De filmquote:Naast schaamte voor iemands eigen gedragingen of nalaten, bestaat er ook plaatsvervangende schaamte. Hierbij associeert de persoon die zich schaamt zich met de gedraging van (een) ander(en), en voelt zich daarbij onprettig. Dit fenomeen doet zich voor bij gedrag van mensen in de nabijheid van de persoon die zich (plaatsvervangend) schaamt, maar de term wordt ook gebruikt indien mensen zich geconfronteerd zien met de gevolgen van gedrag van iemand waarbij zij zich ongemakkelijk voelen, al dan niet in combinatie met een schuldgevoel omdat men daartegen niets onderneemt.
Alsof liefde om uiterlijk gaatquote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het zijn ook altijd gore mannen met een snor en een grote buik en een afgeknipte spijkerbroek en een tyfuslelijke pleuriskop (de laatste twee woorden kwamen beide niet door de spelling check heen. Vreemd.)
Is er nog hoop voor de gemiddelde FOK!kerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het wel prettig om te weten dat er altijd een manier is om een vrouw te krijgen
Eens. Interessante optie, goed om te onthouden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het wel prettig om te weten dat er altijd een manier is om een vrouw te krijgen
Ga aan de Turkse strand kijken, genoeg bloedmooie Russische vrouwen te vinden die met je willen trouwen en je hoeft geen 2500 euro te betalen.quote:
Toch altijd wat voorzichtig mee wezen, sommigen zijn golddiggers.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef LookAtMe het volgende:
Ik heb liever een vrouw uit Rusland of een Oostblok land.
Die meisjes verdienen iemand zoals jou, die zich om hen bekommertquote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik gun deze mannen het gewoon niet. En de meisjes verdienen beter.
Je kunt er veel plezier mee beleven totdat het moment van geld komt. Dan moet je ze dumpen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Toch altijd wat voorzichtig mee wezen, sommigen zijn golddiggers.
Tedje ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
Zag genoeg van die smeerlappen vorig jaar in Thailand
Stop je me nou in de friend-zone?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Die meisjes verdienen iemand zoals jou, die zich om hen bekommert
Jij houdt wel van een piemel in je mond?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb helegaar geen snor en buik, maar ik ga binnenkort wel een lekker Thais vrouwtje regelen.
Om vanaf je 50ste de rest van je leven alleen te zijn is ook niks. Dan is dit het misschien wel beter.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het toch grappig hoe deze man weet dat hij "gebruikt" wordt maar dat soort van accepteert en het oke vind dat hij een zakelijke relatie heeft met al het gerommel van dien.
Ik denk dat je, als je eenmaal in je leven keuzes hebt gemaakt om voor iets te gaan je al snel bij de realiteit kan neerleggen.
Wat een treurige bedoening dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het toch grappig hoe deze man weet dat hij "gebruikt" wordt maar dat soort van accepteert en het oke vind dat hij een zakelijke relatie heeft met al het gerommel van dien.
Ik denk dat je, als je eenmaal in je leven keuzes hebt gemaakt om voor iets te gaan je al snel bij de realiteit kan neerleggen.
Ik krijg hier op het forum ook reclame over thaise singles die je kunt datenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
Iemand moet die "managers" betalen.quote:
Je moet wat natuurlijk he als het fappen niet langer mee bevalt doordat je bent uitgekeken op je rechter- of linkerhand en je bent te afzichtelijk om een vrouw te versieren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef luxerobots het volgende:
Ook opvallend hoe dit soort figuren het altijd rechtpraten omdat hun bruid zogenaamd wel intelligent is en echt niet op geld uit is.
Deze is knap en tevens schattig andersquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef ironite het volgende:
[..]
Ik krijg hier op het forum ook reclame over thaise singles die je kunt daten
[ afbeelding ]
Nee, dat waren pedo's.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
ik moest je post een aantal keer lezen voordat ik het begreep..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het enige wat ik deze mannen toewens is een "Verrek! Er zit een lul in mn bek!" tijdens de huwelijksnacht. Losers.
iddquote:Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef SpecialK het volgende:
Aww ze wil niet meteen neuken. Wat een slet.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef luxerobots het volgende:
Topicstarter heeft waarschijnlijk wel wat fokkers geïnspireerd om naar Azië te gaan. Kan Danny mooi deze groepsreizen organiseren als nieuwe 'matchmaker'.
Dit ja. Vooral dat Engels van die man die de meisjes kiest. Hij snapt er niks van wat ze zeggen. Hoe doe jou fin me?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef SpecialK het volgende:
Ook grappig (lees treurig) dat dat Filipijnse meisje en haar moeder beter Engels kunnen dan die gast en die matchmaker.
Ik zou meegaan. Gewoon, omdat het kan. Lekker met bleke puistenkoppen door de catalogus bladeren en de immense teleurstelling in de ogen van die meisjes zien. Lijkt me fantastisch.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef luxerobots het volgende:
Topicstarter heeft waarschijnlijk wel wat fokkers geïnspireerd om naar Azië te gaan. Kan Danny mooi deze groepsreizen organiseren als nieuwe 'matchmaker'.
Zit niet graag in een vluigtuig vol met fapverslaafde, stinkende en wereldvreemde FOK!kers. Soort nachtmerrie lijkt me dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou meegaan. Gewoon, omdat het kan. Lekker met bleke puistenkoppen door de catalogus bladeren en de immense teleurstelling in de ogen van die meisjes zien. Lijkt me fantastisch.
Vliegen we gewoon businessclass, heb je daar ook geen last van.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit niet graag in een vluigtuig vol met fapverslaafde, stinkende en wereldvreemde FOK!kers. Soort nachtmerrie lijkt me dat.
Deze baas weet dat je de bitches moet lokken met chocolade.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou meegaan. Gewoon, omdat het kan. Lekker met bleke puistenkoppen door de catalogus bladeren en de immense teleurstelling in de ogen van die meisjes zien. Lijkt me fantastisch.
alsof jij knapper bent lelijke zemmelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef Barbapapamama het volgende:
die mannen zijn ook echt zo lelijk als de nacht
Knap en lelijk zijn relatieve begrippen die voor iedereen verschillen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef Pussymeister het volgende:
[..]
alsof jij knapper bent lelijke zemmel
Daar zat ook een vrouw in, die echt godsgruwelijk lelijk was... en al twee jaar verliefd op een neger die ze maar 1 x gezien had. Jammer dat die niet op YouTube staat... dat was huilen en lachen tegelijk.quote:
Ik denk eerder dat de mensen met het scherpste oordeel hierover mensen zijn die niet begrijpen dat dit nu eenmaal de essentie van een huwelijk is: geld. Ook in Europa is dat zo, maar wij hangen er een hele romantische sluier overheen, terwijl we eigenlijk bezig zijn om uit te rekenen hoe hoog het bedrag van de lening is die we met zijn tweeën kunnen krijgen voor een huis. (Een lening die we als vrijgezel nooit zouden krijgen uiteraard.)quote:Op maandag 12 maart 2012 04:52 schreef star_gazer het volgende:
Overigens zijn degenen met het scherpste oordeel hierover meestal zelf overgeemancipeerde en onaantrekkelijke trollen die het absoluut niet kunnen hebben dat zelfs wanhopige, lelijke mannen liever de wereld overvliegen voor een vrouw dan voor hen te gaan.
"Knoop mijn veters dicht". En veteren die gastquote:
Wutquote:Op maandag 12 maart 2012 06:50 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen met het scherpste oordeel hierover mensen zijn die niet begrijpen dat dit nu eenmaal de essentie van een huwelijk is: geld. Ook in Europa is dat zo, maar wij hangen er een hele romantische sluier overheen, terwijl we eigenlijk bezig zijn om uit te rekenen hoe hoog het bedrag van de lening is die we met zijn tweeën kunnen krijgen voor een huis. (Een lening die we als vrijgezel nooit zouden krijgen uiteraard.)
Die vrouwen uit de Filipijnen e.d. herleiden gewoon het huwelijk tot zijn essentie: een economische overeenkomst, een "contract" tussen man en vrouw. Wie denkt dat zijn eigen huwelijk meer is dan dat, dwaalt.
de eerste jaloerse vrouwelijke reactie is binnenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:30 schreef gers het volgende:
[..]
de eerste jaloerse vrouwelijke reactie is binnen
Want wie wil er nou niet verkocht worden aan het maatschappelijk uitschot van een land aan de andere kant van de wereldquote:Op maandag 12 maart 2012 10:30 schreef gers het volgende:
[..]
de eerste jaloerse vrouwelijke reactie is binnen
En daarom vind ik het zo zielig voor die meisjes want die weten helemaal niet wat voor een idioten daarheen gaan om ze op te halen. Die denken hier in een paradijs te komenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Want wie wil er nou niet verkocht worden aan het maatschappelijk uitschot van een land aan de andere kant van de wereld
Jaloers omdat je zelf geen aziaten kunt krijgenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En daarom vind ik het zo zielig voor die meisjes want die weten helemaal niet wat voor een idioten daarheen gaan om ze op te halen. Die denken hier in een paradijs te komen
Neen. Dit heeft met jaloezie niets te maken. Ik schaam me gewoon voor dit soort mensen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef gers het volgende:
[..]
Jaloers omdat je zelf geen aziaten kunt krijgen
Nou Nou, ze kunnen zelf ook wel wat onderzoek doen alvorens hun leven zo ingrijpend te wijzigen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En daarom vind ik het zo zielig voor die meisjes want die weten helemaal niet wat voor een idioten daarheen gaan om ze op te halen. Die denken hier in een paradijs te komen
Natuurlijk gaan die vrouwen uiteindelijk zelf mee. Maar ik vind gewoon dat zo'n man misbruikt maakt van zijn status als westerling en de armoede en onwetendheid van deze meisjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou Nou, ze kunnen zelf ook wel wat onderzoek doen alvorens hun leven zo ingrijpend te wijzigen.
Maar ja lui he.... vrouwen
Zij pakken het gewoon slim aan. Hier kunnen ze alleen zo'n oudhollandsche trut krijgen die er niet uit ziet. Wie kiest daar dan voor? nee, zij hebben nog enige verstand en kiezen een lekkere chick die normaal gewicht heeft en lang haar.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan die vrouwen uiteindelijk zelf mee. Maar ik vind gewoon dat zo'n man misbruikt maakt van zijn status als westerling en de armoede en onwetendheid van deze meisjes.
Het is omdat je een toffe user bent want anders zou ik hier tegenin gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij pakken het gewoon slim aan. Hier kunnen ze alleen zo'n oudhollandsche trut krijgen die er niet uit ziet. Wie kiest daar dan voor? nee, zij hebben nog enige verstand en kiezen een lekkere chick die normaal gewicht heeft en lang haar.
Plus die vrouwen doen wat zij willenmooier kan je het niet hebben toch
Oh en als je er zat van bent begraaf je ze gewoon onder je badkamer en zeg je dat ze weer naar land van herkomst zijn.
wel opletten voor peter r de vries die kan is nog weleens lastigquote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij pakken het gewoon slim aan. Hier kunnen ze alleen zo'n oudhollandsche trut krijgen die er niet uit ziet. Wie kiest daar dan voor? nee, zij hebben nog enige verstand en kiezen een lekkere chick die normaal gewicht heeft en lang haar.
Oh en als je er zat van bent begraaf je ze gewoon onder je badkamer en zeg je dat ze weer naar land van herkomst zijn.
Jammer dat de foto's wéér allemaal mislukt zijn als je terugkomt. Vervelend is dat ieder jaar weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga dit jaar weer lekker zeevissen in Thailand.
Deze man spreekt uit ervaringquote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jammer dat de foto's wéér allemaal mislukt zijn als je terugkomt. Vervelend is dat ieder jaar weer.
Ik snap er ook niks van. Bende.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jammer dat de foto's wéér allemaal mislukt zijn als je terugkomt. Vervelend is dat ieder jaar weer.
Die kan je zo omkopenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef gers het volgende:
[..]
wel opletten voor peter r de vries die kan is nog weleens lastig
Dit jaar ga ik wel even leren welke vissen je daar überhaupt kán vangen, want dat wordt onderhand ook verdacht, dat ik ze maar 'zeevis' blijf noemen.quote:
Ja want dan wordt je ook niet door andere mensen met de nek aangekeken alsof je haar onderdrukt.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er vermakelijk aan om te zien hoe zo'n meisje dood ongelukkig is bij zo'n trieste man?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het écht oprecht triest hoor, maar toch wel erg vermakelijk om die mannen te zien zwoegen![]()
Ik heb laatst eens zoiets gezien bij ''de 25'' op SBS, ook zo'n man die een Thaitje had geronseld, en vervolgens haar naam op zijn arm had laten tattoeëren, vond ze niet zo geslaagd..
Iemand daar een filmpje van?
Chai is in elke taal zo ongeveer een woord.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:26 schreef SpecialK het volgende:
Chai is trouwens Thais voor "Ja".
Meisjes die geen nee kunnen zeggen.
Fuck andere mensen?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want dan wordt je ook niet door andere mensen met de nek aangekeken alsof je haar onderdrukt.
Volgens mij is jouw nek ook best dik.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fuck andere mensen?en fuck hun dikke nek.
Hoe kom je daarbij?quote:
Zolang ze er zelf mee instemt is het wmb gewoon een golddigger die geen enkele vorm van medelijden verdient.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef .unity het volgende:
[..]
Wat is er vermakelijk aan om te zien hoe zo'n meisje dood ongelukkig is bij zo'n trieste man?
Vaak zien die wijven zelf ook niks van hun geld terug. Dat gaat linea recta richting familie.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang ze er zelf mee instemt is het wmb gewoon een golddigger die geen enkele vorm van medelijden verdient.
Als ik een dikke nek heb, heb jij geen dikke kontquote:
Want? Laatst stond daar nog een foto van op het forum hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een dikke nek heb, heb jij geen dikke kont
Doen ze nog steeds zelf.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vaak zien die wijven zelf ook niks van hun geld terug. Dat gaat linea recta richting familie.
Van je dikke kont? vaag... zou je niet omheen moeten kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Laatst stond daar nog een foto van op het forum hoor.
Ze stemmen daarmee in omdat het leven in hun eigen land zo'n hel is en ze hopen een beter leven te krijgen in een welvarend land en dan komen ze vervolgens terecht bij een of andere zieke gast die het normaal vind om vrouwen te "kopen" en ze in principe gewoon als stront behandelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang ze er zelf mee instemt is het wmb gewoon een golddigger die geen enkele vorm van medelijden verdient.
Ja in een quote en niet zo lang, want het ging om het paard op de foto.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van je dikke kont? vaag... zou je niet omheen moeten kunnen.
In de Filippijnen zijn ze anders gelukkiger dan in Nederland dus dat zal wel meevallen met die hel. Voor mij is het heel simpel, als je instemt te trouwen met iemand om zijn/haar geld moet je de gevolgen daarvan dragen. Vrouwen die hier naartoe gehaald worden met één of ander lulverhaal en dan de prostitutie in gedwongen worden die zijn zielig. Dit zijn gewoon golddiggers. Niet anders dan een Nederlandse vrouw die met een rijke Nederlander trouwt om zijn geld.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:00 schreef .unity het volgende:
[..]
Ze stemmen daarmee in omdat het leven in hun eigen land zo'n hel is en ze hopen een beter leven te krijgen in een welvarend land en dan komen ze vervolgens terecht bij een of andere zieke gast die het normaal vind om vrouwen te "kopen" en ze in principe gewoon als stront behandelt.
Oh. Niet gezien dus 'hij' blijft dikquote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in een quote en niet zo lang, want het ging om het paard op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Als ik een dikke nek had, heb jij geen dikke kont.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
Oh dus jij hebt een dikke nek? want je zei geen dikke kont.
Zijn we het daar over eens. Mijn nek is overigens niet dik. Misschien dat we het daar dan ook over eens kunnen zijn.quote:
Denk je echt dat ze daar gelukkiger zijn??quote:Op maandag 12 maart 2012 15:05 schreef Piye het volgende:
[..]
In de Filippijnen zijn ze anders gelukkiger dan in Nederland dus dat zal wel meevallen met die hel.
bron: hier en hierquote:Average Happiness
NL 7.6
PH 5.9
Happy Life Years
NL 59.9
PH 41.8
Inequality of Happiness
NL 1.42 (highest score)
PH 2.49
Inequality Adjusted Happiness
NL 68
PH 45
Wat roken die mensen in Costa Rica?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daar gelukkiger zijn??
[..]
bron: hier en hier
Ze chillen hem daar gewoon hard echt gaafquote:Op maandag 12 maart 2012 15:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat roken die mensen in Costa Rica?
Klopt ik had een fout gemaakt door de "happy planet index" te gebruiken aangezien die ook de ecologische voetafdruk meerekent. Alsnog is het zwaar overdreven om te beweren dat het op de Filippijnen zo een hel is dat die vrouwen wel met westerse mannen moeten trouwen. Het zijn gewoon een stel uitvreters dus ik zie geen reden om medelijden met ze te hebben dat ze "doodongelukkig zijn bij zo'n trieste man".quote:Op maandag 12 maart 2012 15:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daar gelukkiger zijn??
[..]
bron: hier en hier
Ja want je moet ze onderdrukkenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want dan wordt je ook niet door andere mensen met de nek aangekeken alsof je haar onderdrukt.
waarheid.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom zijn die mannen triest en die vrouwen zielig? Wmb zijn ze allebei triest en verdienen ze elkaar.
kkpedoquote:Op maandag 12 maart 2012 15:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja want je moet ze onderdrukken
Ik heb zelf ook een vriendin die daar woont (nee ik heb dr niet gekocht![]()
) en die cultuur daar is echt van vrouw mag/weet niets en vrijheid bestaat niet... Hetis best zielig eigenlijk
Doet me denken aan Shaquil O'Neilquote:Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
Zeer terechte klacht dit. Doet me hieraan denken:
http://www.facebook.com/timshark
![]()
Ben je vrienden met hem?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
Zeer terechte klacht dit. Doet me hieraan denken:
http://www.facebook.com/timshark
![]()
Nope, ik heb geen Facebook. Toch is hij ergens wel een baasje. Dat album "Girls i met.. Good times i had.."quote:
Ik ben al een tijdje geabonneerd.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen Facebook. Toch is hij ergens wel een baasje. Dat album "Girls i met.. Good times i had.."![]()
Ik las die post van hem net jaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje geabonneerd.
Hij heeft van het weekend iemand neergestoken.
Die reacties van em zijn wel komischquote:
quote:The Police Lieutenant Colonel asked me why i stabbed the man.. ""Well sir.. Thats because i didnt have a gun to shoot the cunt""
quote:This could be the best photo i have ever taken.. You are looking at the exact moment Tig is reading a text message from her boyfriend in England.. He has just told her that he has lost his job and can no longer send her money each month.. He had been sending 20,000 Baht ($650 Aus) every month.. As you can see she not happy about this.. Pretty little thing like Tig can easy have 4 or 5 idiots sending that amount every month
quote:Ha.. She was ringing my doorbell at around 4am this morning.. A guy had booked her over the phone but she came to the wrong room.. I was tired and couldnt be bothered.. But a fuck lost, is a fuck lost forever.. So we cut a deal for 500 Baht (15 Dollars) And BOOM.. another photo for the album
Kijk dit filmpje nog eens, die Thai is echt bang voor haar man...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:50 schreef KreKkeR het volgende:
Trieste lui inderdaad, maar ik snap de boosheid van TS niet echt.
Het valt mij op dat TS de vrouwen nogal sterk als onschuldige slachtoffer ziet en de mannen als boze gemene daders. Zolang beide partijen er zonder verdere dwang mee instemmen zie ik het probleem niet, los van dat het een stel losers betreft.
Waarom zouden deze mannen eikels zijn en de vrouwen zonder verdere schuld?
Valt TS misschien toevallig op Aziatische vrouwen en doet het hem daarom pijn om te zien dat het er in het echt niet altijd even romantisch aan toe gaat als in zijn dromen ofzo?
Filmpje is mij te saai. Verder ook totaal niet relevant.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje nog eens, die Thai is echt bang voor haar man...
Mja er zit een zekere nuance in je verhaal en het zijn in feite gold-diggers, zeker in 1 van de eerdere filmpjes waarin die gast ruzie kreeg als ie geen geld kwam aandragenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Filmpje is mij te saai. Verder ook totaal niet relevant.
Teringlijers die hun vrouw slecht behandelen heb je overal tussenzitten. Klacht zou dan moeten gaan over 'gore vieze beesten die hun vrouw slecht behandelen' en niet over het 'uit Azie halen'.
TS klaagt echter al over het feit dat mannen op een dergelijke manier een partner vinden en doet alsof de mannen per definitie de slechte daders zijn en de vrouwen arme onschuldige slachtoffers.
Ik ga mannen in het algemeen toch ook niet bestempelen als 'gore vieze beesten die op het werk, in de kroeg, etc, vrouwen versieren en trouwen' op basis van een aantal fragmenten van mannen die hun vrouw zo ontmoet hebben en haar nu als stront behandelen?
Oh begrijp me niet verkeerd, dat soort schoftenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echter het filmpje die ik postte gaat nog wel een stap verder. Die vrouwen worden ook mishandelt en wat die boer feitelijk doet is spotgoedkope werkneemsters overhalen en ze nog batsen ook.
Vind het jammer voor die Lisa en heel erg spijtig, maar een beter leven dan in de Filipijnen, of het een gelukkiger leven is, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje nog eens, die Thai is echt bang voor haar man...
Waarom kun je wel zeggen dat iets beter is, terwijl je niet weet of diegene gelukkiger is? Dat lijkt me toch wel een belangrijke factor om een dergelijke situatie "goed" te laten zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind het jammer voor die Lisa en heel erg spijtig, maar een beter leven dan in de Filipijnen, of het een gelukkiger leven is, daar kan ik niet over oordelen.
Ze kan eten op regelmatige basis, als ze daar zou blijven zou ze uiteindelijk moeten prostitueren, beter dan aan 1 man vast te hangen. Ook heeft ze sociale voorzieningen en hoeft hier bar weinig voor bang te zijn. Haar leven is hier 'zekerder', of dat ook geluk betekent is een tweede.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom kun je wel zeggen dat iets beter is, terwijl je niet weet of diegene gelukkiger is? Dat lijkt me toch wel een belangrijke factor om een dergelijke situatie "goed" te laten zijn.
Dit is inderdaad de situatie heel erg goed verwoordquote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Nochtans het volgende:
Walgelijk filmpje.En dat engels van die kerels!
![]()
En die van Jambers 10 jaar later is echt treurig.
Wat betreft dat het bij importbruiden gewoon een verstandshuwelijk is: Twee gelijke partijen die een overeenkomst af sluiten. Ik vraag me af in hoeverre deze thaise vrouwen nou echt een vrije keus hebben.
Thailand is collectivistische samenleving. Je kunt je afvragen in hoeverre zo'n vrouw hiervoor kiest voor persoonlijk geluk of dat moet conformeren naar verwachtingen en wensen van bijv. familie. En in een positie van armoede en uitzichtloosheid is het ook niet bepaald gelijkwaardige positie![]()
Denk dat die thaise vrouwen gouden bergen word beloofd door zo'n 'matcher'. Maar in een westers land zou ze wss een geisoleerd afhankelijk bestaan leiden, omdat het zo'n cultuur schok is en ze de taal niet spreekt. Oftewel die kerels hebben dan hun persoonlijke huissloofje en sexslavin.![]()
Westerse mannen profiteren hier veel meer van dan die vrouwen. Terechte klacht van TS.
Dat zag je ook in 1 van die filmpjes, die kerel was serieus een nieuwe stofzuiger aan het kopen en schroomde ook niet om haar te vertellen dat dat haar werk zou worden... Bij die boer net zo, vrouwen het land op om te werken echter van enige vorm van salaris word niet over gesproken.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Nochtans het volgende:
Oftewel die kerels hebben dan hun persoonlijke huissloofje en sexslavin.![]()
Westerse mannen profiteren hier veel meer van dan die vrouwen. Terechte klacht van TS.
Bij boer zoekt vrouw ook niet volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zag je ook in 1 van die filmpjes, die kerel was serieus een nieuwe stofzuiger aan het kopen en schroomde ook niet om haar te vertellen dat dat haar werk zou worden... Bij die boer net zo, vrouwen het land op om te werken echter van enige vorm van salaris word niet over gesproken.
Hoe je het ook went of keert, de klacht heeft in dat geval betrekking op uitbuiting of misbruik van vrouwen en niet op het op die manier 'importeren' van de vrouw uit zo'n land.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:32 schreef Nochtans het volgende:
Walgelijk filmpje.En dat engels van die kerels!
![]()
En die van Jambers 10 jaar later is echt treurig.
Wat betreft dat het bij importbruiden gewoon een verstandshuwelijk is: Twee gelijke partijen die een overeenkomst af sluiten. Ik vraag me af in hoeverre deze thaise vrouwen nou echt een vrije keus hebben.
Thailand is collectivistische samenleving. Je kunt je afvragen in hoeverre zo'n vrouw hiervoor kiest voor persoonlijk geluk of dat moet conformeren naar verwachtingen en wensen van bijv. familie. En in een positie van armoede en uitzichtloosheid is het ook niet bepaald gelijkwaardige positie![]()
Denk dat die thaise vrouwen gouden bergen word beloofd door zo'n 'matcher'. Maar in een westers land zou ze wss een geisoleerd afhankelijk bestaan leiden, omdat het zo'n cultuur schok is en ze de taal niet spreekt. Oftewel die kerels hebben dan hun persoonlijke huissloofje en sexslavin.![]()
Alsof TS niet zo een vrouw over kan laten komenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef Life2.0 het volgende:
ts zit zich gewoon op te vreten terwijl die dikke lelijke mannen WEL een aziaatje in huis hebben
Slotje,
Ze weten niet half hoe kut ze hier behandelt gaan wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Hijsbakkie het volgende:
Tsja. Het is een beetje dubbel. Ze kiezen er wel zelf voor, maar ja ze zijn ook naïef (vrouwen sowieso maar daarbij zijn derdewereldmensen uberhaupt al onwetond en kunnen ook niet snappen hoe 't zal zijn voor ze).
Dus ja. Wat een ontzettend treurige aangelegenheid verder. Willie![]()
Ja dat zeggen velen hier dus wel in dit topic, dat die vrouwen allemaal zo kut behandeld zullen worden, maar kan iemand dit ook nog met feitelijke data onderbouwen anders dan aannamen, vermoedens en enkele voorbeelden van gevallen waar het dus niet goed gaat?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze weten niet half hoe kut ze hier behandelt gaan worden, zeker met die boer Joel en zijn zoon Mark. Als ze dat wisten bleven ze daar
Daar kan ik wel antwoord op geven: nee dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja dat zeggen velen hier dus wel in dit topic, dat die vrouwen allemaal zo kut behandeld zullen worden, maar kan iemand dit ook nog met feitelijke data onderbouwen anders dan aannamen, vermoedens en enkele voorbeelden van gevallen waar het dus niet goed gaat?
Klopt. Ik denk dat Jambers ook de meest trieste gevallen eruit heeft gepakt zodat wij denken dat al die vrouwen het kut hebben hier. Overigens komt mijn stiefmoeder uit de filipijnen...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar kan ik wel antwoord op geven: nee dat kunnen ze niet.
Niet meer dan logisch natuurlijk want een programma over hoe goed vrouwen uit die landen het hebben zal niet snel aanslaan, tenzij op de juiste manier gebracht door een Oprah-achtig persoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Jambers ook de meest trieste gevallen eruit heeft gepakt zodat wij denken dat al die vrouwen het kut hebben hier omdat dat beter is voor de kijkcijfers.
Willie's broer ook. Met die videoquote:Op maandag 12 maart 2012 18:51 schreef perezoso het volgende:
Wat een mannetje die Willie, nog net geen mongool, ze had toch wel iets beters kunnen krijgen? Arm kind.
Mocht je doelen op praktijkervaring met misbruik: ik zeg ook niet dat misbruik niet of nauwelijks voorkomt. Ik zeg alleen dat ik geen idee heb op welke schaal het voorkomt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Je vergeet dat ik wel praktijk ervaring heb. Dat is niet verzonnen.
Verse mosselenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik wel even leren welke vissen je daar überhaupt kán vangen, want dat wordt onderhand ook verdacht, dat ik ze maar 'zeevis' blijf noemen.
Raad eens hoeveel van dat soort vrouwen uiteindelijk bij de politie belanden, ze zijn afhankelijk en vreemd hier. Hoeveel zaken blijven er dan onopgemerkt. Die kerels weten dat dondersgoed en maken daar misbruik van. Waar we wel naar kunnen kijken zijn de motivaties om een vrouw over te halen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mocht je doelen op praktijkervaring met misbruik: ik zeg ook niet dat misbruik niet of nauwelijks voorkomt. Ik zeg alleen dat ik geen idee heb op welke schaal het voorkomt.
Jouw praktijkervaring zegt niks over de totale verhoudingen. Ik nodig mensen die beweren dat misbruik/mishandeling e.d. wel op zeer grote schaal, of misschien zelfs bij de meerderheid van de gevallen voorkomt, daarom ook uit tot betere feitelijke onderbouwing van deze bewering.
Dit zijn allemaal vage aannamen die ik in iets aangepaste vorm ook zou kunnen toepassen op de normale situatie: Veel autochtone vrouwen die mishandeld worden zijn wellicht niet vreemd in deze maatschappij, maar zaken als angst, liefde, gewenning e.d. kunnen er toch toe leiden dat er niet snel aangifte wordt gedaan. Kerels die hun partner willen mishandelen weten dat dondersgoed en maken daar misbruik van... Zegt deze redenering nu wat over het totaal aantal autochtone vrouwen in ons land dat wordt misbruikt?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raad eens hoeveel van dat soort vrouwen uiteindelijk bij de politie belanden, ze zijn afhankelijk en vreemd hier. Hoeveel zaken blijven er dan onopgemerkt. Die kerels weten dat dondersgoed en maken daar misbruik van.
Weten we dan genoeg over de motieven van het gros v/d mannen die een vrouw overhaalt?quote:Waar we wel naar kunnen kijken zijn de motivaties om een vrouw over te halen.
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat een lieve maar verlegen oerlelijke man moeite heeft met het vinden van een partner. En zeker wanneer hij nog wat eisen stelt aan het uiterlijk. Ik val er zelf over het algemeen niet op, maar ik kan me goed voorstellen dat zo'n aziatische vrouw in de ogen van zo'n loser toch een echte schoonheid kan zijn.quote:Echte onderbouwing kan ik nooit geven, daar heb ik te weinig info voor. Het is ook meer dat ik me gewoonweg niet kan voorstellen dat een leuke man geen vrouw kan vinden hier en ook gezien de filmpjes en mijn vader kan ik wel zien dat die mannen allerminst leuk zijn...
Misschien is ie daar te arm voorquote:Op maandag 12 maart 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof TS niet zo een vrouw over kan laten komen
Dank voor de nette postquote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef Nochtans het volgende:
Excusez-moi. Ik haalde Thailand en Fillipijnen doorelkaar omdat het afwisselend word genoemd in het topic.Oke feitjes, speciaal voor KreKkeR
![]()
Oke, hier is een linkje. De filipijnse overheid heeft expliciet het fenomeen mail-order-brides verboden gemaakt..
http://www.lawphil.net/statutes/repacts/ra1990/ra_6955_1990.html
Uitgebreide info over deze wet en uitvoering in praktijk, pdf bestandje pagina 10 t/m 13
http://www.uakron.edu/law/lawreview/v42/docs/Sims.pdf
Documentaire: Order brides unveiled, ook wel interessant
http://www.documentaryliv(...)king-unveiled-part-1
Cijfers over huwelijksmigratie in het algemeen
http://www.e-quality.nl/e-quality/printdossier.asp?pagkey=140634
Rapport over schijnhuwelijken -> dwanghuwelijken, 1 categorie is huwelijken voor een verblijfsvergunning of economische redenen. Ook wordt toegelicht wat nou precies een dwang huwelijk is en dat een dwanghuwelijk met vrijwillige instemming van beide partijen ook mogelijk is.
http://www.wodc.nl/onderz(...)k#project-informatie
Ik zeg: Knock yourself out
Uit dit stuk blijkt dat het verbod niet is ontstaan omdat men heeft vastgesteld dat de meerderheid van de vrouwen inderdaad is misbruikt. Men geeft het misbruik als reden aan zonder verder in te gaan op de werkelijke cijfers. Logisch, aangezien dit soort misbruik moeilijk meetbaar is.quote:Moreover, according to Aquino, the mailorder bride industry “insulted national pride and broke the hearts of young women and their families.”82 The chief congressional sponsor of the bill, Senator Ernesto Maceda, stated the legislation was enacted in response to the growing number of battered Filipino women married to foreign nationals via the mail-order bride industry.83
Wat ik al zei: ik snap dat dit soort misbruik moeilijk te meten is als je cijfers wil hebben mbt verhoudingen binnen de totale populatie. Maar nogmaals: het feit dat dit soort zaken moeilijk te meten zijn en het feit dat misbruik daadwerkelijk voorkomt maakt niet automatisch elke man schuldig.quote:Over de omvang van gedwongen huwelijken in Nederland is weinig bekend. Op zich is dit
geen verrassend resultaat, aangezien door het ministerie van Justitie ter voorbereiding op
dit onderzoek al rondvraag is gedaan naar kennis bij het Openbaar Ministerie (OM) over
deze materie. Daar is uitgekomen dat er bij het OM geen gevallen bekend zijn van huwelijksdwang.
Dit heeft er onder andere mee te maken dat deze problematiek zich veelal
binnen families en binnenshuis afspeelt. Verder is het OM voor de vervolging natuurlijk ook
afhankelijk van zaken die door de politie als opsporingsinstantie worden aangedragen.
Waarom niet? Ik denk omdat dit illegaal is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Geelman het volgende:
Eerlijk is eerlijk, voor een paar knaken hebben die eindbazen wel een lekker Filippo kippetje van 15!![]()
Waarom ook niet?!
Ik denk het niet. Die vrouwen worden nergens tot gedwongen, en de man betaald alleen het bemiddelingsbureau.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk omdat dit illegaal is.
Nee ik bedoel meer dat je in Nederland als volwassen man niet met een 15-jarige mag trouwen en neuken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die vrouwen worden nergens tot gedwongen, en de man betaald alleen het bemiddelingsbureau.
Die vrouwen diggen westerse mannen.
Daar dan weer welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat je in Nederland als volwassen man niet met een 15-jarige mag trouwen en neuken.
een baas hoeft zijn chicks niet te importeren, maar hosselt ze hier gewoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Geelman het volgende:
Eerlijk is eerlijk, voor een paar knaken hebben die eindbazen wel een lekker Filippo kippetje van 15!![]()
Waarom ook niet?!
Een baas wel, een eindbaas niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef .unity het volgende:
[..]
een baas hoeft zijn chicks niet te importeren, maar hosselt ze hier gewoon.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef SpecialK het volgende:
Nissa is heel erg gehecht aan haar Willy.
![]()
![]()
Zij is ook nog eens mooi. Kan niet zien dat 't een kerel is geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef SpecialK het volgende:
Nissa is heel erg gehecht aan haar Willy.
![]()
![]()
Een eigenaar stopt er geen moeite in, hij heeft ze gewoon gekochtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef .unity het volgende:
[..]
een baas hoeft zijn chicks niet te importeren, maar hosselt ze hier gewoon.
Nee omdat die honden eerder ontmaagd worden dan ik terwijl ik geen geld heb om mij dit te permitteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom? Omdat zij hun geluk buiten de deur zoeken?![]()
Hoezo, Willie is toch hartstikke charismatisch met zijn vloeiende Engelsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 04:55 schreef okiokinl het volgende:
even dat filmpje gekenen uit de 1ste post, wat een verschrikkelijke mannen.. krijg nu ook spontaan medelijden met die meisjes.
Zoals dit bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef luxerobots het volgende:
Ook opvallend hoe dit soort figuren het altijd rechtpraten omdat hun bruid zogenaamd wel intelligent is en echt niet op geld uit is.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef SpecialK het volgende:
Godver... heb ik zo'n Thaise HiSo gepakt met een (thais en brits) universitair diploma en carrière behoefte en een "westerse instelling". had ik ook gewoon zo'n dom Filipijns wijf kunnen kopen die gewoon als een hond doet wat je haar opdraagt.
Het gebeurt meestal alleen bij horrorfilms dat ik hardop van afschuw begin te schreeuwen, maar hier kan geen horrofilm tegen op.quote:
Geen van de stereotypen slaan op mijn relatie hoewel genoeg mensen dat wel regelmatig proberen toe te passen.quote:
Je merkt inderdaad snel genoeg wat de bedoelingen zijn. Die huismoeders die denken dat elke relatie met een aziatisch meisje zo is, zijn wel heel domquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geen van de stereotypen slaan op mijn relatie hoewel genoeg mensen dat wel regelmatig proberen toe te passen.
Het leukste zijn nog van die vriendinnen van m'n moeder die dan ervaring hebben met iemand in hun omgeving die dan door zo'n Thaise trut zijn leeggeroofd en mij er maar op blijven wijzen dat ze allemaal achter je geld aan zijn. Zonder uitzondering.
Een beetje mensenkennis en common sense is al voldoende om door te hebben of het om een "scheve" relatie gaat. Het zijn altijd van die blinde sulletjes die denken dat een veel jongere, arme vrouw echt naar de liefde zoekt in plaats van economische ondersteuning.
lekket voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:26 schreef sinepedraap het volgende:
Al mijn waardevolle bijdrages, weg zijn ze... gewoon weg!
Zal je altijd wel blijven houden zulke mensen. Helaas voor jou.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geen van de stereotypen slaan op mijn relatie hoewel genoeg mensen dat wel regelmatig proberen toe te passen.
Het leukste zijn nog van die vriendinnen van m'n moeder die dan ervaring hebben met iemand in hun omgeving die dan door zo'n Thaise trut zijn leeggeroofd en mij er maar op blijven wijzen dat ze allemaal achter je geld aan zijn. Zonder uitzondering.
Een beetje mensenkennis en common sense is al voldoende om door te hebben of het om een "scheve" relatie gaat. Het zijn altijd van die blinde sulletjes die denken dat een veel jongere, arme vrouw echt naar de liefde zoekt in plaats van economische ondersteuning.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Russische vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga aan de Turkse strand kijken, genoeg bloedmooie Russische vrouwen te vinden die met je willen trouwen en je hoeft geen 2500 euro te betalen.
What you me?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:29 schreef Cher- het volgende:
Het lijkt me moeilijk om een relatie aan te gaan met iemand die zo ontzettend anders is opgevoed enzovoort. En al helemaal wanneer je geen Engels kan zoals in dat filmpje, wat bezielt die mensen!![]()
Zonder gein, een oud collega had zo een russin aan de haak geslagen. Verliefd dat ie was ging ie in de herfst weer en hij is er uiteindelijk mee getrouwd, over laten komen, kind erin gepompt en volgens mij zijn ze alweer uit elkaar (als ik haar facebook mag geloven).quote:Op zondag 11 maart 2012 21:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga aan de Turkse strand kijken, genoeg bloedmooie Russische vrouwen te vinden die met je willen trouwen en je hoeft geen 2500 euro te betalen.
En is ze wel een type golddigster?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder gein, een oud collega had zo een russin aan de haak geslagen. Verliefd dat ie was ging ie in de herfst weer en hij is er uiteindelijk mee getrouwd, over laten komen, kind erin gepompt en volgens mij zijn ze alweer uit elkaar (als ik haar facebook mag geloven).
Ze is wel lekker tho haha
Geen idee eerlijk gezegd, ik heb hem al een lange tijd niet gesproken. Het is dat ik eind vorig jaar een facebook accountje maakte, iedereen die ik kende erin had gezet en hem met een kindje zag, toen was ik al redelijk verbaasd. Daarna die russin opgezocht in zijn lijst (ze zijn lekker makkelijk te herkennen aan die namenquote:
Jambers = altijd de moeite waardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef So_Surreal het volgende:
Ben na de reacties wel benieuwd naar de filmpjes, vanavond maar eens kijken
Echt? Wat erg.. Ik vind het vreselijk dat mensenhandel nog voorkomt in Europa.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
die vrouwen hebben waarschijnlijk een beter leven in nederland dan in azië, maar who cares? Er zijn genoeg Poolse vrouwen die gedwongen prostitueren in Amsterdam, ga je daar voor inzetten ofzo.
Dat ouwe mannetje heeft wel erg knappe importbride. Als je er zo uit ziet en zo een vrouw hebt dan knijpt je wel in handjes of ze van je houdt of niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef Nochtans het volgende:
Excusez-moi. Ik haalde Thailand en Fillipijnen doorelkaar omdat het afwisselend word genoemd in het topic.Oke feitjes, speciaal voor KreKkeR
![]()
Oke, hier is een linkje. De filipijnse overheid heeft expliciet het fenomeen mail-order-brides verboden gemaakt..
http://www.lawphil.net/statutes/repacts/ra1990/ra_6955_1990.html
Uitgebreide info over deze wet en uitvoering in praktijk, pdf bestandje pagina 10 t/m 13
Documentaire: Order brides unveiled, ook wel interessant
http://www.documentaryliv(...)king-unveiled-part-1
Cijfers over huwelijksmigratie in het algemeen
Rapport over schijnhuwelijken -> dwanghuwelijken, 1 categorie is huwelijken voor een verblijfsvergunning of economische redenen. Ook wordt toegelicht wat nou precies een dwang huwelijk is en dat een dwanghuwelijk met vrijwillige instemming van beide partijen ook mogelijk is.
http://www.wodc.nl/onderz(...)k#project-informatie
Ik zeg: Knock yourself out
Zeer aannemelijk. Daarbij, djeez die gasten hebben echt het IQ van een pennywafel. sarcasme Geen enkele vrouw op deze aardkloot kan het mannelijkheid van die stumpertjes aan /sarcasme offquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef Godshand het volgende:
Het leukste is als zo'n vrouw nog enige hersens heeft: na een jaar geeft ze de brui aan die vieze ouwe vent, en hertrouwt met een gassie van 30, ofwel de overbuurman
Gebeurt ook zat
Dit soort mensenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Echt? Wat erg.. Ik vind het vreselijk dat mensenhandel nog voorkomt in Europa de wereld.
Hij is wel met haar getrouwdquote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Tijdens een van de dates in het filmpje vindt de man er na 5 minuten niets meer aan en gaat hij, terwijl het meisje er nog bij zit, het fotoboek bekijken om een andere bruid uit te zoeken. Ze gaat dan maar naar huis...
wat een gezwel
Fixedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Echt? Wat erg.. Ik vind het vreselijk dat mensenhandel nog voorkomt op de wereld.
Ja maar ik bedoel dat dit nog in de EU voorkomt is wel wonderlijk..ik dacht dat het alleen in ontwikkelingslanden voorkwam maar hier hebben we blijkbaar ook een vorm van mensenhandel.quote:
Ja want met zulke looks worden ze overal modelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:33 schreef Godshand het volgende:
Het leukste is als zo'n vrouw nog enige hersens heeft: na een jaar geeft ze de brui aan die vieze ouwe vent, en hertrouwt met een gassie van 30, ofwel de overbuurman
Gebeurt ook zat
Nee, maar ze kunnen vaak wel beter krijgen dat die stumpers die ze hierheen halen. Je wilt niet weten hoe vaak het gebeurt; man trouwt Filippijnse vrouw, vrouw gaat zo snel mogelijk scheiden en krijgt helft kapitaal manquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja want met zulke looks worden ze overal model
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:03 schreef Life2.0 het volgende:
ts zit zich gewoon op te vreten terwijl die dikke lelijke mannen WEL een aziaatje in huis hebben
Slotje,
Ik krijg hem echt op elke pagina zowat.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Ladyboy reclames op de fok banner
[ afbeelding ]
Dat ligt aan je internetgeschiedenis.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik krijg hem echt op elke pagina zowat.
Ja dat is dus het rare dat was niks bijzonders. Ook na het F5-en hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat ligt aan je internetgeschiedenis.
Die ene gast leek wel op Herman uit Idolsquote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Straks weer Exotische Liefde kijken
Niet weten dat je vriendin een man isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Rodvliss het volgende:
Wat een sneue reacties hier, heb zelf een hoogopgeleide filipijnse vriendin. Heb verschillende Nederlandse relaties gehad, maar heb problemen met Nederlandse vrouwen. Gedraag je als vrouw en niet als halve kerel. BTW ik ben verre van een loser ben een hoogopgeleide Nederlandse man.
Niet het verschil zien tussen de OP en jouw relatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Rodvliss het volgende:
Wat een sneue reacties hier, heb zelf een hoogopgeleide filipijnse vriendin. Heb verschillende Nederlandse relaties gehad, maar heb problemen met Nederlandse vrouwen. Gedraag je als vrouw en niet als halve kerel. BTW ik ben verre van een loser ben een hoogopgeleide Nederlandse man.
Gefeliciteerd hoor, ik heb nooit problemen met Nederlandse vrouwen. Wel taalproblemen met Filipijnse vrouwen daarentegen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Rodvliss het volgende:
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie wil dit topic trouwens even doorlinken naar Schenk?
Waren het toevallig homorelaties? Dat blijven mannen he, zelfs de "vrouwelijke helft. Misschien had je echte nederlandse vrouwen moeten proberen voor je d'r één in filipijnië besteldequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Rodvliss het volgende:
Heb verschillende Nederlandse relaties gehad, maar heb problemen met Nederlandse vrouwen. Gedraag je als vrouw en niet als halve kerel.
Niet weten waar de quoteknop zit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:10 schreef Rodvliss het volgende:
@MadJackThePirat, weet wel zeker dat mijn vriendin een vrouw is dude,heb het zelf gezien!
Hebben die amerikanen ze nederlands geleerd danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Rodvliss het volgende:
Even ter verduidelijking de Fillippijnen zijn een Amerikaanse kolonie geweest, iedereen spreekt daar engels, dus een taalprobleem is er niet.
@Rovlis, nee jij.quote:@Wuzz, wat een sneue reactie
Alsof een hoogopgeleide man geen loser kan zijn. Ik zou zelfs zeggen dat die vaker in de categorie zitten dat ze meer geld dan sociale vaardigheden hebben en een bruidje uit Thailand of Rusland halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Rodvliss het volgende:
Dan heb je weinig succes, want jouw replies bevestigen dat beeld alleen maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Rodvliss het volgende:
@Piye, heb plentie sociale contacten.
Het gaat mij meer om het beeld wat hier wordt neergezet en stereotypering van mannen die gelukkig zijn met een filippijnse vriendin, niet per difinitie losers hoeven te zijn,
Zo voel jij je lichtelijk op je lul getrapt door dit topicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Rodvliss het volgende:
Het gaat mij meer om het beeld wat hier wordt neergezet en stereotypering van mannen die gelukkig zijn met een filippijnse vriendin, niet per difinitie losers hoeven te zijn, zoals dat wordt neergezet in die docu van Michiel van Erp. Ben zelf 31 en mijn vriendin is 24.
Volgens mij voelen de vrouwen die op dit topic reageren zich op hun kut getrapt.
Volgens mij vind jij jezelf een loser en probeer je door hier op te reageren het tegenbeeld te bewijzen. Wat jammer genoeg niet echt lukt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Rodvliss het volgende:
Het gaat mij meer om het beeld wat hier wordt neergezet en stereotypering van mannen die gelukkig zijn met een filippijnse vriendin, niet per difinitie losers hoeven te zijn, zoals dat wordt neergezet in die docu van Michiel van Erp. Ben zelf 31 en mijn vriendin is 24.
Volgens mij voelen de vrouwen die op dit topic reageren zich op hun kut getrapt.
Helaas. Je had geen skills om zelf iets te regelen. Dan maar zo, hè.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Rodvliss het volgende:
Op wat voor manier? Oja, heeft iemand al gezegd dat dit twitter niet is?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:55 schreef Rodvliss het volgende:
@Hoink, dit zegt echt wat over het niveau van de gemiddelde Fokposter.
Man is een geslacht geen ras.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Anti-feminist het volgende:
Die meiden zijn zelf tyfus lelijk,maar ja vrouwen zijn sowieso minderwaardig itt mannen.Wij mannen zijn een superieur ras.
Het gaat er mij niet om wat jij vind.Dat boeit mij geen fuck het gaat erom wat IK vind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man is een geslacht geen ras.Jammer joh.
Troll.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Het gaat er mij niet om wat jij vind.Dat boeit mij geen fuck het gaat erom wat IK vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |