Omdat wij supporters hebben die begaan zijn met de clubquote:Op zondag 11 maart 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij zich moet schamen voor zijn club en de groep supporters kun jij beter niks zeggen .. altijd veldjes bestormen en ga zo door
Sarcastisch hoop ik. Vieze overtreding op de enkels.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Die attack op Mertens was wel geel hoor, maar hoe Mertens valt!!!!! Rol rol rol
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kun je de TT ff goed doen. Eens ipv een?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Al gedaanquote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je de TT ff goed doen. Eens ipv een?
ty.
Weet je wat pas zielig is?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het veld oploopt om even te melden dat je moet verliezen is het geen schande.
Meer haat tegen Ajax dan liefde voor je club.
Is niet zoquote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is?
Harder juichen voor je aartsrivaal dan voor je eigen cluppie. Successupporters
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is?
Harder juichen voor je aartsrivaal dan voor je eigen cluppie. Successupporters
Rood zeker maar hoe die Mertens rolt en sparteltquote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sarcastisch hoop ik. Vieze overtreding op de enkels.
Klopt, ook daar mag je rood voor geven.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rood zeker maar hoe die Mertens rolt en spartelt
Euh ik bedoelde trouwens roodquote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
Was ook wel terecht geel hoor, maar als Mertens valt, dan rolt hij minstens 10 keer door op een hele achterlijke manier.
Hij is al deaudquote:
Hoest met de vrouwtjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Happel het volgende:
Jongens, doe eens lief tegen elkaar hier.
Niet over voetbal praten dus.
Uhm....moet ik een jojoortje.rar posten?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Happel het volgende:
Jongens, doe eens lief tegen elkaar hier.
Niet over voetbal praten dus.
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm....moet ik een jojoortje.rar posten?
Dan post ik smoofie.rarquote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je niet. Alleen ik weet hoe ze eruit ziet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vraagt, hoe het met de vrouwtjes is. Niet goed dus. Misverstanden.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anders reageer je even niet op mij ofzo, zou een keer fijn zijn
Ja dat is een ding die twee. Veel sms.. Dm de hele reute meut..quote:
Joh, is dat giftig dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Babypaprika. Brengt geluk.Kun je niet eten trouwens, kun je heel erg ziek van worden.
Maar dacht dat Stok haar niet lekker vond.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is een ding die twee. Veel sms.. Dm de hele reute meut..
Kut. Ben nog niet over me ex heen dus dit heeft gewoon geen zin.quote:
Haar tieten wel...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dacht dat Stok haar niet lekker vond.
Nee, natuurlijk is dat niet giftig.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joh, is dat giftig dan?![]()
Geluk kan ik wel gebruiken. Wat a bloody mess
Precies. Je houdt jezelf voor de gek man met dat soort dates op dit moment. Zelf ook geen zin in en blaas 't ook af.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kut. Ben nog niet over me ex heen dus dit heeft gewoon geen zin.
Echt totaal geen motivatie om er "werk van te maken" Verder wel gezellig shotjes gedronken en naar de bios geweest
Jij weet ook wel dat het met madame niks gaat worden. Ondanks die lekkere tettenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is een ding die twee. Veel sms.. Dm de hele reute meut..
Nee joh ze was lelijk. Maar als je dat zelf ook bent maakt dat niet uitquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh ze was lelijk. Maar als je dat zelf ook bent maakt dat niet uit
Deze man weetquote:Op zondag 11 maart 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Je houdt jezelf voor de gek man met dat soort dates op dit moment. Zelf ook geen zin in en blaas 't ook af.
Volgens mij heb je ook meer aan een griet waar je mee kunt lachen dan eentje die bloedmooi is maar waar je verder eigenlijk gewoon totaal geen klik mee hebt.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh ze was lelijk. Maar als je dat zelf ook bent maakt dat niet uit
Jij hebt Chowi ook gehad :pquote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook meer aan een griet waar je mee kunt lachen dan eentje die bloedmooi is maar waar je verder eigenlijk gewoon totaal geen klik mee hebt.
Mooi toch 3 onverwachte punten pakken komt het verlies volgende week minder hard aan.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:53 schreef De_kromme het volgende:
HMF komt weer eens in het stadion, en het gaat meteen verkeerd daar.
Wat een heerlijk weekend. Bier, voetbal en zon. En dan ook nog 3 punten ingelopen op de koplopers.![]()
Beide is natuurlijk het best.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook meer aan een griet waar je mee kunt lachen dan eentje die bloedmooi is maar waar je verder eigenlijk gewoon totaal geen klik mee hebt.
Maar er bewust niet aan willen denken en het wegstoppen werkt ook niet. Het moet echt door je gedachten gaan en een paar keer keihard aankomen. Helaas, maar anders verwerk je het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
We kunnen beter gewoon met matties chillen en je zinnen verzetten. Dates of zware gesprekken trekken alleen maar onnodig wonden open.
ADO - Ajax (quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch 3 onverwachte punten pakken komt het verlies volgende week minder hard aan.
Zekers.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inlopen daar moet Ado zich nu echt druk om gaan maken ja ...
Totaal onverwacht. Goede tactiek van Steijn, niet aantrekkelijk, maar wel effectief.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch 3 onverwachte punten pakken komt het verlies volgende week minder hard aan.
ADO is kanseloos.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef De_kromme het volgende:
Totaal onverwacht. Goede tactiek van Steijn, niet aantrekkelijk, maar wel effectief.Volgende week gaan er ook gewoon 3 punten de tas in hoor.
Natuurlijk heb je daar meer aan. Paar zomers geleden ook een bloedmooie meid, iedereen was jaloers. Ze was ook niet dom, maar er kwam gewoon niks uit man. Geen goede gesprekken, geen verhalen. Dan houdt t gewoon op.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loopneuzen toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wij zijn ajacieden, geen neuzen of joodjes.
Je bent gek jij. Wij drukken jullie volgende week weer rustig met de neus op de feiten. Je hoort nu zeker weer in de wandelgangen van Fok! dat Ajax gewoon kampioen wordt?quote:
Onterecht punten verloren bedoel ik natuurlijk.quote:
Ja, ik kom zelf nooit in de Arena, ik kijk ook de wedstrijden niet, net toevallig gehoord.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent gek jij. Wij drukken jullie volgende week weer rustig met de neus op de feiten. Je hoort nu zeker weer in de wandelgangen van Fok! dat Ajax gewoon kampioen wordt?
We hebben niet verloren maar gelijkgespeeldquote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Hoe was het verder in de Kuip? Nog niks gezien, onterecht verloren?
Ff nummer passen ouwe.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar meer aan. Paar zomers geleden ook een bloedmooie meid, iedereen was jaloers. Ze was ook niet dom, maar er kwam gewoon niks uit man. Geen goede gesprekken, geen verhalen. Dan houdt t gewoon op.
Ik hoop het serieus. ADO was de bovenliggende partij in de vorige wedstrijd tegen Ajax: helaas drukte zich dat niet uit in punten door de (naar mijn mening onterechte) rode kaart en een Ajax waarbij elke kans een goal werd, iets wat eigenlijk ook nooit gebeurtquote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bent gek jij. Wij drukken jullie volgende week weer rustig met de neus op de feiten. Je hoort nu zeker weer in de wandelgangen van Fok! dat Ajax gewoon kampioen wordt?
[..]
Onterecht punten verloren bedoel ik natuurlijk.![]()
mwah als de sex dan wel geweldig is.. Hou ik het nog wel een maandje uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar meer aan. Paar zomers geleden ook een bloedmooie meid, iedereen was jaloers. Ze was ook niet dom, maar er kwam gewoon niks uit man. Geen goede gesprekken, geen verhalen. Dan houdt t gewoon op.
Exactquote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je dit scenario wellicht gedroomd? Iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop het serieus. ADO was de bovenliggende partij in de vorige wedstrijd tegen Ajax: helaas drukte zich dat niet uit in punten door de (naar mijn mening onterechte) rode kaart en een Ajax waarbij elke kans een goal werd, iets wat eigenlijk ook nooit gebeurt(Gebeurde ons dit jaar uit bij Groningen, krijg nog rillingen als ik aan die wedstrijd terugdenk
).
Vrouwen zonder humor die alleen maar wat te zeiken hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah als de sex dan wel geweldig is.. Hou ik het nog wel een maandje uit.
Pas op he, met wat je over ADO zegt. Volgende week wordt het gewoon een spectaculaire 3-2.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je dit scenario wellicht gedroomd? Iets anders kan ik er niet van maken.
Nee hoor. Mijn perceptie van die wedstrijd. Die eerste 11 minuten was ADO véél sterker tot de onterechte rode kaart voor Leeuwin.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je dit scenario wellicht gedroomd? Iets anders kan ik er niet van maken.
Ja, een zomervakantie lang was 't. Meer niet. Vrouwen zonder inhoud is echt een absolute no-go area voor mij.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah als de sex dan wel geweldig is.. Hou ik het nog wel een maandje uit.
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pas op he, met wat je over ADO zegt. Volgende week wordt het gewoon een spectaculaire 3-2.
Whatsapp maar die handelquote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbrand alle schepen achter me man.Fotootje kan je krijgen.
lekker zonder gevoel neuken is het lekkerste wat er is. In een relatie moet je ook liefdoen helaas.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwen zonder humor die alleen maar wat te zeiken hebbenDaar kan ik dus echt niet tegen.
Zou wat zijn maar in de vorige wedstrijd kreeg Leeuwin toch echt al in de 12de minuut rood na een ongelooflijk harde en domme aanslag op Eriksen dacht ik. Als je dat onterecht vond spoor je niet helemaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pas op he, met wat je over ADO zegt. Volgende week wordt het gewoon een spectaculaire 3-2.
En extreem vrouwelijke vrouwen trek ik ook niet. Van die wandelende poppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwen zonder humor die alleen maar wat te zeiken hebbenDaar kan ik dus echt niet tegen.
Dan heb je nooit het juiste soort relatie gehad.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lekker zonder gevoel neuken is het lekkerste wat er is. In een relatie moet je ook liefdoen helaas.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Whatsapp maar die handel![]()
. Stuur ik je gelijk 1 van mijn ex. Waarvan je het nummer wel mag hebben.
Pas wel op als je een auto hebt overigens en het uitmaakt: die spuit ze onder de graffiti, ze slaat je ruiten in en bekrast 'm. True story..
[/quote]quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wat zijn maar in de vorige wedstrijd kreeg Leeuwin toch echt al in de 12de minuut rood na een ongelooflijk harde en domme aanslag op Eriksen dacht ik. Als je dat onterecht vond spoor je niet helemaal.
Er is een verschil tussen extreem vrouwelijke vrouwen en make-uphoeren zoals dat Fok! filmpje van die cheerleadersquote:Op zondag 11 maart 2012 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En extreem vrouwelijke vrouwen trek ik ook niet. Van die wandelende poppen.Nee, niks voor mij.
Nee man. Met gevoel is ontelbaar keer lekkerder gast. Als je dit meent heb je nog nooit echt van een vrouw gehouden.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lekker zonder gevoel neuken is het lekkerste wat er is. In een relatie moet je ook liefdoen helaas.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pas wel op als je een auto hebt overigens en het uitmaakt: die spuit ze onder de graffiti, ze slaat je ruiten in en bekrast 'm. True story..
Sorry hoor, maar de bal stuitte van zijn voet en hij tackelde Eriksen ja. Maar hij ging naar mijn mening voor de bal.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wat zijn maar in de vorige wedstrijd kreeg Leeuwin toch echt al in de 12de minuut rood na een ongelooflijk harde en domme aanslag op Eriksen dacht ik. Als je dat onterecht vond spoor je niet helemaal.
Precies mijn verhaal dusquote:De rechtsback had even daarvoor de bal te ver van zijn voet laten springen en probeerde die terug te winnen door vol voor de bal te gaan, maar hij was net te laat waardoor Blom naar rood moest grijpen.
Is dat die bij L'oreal werktquote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen zin om beeldmateriaal op te zoeken. Als je dat geen rood vond en de beelden werkelijk kent heeft deze discussie toch geen zin.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de bal stuitte van zijn voet en hij tackelde Eriksen ja. Maar hij ging naar mijn mening voor de bal.
Kortom, onterecht rood.
Adodenhaag.nl (legitieme bron jeweetzelf) zegt erover:
[..]
Precies mijn verhaal dus. Het was gewoon voor de bal. Kortom, onterecht rood.
quote:'Waardoor Blom naar rood MOEST grijpen
Wijf was compleet fucking mental gek. Heeft echt extreem hoog opleidingsniveau en versnelde haar Bachelor + Master van een zware béta-opleiding van 5 jaar na 2 jaar.quote:
Nee dat was een neukertje.quote:
Misschien zou kunnen raak er snel op uitgeken.. Maar relatie sex is vooral in het begin leuk als de vlinders nog fladderen.. Daarna liever ruige sex met een snol ..quote:Op zondag 11 maart 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Met gevoel is ontelbaar keer lekkerder gast. Als je dit meent heb je nog nooit echt van een vrouw gehouden.
Beetje een paardensmoeltje man. Die ex dan hequote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat was een neukertje.. Maar jij hebt d'r foto gezien: best leuke meid toch?
.
Was niet de mooiste foto maar ik snap wat je bedoelt. Dat lijf echter man, ffffffffuuuuuuuuuuuu........quote:Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje een paardensmoeltje man. Die ex dan he
Relatieseks is echt niets als het niet meer 'vrij' is. Dus als ze ineens gaan klagen als je 'm in der reet stopt enzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien zou kunnen raak er snel op uitgeken.. Maar relatie sex is vooral in het begin leuk als de vlinders nog fladderen.. Daarna liever ruige sex met een snol ..
Hoezo dat?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
HMFBen er nog steeds niet achter of het een troll is.
'Hij maakt het mij zo af en toe ook erg moeilijk. Hoe dan ook ik ga wat eten en dat Top Gear kieken,.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Kun je niet een andere UI nemen? Denk steeds dat je johoretje bentquote:Op zondag 11 maart 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog een paar dagen, en het is Jojoortje.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je niet een andere UI nemen? Denk steeds dat je johoretje bent
Oja dat woord ligt zeker gevoelig voor je hequote:Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, en het is Jojoortje.
Martijn Reuser toonde vandaag bij EL wel weer aan een geschikte kandidaat te zijn?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens heel serieus: ik zoek een geschikte voice-over (nee, niet de user). Ik heb een televisie voice-over maar ik draai die vent dalijk zijn nek om.
Wie hier heeft een prettige stem, kan goed voorlezen, een DIEPE stem, klinkt NIET nasaal en heeft zin om mee te werken aan een documentaire over de mooiste club van Nederland, waarbij kans is dat hij op de Publieke Omroep uitgezonden wordt?
Naamsvermelding komt vanzelfsprekend terug in aftiteling.
Vraag dat lekker in dat kakkerlakkentopic van je.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens heel serieus: ik zoek een geschikte voice-over (nee, niet de user). Ik heb een televisie voice-over maar ik draai die vent dalijk zijn nek om.
Wie hier heeft een prettige stem, kan goed voorlezen, een DIEPE stem, klinkt NIET nasaal en heeft zin om mee te werken aan een documentaire over de mooiste club van Nederland, waarbij kans is dat hij op de Publieke Omroep uitgezonden wordt?
Naamsvermelding komt vanzelfsprekend terug in aftiteling.
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martijn Reuser toonde vandaag bij EL wel weer aan een geschikte kandidaat te zijn?
Geen EL gezien, wat was daarmee dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martijn Reuser toonde vandaag bij EL wel weer aan een geschikte kandidaat te zijn?
Dat is dan weer 'offtopic'.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vraag dat lekker in dat kakkerlakkentopic van je.
Ken je Martin Reuser wel?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen EL gezien, wat was daarmee dan?
Dat mag Stokstaart uitleggen. Ik vind het een hele warme persoonlijkheid met een fijne stem iig.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen EL gezien, wat was daarmee dan?
Nou, hier is het helemaal offtopic. Dus dm maar een paar van je vriendjes in plaats van deze SC vervuilen met je kakkerlakkentroep.quote:
Prettig accent ook welquote:Op zondag 11 maart 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag Stokstaart uitleggen. Ik vind het een hele warme persoonlijkheid met een fijne stem iig.
Ik hou gewoon meer van een beetje stoere vrouwen. Al dat make up, glimmende sieraden, poppenkleertjes etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen extreem vrouwelijke vrouwen en make-uphoeren zoals dat Fok! filmpje van die cheerleaders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon meer van een beetje stoere vrouwen. Al dat make up, glimmende sieraden, poppenkleertjes etc.
Dat is gewoon een gast manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe de fuck is er uberhaupt een mogelijkheid "offtopic" te gaan in een Slowchat?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, hier is het helemaal offtopic. Dus dm maar een paar van je vriendjes in plaats van deze SC vervuilen met je kakkerlakkentroep.
[..]
Ik hou gewoon meer van een beetje stoere vrouwen. Al dat make up, glimmende sieraden, poppenkleertjes etc.
dus je bent homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pas maar op voor littlerabbit
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
Dude.. that's a dude..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Your argument is invalid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je valt dus op vrouwen die op een man lijken. Okequote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap dat je gelijk begon te steigeren, maar het is dus echt een vrouw.
Goeie. Waarom kom je nou niet in het stadion? Of is dat te gevoelige info?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dit, ik kan het wel goed met de joodjes vinden vandaag zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je valt dus op vrouwen die op een man lijken. Oke
Je vindt die justin bieber lookalike serieus doenbaar?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft dat al een miljoen keer uitgelegd. Volgend jaar neemt hij weer een SCC.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goeie. Waarom kom je nou niet in het stadion? Of is dat te gevoelige info?
Gast. lees het anders ff terug. Is een vrouw (JB look-a-like jwz bra)quote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je valt dus op vrouwen die op een man lijken. Oke
NEEEEEEEEEEEE MAN HOMOquote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vindt die justin bieber lookalike serieus doenbaar?
Er is ook een gulden middenweg hé...quote:Op zondag 11 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast. lees het anders ff terug. Is een vrouw (JB look-a-like jwz bra)Nee, ik val niet op van die kutwijven die zich eerst uren moeten opmaken. Hou meer van sportieve vrouwen die niet zeiken om alles, gewoon mee de kroeg in willen, festivals meepakken ipv zeuren dat ze dat vies vinden en dat ze alleen r&b luisteren. Niet zo'n veeleisend kutwijf met dolce en gabbana brillen en zoveel plamuur op haar bek dat wanneer je er met een crackertje langsgaat je gewoon een toastje leverpate hebt.
O ja daar had ik overheen gelezenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE MAN HOMO.
Juist niet. Lees ff wat er boven staat: Inb4 kapiteintje valt op --> dit soort vrouwen.
Die bedoel ik toch ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is ook een gulden middenweg hé...
Aah, nu snap ik het.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE MAN HOMO.
Juist niet. Lees ff wat er boven staat: Inb4 kapiteintje valt op --> dit soort vrouwen.
En een bomgordel.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon een stoere perzische vrouw met groene ogen en mooi fel donkerbruin haar.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon een vrouw met groene ogen en mooi fel donkerbruin haar.
Ik heb dus ooit echt zo'n extreem poppetje gehad als wippertje. Jezus christus wat een spijt dat ik daar geen contact meer mee hebquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En een bomgordel.Zodra jij in de woonkamer "JAAAAAA JODEHHHHHH" roept.
Van haar mogen we vrouwen geen 'bitch' noemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Jojoortje? Het testosteron ligt weer iets te hoog in deze SC
Oh nee he nu wordt Ajacied422 zelfs een arrogante joodquote:
Tong is wellicht een goede tussenweg die gozer moet wel aseksueel zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van haar mogen we vrouwen geen 'bitch' noemen..
Bitch please.
Ik heb nooit beweerd dat Ajax geen kampioen zou worden. Dat blijkt achteraf ook geen misplaatste arrogantie te zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh nee he nu wordt Ajacied422 zelfs een arrogante jood.
De_kromme / ADO, zet ze in godsnaam weer even op hun plek (5e ofzo).
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh nee he nu wordt Ajacied422 zelfs een arrogante jood.
De_kromme / ADO, zet ze in godsnaam weer even op hun plek (5e ofzo).
Je maakt een grapjequote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forget my last post, I suck cocks.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zin in ADO - AJA. Altijd leuke wedstrijd tegen de Hagenezen
PSV wordt op de counter scheelgetikt door Narisngh en Assaidi.
Twente ook met de zakdoekjes achterblijven in Enschede
Ook beter dat Tukkerland verliest hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forget my last post, I suck cocks.
Ajacied422TOPGOZER
Das kutquote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kut. Ben nog niet over me ex heen dus dit heeft gewoon geen zin.
Echt totaal geen motivatie om er "werk van te maken" Verder wel gezellig shotjes gedronken en naar de bios geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nope, Twente 51. Hebben deze week inhaalwedstrijd tegen Graafschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh nee, 21 Maart.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2012 20:39:31 ]
PSV-selectie blij, PSV-Staf blij.quote:Fred Rutten ligt meer dan ooit onder vuur bij PSV. De oefenmeester zag zijn elftal zondagmiddag onderuit gaan op bezoek bij NAC Breda (3-1) en de landstitel lijkt gezien de vorm waarin de Eindhovenaren de laatste weken verkeren dan ook verder weg dan ooit. Ondanks de kritiek van diverse media en supportersgroepen op Rutten, houdt Kevin Strootman vertrouwen.
De middenvelder weet als geen ander dat de sportieve prestaties van de afgelopen weken tot veel gemor onder de fans heeft geleid, maar schrijft dit niet enkel op het conto van zijn trainer. Volgens de international moeten de spelers van PSV vooral eerst naar zichzelf kijken. “Hij zet gewoon de juiste spelers op de juiste plaats. Als wij het dan niet goed invullen, dan is het gewoon onze fout.”
“Als het goed gaat bij een topclub heb je een goede ploeg”, zo vervolgt de middenvelder zondag na afloop van het duel in Breda tegenover de camera’s van Eredivisie Live. “Als het slecht gaat is de trainer de schuldige. Dat is jammer. Voor mij is het namelijk heel simpel: Rutten moet blijven.” Technisch manager Marcel Brands liet eerder al weten dat er op zondag geen beslissing over de toekomst van Rutten zal worden genomen.
Hoi!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Jojoortje? Het testosteron ligt weer iets te hoog in deze SC
Neuh, er werd afgelopen heel denigrerend over vrouwen gedaan, maar toen wist ik nog niet dat er 3 FOK!kers gedumpt warenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van haar mogen we vrouwen geen 'bitch' noemen..
Bitch please.
Uiteraard ook tegen haar gezegd. Ze was heel lief en zo, volgende keer wil ze gaan koken alles .quote:Op zondag 11 maart 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das kut
Maar ze is een FOK!ster he? Dus ze weet wat je er van vindt toch?
Geniaalquote:
Dat ben je er idd nog niet aan toequote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard ook tegen haar gezegd. Ze was heel lief en zo, volgende keer wil ze gaan koken alles .
Maar je moet er wel open voor staan om iemand daadwerkelijk toe te laten in je leven. Zit alleen maar te vergelijken en zo
Nee hij excuseert zich had dan ook weinig zin om door te gaan. Had wel medelijden met hem toen je hem vervolgens zo eenzaam met de ogen dicht in de bus zag zittenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
FRred loopt weg bij dat interview van EL
Niet meer met Jojoortje is het testeron gehalte weer iets omlaagquote:
Linkje?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
FRred loopt weg bij dat interview van EL
Dat DM'de ik je nogquote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Neuh, er werd afgelopen heel denigrerend over vrouwen gedaan, maar toen wist ik nog niet dat er 3 FOK!kers gedumpt warenEn een SC is een goede uitlaatklep, dus ik heb niks gezegd
Is dat die met die grote tieten?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard ook tegen haar gezegd. Ze was heel lief en zo, volgende keer wil ze gaan koken alles .
Maar je moet er wel open voor staan om iemand daadwerkelijk toe te laten in je leven. Zit alleen maar te vergelijken en zo
Nais.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Muto het volgende:
Ik ga binnenkort wat drinken met een mooi meisje.
Dat zeg ik, wat een spijt moet die gast hebben.quote:
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Muto het volgende:
Misschien krijgen we dan een Fokker die Feyenoord I haalt. Zou leuk zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nais.. Dat er maar veel Feijenoordbaby's mogen komen.
Ik ga over 2 weken wat drinken dacht ik. Geef me dus 9 maanden en 2 wekenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nais.. Dat er maar veel Feijenoordbaby's mogen komen.
Dan is het kind van een andere vent.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan een Fokker die Feyenoord I haalt. Zou leuk zijn
Ik wist het niet van iedereen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat DM'de ik je nogEn daarop reageerde je met iets in de vorm van 'boeiend'.
.
[..]
Is dat die met die grote tieten?
Zo'n fragment van Rutten die de fans toelicht. Zag hem echt van: 'laat me vrijjjj'quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat een spijt moet die gast hebben.
"Dafuq, dit deden ze bij Feijenoord pas toen we 15e stonden. What changed?"
Ja, ze is heel liefquote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ben je er idd nog niet aan toeMaar wel lief dat ze het begrijpt etc, maar ze heeft nog wel hoop?
Er lopen hier vast wel wat jeugdspelertjes rond hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan een Fokker die Feyenoord I haalt. Zou leuk zijn
Leukquote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Muto het volgende:
21:00 BBC2quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hoelaat komt TopGear en op welke zendert?
You never knowquote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, ze is heel lief![]()
Ze post trouwens alleen in LIF en TAL, dus geen idee of ze meeleest. Maar dat zal best
Blijven. FOK! gaat voor meisjes.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
Oké jongens, mijn vriendin wil naar bed want ze is moe en vraagt of ik meega maar ik ben nog niet moe.
Wat zal ik doen?
Als ze seks wil: jaquote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
Oké jongens, mijn vriendin wil naar bed want ze is moe en vraagt of ik meega maar ik ben nog niet moe.
Wat zal ik doen?
Stiekem bekritiseren ze zich zelf .quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er lopen hier vast wel wat jeugdspelertjes rond hoor.
IT'S A TRAP.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zal ik doen?
Meestal wel, vanmiddag zei ze iig. in De Kuip "We maken er vanavond wel wat vanquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ze seks wil: ja
Als ze geen seks wil:
Wie?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wijf kwijt, stadion verbod, 3000 euro schuld.. DEH DOEDA ME MIJ
Gewoon doen joh. Één keer kussen in haar nek en ze zwicht.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meestal wel, vanmiddag zei ze iig. in De Kuip "We maken er vanavond wel wat van". Maar dat was voor ze moe was.
.
En ik heb geen zin om zelf een 'move' te maken.!
OPLETTEN KUT, ik gaf jullie entertainment.quote:
Denkte gij da wij nog kampioen gaan worden met al doe mongoluh?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+PSV-supporters.aspx
Nog meer lachen!
Jij hebt meer vertrouwen in mijn zoenskills dan ik. Maar á la, ik ga er gewoon voor.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Één keer kussen in haar nek en ze zwicht.
Succes boy.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt meer vertrouwen in mijn zoenskills dan ik. Maar á la, ik ga er gewoon voor.
Feijenoordbaby maken.
Tot 23:30 ofzo jongens.
Wat langquote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt meer vertrouwen in mijn zoenskills dan ik. Maar á la, ik ga er gewoon voor.
Feijenoordbaby maken.
Uitsloverquote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoordbaby maken.
Hahaha en ze willen dat de gemeente de PSV-supporters volgend jaar een gratis SK geeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OPLETTEN KUT, ik gaf jullie entertainment.
[..]
Denkte gij da wij nog kampioen gaan worden met al doe mongoluh?
Deze man heeft wel passie
Deden ze het maar, zou goed zijn voor de andere clubs Ajaxquote:
Waarom zou je meegaan als je niet moe bent? De SC roept!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zal ik doen?
Wat is deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wijf kwijt, stadion verbod, 3000 euro schuld.. DEH DOEDA ME MIJ
quote:
Noob.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Nog meer lachen!
Feijenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Gnieperd het volgende:
Ik ken hier niemand, maar is iedereen hier zo'n beetje voor Ajax?
Den Haag.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Gnieperd het volgende:
quote:denkte gij nog da we kampioen kunne worden? met die megole?
Als je dat al was, dan was je dat tót Ajax boven AZ kwam te staan, dan pak je je Ajax sjaaltje weerquote:
Ja man. Kijk er zeker naar uit, hopen dat we de vorige wedstrijden een vervolg kunnen geven. Maar ben vooral blij dit weekend met deze hele belangrijke 3 punten tegen Heracles, wat thuis echt ijzersterk is. Wie weet wordt het nog wat volgende week.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé Kromme, Heb je er zin in volgende week?Altijd leuke wedstrijdjes ADO - AJA.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je dat al was, dan was je dat tót Ajax boven AZ kwam te staan, dan pak je je Ajax sjaaltje weer
Die gasten.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:59 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Moet je dat filmpje even bekijken
Wa denkte gij nou..ik ben voor PSVquote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Gnieperd het volgende:
FEYENOORD!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Gnieperd het volgende:
Enige die niet helemaal de weg kwijt is idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de meest realistische en kenner van PSV.
GEO4KANT
Dankjewel jongequote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de meest realistische en kenner van PSV.
GEO4KANT
Hoge New Kids factor jaquote:
Bang voor de trolls natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
Die Davy heb ik hier al heul lang niet gezien.
Vind jou altijd een beetje pessimistisch man. Op voorhand roepen dat je gaat verliezen en zo.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankjewel jongekenner zal ik niet zeggen, realistisch wel
3-0 voor PSV. Heerenveen is uit echt een flutploeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van PSV - sc Heerenveen?
Gelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wint PSV denk ik welquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Fred Rutten win je geen moerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind jou altijd een beetje pessimistisch man. Op voorhand roepen dat je gaat verliezen en zo.
Assaidi, Narsingh, Dost maken PSV af.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV? Assaidi en Narsingh op de flanken zijn turbosnelheid. En laat nou net die verdediging heel matig zijn. Weet nog vorig jaar dat die hont van een toivonen eerst overtreding maakte voor de 2-2. Maar Heeren veen moet counteren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wint PSV denk ik welMaar ik juich voor Heereveen
En mij, de enige die daadwerkelijk in de arena komt gewoon vergetenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap, Cal, Mut, Help, Hap, Don, Mikey van de Fey
Gram, Ajacied4lf, Smoof, GGMM, Jojo, Gebande Jordiii en meer van AFCA.
PSV heeft Davy, guitarist, stylo,
Sorry Stevenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mij, de enige die daadwerkelijk in de arena komt gewoon vergeten
Ben je leraar?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij loopt dan ook de helft van het jaar met een Clasie UI rond.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker voor ze, met hun miljoenensalaris.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Deze filmpjes zijn wel erg hoor.. Toivonen kijkt alsof hij neer gestoken gaat worden, Mertens als een bange hond..
Strootman![]()
Depay staat er ook als een baas bij.
Wel kut om dit mee te maken als spelers.
Ik denk dat Fred Rutten er goed aan doet. (stel dat hij blijft) om de aanvoerdersband naar Strootman te schuiven., Die heeft veel meer lef. Die toivonen zit zielig in een hoekje te wachten op zijn klapjes.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Deze filmpjes zijn wel erg hoor.. Toivonen kijkt alsof hij neer gestoken gaat worden, Mertens als een bange hond..
Strootman![]()
Idd. Vergeet vooral deze baas niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga niet ontkennen dat ik dat niet ben, maar helaas heb ik gewoon gelijk..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind jou altijd een beetje pessimistisch man. Op voorhand roepen dat je gaat verliezen en zo.
Ja maar is wel snel, Strootman is pas bij de club, ook erg jong zelf..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fred Rutten er goed aan doet. (stel dat hij blijft) om de aanvoerdersband naar Strootman te schuiven., Die heeft veel meer lef. Die toivonen zit zielig in een hoekje te wachten op zijn klapjes.
Als ze zoveel betaald krijgen, en met hun baan mag je er van mij ook kritiek op hebben.. maar ik gun die mensen niet om daar te moeten staan in zo'n vijandige kut sfeer.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker voor ze, met hun miljoenensalaris.
neequote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry Steven
Meer sfeer gemaakt dan naar de pot gekeken?
Aanstellers, wat nou als ze een Feyenoord seizoen meemaken? Dan plegen ze gewoon zelfmoord.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef Gnieperd het volgende:
Ah ah ah!
http://www.omroepbrabant.(...)lers+en+trainer.aspx
Die is ook leuk
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Vergeet vooral deze baas niet.
Nee hoezo?quote:
Idd, je bent nog volop in de race met 9 wedstrijden te spelen. Wat een gejank zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aanstellers, wat nou als ze een Feyenoord seizoen meemaken? Dan plegen ze gewoon zelfmoord.
Maar dat soort taferelen vind ik altijd een beetje sneu. Die supporters ook heel de tijd die spelers aantikken. Daar is het ze eigenlijk gewoon om te doen: de spelers aanraken en het gevoel krijgen dat ze nog direct invloed op die gasten en de club hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Strootman![]()
Dat zou wel goed zijn voor het gemiddelde niveau in Nederland toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aanstellers, wat nou als ze een Feyenoord seizoen meemaken? Dan plegen ze gewoon zelfmoord.
Ik zou er geen problemen mee hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat zou wel goed zijn voor het gemiddelde niveau in Nederland toch?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij loopt dan ook de helft van het jaar met een Clasie UI rond.
Gert Jan kon dat toch een stuk beterquote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat soort taferelen vind ik altijd een beetje sneu. Die supporters ook heel de tijd die spelers aantikken. Daar is het ze eigenlijk gewoon om te doen: de spelers aanraken en het gevoel krijgen dat ze nog direct invloed op die gasten en de club hebben.
Heb het maar weggeklikt. Toen die Rutten naar buiten liep vond ik het te genant worden.
Ja maarja, als je een nette brief stuurt wordt er dan wat mee gedaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat soort taferelen vind ik altijd een beetje sneu. Die supporters ook heel de tijd die spelers aantikken. Daar is het ze eigenlijk gewoon om te doen: de spelers aanraken en het gevoel krijgen dat ze nog direct invloed op die gasten en de club hebben.
Heb het maar weggeklikt. Toen die Rutten naar buiten liep vond ik het te genant worden.
Ik denk dat je op google afbeeldingen wel iets kunt vinden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef Gnieperd het volgende:
Wie heeft een mooie Ajax of Zwolle UI voor mij?
Je komt uit Zwolle?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef Gnieperd het volgende:
Wie heeft een mooie Ajax of Zwolle UI voor mij?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hendigheidsport.html
Ik moest echt lachen
Ik denk dat de club meestal zelf ook meer dan goed genoeg realiseert dat het niet goed gaat en dat ze daar niet de hulp van de supporters voor nodig hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maarja, als je een nette brief stuurt wordt er dan wat mee gedaan?
Is altijd lastig, je mag best ontevreden zijn maar hoe maak je dat duidelijk? Je ploeg uit fluiten is niet goed, dit is niet goed..
Ja, maar die supporters betalen veel geld.. die willen dan ook wat zien. Voetbal is ook entertainment, niet alleen sport.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik denk dat de club meestal zelf ook meer dan goed genoeg realiseert dat het niet goed gaat en dat ze daar niet de hulp van de supporters voor nodig hebben
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom uit Enschede. Geboren en getogen tot mijn 13e en toen ben ik naar Zwolle verhuisdquote:
Nee, maar dat busje opwachten. Net doen alsof je die mensen wilt aanvliegen, de trainer uitschelden en uitjoelen. Die man wil ook het allerliefste winnen en kampioen worden. Het is allemaal zo nutteloos eigenlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maarja, als je een nette brief stuurt wordt er dan wat mee gedaan?
Is altijd lastig, je mag best ontevreden zijn maar hoe maak je dat duidelijk? Je ploeg uit fluiten is niet goed, dit is niet goed..
Kak zegquote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest echt lachen
Ah okequote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom uit Enschede. Geboren en getogen tot mijn 13e en toen ben ik naar Zwolle verhuisdBen altijd voor Ajax geweest maar nu is Zwolle daar een beetje bijgekomen
Ja.. alles is nutteloos want denk jij nou dat jij als supporter beter weet wat er in die spelers omgaat of wat de club moet doen dan die mensen zelf? Wij denken allemaal van wel..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar dat busje opwachten. Net doen alsof je die mensen wilt aanvliegen, de trainer uitschelden en uitjoelen. Die man wil ook het allerliefste winnen en kampioen worden. Het is allemaal zo nutteloos eigenlijk.
Haha.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest echt lachen
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. alles is nutteloos want denk jij nou dat jij als supporter beter weet wat er in die spelers omgaat of wat de club moet doen dan die mensen zelf? Wij denken allemaal van wel..
Martin Gausquote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha.Ik keek dit altijd op BBC vroeger toen ik klein was.
Net als Natte Neuzen. Dat was ook altijd prachtig.
Deel 2 is zelfs nog beterquote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Martin Gaus![]()
Deze moet je even opzoeken trouwens: "Dumpert Nazorg Vrouwendag" men o men
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
We hebben weer iemand z'n ziel ontnomen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Gnieperd het volgende:
Gezellige SC hier, ik ga hier vaker komen![]()
Hij staat net in m'n browser.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Martin Gaus![]()
Deze moet je even opzoeken trouwens: "Dumpert Nazorg Vrouwendag" men o men
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Deel 2 is zelfs nog beterEen beetje vrouw hoort ook een paar tieten te waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja, maar een normaal beetje vrouw waardeert vooral die van haarzelfquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een beetje vrouw hoort ook een paar tieten te waarderen
pics ter beoordeling?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ja, maar een normaal beetje vrouw waardeert vooral die van haarzelf
Heel herkenbaar ja, vond dat vroeger ook geweldig, die agility onderdelen bij de hondenshow, en ook dat ze moesten rennen naar een of ander apparaat dat een tennisbal eruit schoot. De show zelf was ook mooi trouwens.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha.Ik keek dit altijd op BBC vroeger toen ik klein was.
Net als Natte Neuzen. Dat was ook altijd prachtig.
Mocht je willen.quote:
Doe niet zo schijnheilig. Jij weet dondersgoed hoe ze eruit zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Speaking of tieten, als je in de SC mee wilt doen moet je ze even showen gnieperd.
Wij zijn de Dementors onder de SC's.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben weer iemand z'n ziel ontnomen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Mocht je willen.
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Jij weet dondersgoed hoe ze eruit zien.
En wie zijn de Harry Snotterbellen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn de Dementors onder de SC's.
Idd ja, met die tennisballen die ze eruit schoten. Helemaal vergeten, maar nu je het zegt: dat was altijd prachtig.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ja, vond dat vroeger ook geweldig, die agility onderdelen bij de hondenshow, en ook dat ze moesten rennen naar een of ander apparaat dat een tennisbal eruit schoot. De show zelf was ook mooi trouwens.
Natte Neuzen ook mooi, de NL variant ervan idd.
Hools.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie zijn de Harry Snotterbellen?
Ben jij de vriendin van hem?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Mocht je willen.
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Jij weet dondersgoed hoe ze eruit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |