O goeie, PM mij ook maar TS.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
PM HET NUMMER DAN BELLEN WIJ OOK
Nee, helaas.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag ik hem ook gewoon hier zetten, mits mensen ook opnames maken ?
Daar kom je van klaar?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, helaas.PM is ook niet liev trouwens. Maar ja, het idee...
Doenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik er een soort van raadsel/rebus van maak dan mag het toch wel, dat dan de uitkomst toevallig dat nummer is
Of maak er een rekensom van.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik er een soort van raadsel/rebus van maak dan mag het toch wel, dat dan de uitkomst toevallig dat nummer is
Seems legit.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
post een "willekeurige" reeks nummersquote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ze per uur worden betaald wel jaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef BabyB het volgende:
Gaan ze trouwens zo'n gesprek met je aan? Vertellen wat ze in het weekend gaan doen enzo..??
Ze worden normaal per uur betaald en die targets zijn meestal voor extra dingen als een kraslot of weet ik het wat ze weggeven, dat was tenminste toen ik er op een blauwe maandag heb gewerkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef BabyB het volgende:
Neem toch aan dat ze bepaalde scores moeten halen en dat ze daar geen tijd voor hebben.
Heb zelf in een ver verleden ook bij een callcenter gewerkt (sorry) en daar had je een bepaalde tijd voor een call, plus je moest zoveel per shift scoren, en daarop werd je ook gecontroleerd. Beetje ouwehoeren kan wel natuurlijk maar uitgebreid een theekransje houden lijkt me niet de bedoeling
![]()
Maar ts lukt jou dat wel..?Of hoe poeieren ze je af..?
Ik dacht al, wat gebeurt er nou weerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Lithia het volgende:
Het zou kunnen dat je wat reacties mist.
Geen nummers, hoe leuk het ook is.
Bitch pleasequote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Lithia het volgende:
Zou FOK! dan aangeklaagd kunnen worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Lithia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |