De filmquote:Naast schaamte voor iemands eigen gedragingen of nalaten, bestaat er ook plaatsvervangende schaamte. Hierbij associeert de persoon die zich schaamt zich met de gedraging van (een) ander(en), en voelt zich daarbij onprettig. Dit fenomeen doet zich voor bij gedrag van mensen in de nabijheid van de persoon die zich (plaatsvervangend) schaamt, maar de term wordt ook gebruikt indien mensen zich geconfronteerd zien met de gevolgen van gedrag van iemand waarbij zij zich ongemakkelijk voelen, al dan niet in combinatie met een schuldgevoel omdat men daartegen niets onderneemt.
Alsof liefde om uiterlijk gaatquote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het zijn ook altijd gore mannen met een snor en een grote buik en een afgeknipte spijkerbroek en een tyfuslelijke pleuriskop (de laatste twee woorden kwamen beide niet door de spelling check heen. Vreemd.)
Is er nog hoop voor de gemiddelde FOK!kerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het wel prettig om te weten dat er altijd een manier is om een vrouw te krijgen
Eens. Interessante optie, goed om te onthouden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het wel prettig om te weten dat er altijd een manier is om een vrouw te krijgen
Ga aan de Turkse strand kijken, genoeg bloedmooie Russische vrouwen te vinden die met je willen trouwen en je hoeft geen 2500 euro te betalen.quote:
Toch altijd wat voorzichtig mee wezen, sommigen zijn golddiggers.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef LookAtMe het volgende:
Ik heb liever een vrouw uit Rusland of een Oostblok land.
Die meisjes verdienen iemand zoals jou, die zich om hen bekommertquote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik gun deze mannen het gewoon niet. En de meisjes verdienen beter.
Je kunt er veel plezier mee beleven totdat het moment van geld komt. Dan moet je ze dumpen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Toch altijd wat voorzichtig mee wezen, sommigen zijn golddiggers.
Tedje ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
Zag genoeg van die smeerlappen vorig jaar in Thailand
Stop je me nou in de friend-zone?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Die meisjes verdienen iemand zoals jou, die zich om hen bekommert
Jij houdt wel van een piemel in je mond?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb helegaar geen snor en buik, maar ik ga binnenkort wel een lekker Thais vrouwtje regelen.
Om vanaf je 50ste de rest van je leven alleen te zijn is ook niks. Dan is dit het misschien wel beter.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het toch grappig hoe deze man weet dat hij "gebruikt" wordt maar dat soort van accepteert en het oke vind dat hij een zakelijke relatie heeft met al het gerommel van dien.
Ik denk dat je, als je eenmaal in je leven keuzes hebt gemaakt om voor iets te gaan je al snel bij de realiteit kan neerleggen.
Wat een treurige bedoening dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef SpecialK het volgende:
Ik vind het toch grappig hoe deze man weet dat hij "gebruikt" wordt maar dat soort van accepteert en het oke vind dat hij een zakelijke relatie heeft met al het gerommel van dien.
Ik denk dat je, als je eenmaal in je leven keuzes hebt gemaakt om voor iets te gaan je al snel bij de realiteit kan neerleggen.
Ik krijg hier op het forum ook reclame over thaise singles die je kunt datenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef rosalinde93 het volgende:
Zag genoeg van die smeerlappen vorig jaar in Thailand
Iemand moet die "managers" betalen.quote:
Je moet wat natuurlijk he als het fappen niet langer mee bevalt doordat je bent uitgekeken op je rechter- of linkerhand en je bent te afzichtelijk om een vrouw te versieren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef luxerobots het volgende:
Ook opvallend hoe dit soort figuren het altijd rechtpraten omdat hun bruid zogenaamd wel intelligent is en echt niet op geld uit is.
Deze is knap en tevens schattig andersquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef ironite het volgende:
[..]
Ik krijg hier op het forum ook reclame over thaise singles die je kunt daten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |