De filmquote:Naast schaamte voor iemands eigen gedragingen of nalaten, bestaat er ook plaatsvervangende schaamte. Hierbij associeert de persoon die zich schaamt zich met de gedraging van (een) ander(en), en voelt zich daarbij onprettig. Dit fenomeen doet zich voor bij gedrag van mensen in de nabijheid van de persoon die zich (plaatsvervangend) schaamt, maar de term wordt ook gebruikt indien mensen zich geconfronteerd zien met de gevolgen van gedrag van iemand waarbij zij zich ongemakkelijk voelen, al dan niet in combinatie met een schuldgevoel omdat men daartegen niets onderneemt.
Alsof liefde om uiterlijk gaatquote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het zijn ook altijd gore mannen met een snor en een grote buik en een afgeknipte spijkerbroek en een tyfuslelijke pleuriskop (de laatste twee woorden kwamen beide niet door de spelling check heen. Vreemd.)
Is er nog hoop voor de gemiddelde FOK!kerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het wel prettig om te weten dat er altijd een manier is om een vrouw te krijgen
Eens. Interessante optie, goed om te onthouden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het wel prettig om te weten dat er altijd een manier is om een vrouw te krijgen
Ga aan de Turkse strand kijken, genoeg bloedmooie Russische vrouwen te vinden die met je willen trouwen en je hoeft geen 2500 euro te betalen.quote:
Toch altijd wat voorzichtig mee wezen, sommigen zijn golddiggers.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef LookAtMe het volgende:
Ik heb liever een vrouw uit Rusland of een Oostblok land.
Die meisjes verdienen iemand zoals jou, die zich om hen bekommertquote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik gun deze mannen het gewoon niet. En de meisjes verdienen beter.
Je kunt er veel plezier mee beleven totdat het moment van geld komt. Dan moet je ze dumpen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Toch altijd wat voorzichtig mee wezen, sommigen zijn golddiggers.
Tedje ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
Zag genoeg van die smeerlappen vorig jaar in Thailand
Stop je me nou in de friend-zone?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Die meisjes verdienen iemand zoals jou, die zich om hen bekommert
Jij houdt wel van een piemel in je mond?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb helegaar geen snor en buik, maar ik ga binnenkort wel een lekker Thais vrouwtje regelen.
Om vanaf je 50ste de rest van je leven alleen te zijn is ook niks. Dan is dit het misschien wel beter.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het toch grappig hoe deze man weet dat hij "gebruikt" wordt maar dat soort van accepteert en het oke vind dat hij een zakelijke relatie heeft met al het gerommel van dien.
Ik denk dat je, als je eenmaal in je leven keuzes hebt gemaakt om voor iets te gaan je al snel bij de realiteit kan neerleggen.
Wat een treurige bedoening dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het toch grappig hoe deze man weet dat hij "gebruikt" wordt maar dat soort van accepteert en het oke vind dat hij een zakelijke relatie heeft met al het gerommel van dien.
Ik denk dat je, als je eenmaal in je leven keuzes hebt gemaakt om voor iets te gaan je al snel bij de realiteit kan neerleggen.
Ik krijg hier op het forum ook reclame over thaise singles die je kunt datenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
Iemand moet die "managers" betalen.quote:
Je moet wat natuurlijk he als het fappen niet langer mee bevalt doordat je bent uitgekeken op je rechter- of linkerhand en je bent te afzichtelijk om een vrouw te versieren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef luxerobots het volgende:
Ook opvallend hoe dit soort figuren het altijd rechtpraten omdat hun bruid zogenaamd wel intelligent is en echt niet op geld uit is.
Deze is knap en tevens schattig andersquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef ironite het volgende:
[..]
Ik krijg hier op het forum ook reclame over thaise singles die je kunt daten
[ afbeelding ]
Nee, dat waren pedo's.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
ik moest je post een aantal keer lezen voordat ik het begreep..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het enige wat ik deze mannen toewens is een "Verrek! Er zit een lul in mn bek!" tijdens de huwelijksnacht. Losers.
iddquote:Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef SpecialK het volgende:
Aww ze wil niet meteen neuken. Wat een slet.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef luxerobots het volgende:
Topicstarter heeft waarschijnlijk wel wat fokkers geïnspireerd om naar Azië te gaan. Kan Danny mooi deze groepsreizen organiseren als nieuwe 'matchmaker'.
Dit ja. Vooral dat Engels van die man die de meisjes kiest. Hij snapt er niks van wat ze zeggen. Hoe doe jou fin me?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef SpecialK het volgende:
Ook grappig (lees treurig) dat dat Filipijnse meisje en haar moeder beter Engels kunnen dan die gast en die matchmaker.
Ik zou meegaan. Gewoon, omdat het kan. Lekker met bleke puistenkoppen door de catalogus bladeren en de immense teleurstelling in de ogen van die meisjes zien. Lijkt me fantastisch.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef luxerobots het volgende:
Topicstarter heeft waarschijnlijk wel wat fokkers geïnspireerd om naar Azië te gaan. Kan Danny mooi deze groepsreizen organiseren als nieuwe 'matchmaker'.
Zit niet graag in een vluigtuig vol met fapverslaafde, stinkende en wereldvreemde FOK!kers. Soort nachtmerrie lijkt me dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou meegaan. Gewoon, omdat het kan. Lekker met bleke puistenkoppen door de catalogus bladeren en de immense teleurstelling in de ogen van die meisjes zien. Lijkt me fantastisch.
Vliegen we gewoon businessclass, heb je daar ook geen last van.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit niet graag in een vluigtuig vol met fapverslaafde, stinkende en wereldvreemde FOK!kers. Soort nachtmerrie lijkt me dat.
Deze baas weet dat je de bitches moet lokken met chocolade.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou meegaan. Gewoon, omdat het kan. Lekker met bleke puistenkoppen door de catalogus bladeren en de immense teleurstelling in de ogen van die meisjes zien. Lijkt me fantastisch.
alsof jij knapper bent lelijke zemmelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:42 schreef Barbapapamama het volgende:
die mannen zijn ook echt zo lelijk als de nacht
Knap en lelijk zijn relatieve begrippen die voor iedereen verschillen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef Pussymeister het volgende:
[..]
alsof jij knapper bent lelijke zemmel
Daar zat ook een vrouw in, die echt godsgruwelijk lelijk was... en al twee jaar verliefd op een neger die ze maar 1 x gezien had. Jammer dat die niet op YouTube staat... dat was huilen en lachen tegelijk.quote:
Ik denk eerder dat de mensen met het scherpste oordeel hierover mensen zijn die niet begrijpen dat dit nu eenmaal de essentie van een huwelijk is: geld. Ook in Europa is dat zo, maar wij hangen er een hele romantische sluier overheen, terwijl we eigenlijk bezig zijn om uit te rekenen hoe hoog het bedrag van de lening is die we met zijn tweeën kunnen krijgen voor een huis. (Een lening die we als vrijgezel nooit zouden krijgen uiteraard.)quote:Op maandag 12 maart 2012 04:52 schreef star_gazer het volgende:
Overigens zijn degenen met het scherpste oordeel hierover meestal zelf overgeemancipeerde en onaantrekkelijke trollen die het absoluut niet kunnen hebben dat zelfs wanhopige, lelijke mannen liever de wereld overvliegen voor een vrouw dan voor hen te gaan.
"Knoop mijn veters dicht". En veteren die gastquote:
Wutquote:Op maandag 12 maart 2012 06:50 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen met het scherpste oordeel hierover mensen zijn die niet begrijpen dat dit nu eenmaal de essentie van een huwelijk is: geld. Ook in Europa is dat zo, maar wij hangen er een hele romantische sluier overheen, terwijl we eigenlijk bezig zijn om uit te rekenen hoe hoog het bedrag van de lening is die we met zijn tweeën kunnen krijgen voor een huis. (Een lening die we als vrijgezel nooit zouden krijgen uiteraard.)
Die vrouwen uit de Filipijnen e.d. herleiden gewoon het huwelijk tot zijn essentie: een economische overeenkomst, een "contract" tussen man en vrouw. Wie denkt dat zijn eigen huwelijk meer is dan dat, dwaalt.
de eerste jaloerse vrouwelijke reactie is binnenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:30 schreef gers het volgende:
[..]
de eerste jaloerse vrouwelijke reactie is binnen
Want wie wil er nou niet verkocht worden aan het maatschappelijk uitschot van een land aan de andere kant van de wereldquote:Op maandag 12 maart 2012 10:30 schreef gers het volgende:
[..]
de eerste jaloerse vrouwelijke reactie is binnen
En daarom vind ik het zo zielig voor die meisjes want die weten helemaal niet wat voor een idioten daarheen gaan om ze op te halen. Die denken hier in een paradijs te komenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Want wie wil er nou niet verkocht worden aan het maatschappelijk uitschot van een land aan de andere kant van de wereld
Jaloers omdat je zelf geen aziaten kunt krijgenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En daarom vind ik het zo zielig voor die meisjes want die weten helemaal niet wat voor een idioten daarheen gaan om ze op te halen. Die denken hier in een paradijs te komen
Neen. Dit heeft met jaloezie niets te maken. Ik schaam me gewoon voor dit soort mensen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef gers het volgende:
[..]
Jaloers omdat je zelf geen aziaten kunt krijgen
Nou Nou, ze kunnen zelf ook wel wat onderzoek doen alvorens hun leven zo ingrijpend te wijzigen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En daarom vind ik het zo zielig voor die meisjes want die weten helemaal niet wat voor een idioten daarheen gaan om ze op te halen. Die denken hier in een paradijs te komen
Natuurlijk gaan die vrouwen uiteindelijk zelf mee. Maar ik vind gewoon dat zo'n man misbruikt maakt van zijn status als westerling en de armoede en onwetendheid van deze meisjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou Nou, ze kunnen zelf ook wel wat onderzoek doen alvorens hun leven zo ingrijpend te wijzigen.
Maar ja lui he.... vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |