Omdat wij supporters hebben die begaan zijn met de clubquote:Op zondag 11 maart 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij zich moet schamen voor zijn club en de groep supporters kun jij beter niks zeggen .. altijd veldjes bestormen en ga zo door
Sarcastisch hoop ik. Vieze overtreding op de enkels.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Die attack op Mertens was wel geel hoor, maar hoe Mertens valt!!!!! Rol rol rol
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kun je de TT ff goed doen. Eens ipv een?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Al gedaanquote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je de TT ff goed doen. Eens ipv een?
ty.
Weet je wat pas zielig is?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het veld oploopt om even te melden dat je moet verliezen is het geen schande.
Meer haat tegen Ajax dan liefde voor je club.
Is niet zoquote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is?
Harder juichen voor je aartsrivaal dan voor je eigen cluppie. Successupporters
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is?
Harder juichen voor je aartsrivaal dan voor je eigen cluppie. Successupporters
Rood zeker maar hoe die Mertens rolt en sparteltquote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sarcastisch hoop ik. Vieze overtreding op de enkels.
Klopt, ook daar mag je rood voor geven.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rood zeker maar hoe die Mertens rolt en spartelt
Euh ik bedoelde trouwens roodquote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
Was ook wel terecht geel hoor, maar als Mertens valt, dan rolt hij minstens 10 keer door op een hele achterlijke manier.
Hij is al deaudquote:
Hoest met de vrouwtjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Happel het volgende:
Jongens, doe eens lief tegen elkaar hier.
Niet over voetbal praten dus.
Uhm....moet ik een jojoortje.rar posten?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Happel het volgende:
Jongens, doe eens lief tegen elkaar hier.
Niet over voetbal praten dus.
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm....moet ik een jojoortje.rar posten?
Dan post ik smoofie.rarquote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je niet. Alleen ik weet hoe ze eruit ziet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |