sommige dingen wil je niet horen, ook al weet je goed dat het gebeurt.quote:
Ik heb geen stof dus kan ik niet naaien jonge!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee ik wil dat jij een chick naait.
Daarom de chick, die heeft de stof waar jij je naald in kan stekenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen stof dus kan ik niet naaien jonge!
Nou, als er stof op zit dan hoeft het niet. En mijn wonka is wel iets groter dan een naald hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daarom de chick, die heeft de stof waar jij je naald in kan steken
Dat mag ik wel hopen voor je jaquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als er stof op zit dan hoeft het niet. En mijn wonka is wel iets groter dan een naald hoor
Hoe groot is ie in jouw dagdromen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen voor je ja
NOU DAN MAG JIJ BLIJVEN LOGEREN HIER roflmaoquote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef DeJori het volgende:
TM, als jij wakker zou worden met pijn in je reet en een gevulde condoom erin, zou je dat dan tegen je ouders vertellen?
Grappenverpesterquote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NOU DAN MAG JIJ BLIJVEN LOGEREN HIER roflmao
U mad?quote:
me madquote:
Me glad u madquote:
Ik zou 50 cent geven en hopen dat ze niet controlerenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik moest lachen,
maar ik ben slapen, weltrusten mensen, oh en BDH, in mijn dagdroom denk ik alleen maar aan dit plaatje:[ afbeelding ]
Hoeveel wil je me ervoor betalen?
Scherpquote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou 50 cent geven en hopen dat ze niet controleren
Slaap lekker virtuele vrindquote:
Gaan we weer rijmen?quote:
Neequote:
godnondeju wat ben je weer lekker opstandig vandaag.quote:
Sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 23:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
godnondeju wat ben je weer lekker opstandig vandaag.
Truste! Ik ga ook naar Grublitquote:
Altijd lastig idd. Ik zelf zou mij ook niet ziekmelden in de proeftijd, mits ik niet bijna dood neerval ternminste. Wat mannen over het algemeen al doen bij een griepjequote:Op maandag 12 maart 2012 09:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dank u
Liefste zou ik mezelf gewoon ziek melden.. Maar ja, proeftijd loopt nog, dus dat wil je ook weer niet gokken
Dat laatste is zo waar.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Altijd lastig idd. Ik zelf zou mij ook niet ziekmelden in de proeftijd, mits ik niet bijna dood neerval ternminste. Wat mannen over het algemeen al doen bij een griepje
Bitch pleasequote:Op maandag 12 maart 2012 09:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Altijd lastig idd. Ik zelf zou mij ook niet ziekmelden in de proeftijd, mits ik niet bijna dood neerval ternminste. Wat mannen over het algemeen al doen bij een griepje
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |