quote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Jezus man Ajacies, krijg je nou een harde plasser van het openen van al die topics?
Ik alleen al van het lezen van de uitslagen van vanmiddagquote:Op zondag 11 maart 2012 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Jezus man Ajacied, krijg je nou een harde plasser van het openen van al die topics?
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik alleen al van het lezen van de uitslagen van vanmiddag
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn club heeft al een tijdje mij geen stijfje meer gegeven
OH NOESSS!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHAHAAAAAAAAAAAAAA
0-1
BAN!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
0-1
Sorry voor de confusion het was de herhaling
hommo, ik dacht eerst yes 1-1, daarna kut 0-2...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
0-1
Sorry voor de confusion het was de herhaling
Als hij al z'n kansen afmaakte zeker.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had gewoon bijna je GRA UI binnen
Omdat ze denken kans te blijven houden op een kampioenschap zo.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Einthovuh het volgende:
Waarom zijn alle PSV-ers hier ineens pro graafschap? Ik zie liever AZ kampioen worden dan 020.
020quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Einthovuh het volgende:
Waarom zijn alle PSV-ers hier ineens pro graafschap? Ik zie liever AZ kampioen worden dan 020.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Einthovuh het volgende:
Zolang Psv maar geen kampioen of 2e wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Einthovuh het volgende:
Omdat niet elke PSV'er een minderwaardigheidscomplex heeftquote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Einthovuh het volgende:
simpel volk hebben we.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
De persoon die scoort is ook altijd MOTM he.
Wat maakt het jou eigenlijk uit dat ze gewonnen hebben?quote:
Geen Graafschap Ui. Had je maar moeten zeggen dat NAC met minstens 2 goals verschil zou winnen bij PSV. Had je een mooie Lurling UI.quote:
U mad?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Blinde paardenhoofd, was gewoon vrije trap mang
De meeste zullen het wel kansloos vinden om een andere club aan te moedigen vanwege haat richting "020".quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Einthovuh het volgende:
Ja hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Je weet dat het in Alkmaar wordt gespeeld?
072 staat toch echt 1equote:Op zondag 11 maart 2012 18:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zie liever 020 kampioen worden dan al die andere netnummers.
Denken dat PSV gister goed speeldequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou mooi zijn als ADO, NAC en Feyenoord punten pakken
PSV net zo als gisteren spelen alleen wel de kansen afmaken
De kans dat AZ verliest is maar klein, ze spelen thuis en tegen NACquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef Smoofie het volgende:
PSV en FCT gelijk, AZ verlies en Ajax winst.
Resultaat: Ajax no.1.
Zware wedstrijd gehad uit in udine.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De kans dat AZ verliest is maar klein, ze spelen thuis en tegen NAC
Altijd blijven lachen!quote:
Nou in eerste instantie dacht ik ook dat hij werd neergelegd, pas in de herhaling zag ik dat het een schwalbe was. Kan me voorstellen dat de scheids die rode kaart gaf.quote:
Ik had gelijk al het idee dat Ibarra eerst sprong voordat hij Pasveer raakte, maar een scheids moet dan gelijk beslissen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in eerste instantie dacht ik ook dat hij werd neergelegd, pas in de herhaling zag ik dat het een schwalbe was. Kan me voorstellen dat de scheids die rode kaart gaf.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
Ado wint en Feyenoord wint, rest kan mij gestolen worden.
Hopelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:02 schreef TwenteFC het volgende:
Morgen Feyenoord helemaal kapot maken.
Wie houdt er eigenlijk wél van Vink? Ik hou altijd mijn hart vast als hij Twente fluit en ook AZ-fans hebben slechte herinneringen aan hem. Dit weekend heeft hij - voor zover ik kan vinden - geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig geen Vink als scheidsrechter bij PSV - HEE.
Vorig jaar herinner ik me nog maar al te goed![]()
Come on HeerenveenNeem revanche voor die matennaaierij en die 5-1 nederlaag
Ook niets in de Jupiler league?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie houdt er eigenlijk wél van Vink? Ik hou altijd mijn hart vast als hij Twente fluit en ook AZ-fans hebben slechte herinneringen aan hem. Dit weekend heeft hij - voor zover ik kan vinden - geen wedstrijd.
Zwaai maar met je handje naar die promotie dan..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vink fluit FC Oss - FC Zwolle maandag.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zwaai maar met je handje naar die promotie dan..
Hmm,. klote... Nou maar hopen dat Zwolle netjes speeltquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zwaai maar met je handje naar die promotie dan..
Wat was jij maandag aan het doen dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kenneth Perez. Hij zat afgelopen maandag nog voor mij neus op de tribune
Ik zat bij Jong FC Utrecht - Jong Heraclesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was jij maandag aan het doen dan?
hehe iddquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:00 schreef RvLaak het volgende:
Lekker rustig hier, als de wedstrijden geen top 6 ploegen bevatten
Dat zag er niet echt lekker uitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:32 schreef RvLaak het volgende:
Tot-Bol gestaakt. Hartaanval op het veld.. Muamba. Op het veld gereanimeerd en naar het ziekenhuis gegaan...
Ik heb het niet gezien, hoor het net van die EL neger (kan zijn naam maar niet onthoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zag er niet echt lekker uit
Die jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zag er wel bizar uit.
Humberto Tan bedoel je
Nee, die heeft vorig weekend al zijn kruit voor het hele seizoen verschoten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou Van Rijswijk, *kuch* Zeefuik nog scoren?
Eens en dan nooit meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee, die heeft vorig weekend al zijn kruit voor het hele seizoen verschoten.
En Malki nog met de 2-1, maar daar bleef het bij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:35 schreef fanneke het volgende:
Excelsior 2-0 in blessuretijd, eigen goal Vukovic.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
En Malki nog met de 2-1, maar daar bleef het bij.
3 belangrijke punten voor Excelsior.
Lokhoff is blijkbaar nog niet op de hoogte van de beruchte niels fleuren blundersquote:
Als het vaker gebeurt, dan zal er wel een lampke gaan brandenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:42 schreef eight het volgende:
[..]
Lokhoff is blijkbaar nog niet op de hoogte van de beruchte niels fleuren blunders
Ja, Schöne scoort 0-2 in Venlo.quote:
Hoezo dat, ik kijk alleen mijn club, rest kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel gay dat PSV - Heerenveen en Twente - Feyenoord beide half 3 zijn
Had dan omgedraaid met AZ - NAC. KNVB![]()
Mooi dat jij in je eigen wereld leeft maar er zijn nog meer voetbalfans in NL.quote:Op zondag 18 maart 2012 03:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo dat, ik kijk alleen mijn club, rest kan mij gestolen worden.
Ja man, nu heb ik een groot dilemmaquote:Op zondag 18 maart 2012 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel gay dat PSV - Heerenveen en Twente - Feyenoord beide half 3 zijn
Had dan omgedraaid met AZ - NAC. KNVB![]()
utr-gro 0-2quote:Op zondag 18 maart 2012 08:59 schreef sonnyspek het volgende:
Leuke voetbaldag vandaag.
Utr-gro 2-3
Az-nac 2-0
Ado-aja 3-2
Psv-scH 1-1
Fct-fey 2-2
Az de winnaar van dit weekend.
Je bedoelt dat als je voor de eerste wedstrijd betaalt, je daarna ook de andere wedstrijden kunt zien? Wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 maart 2012 09:58 schreef EddyAlbena het volgende:
Lopen pay per view streams van UPC ook door zoals dat met de officiele internet streams ook het geval is?
Dus eerst Ajax kopen en dat je daarna ook nog de andere wedstrijden op het kanaal kunt zien?
Op internet kan het wel, niet zo'n heel vreemde vraag dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je voor de eerste wedstrijd betaalt, je daarna ook de andere wedstrijden kunt zien? Wat denk je zelf?
Oh, ik hoorde al dat ze met rouwbanden speelde.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:12 schreef 75020 het volgende:
Vandaag zijn we 112 jaar.![]()
Dat we er maar een mooi feestje van mogen maken tegen ADO.
Die paar keren dat ik een stream had gekocht op internet stopte het na de wedstrijd. Op welke site loopt dit door?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:57 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Op internet kan het wel, niet zo'n heel vreemde vraag dus.
Eredivisielive, altijd nog gehad dat het doorliep.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:04 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Die paar keren dat ik een stream had gekocht op internet stopte het na de wedstrijd. Op welke site loopt dit door?
Kan iemand dit bevestigen? Het klinkt zo amateuristischquote:Op zondag 18 maart 2012 11:12 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Eredivisielive, altijd nog gehad dat het doorliep.
Bij mij loopt de stream ook door, indien de wedstrijden op hetzelfde kanaal zijn (EL1 bijv.). Maar ik heb een internet abo bij EL, dus kan niet bevestigen dat het bij pre-paid ook zo isquote:Op zondag 18 maart 2012 11:16 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Kan iemand dit bevestigen? Het klinkt zo amateuristisch
Als het doorloopt kun je Twente en AZ ook kijkenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:26 schreef EddyAlbena het volgende:
Heb Ajax gewoon besteld en dan zie ik het wel. Ajax heeft prio en mocht het daarna niet werken kijk ik wel met sopcast (en laat het hier wel weten).
Ja daarom.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als het doorloopt kun je Twente en AZ ook kijken
Zijn namelijk allemaal op EL1
Omdat je dan een minuut of 2 achterloopt, de kwaliteit is (vergeleken met de EL stream) bagger en het is onbetrouwbaar.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 09:12 schreef 75020 het volgende:
Vandaag zijn we 112 jaar.![]()
Dat we er maar een mooi feestje van mogen maken tegen ADO.
Haha de jaloerse Feyenoorders zijn er ook weer.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:10 schreef vandermar het volgende:
[..]_______________________________! Ik ben helemaal geen 112 jaar.
Vandaag niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Ajax![]()
Mag hopen dat ze er weer op gaan tegen Ado, net zoals wel vaker.
2 minuten achter, akkoord, maar wil jij beweren dat de kwaliteit bagger is? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen EL stream en een Sopcast stream. Met name de 13th stream is erg goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat je dan een minuut of 2 achterloopt, de kwaliteit is (vergeleken met de EL stream) bagger en het is onbetrouwbaar.
Maar wel gratis
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Oidipous het volgende:
[..]
2 minuten achter, akkoord, maar wil jij beweren dat de kwaliteit bagger is? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen EL stream en een Sopcast stream. Met name de 13th stream is erg goed.![]()
En daarnaast, maken die 2 minuten nou echt zoveel uit? Ik vind Sopcast een prima alternatief.
Jaloers waaropquote:Op zondag 18 maart 2012 12:18 schreef Quisho het volgende:
[..]
Haha de jaloerse Feyenoorders zijn er ook weer.
Maar Du Chatinier zette Wolfswinkel op de bankquote:Op zondag 18 maart 2012 12:32 schreef muzas het volgende:
Ach dit ado is geen schim van het ado van vorig jaar.
Maar goed, dat dachten we van utrecht ook.
Zou me niet verbazen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er een scheidsrechterlijke dwaling deze wedstrijd?
Zet maar in.
Komen er nog meer van dit soort aidsposts van jou?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet maar in.
Maar geen 3 sterrenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaloers waaropIk ben al voor de mooiste club ter wereld met de mooiste supporters, mooiste stadion etc. Herinneren jullie je 109e verjaardag nog? Ik wel
mooie dag, mooie dag
Ik weet het niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Komen er nog meer van dit soort aidsposts van jou?
In het voordeel van ajax dan zal heel de media het een goede beslissing vinden en als het voor Ado is dan moet de scheids geschorst worden en uit het land gezet worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet maar in.
En terecht!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het voordeel van ajax dan zal heel de media het een goede beslissing vinden en als het voor Ado is dan moet de scheids geschorst worden en uit het land gezet worden.
Iedereen haat Ajax, iedereen kijkt op tegen Ajax. Da's logisch met de media.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het voordeel van ajax dan zal heel de media het een goede beslissing vinden en als het voor Ado is dan moet de scheids geschorst worden en uit het land gezet worden.
Om de 3-4 posts zie ik zijn UI, wat engquote:Op zondag 18 maart 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Komen er nog meer van dit soort aidsposts van jou?
Ben je bang voor Ajax?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om de 3-4 posts zie ik zijn UI, wat eng
Sjon Verhoek. Maar da's ook niet zo veel.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
Heeft ADO echt niks beters dan schele Ali?
Haten op Boussabonquote:Op zondag 18 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
Normaal gesproken hebben ze wereldspits Verhoek.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
Mike van Duinen heb je ook nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben ze wereldspits Verhoek.
welke pot?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haten op BoussabonDie baas scoorde nog eens tegen ajax waardoor wij wonnen
2004 ofzo?quote:
Ja?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef Einthovuh het volgende:
Volgens mijn stream is Frenk the Buhr trainert van Ajax
Da's voor een Ajax speler "bijna"quote:Op zondag 18 maart 2012 12:40 schreef Ferdii het volgende:
Ozbiliz
Schoot dichter bij de corner vlag dan bij het doel
Toen ie voor Nac speelde?quote:
OOOH SHIT DIE ZIT!!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze spelen niet tegen PSV hoor![]()
Cursus humor voor dummies zou misschien een goed idee zijn voor je.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze spelen niet tegen PSV hoor![]()
omdat niemand aan die bal zit, verbloemt het de kwaliteit van de vrije trap. zo denkt iedereen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zitten ze hier te haten op die vrije trap, Eriksen gaf hem gewoon goed voor de goal maar niemand ging d'r op af
Heeft Manolev ook altijd last van, schiet hem precies waar de mensen niet staan.. ze wilde niet lopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zitten ze hier te haten op die vrije trap, Eriksen gaf hem gewoon goed voor de goal maar niemand ging d'r op af
nee, iemand anders mag 'm makenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:46 schreef Einthovuh het volgende:
Ajacied422 zet je het nieuwe topic alvast klaar?
Hij had niet echt een keus daar, het was of de bal of z'n been brekenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Veel balverlies van Aras... dat moet beter.
Dat komt toch door zijn eigen stomme aanname, of niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij had niet echt een keus daar, het was of de bal of z'n been breken.
Zou kunnen. Dit was de 5e keer.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij had niet echt een keus daar, het was of de bal of z'n been breken.
Ben je ziek?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
doe jij maar metADO
Zo verwacht ik njou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |