Gatverdamme!
Nederlandse mannen die via een website een Filippijnse bruid uit kunnen kiezen. Voor 2500 Euro wordt er een afspraakje gemaakt en je neemt de uitgekozen vrouw mee naar huis.
Het is walgelijk om te zien hoe mannen die serieus geen woord engels spreken (zelfs de "bemiddelaar" niet) zich hier als ware het beesten zich een vrouw toe-eigenen. Misbruik maken van de situatie van andere mensen. Stelletje zakken.

Het zijn ook altijd gore mannen met een snor en een grote buik en een afgeknipte spijkerbroek en een tyfuslelijke pleuriskop (de laatste twee woorden kwamen beide niet door de spelling check heen. Vreemd.)
Ik gun deze mannen het gewoon niet. En de meisjes verdienen beter.
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van het filmpje. Kijk en oordeel zelf en zie hoe ziek sommige mensen in elkaar zitten.
Plaatsvervangende schaamtequote:
Naast schaamte voor iemands eigen gedragingen of nalaten, bestaat er ook plaatsvervangende schaamte. Hierbij associeert de persoon die zich schaamt zich met de gedraging van (een) ander(en), en voelt zich daarbij onprettig. Dit fenomeen doet zich voor bij gedrag van mensen in de nabijheid van de persoon die zich (plaatsvervangend) schaamt, maar de term wordt ook gebruikt indien mensen zich geconfronteerd zien met de gevolgen van gedrag van iemand waarbij zij zich ongemakkelijk voelen, al dan niet in combinatie met een schuldgevoel omdat men daartegen niets onderneemt.
De film* Van alle comments die binnen 47 minuten worden geplaatst weet ik dat ze de film nog niet gezien hebben hahah

Het ga jullie, wederom, goed knullen!