Okee als ik eens gebeld word door iemand zonder nummer weergave denk ik meestal van "ROT OP KUT CALLCENTER" maar zo niet vandaag. De telefoon ging en ik zag netjes een telefoonnummer op mijn display staan terwijl ik lekker aan het chillen ben.
HALLO je spreekt met Melissa van de PostcodeloterijGreat daar zit ik dus net niet op te wachten, dus uiteraard zeg ik dat ze gelegen bellen om vervolgens het gesprek maar om te draaien, hoelang moet je nog werken, wat doe je dit weekend blablalb en daar komt meestal dan nog wel een leuk gesprek uit en zo zit ik die tijd dan prima uit.
Zo ook deze keer natuurlijk weer en na een tijdje bedank ik haar voor het gesprek en hang ik maar op en wens haar een fijne avond.
Terug naar de belangrijke bezigheden in mijn leven dus ik grabbel de zapper weer van de tafel af. Drie rondjes zappen over alle kanalen leert mij dat er daadwerkelijk geen zak op tv is dus ik moet ander vermaakt hebben.
Op dat moment besef ik me dat het raar was dat dit callcenter niet met een verborgen nummer belde. Dus ik denk, ik bel gezellig nog een keer terug. En zowaar wordt er opgenomen, dus ik zeg.
Goedenavond U spreek met Hans van de Staatsloterij en ik heb een superduper aanbod voor u !!!! Bel ik u gelegen?Krijg ik een
"Rot op we hebben geen tijd voor dit soort onzin"
En hij hangt verdomme gelijk op.