Blijkbaar niet? Als ik elke week alle klachten over de flankspelers op zou schrijven zou ik een boek vol hebben manquote:
Was dan ook niet voor jou bedoelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Als ik elke week alle klachten over de flankspelers op zou schrijven zou ik een boek vol hebben man.
Dat is toch schitterend!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Het is werkelijk aan de zwakte van de rest van de competitie te danken, dat je zo wisselvallig kunt spelen en nog steeds niet bent uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Ik bedoel, wij vernederen Ajax terwijl ze 7e stonden en zij staan gedeeld eerste nu.
Nelom mis je toch niet. Speelde dramatisch vandaag, met de domme rode kaart als bekroning op z'n spel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat Bakkal en Nelom even een wedstrijd niet spelen.
Als Ajax nu ook nog regelmatig punten ging verspelen wel. Maar die mazzelen zich nu voor 90 % zeker door naar de titel.quote:
Als wij hier over 1 onderwerp het allemaal met elkaar eens zijn dan is het dat wel.quote:
Niet WEER OVER AJAX OUWEHOEREN.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Ajax nu ook nog regelmatig punten ging verspelen wel. Maar die mazzelen zich nu voor 90 % zeker door naar de titel.
Door vanmiddag of technische problemen?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
O MY fucking god. Daar gaat ongeveer drie uur voixe overen.
Hele documentaire kan weer herschreven worden.pestteringzooi.
Wat een deceptie.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet WEER OVER AJAX OUWEHOEREN.
KANKER NU IS MIJN CAPSLOCKTOETS OOK NOG EENS KAPOT.
DIT IS SERIEUS NIET EXPRES DUS SORRY VOOR DE CAPS.
GA WEL GELIJK NAAR MEDIA MARKT NIEUWE HALEN. TOT ZO
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nelom mis je toch niet. Speelde dramatisch vandaag, met de domme rode kaart als bekroning op z'n spel.
Haha.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn andere TT idee was: "Pas op: Loslopende Ritmo"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.Nelom mis je dus wel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken? Die deed werkelijk niets goed vandaag. En buiten vandaag ben ik ook niet onder de indruk van hem. De Vrij er lekker weer in, en iemand anders doorschuiven naar LB.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.Nelom mis je dus wel.
Volgens mij juichen jullie bijna na puntverlies, om een reactie van mij te kunnen lezen. Zegt veel over jullie.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn andere TT idee was: "Pas op: Loslopende Ritmo"
Beide. Werden weggestuurd door de club toen ze merkten dat we t veld FILMDENquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Door vanmiddag of technische problemen?
Dus? Dat kan toch een keer? Dan deugt hij in jouw ogen gelijk niet meer?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken? Die deed werkelijk niets goed vandaag. En buiten vandaag ben ik ook niet onder de indruk van hem. De Vrij er lekker weer in, en iemand anders doorschuiven naar LB.
Leg mij als leek dan uit wat Nelom toevoegt?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen kijk op.
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij juichen jullie bijna na puntverlies, om een reactie van mij te kunnen lezen. Zegt veel over jullie.
Sommige mensen maken zich druk om hun club. Jij kijkt naar een wedstrijd alsof je naar een willekeurige film kijkt. Om daarna "tsja, matige film... snel vergeten, volgende film beter" te zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat kan toch een keer? Waarom moet jij hier elke keer de fucking malloot uithangen na een teleurstellende middag? Heb je iets te compenseren ofzo dat je altijd als een opgefokte chihuaha tekeer gaat?
Aanvallend, verdedigend gewoon een prima linksback. Dat hij eens een kutwedstrijd speelt kan gebeuren, maar daarom is het niet meteen een waardeloze speler die je niet gaat missen. Wie wil je er dan neerzetten?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Leg mij als leek dan uit wat Nelom toevoegt?
Nelom was wel ERG KUT HOOR.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat kan toch een keer? Dan deugt hij in jouw ogen gelijk niet meer?
Waarom moet jij hier elke keer de fucking malloot uithangen na een teleurstellende middag? Heb je iets te compenseren ofzo dat je altijd als een opgefokte chihuaha tekeer gaat?
Eens. Koeman begint de laatste weken z'n ware (bolle) gezicht weer te laten zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NeeOok onvoldoende voor Koeman vandaag, toont zich even weer de slechte trainer.
Meest logische oplossing is BMI naar links en De Vrij centraalquote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanvallend, verdedigend gewoon een prima linksback. Dat hij eens een kutwedstrijd speelt kan gebeuren, maar daarom is het niet meteen een waardeloze speler die je niet gaat missen. Wie wil je er dan neerzetten?
Je zou beter eens naar de club gaan dan in plaats van mij te verwijten dat ik me er niet druk om maak.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sommige mensen maken zich druk om hun club. Jij kijkt naar een wedstrijd alsof je naar een willekeurige film kijkt. Om daarna "tsja, matige film... snel vergeten, volgende film beter" te zeggen.
Centrum uit elkaar halen?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Meest logische oplossing is BMI naar links en De Vrij centraal
Het is op zich natuurlijk wel zo dat Nelom geen enkele fatsoenlijke volle wedstrijd heeft gespeeld, veruit de zwakste schakel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat kan toch een keer? Dan deugt hij in jouw ogen gelijk niet meer?
Waarom moet jij hier elke keer de fucking malloot uithangen na een teleurstellende middag? Heb je iets te compenseren ofzo dat je altijd als een opgefokte chihuaha tekeer gaat?
Hoe vaak ben jij geweest de afgelopen 2 maanden?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou beter eens naar de club gaan dan in plaats van mij te verwijten dat ik me er niet druk om maak.
lolwtf is deze haat op Nelom ineens?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is op zich natuurlijk wel zo dat Nelom geen enkele fatsoenlijke volle wedstrijd heeft gespeeld, veruit de zwakste schakel.
Onzin. Gisteren zat Koeman er nog bovenop en nu speel je gelijk en plotsteling is het zijn schuld?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Koeman begint de laatste weken z'n ware (bolle) gezicht weer te laten zien.
Dat zo iemand als v. Haaren z'n bierpens per week mag laten doorgroeien, zegt genoeg over hoe scherp de trainer is.
Niet, maar ik loop me dan ook niet zo aan te stellen als jou en anderen te verwijten dat ze zich er niet druk om maken. Als jij je er zo druk om maakt en zo begaan bent zou je beter eens zelf gaan kijken ipv alleen maar kankeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij geweest de afgelopen 2 maanden?
Dit jaar hadden we kampioen kunnen worden, als het allemaal iets scherper was geweest. Ontzettend gemiste kans, gaan we de komende jaren niet meer mee maken denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]
Doet pijn als je de ranglijst bekijkt en dan denkt aan de punten die je vandaag laat liggen
Het is Ritmo, laat 'm nou maar even.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Gisteren zat Koeman er nog bovenop en nu speel je gelijk en plotsteling is het zijn schuld?
KRITIEK OP VAN HAAREN ERG ONTERECHT. VAN DE DRIE VOORZETTEN UIT VRIJE TRAP WAREN ER TWEE HEEL GOED. DAT IS MEER DAN DE REST VAN DE SPELERS HET HELE SEIZOEN PRESTEERT.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Koeman begint de laatste weken z'n ware (bolle) gezicht weer te laten zien.
Dat zo iemand als v. Haaren z'n bierpens per week mag laten doorgroeien, zegt genoeg over hoe scherp de trainer is.
Opportunistisch gelul is het idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Gisteren zat Koeman er nog bovenop en nu speel je gelijk en plotsteling is het zijn schuld?
We zullen wel weer winnen daar en Ajax naar de 1e plek helpen, om daarna tegen de Graafschap weer te verliezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
Voordeel is wel dat Twente tegen Schalke moet komende week, en dat beloofd en heet avondje te worden aldaar. Dus wie weet.
Geen haat, ik heb niets tegen die kerel, maar hij werd regelmatig overlopen, heeft een matige passing en van die aanvallende kwaliteiten heb ik al helemaal niets gezien.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwtf is deze haat op Nelom ineens?
Wie mij kent, weet dat ik ALTIJD voorzichtig/cynisch richting Koeman ben geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn wisselbeleid. De Vrij er steeds in de laatste 15 minuten ingooien vind ik een beetje laf, Achahbar mag ook wel weer eens wat laten zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul is het idd.
Heeft ook gewoon goede wedstrijden gespeeld hoor. Net doen alsof Nelom de zwakste schakel is in dit team is overdreven.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen haat, ik heb niets tegen die kerel, maar hij werd regelmatig overlopen, heeft een matige passing en van die aanvallende kwaliteiten heb ik al helemaal niets gezien.
Dit dus. Ik kan niet begrijpen dat niet iedereen hier gek van die gedachte wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit jaar hadden we kampioen kunnen worden, als het allemaal iets scherper was geweest. Ontzettend gemiste kans, gaan we de komende jaren niet meer mee maken denk ik.
En idd gewoon eens na 65 minuten wisselen zoals elke trainer doet. Of misschien nog wel eerder in 't geval van Cabral.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn wisselbeleid. De Vrij er steeds in de laatste 15 minuten ingooien vind ik een beetje laf, Achahbar mag ook wel weer eens wat laten zien.
Nee. Met deze kut-instelling word je niet eens meer 5e.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
EN NOG STEEDS KAMPIOENSKANDIDAATDEZE COMPETITIE
JOUW CAPSLOCKTOETS OOK KAPOT???quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Voor volgend seizoen prioriteit nummer 1: FLANKSPELERS DIE BETER ZIJN DAN DIE VAN DE GEMIDDELDE AMATEURVERENIGING FFS
Binnen de verdediging bedoelde ik. Cabral staat verder op eenzame hoogte.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon goede wedstrijden gespeeld hoor. Net doen alsof Nelom de zwakste schakel is in dit team is overdreven.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Meest logische oplossing is BMI naar links en De Vrij centraal
Ik zou echt geen andere oplossing weten. Vandaag werd dat ook meteen gedaan.quote:
Ik vond van Haaren echt slecht invallen. Hij haalde gewoon de vaart uit het spel en was te weinig offensief.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KRITIEK OP VAN HAAREN ERG ONTERECHT. VAN DE DRIE VOORZETTEN UIT VRIJE TRAP WAREN ER TWEE HEEL GOED. DAT IS MEER DAN DE REST VAN DE SPELERS HET HELE SEIZOEN PRESTEERT.
ONZE FLANKSPELERS
De Vrij speelde volgens mij gewoon op 't middenveld hoor, net als vorige wedstrijd toen hij erin kwam.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt geen andere oplossing weten. Vandaag werd dat ook meteen gedaan.
Prima voor RKC niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanvallend, verdedigend gewoon een prima linksback. Dat hij eens een kutwedstrijd speelt kan gebeuren, maar daarom is het niet meteen een waardeloze speler die je niet gaat missen. Wie wil je er dan neerzetten?
NIETS INSTELLING. GEWOON BAGGERFLANKSPELERS.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Met deze kut-instelling word je niet eens meer 5e.
Dramatische speler idd. Niveautje RKC etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond van Haaren echt slecht invallen. Hij haalde gewoon de vaart uit het spel en was te weinig offensief.
Omdat je de kwaliteiten er gewoon niet voor hebt. Met de mentaliteit was in de erste helft niets mis, prima zelfs met ahmadi, clasie en ook schaken. Dat die laatste gewoon een te beperkte voetballer is, dat is het probleem, samen met zijn maatje op links.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan niet begrijpen dat niet iedereen hier gek van die gedachte wordt.
Daarom 4-4-2.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat je de kwaliteiten er gewoon niet voor hebt. Met de mentaliteit was in de erste helft niets mis, prima zelfs met ahmadi, clasie en ook schaken. Dat die laatste gewoon een te beperkte voetballer is, dat is het probleem, samen met zijn maatje op links.
Ineens? Speelt toch al weken als een natte krant.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwtf is deze haat op Nelom ineens?
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Te veel spelers die kwaliteit tekort komen
-Schaken
-Cabral (kan echt niet)
-V haaren
- Guidetti ( loopt erbij alsof hij voor de wedstrijd door BMI in zijn anus is genomen? ) sacherijnig
- El Ahmadi speelde ongelukkig
Guidetti even niet in vorm en je ziet meteen dat je de wedstrijden ook niet meer wint. En nu staan we dus gewoon weer 6e, moet je nog gaan oppassen voor de EL plaatsen. En dan ook nog via de play-offs.
Die kritiek op guidetti kan ik niet zo plaatsen. Die kerel heeft geen bal gehad. Vorige week ging ie ze zelf maar halen en was dat verkeerd, nu blijft ie staan en dan zie je hem idd niet. El ahmadi speelde gewoon prima.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Te veel spelers die kwaliteit tekort komen
-Schaken
-Cabral (kan echt niet)
-V haaren
- Guidetti ( loopt erbij alsof hij voor de wedstrijd door BMI in zijn anus is genomen? ) sacherijnig
- El Ahmadi speelde ongelukkig
Guidetti even niet in vorm en je ziet meteen dat je de wedstrijden ook niet meer wint. En nu staan we dus gewoon weer 6e, moet je nog gaan oppassen voor de EL plaatsen. En dan ook nog via de play-offs.
Je overdrijftquote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Met deze kut-instelling word je niet eens meer 5e.
Jij begrijpt het verschil niet tussen kwaliteit en inzetquote:
Klopt, maar voorheen creëerde hij die kansen zelf wel. Ook toen was er nauwelijks aanvoer namelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Die kritiek op guidetti kan ik niet zo plaatsen. Die kerel heeft geen bal gehad. Vorige week ging ie ze zelf maar halen en was dat verkeerd, nu blijft ie staan en dan zie je hem idd niet. El ahmadi speelde gewoon prima.
Ja, want Utrecht en RKC hebben meer kwaliteit dan ons.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef eight het volgende:
[..]
Jij begrijpt het verschil niet tussen kwaliteit en inzet
Het is natuurlijk wel al weken lang niet al te best, vorige week pak je dan nog 3 punten maar vraag niet hoe. Ik voel die play offs ook al aankomen.quote:
Utrecht won anders ook uit bij ajax. Het is maar net hoe zo'n wedstrijd loopt he. Die 1-0 zie je onze spelers op 2 gedachten hangen waardoor Utrecht hoop hield. Kom je ook nog met 10 man te staan, Koeman een verdedigende wissel en voor je het weet hang je met 10 man voor de pot.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want Utrecht en RKC hebben meer kwaliteit dan ons.
Daarom hoop ik dat die joden 2e worden, anders moeten we straks nog tegen hun in de PO's spelen ookquote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel al weken lang niet al te best, vorige week pak je dan nog 3 punten maar vraag niet hoe. Ik voel die play offs ook al aankomen.
Als je volgende week ook zo voor de dag komt in enschede, dan is de 5e plaats echt mijlenver weg.
En een totale vernedering in de play-offs heel dichtbij.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel al weken lang niet al te best, vorige week pak je dan nog 3 punten maar vraag niet hoe. Ik voel die play offs ook al aankomen.
Als je volgende week ook zo voor de dag komt in enschede, dan is de 5e plaats echt mijlenver weg.
Doe maar 4e dan. Kan het niet uitstaan dat alle tegenstanders van PSV, AZ, Feyenoord en Twente bloed ruiken, en bij Ajax werkelijk elk team ze de 3 punten met alle genoegen cadeau komt brengen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die joden 2e worden, anders moeten we straks nog tegen hun in de PO's spelen ook
Dat zou sowieso een anti-climax van jewelste zijn, dat Ajax dít seizoen kampioen wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutzooi, al zag je dit wel weer aankomen natuurlijk. Gelukkig de bankrekening nog gespekt.
Volgende week dan maar winnen van Twente, al maak je dan Ajax kampioen..
Lekker overdrijven manquote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En een totale vernedering in de play-offs heel dichtbij.
Heeft alleen zin als je tegen de Graafschap ook wint, de week erop.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutzooi, al zag je dit wel weer aankomen natuurlijk. Gelukkig de bankrekening nog gespekt.
Volgende week dan maar winnen van Twente, al maak je dan Ajax kampioen..
De grootste kampioen van de armoede in het voetbal, ooit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een anti-climax van jewelste zijn, dat Ajax dít seizoen kampioen wordt.
Ik zie het nog zo gebeuren ook...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een anti-climax van jewelste zijn, dat Ajax dít seizoen kampioen wordt.
Wat zou dat zuur zijn na zo,n goede seizoensstart, maar dit is wel iets wat bij Feyenoord zou passen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En een totale vernedering in de play-offs heel dichtbij.
En dat gaat weer lastig worden inderdaad. Blijkbaar lukt het de KGB alleen om dit team een beetje op te laden in toppers. Alle andere wedstrijden zijn gewoon kut.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft alleen zin als je tegen de Graafschap ook wint, de week erop.
Precies. En dat is waarom ik me nou zo kwaad maak, en cynisch ben. Het komt niet allemaal wel goed bij ons. Er is geen ruimte voor foutjes, voor gezeur of voor een keer een dagje minder presteren. Alle neuzen moeten dezelfde kant op. En dat snappen een boel spelers etc. niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat zou dat zuur zijn na zo,n goede seizoensstart, maar dit is wel iets wat bij Feyenoord zou passen.![]()
Guidetti moet in ieder geval weer heel snel z,n vorm terug vinden en Cabral weer heel snel op het bankie terug . Dan is het nog mogelijk om Europa in te gaan, anders ben ik niet positief.
Laad je maar op tegen de overige wedstrijden dan. Twente en AZ verliezen, de rest winnen. Dan help je jezelf, en niet Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat gaat weer lastig worden inderdaad. Blijkbaar lukt het de KGB alleen om dit team een beetje op te laden in toppers. Alle andere wedstrijden zijn gewoon kut.
Klopt, na de winterstop is het spel echt matig geworden.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Koeman is tevreden over inzet en mentaliteit vd spelers.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. En dat is waarom ik me nou zo kwaad maak, en cynisch ben. Het komt niet allemaal wel goed bij ons. Er is geen ruimte voor foutjes, voor gezeur of voor een keer een dagje minder presteren. Alle neuzen moeten dezelfde kant op. En dat snappen een boel spelers etc. niet.
Verschil met de nummer 1 is maar 4 punten. Maar vind ons idd niet goed spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe maar 4e dan. Kan het niet uitstaan dat alle tegenstanders van PSV, AZ, Feyenoord en Twente bloed ruiken, en bij Ajax werkelijk elk team ze de 3 punten met alle genoegen cadeau komt brengen.
Ja, so? Dat kan ook wat over Koeman zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Koeman is tevreden over inzet en mentaliteit vd spelers.
Vond ons tegen PSV echt wel heel goed spelen hoor. Misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen in zijn totaliteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, na de winterstop is het spel echt matig geworden.
Dat verschil wordt op deze manier per week groter. We hadden kampioen kunnen worden, met een beetje meer scherpte.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verschil met de nummer 1 is maar 4 punten. Maar vind ons idd niet goed spelen.
Maar bij PSV weer wel heel goed en dat is 2 wedstrijden geleden. Is al eerder bewezen dat de KGB die koppies in no time weer in de goede richting heeft
We hebben ze vorig seizoen ook al geholpen, we kunnen niet bezig blijven.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laad je maar op tegen de overige wedstrijden dan. Twente en AZ verliezen, de rest winnen. Dan help je jezelf, en niet Ajax.
Gast dit heeft te maken met een gebrek aan kwaliteit, echt niet een gebrek aan inzet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, so? Dat kan ook wat over Koeman zeggen.
Nee, we hebben kwalitatief echt minder materiaal dan een AZ of een PSV of een Twente.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat verschil wordt op deze manier per week groter. We hadden kampioen kunnen worden, met een beetje meer scherpte.
Kaashoertjes staan 1-0 voor.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
Zul je zien dat ook de kaasklappers vandaag punten laten liggen
.....quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laad je maar op tegen de overige wedstrijden dan. Twente en AZ verliezen, de rest winnen. Dan help je jezelf, en niet Ajax.
Ja leuk hequote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een faler die Clasie![]()
[ afbeelding ]
Heeft Clasie soms in die klas van Harrie Jekkers gezetenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een typisch niet al te slim volksbuurtjongetje. Maar in het veld doet ie wat ie moet doen dus waar hebben we het over.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat jou echt alleen maar om Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit meent, maar ik distantieer me ook van deze opmerking.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gewoon ALLES FUCKING WINNEN, kampioenenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit meent, maar ik distantieer me ook van deze opmerking.
Wat klopt hier nietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, pleur toch een eind op. Als je kampioen had willen worden, had je vandaag moeten winnen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon ALLES FUCKING WINNEN, kampioenen
En ja, mijn geloof erin is compleet weg. Het moet alleen gebeuren om mijn docu te verkopen tegen enkele tonnen
Zuig eraan. If anything staan we er nog steeds béter voor dan vorige week, hoe ongelofelijk ookquote:Op zondag 11 maart 2012 18:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, pleur toch een eind op. Als je kampioen had willen worden, had je vandaag moeten winnen.
Dat vind ik nou echt zo'n uitzondering, waar je je als Legioen tegen mag keren.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef PIETR het volgende:
Cabral, wat een drama was dat vandaag zeg. Echt om te huilen zo slecht. Tegen dit fucking Utrecht gelijkspelen, echt een grove schande.
Eerste helft hadden die 2-0 en 3-0 moeten vallen en er was niets aan het handje geweest hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef Muto het volgende:
Wanvertoning. Dit Utrecht hoor je met 3/4 doelpunten te overlopen. Maar dat Utrecht zelfs een gelijkspel verdiende zegt eigenlijk wel genoeg. Belachelijk gespeeld. Maar twee spelers inzet zien tonen, de rest leek te willen genieten van het weer.
Welke kansen? Die kopbal van Bakkal? En daarnaast heb ik geen goede kans gezien.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste helft hadden die 2-0 en 3-0 moeten vallen en er was niets aan het handje geweest hoor.
Ja zal best. Maar je ziet zelf toch ook dat er heel 2012 geen fatsoenlijke voorzet gegeven is?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste helft hadden die 2-0 en 3-0 moeten vallen en er was niets aan het handje geweest hoor.
Blijkbaar kunnen die jongens zich alleen opladen voor grote wedstrijden. Wat dat betreft zijn er dit seizoen wel meer van dergelijke wanprestaties geleverd met als dieptepunten Ado thuis, Go Ahead, Groningen uit. Er is dit seizoen trouwens geen een wedstrijd tegen een laagvlieger geweest wat overtuigde.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef PIETR het volgende:
Cabral, wat een drama was dat vandaag zeg. Echt om te huilen zo slecht. Tegen dit fucking Utrecht gelijkspelen, echt een grove schande.
Schot Clasie ook. En daarnaast had Van Haaren ook een hele goede voorzet laat in de tweede helft die zo een goal had kunnen worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke kansen? Die kopbal van Bakkal? En daarnaast heb ik geen goede kans gezien.
Jep, niet van Schaken en Cabral iig. Leerdam gaf wel een mooie vandaag.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zal best. Maar je ziet zelf toch ook dat er heel 2012 geen fatsoenlijke voorzet gegeven is?
Nah, dit is gewoon het zoveelste tyfusseizoen waarin we er nog alles aan moeten doen om ons te plaatsen voor Europees voetbalquote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Muto het volgende:
Gelukkig maakte het weer, de TIFO en de herdenking van Smolarek veel goed.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
Hij staat met zijn armen in de lucht van "oepsie". Gaat zijn vriendin op d'r knieën naast hem en maakt pijpbewegingen, als reactie op dat "HOMOOO".IK ging HELEMAAL stuk
.
Moet je echt in elke zin kanker zeggen om je punt te maken?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
Heb me trouwens echt rot geërgerd aan twee supporters achter me. Die lulden door de minuut stilte heen. Na 20 seconden zei iemand "Jongens..."
'Ja sorry hoor'.
Gingen ze gewoon verder met ouwehoeren. Die heb ik dus (na de minuut stilte) beetgepakt en vriendelijk verzocht of ze voortaan hun kankermuil konden houden. Echt twee van de 19-jarige kankerpubers
Om te kotsen gewoon. Nog keihard roepen "SMOLAREK WAS EEN UTRECHTJOOD!". Echt... what-the-fuck. Lees je in ofzo kankerdebiel
.
Daarnaast overigens ZO hard gelachen. Er was zo'n opblaaskrokodil op Y1. Die gooide een of andere gast (met een leuke chick naast zich) per ongeluk in de goot. Hele vak begint "HOMOOOOO" te roepen.
Hij staat met zijn armen in de lucht van "oepsie". Gaat zijn vriendin op d'r knieën naast hem en maakt pijpbewegingen, als reactie op dat "HOMOOO".IK ging HELEMAAL stuk
.
In deze situatie zéér gepast om daarmee te schelden ja. Net als in combinatie met '[...]jong' als het Fer of Wijnaldem betreft.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je echt in elke zin kanker zeggen om je punt te maken?![]()
Verder natuurlijk wel met je eens. Walgelijke gasten. Hier was iedereen keurig stil
Eens. Kap eens met graven naar miniscule lichtpuntjes zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon het zoveelste tyfusseizoen waarin we er nog alles aan moeten doen om ons te plaatsen voor Europees voetbal
Inderdaad. Lekker kankeren op Feyenoord. Daar ben je zo goed in.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Kap eens met graven naar miniscule lichtpuntjes zeg.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
Heb me trouwens echt rot geërgerd aan twee supporters achter me. Die lulden door de minuut stilte heen. Na 20 seconden zei iemand "Jongens..."
'Ja sorry hoor'.
Gingen ze gewoon verder met ouwehoeren. Die heb ik dus (na de minuut stilte) beetgepakt en vriendelijk verzocht of ze voortaan hun kankermuil konden houden. Echt twee van de 19-jarige kankerpubers
Om te kotsen gewoon. Nog keihard roepen "SMOLAREK WAS EEN UTRECHTJOOD!". Echt... what-the-fuck. Lees je in ofzo kankerdebiel
.
Daarnaast overigens ZO hard gelachen. Er was zo'n opblaaskrokodil op Y1. Die gooide een of andere gast (met een leuke chick naast zich) per ongeluk in de goot. Hele vak begint "HOMOOOOO" te roepen.
.
Dat kankeren is volledig terecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker kankeren op Feyenoord. Daar ben je zo goed in.
We hebben nu al meer punten dan vorig jaar aan het einde van de rit. Met nog 9 wedstrijden te spelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeker, ja. Klote elftal dat het is. Kut Koeman. Doen het zo slecht. Nog erger dan vorig seizoen.quote:
Vergeleken met vorig jaar is het 5x beter.quote:
Je had iets anders verwacht? Met zo'n selectie? We staan nog op steeds op 4 punten van plek 2 hoor. In deze idiote competitie is nog helemaal niets beslist.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon het zoveelste tyfusseizoen waarin we er nog alles aan moeten doen om ons te plaatsen voor Europees voetbal
Het maakt niet uit of je 10e wordt zonder Europees voetbal, of 6e zonder Europees voetbal.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben nu al meer punten dan vorig jaar aan het einde van de rit. Met nog 9 wedstrijden te spelen.
Nadeel is alleen dat de hele top 5 ook veel meer punten heeft. De nummer 1 AZ heeft 9 punten meer dan PSV vorig jaar in deze fase.....
Slechter dan vorig seizoen zou een aap als coach het nog niet doen. Dat is geen referentiepunt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Klote elftal dat het is. Kut Koeman. Doen het zo slecht. Nog erger dan vorig seizoen.
Het feit dat we VIJFENTWINTIG wedstrijden hebben meegedaan om de titel en zelfs NU nog met jodengeluk 'meedoen' zegt jou niets?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er had gewoon zoveel meer ingezeten dit jaar. Thuis gelijkspelen tegen Heerenveen dat met 9 man stond, Ajax / AZ uit waren we veel beter, Utrecht en RKC thuis laten we onnodig punten liggen ..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je had iets anders verwacht? Met zo'n selectie? We staan nog op steeds op 4 punten van plek 2 hoor. In deze idiote competitie is nog helemaal niets beslist.
Doelstelling vooraf was een plaats bij de PO's. Voor die doelstelling liggen we nu prima op schema.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je 10e wordt zonder Europees voetbal, of 6e zonder Europees voetbal.
Als je alleen op de wedstrijd van vandaag af zou gaan heb ik vorig seizoen incidenteel nog wel eens een betere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, ja. Klote elftal dat het is. Kut Koeman. Doen het zo slecht. Nog erger dan vorig seizoen.
Tja dat kunnen bijna alle ploegen (zeker in de top zes) roepen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Er had gewoon zoveel meer ingezeten dit jaar. Thuis gelijkspelen tegen Heerenveen dat met 9 man stond, Ajax / AZ uit waren we veel beter, Utrecht en RKC thuis laten we onnodig punten liggen ..
We hebben toch ook wedstrijden zwaar kut gespeeld (RKC uit, Vitesse thuis, Nac uit) en wel gewonnen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Er had gewoon zoveel meer ingezeten dit jaar. Thuis gelijkspelen tegen Heerenveen dat met 9 man stond, Ajax / AZ uit waren we veel beter, Utrecht en RKC thuis laten we onnodig punten liggen ..
Vitesse thuis was nou niet sprankelend maar ook niet 'kut' hoor. Guidetti-hattrickquote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben toch ook wedstrijden zwaar kut gespeeld (RKC uit, Vitesse thuis, Nac uit) en wel gewonnen?
Er zijn elk jaar weer van die lichtpuntjes. En elk jaar lopen de supporters elkaar weer die zielige hoop aan te praten. "Jaaa, nu gaat het de goede kant op jongens". Dat zeiden we gvd 4 jaar geleden ook al. Dat zeiden we gvd 10 jaar geleden ook al. En elke keer gebeuren er weer dingen, waardoor het definitief omzetten van de lichtpuntjes naar daadwerkelijk succes weer een paar jaar vooruit wordt geschoven. Ik ben het zat.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het feit dat we VIJFENTWINTIG wedstrijden hebben meegedaan om de titel en zelfs NU nog met jodengeluk 'meedoen' zegt jou niets?
Het feit dat we iig. op 100% zeker play-offs hebben en MISSCHIEN zelfs 'direct' EL, terwijl we vorig jaar iets van 7 wedstrijden non-stop moesten winnen om een KLEIN kansje op EL-playoffs te hebben, zegt jou niets?
Het feit dat Feijenoord won van Ajax, PSV, Twente, Vitesse thuis waarvan 3 met een hattrick, zegt jou niets?
Het feit dat Feijenoord weer gezien wordt als 'zeer moeilijk' en spelers zo nu en dan met trillende knietjes in De Kuip staan, zegt jou niets?
Het feit dat Feijenoord meer dan 10 spelers voor lánge tijd gecontracteerd heeft dankzij Van Geel en we nu écht eens de sportieve problematiek, als ook de financiële, van ons af kunnen schudden, zegt jou niets?
Het feit dat je weer met TROTS kan verkondigen Feijenoordsupporter te zijn, zegt jou niets?
Het feit dat we in TIEN wedstrijden minder al het seizoen van vorig jaar hebben geëvenaard, zegt jou niets?
Houd gewoon je bek als je écht alleen maar wil zeiken. En dat geldt voor iedereen hier. Ja, vandaag was een pleurismiddag, zoals er nog vele zullen komen. Met een beetje geluk hadden we vandaag echter 'gewoon' gewonnen.
Ik ben FUCKING trots op mijn Feijenoord. Blij met mijn Feijenoord. En ook al doet een middag als vandaag pijn, zijn er TIENTALLEN lichtpuntjes te vinden bij mijn club.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Helpmefok het volgende:
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Daar staat Wijnaldem weer, tussen de boze supporters. YOU MAD BRO?![]()
Precies. Waarom dringt dit besef bij zo weinigen door?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als je alleen op de wedstrijd van vandaag af zou gaan heb ik vorig seizoen incidenteel nog wel eens een betere wedstrijd gezien.
Dit moet zo niet te lang doorgaan of het goede gevoel is helemaal weg, zeker als er geen Europees behaald wordt.
True, maar ik baal er gewoon van dat je veels te vaak onnodig punten hebt laten liggen dit seizoen. Dit was echt het jaar waarin we kampioen (van de armoede) hadden kunnen worden .. Nu moeten we zelfs misschien nog wel die tyfus play-offs spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben toch ook wedstrijden zwaar kut gespeeld (RKC uit, Vitesse thuis, Nac uit) en wel gewonnen?
Word dan lekker supporter-af of successupporter, dan win je altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zijn elk jaar weer van die lichtpuntjes. En elk jaar lopen de supporters elkaar weer die zielige hoop aan te praten. "Jaaa, nu gaat het de goede kant op jongens". Dat zeiden we gvd 4 jaar geleden ook al. Dat zeiden we gvd 10 jaar geleden ook al. En elke keer gebeuren er weer dingen, waardoor het definitief omzetten van de lichtpuntjes naar daadwerkelijk succes weer een paar jaar vooruit wordt geschoven. Ik ben het zat.
dat is dus echt gelul, iedereen heeft zeperds gehad, ook die 5 die boven ons staan.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
True, maar ik baal er gewoon van dat je veels te vaak onnodig punten hebt laten liggen dit seizoen. Dit was echt het jaar waarin we kampioen (van de armoede) hadden kunnen worden .. Nu moeten we zelf misschien nog wel die tyfus play-offs spelen
Vond ons echt heel slecht spelen die wedstrijd. Maar toch win je.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse thuis was nou niet sprankelend maar ook niet 'kut' hoor. Guidetti-hattrick
Die dingen heb ik beide gedacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo kom op gozer. Jij dacht toch niet dat je in de Top 6 zou komen. Thuis zou winnen van PSV, TWE, AJA. Ik kan zoveel punten zeggen.
Flikker een eind op, idioot. Natuurlijk ben ik niet tevreden met een 6e plek, en een slap elftal dat het geen ene zak boeit dat we in 3 weken ons kansje op de titel en nu straks op Europees voetbal weg flikkeren.quote:Jij bent echt nooit tevreden voor je club. Jij bent degene die alleen maar de negatieve opa uithangt en steeds maar een negatieve sfeer creeert
Jongen, je hebt het gebakken brood niet uitgevonden hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Waarom dringt dit besef bij zo weinigen door?
Hij is daar echt routinier in geworden man. Hij gaat ook gewoon vooraan staan, kan hem het schelenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Helpmefok het volgende:
http://nos.nl/video/350431-rutten-staat-boze-fans-te-woord.html
Daar staat Wijnaldem weer, tussen de boze supporters. YOU MAD BRO?![]()
Hou verder lekker ff je mond en kap me dingen in de mond te leggen. Mafkees.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, Ritmo.
Jij dacht serieus voor dit seizoen dat je kampioen zou worden. Toen Guidetti en Bakkal nog niet binnen waren?
Voor het begin van dit seizoen?quote:
NIEMAND is daar tevreden mee, we zijn WEL tevreden met '4 punten van plek 2', 'grote kans op EL', 'doen nog steeds mee om de titel' en ' goed elftal, veel toppers gewonnen '.quote:Flikker een eind op, idioot. Natuurlijk ben ik niet tevreden met een 6e plek, en een slap elftal dat het geen ene zak boeit dat we in 3 weken ons kansje op de titel en nu straks op Europees voetbal weg flikkeren.
Voordat Guidetti en Bakkal er waren?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die dingen heb ik beide gedacht.
[..]
Flikker een eind op, idioot. Natuurlijk ben ik niet tevreden met een 6e plek, en een slap elftal dat het geen ene zak boeit dat we in 3 weken ons kansje op de titel en nu straks op Europees voetbal weg flikkeren.
Succes-supporter en Feyenoord-supporter is de meest onmogelijke combinatie die er is.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word dan lekker supporter-af of successupporter, dan win je altijd. Als Feijenoorder TEKEN je hiervoor.
Tevens zijn de afgelopen jaren (2006 - 2011) NOOIT zo goed geweest als nu. We hebben nu talenten rondlopen die voor vele (tientallen) miljoenen verkocht zullen gaan worden, we doen nog steeds een béétje mee om de titel: als Feijenoordsupporter kan je eigenlijk niet meer verlangen dan dat. Helemaal niet na de eindeloze reeks gifbekers.
Nee. Jij bepaalt niets hier. Ik heb het recht om hier mijn mening te geven, te verdedigen etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hou verder lekker ff je mond en kap me dingen in de mond te leggen. Mafkees.
Wederopstanding is een groot woord. Vorig jaar was een dieptepunt, slechter kan echt niet. Dit jaar doen we het beter, maar dat is voor een heel groot deel te danken aan Guidetti, die er volgend seizoen natuurlijk niet meer bij is.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, je hebt het gebakken brood niet uitgevonden hoor. IEDEREEN hier ziet dat het nu kut gaat en dat het beter moet, alleen zien we ook de positieve kanten nog steeds. Ik heb ze net al deels voor je uitgeschreven.
Het feit dat ik een documentaire kan maken die "De wederopstanding van Feijenoord?" heet, zegt genoeg over de lijn die we op dit moment ingeslagen zijn. En já, dat gaat soms met vallen en opstaan.
Nee, omdat Feyenoord ook nooit wat presteert.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voordat Guidetti en Bakkal er waren?
Met een matig elftal
Cabral - Fernandez - SChaken
--------- Vul maar in------------
El Ahmadi - Clasie
Nelom - Vlaar - de Vrij - Leerdam
Mulder
En ik zie jou echt nooit positief posten.
Dat heb je, maar je legt me flauwekul in de mond die NIET klopt. Dat is geen mening, dat is onzin praten.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Jij bepaalt niets hier. Ik heb het recht om hier mijn mening te geven, te verdedigen etc.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
Ritmo als we winnen zeg je nooit wat man.
Nee ik bedoel, ga lekker clubhoeren. Ene jaartje Ajax, andere jaartje Twente. Ben je altijd zeker van de titel, altijd feestquote:Op zondag 11 maart 2012 18:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Succes-supporter en Feyenoord-supporter is de meest onmogelijke combinatie die er is.
Of je zou 1 keer in de 10 jaar (bij ons ene succesje dan) supporter moeten zijn.
En dat hebben ze ook gedaan.quote:Het gaat me er ook helemaal niet om dat ik persé wil dat ze de titel pakken, het gaat me er om dat, nu de titelstrijd volledig open lag, ze er in elk geval alles aan deden om daarin zo lang mogelijk mee te doen.
Een zaadpot, opengebroken met een penalty, en een domme fout van een overgevoelige jongen.quote:Maar als je tegen fucking RKC
Omdat het je aan kwaliteit ontbeert op de flankaanvalpositiesquote:en Utrecht met punten gaat strooien omdat je gewoon geen zin hebt die dagen
Dan heb je lang meegedaan, maarliefst 25/34é van het seizoen, met nog steeds een KLEINE kans op de titel.quote:dan doe je dat dus niet.
Compleet mee eens. Jij bent een waardevolle toevoeging hierquote:Op zondag 11 maart 2012 18:37 schreef Klummie het volgende:
Eerste helft speelden we prima hoor, lekker fel en agressief, je krijgt de kansen om het af te maken maar dat gebeurt niet. Dan weet je dat de twijfel gaat komen, en gelijk wordt alles in het negatieve getrokken.
Volgende week hebben we een beste kans om te winnen in enschede.
Daarom het vraagteken, en de inhoud van de docu die om dat vraagteken heendraaitquote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wederopstanding is een groot woord. Vorig jaar was een dieptepunt, slechter kan echt niet. Dit jaar doen we het beter, maar dat is voor een heel groot deel te danken aan Guidetti, die er volgend seizoen natuurlijk niet meer bij is.
Wat dacht je van na Ajax-uit, VVV-uit, RKC-thuis... Dit is niets nieuws ofzo hoor jongensquote:Op zondag 11 maart 2012 18:38 schreef PIETR het volgende:
Kijk waar we hadden gestaan als we vandaag gewoon hadden gewonnnen. Kan me hier echt zwaar over opwinden, zo onnodig dat puntenverlies. Tegen Utrecht.
Serieus. Ben je gewoon vol plezier aan het trollen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, omdat Feyenoord ook nooit wat presteert.
Waarom snapt een verdomde Ajacied (nofi) er meer van dan Ritmo?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus. Ben je gewoon vol plezier aan het trollen?
Je moet juist trots op je club zijn. Geen enkele selectie zal de komende 10 seizoen dit na kunnen doen hoor. PSV, Twente & Ajax in 2 maanden wegtikken van het veld. Dat is voor Feyenoord-Begrippen gewoon fantastisch. Wees blij met van Geel die je 3 zeer goede spelers toedient en uit de financiele malaise trekt. Je kan juist meer met hoop vooruit kijken.
Maar t blijft gewoon zo vertyfd. Kijken die spelers niet naar de ranglijst ofzo? Dat PSV verliest moet toch een extra motivatie geven ..quote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dacht je van na Ajax-uit, VVV-uit, RKC-thuis... Dit is niets nieuws ofzo hoor jongens
Kijk gewoon eerlijk naar onze spelers. Dat we nog steeds uitzicht hebben op CL voetbal is een wonder. Ik geloof niet dat dat er in gaat zitten maar we worden minimaal vijfde.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:38 schreef PIETR het volgende:
Kijk waar we hadden gestaan als we vandaag gewoon hadden gewonnnen. Kan me hier echt zwaar over opwinden, zo onnodig dat puntenverlies. Tegen Utrecht.
Ritmo is alleen maar negatief. Zie je nooit shinen bij winsten. Klaagkoning nummer 1 van de Feyenoordschare.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom snapt een verdomde Ajacied (nofi) er meer van dan Ritmo?.
ik trek m nog ff door, NEC thuis verlies en ADO ook!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dacht je van na Ajax-uit, VVV-uit, RKC-thuis... Dit is niets nieuws ofzo hoor jongens
Ga huilen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef Ritmo het volgende:
Dat hebben ze niet gedaan, dat weet je ook wel. Fernandez die 2 maal z'n team laat stikken, omdat ie zo nodig even wil vechten, Guidetti die z'n shirt uittrekken belangrijker vindt dan winnen tegen RKC, na een 1-0 met het hele team elke keer volledig achterover gaan hangen omdat je van elkaar verwacht dat de ander de winst wel veilig stelt, Nelom en Bakal die het helemaal niets boeit dat ze Twente missen en Feyenoord in de shit brengen...
Ze hebben het zelf volledig weg gegooid, door domme, knullige dingen, en spelers die zichzelf belangrijker vinden dan het team.
Tuurlijk maar je moet ook de kwaliteiten hebben om dat te bereiken. Hoe vaak is Guidetti goed aangespeeld vandaag? Niet 1 x, da's geen onwil, da's onkunde.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Maar t blijft gewoon zo vertyfd. Kijken die spelers niet naar de ranglijst ofzo? Dat PSV verliest moet toch een extra motivatie geven ..
O god. Serieus. Wat een megagrote tyfuslange breedgegroeide langgemaakte uitgedijde opgelengde doorgetrokken uitvergrote dikgemaakte plaat heb jij voor je kop.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef Ritmo het volgende:
Dat hebben ze niet gedaan, dat weet je ook wel. Fernandez die 2 maal z'n team laat stikken, omdat ie zo nodig even wil vechten, Guidetti die z'n shirt uittrekken belangrijker vindt dan winnen tegen RKC, na een 1-0 met het hele team elke keer volledig achterover gaan hangen omdat je van elkaar verwacht dat de ander de winst wel veilig stelt, Nelom en Bakal die het helemaal niets boeit dat ze Twente missen en Feyenoord in de shit brengen...
Ze hebben het zelf volledig weg gegooid, door domme, knullige dingen, en spelers die zichzelf belangrijker vinden dan het team.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef Klummie het volgende:
[..]
Kijk gewoon eerlijk naar onze spelers. Dat we nog steeds uitzicht hebben op CL voetbal is een wonder. Ik geloof niet dat dat er in gaat zitten maar we worden minimaal vijfde.
Fucking hell, ik ken je pas 5 minuten maar weet nu al dat wij ooit een biertje gaan doenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je moet ook de kwaliteiten hebben om dat te bereiken. Hoe vaak is Guidetti goed aangespeeld vandaag? Niet 1 x, da's geen onwil, da's onkunde.
De ploeg staat beter. Maar kwalitatief gezien is het nog steeds redelijk wisselvallig.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk maken we nog een goed seizoen mee, maar dan nog mag je nu niet tevreden met vertoonde spel...zeker omdat we weten dat ze veel beter kunnen. We doen ons zelf te kort en dat doet pijn...
Ons tekort? Schei nou toch uit. Met een minimaal budget zesde staan met zowat alles nog open. We doe het meer dan prima.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Haringkop het volgende:
Tuurlijk maken we nog een goed seizoen mee, maar dan nog mag je nu niet tevreden met vertoonde spel...zeker omdat we weten dat ze veel beter kunnen. We doen ons zelf te kort en dat doet pijn...
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap wel dat je met een schuin oog naar boven kijkt. Maar jij denkt dat Feyenoord alles even zal winnen. Dat kan je simpelweg niet verwachten van deze ploeg.
Niet zo treuren zeg. Meedoen met Ajax, PSV, Twente & AZ had niemand gedacht!
In Engeland.quote:
Hoe oud ben je? Ik wil niet voor pedofiel uitgemaakt worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Fucking hell, ik ken je pas 5 minuten maar weet nu al dat wij ooit een biertje gaan doen
Oud genoeg dat het dan 'Homo' wordtquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik wil niet voor pedofiel uitgemaakt worden.
wat een lul johquote:
Dat zeker. Zat ook weer te schelden op het elftal vandaag. Simpelweg omdat ik weet dat het beter kan. Is een kwestie van groeien als team, dat gaat helaas niet van de ene op de andere dag.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Haringkop het volgende:
Jazeker.quote:
40, ik ben oud.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oud genoeg dat het dan 'Homo' wordt.
23, jij? En welkomJongens als jou kunnen we goed gebruiken. We need more warriors soon!
En gelukkig kán dat groeien nou eindelijk weer eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker. Zat ook weer te schelden op het elftal vandaag. Simpelweg omdat ik weet dat het beter kan. Is een kwestie van groeien als team, dat gaat helaas niet van de ene op de andere dag.
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O god. Serieus. Wat een megagrote tyfuslange breedgegroeide langgemaakte uitgedijde opgelengde doorgetrokken uitvergrote dikgemaakte plaat heb jij voor je kop.
Word je dit jaar 41? Dan ben je een geluksbaby na het winnen van de EC-1 en de wereldbeker door Feijenoordquote:
Janmaat vriendquote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En gelukkig kán dat groeien nou eindelijk weer eens.
Volgend jaar staat de basis van het elftal er nog steeds (Clasie Ahmadi) met wat geluk. De verdediging kent elkaar dan een jaartje langer (Hopelijk pleurt Vlaar op en wordt het een blok van Nelom (die VEEL beter moet gaan spelen) De Vrij - Indi - Leerdam (die VEEL beter moet gaan spelen)).
Aanval moet COMPLEET vernieuwd worden.
Maar zeker 7 'krachten' blijven nu eindelijk gewoon eens een aantal jaren dankzij contractverleningen.
Waarom vergeet ik die steeds. Dat wordt inderdaad een fucking goede voor de RB. Kan leerdam evt. naar voren toequote:
Juist.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef CasselerRIP het volgende:
Iedereen baalt als de tering om dit puntenverlies en ander puntenverlies, maar 'bepaalde users' vinden het nodig voor ons te bepalen dat we nóg harder moeten balen
Ach ja, Ritmo bij puntverliesquote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef CasselerRIP het volgende:
Iedereen baalt als de tering om dit puntenverlies en ander puntenverlies, maar 'bepaalde users' vinden het nodig voor ons te bepalen dat we nóg harder moeten balen
Yup.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word je dit jaar 41? Dan ben je een geluksbaby na het winnen van de EC-1 en de wereldbeker door Feijenoord![]()
Londen toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij had beter naar Spanje kunnen gaan. Veel warmer daar.
Het was wisselvallig, maar het is nu al wekenlang matig tot slecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De ploeg staat beter. Maar kwalitatief gezien is het nog steeds redelijk wisselvallig.
Nog een echte voetbal sfeer daarzo, mooi echt Engels stadion ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Londen toch?
Raar dat je dan niet naar Arsenal gaat kijken maar naar fucking West Ham
Dat hebben we dus gewoon nog steeds in eigen hand. Komt ook goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was wisselvallig, maar het is nu al wekenlang matig tot slecht.
Het zou nu gewoon alarmfase 1 moeten zijn, om als club stappen te maken moet je volgend seizoen gewoon Europees spelen.
Is ook wel zo..tis alleen zoo frustrerend maar ook zoo typisch Feyenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker. Zat ook weer te schelden op het elftal vandaag. Simpelweg omdat ik weet dat het beter kan. Is een kwestie van groeien als team, dat gaat helaas niet van de ene op de andere dag.
Tegen PSV speelden we echt heel sterk. En dat is 3 wedstrijden geleden.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het was wisselvallig, maar het is nu al wekenlang matig tot slecht.
Het zou nu gewoon alarmfase 1 moeten zijn, om als club stappen te maken moet je volgend seizoen gewoon Europees spelen.
Tuurlijk doe je zelf wel tekort, je heb al vaak zat laten zien dat je beter ben dan ploegen als vb utrecht..das is tekort doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:44 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ons tekort? Schei nou toch uit. Met een minimaal budget zesde staan met zowat alles nog open. We doe het meer dan prima.
Omdat die verdomde Ajacied over 2 maandjes de titel mag vieren. Makkelijk praten dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom snapt een verdomde Ajacied (nofi) er meer van dan Ritmo?.
Die ouwe stadions blijven het mooistquote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nog een echte voetbal sfeer daarzo, mooi echt Engels stadion ook.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat die verdomde Ajacied over 2 maandjes de titel mag vieren. Makkelijk praten dan.
Als wij dat hadden gemogen, en Ajax stond 6e dan had ik ook gezegd: "wees trots op je club man".
Dat komt alleen maar omdat er bij ons altijd genoeg te klagen is.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ritmo is alleen maar negatief. Zie je nooit shinen bij winsten. Klaagkoning nummer 1 van de Feyenoordschare.
Ik had liever daar gezeten dan in de kuip vanmiddag, hoewel het zonnetje wel lekker wasquote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Londen toch?
Raar dat je dan niet naar Arsenal gaat kijken maar naar fucking West Ham
Misschien wel, boeiend, er kan nog heel veel misgaan voor die lui daar hoor, en die moeten ook nog 4 van de top 6quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat die verdomde Ajacied over 2 maandjes de titel mag vieren. Makkelijk praten dan.
Als wij dat hadden gemogen, en Ajax stond 6e dan had ik ook gezegd: "wees trots op je club man".
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die gasten hebben 3x ons budget, niet echt realistisch om ons spel en onze spelers daar op dit moment aan te spiegelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uefa 2002? Beker 2008?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat er bij ons altijd genoeg te klagen is.
De afgelopen 10 jaar hebben we alleen maar pech, rampspoed en teleurstelling gehad. Er is niets om op te teren. Logisch dan, dat ik veel klaag.
So what. Bij ons mag ook van alles misgaan, als we maar eens een keer ook wat te vieren hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Misschien wel, boeiend, er kan nog heel veel misgaan voor die lui daar hoor, en die moeten ook nog 4 van de top 6
Het gaat hier toch over een Ajacied?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Jij bent echt téveel met Ajax bezit. Word neus zou ik zeggen.
En nee, ze worden geen landskampioen.
Kampioenschap '99? Uefa 2002? Beker 2008?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
So what. Bij ons mag ook van alles misgaan, als we maar eens een keer ook wat te vieren hebben.
Jouw klacht is dat Ajax boven ons staat, niet dat wij punten hebben laten liggen. Zolang Ajax het slechter doet dan Feyenoord boeit het je niks.quote:
Sfeertje was ook lekker. Alleen beetje jammer dat we verzaken.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:00 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik had liever daar gezeten dan in de kuip vanmiddag, hoewel het zonnetje wel lekker was
Dat budget kwam ook niet uit de lucht vallen. En onze schuld ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die gasten hebben 3x ons budget, niet echt realistisch om ons spel en onze spelers daar op dit moment aan te spiegelen.
"Over 2 maanden mogen zij de titel vieren en wij hebben niets, boehoehoe". Komop manquote:
Say-wuuuut? We wonnen o.a. van Twente, AZ om die beker te halen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
2002, 10 jaar dus.
Die beker is niet eens een prijs in Nederland. Waardeloos stuk prul.
En van Geel gaat die schuld gewoon goed wegwerken hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat budget kwam ook niet uit de lucht vallen. En onze schuld ook niet.
Wat valt er trots aan te zijn dat je 6e staat en 50 miljoen schuld hebt?
Das 10 en 13 jaar geleden man. Daar teer ik geen 30 jaar op, jij wel?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kampioenschap '99? Uefa 2002? Beker 2008?.
We hebben 41 miljoen schuld (de transfers van Fer en Wijnaldem niet eens meegerekend) en we staan 6e met 3 punten achterstand op nummer 3, 4 op nummer 2 en 7 op nummer 1.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat praat jij joods man, doe ff normaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Das 10 en 13 jaar geleden man. Daar teer ik geen 30 jaar op, jij wel?
Ik vond het legioen bij tijden en wijle ERG stilquote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sfeertje was ook lekker. Alleen beetje jammer dat we verzaken.
Clasie 15 miljoen, Ahmadi 7 miljoen (mits deze zomer weg), nog wat kleine transfertjes (Vlaar etc). en de halve schuld is al wegquote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En van Geel gaat die schuld gewoon goed wegwerken hoor.
Ja, en?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En van Geel gaat die schuld gewoon goed wegwerken hoor.
Eigenlijk onderbouw je het juist níet, maargoed.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer he, als ik gewoon m'n gelijk onderbouw.
Die schuld hebben we verdomme toch zelf gemaakt? Als ik jou 3 keer neersteek met een mes, en je vervolgens overeind help en verband haal, mogen mensen dan trots op mij zijn dat ik je niet helemaal vermoord heb?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben 41 miljoen schuld (de transfers van Fer en Wijnaldem niet eens meegerekend) en we staan 6e met 3 punten achterstand op nummer 3, 4 op nummer 2 en 7 op nummer 1.. Stel je niet zo aan.
Het was best warm in het zonnetje en het eerbetoon aan Smollie greep mij persoonlijk wel aan. Maar het kon best een stuk harder ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het legioen bij tijden en wijle ERG stil.
Deze gozer begrijpt er werkelijk geen ene reet van, echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk onderbouw je het juist níet, maargoed.
En wederom overdrijf je.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou, ik sowieso niet, dat was Bosz. En twee, ik verbeterde je alleen maar met je '50 miljoen' die nergens over ging.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die schuld hebben we verdomme toch zelf gemaakt? Als ik jou 3 keer neersteek met een mes, en je vervolgens overeind help en verband haal, mogen mensen dan trots op mij zijn dat ik je niet helemaal vermoord heb?
Eerbetoon was prachtig, ik ben echt loeipissig vanwege die KANKERMONGOOL die ging zitten ouwehoeren door de minuut stilte heen. Deed echt een hele hoop voor mij afquote:Op zondag 11 maart 2012 19:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het was best warm in het zonnetje en het eerbetoon aan Smollie greep mij persoonlijk wel aan. Maar het kon best een stuk harder ja.
Had jij nog beelden trouwens op je recorder? YOu'd help me a great dealquote:Op zondag 11 maart 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze gozer begrijpt er werkelijk geen ene reet van, echt verschrikkelijk.![]()
Maar het werkt wel op mijn lachspieren, dus prima.
Ja, want wie het niet met je eens is, snapt het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze gozer begrijpt er werkelijk geen ene reet van, echt verschrikkelijk.![]()
Maar het werkt wel op mijn lachspieren, dus prima.
Exact en het leuke is als 020 en 040 geen CL halen dan hebben ze daar dus echt een probleem.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wederom overdrijf je.
50 miljoen is 20 miljoen. Misschien wel minder.
En het feit dat je 6e staat geeft alleen maar aan dat je volop in de race bent voor de PO's. Andere ploegen laten ook punten liggen, gaatje met de joden is fucking 4 puntjes!
Terwijl ze 3x zoveel geld geven aan salarissen en voor 15 miljoen spelers hebben gehaald. Wij voor 0 euro
Dat is gewoon pertinent onjuistquote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En wederom overdrijf je.
50 miljoen is 20 miljoen. Misschien wel minder.
Inderdaad.quote:En het feit dat je 6e staat geeft alleen maar aan dat je volop in de race bent voor de PO's. Andere ploegen laten ook punten liggen, gaatje met de joden is fucking 4 puntjes!
Terwijl ze 3x zoveel geld geven aan salarissen en voor 15 miljoen spelers hebben gehaald. Wij voor 0 euro
Het zal over 6 jaar vast wel eens goedkomen. Hoewel het bij Feyenoord al jaren 'wel goedkomt'.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zit je wel te mokken op de financien. Alsof het nooit goed zal komen
Vond ik tegen Groningen doodser Werd flink gezongen (en gescholdenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het legioen bij tijden en wijle ERG stil.
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef Muto het volgende:
Feyenoord had allang extra geld moet printen om de schulden weg te werken!!1!
Over 6 jaar sta je 20miljoen in de plus mafketel.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zal over 6 jaar vast wel eens goedkomen. Hoewel het bij Feyenoord al jaren 'wel goedkomt'.
Maar daar koop ik toch niets voor? Zeker niet als je al die 6 jaren een kutseizoen door moet maken.
We maken nu OOK geen kutseizoen door.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zal over 6 jaar vast wel eens goedkomen. Hoewel het bij Feyenoord al jaren 'wel goedkomt'.
Maar daar koop ik toch niets voor? Zeker niet als je al die 6 jaren een kutseizoen door moet maken.
Nee. Ze hadden ten eerste die schuld nooit moeten maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef Muto het volgende:
Feyenoord had allang extra geld moet printen om de schulden weg te werken!!1!
Daar ben je VEEL te positief inquote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 6 jaar sta je 20miljoen in de plus mafketel.
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar jouw meningen slaan echt totaal nergens op. Je spiegelt Feyenoord aan clubs die vele malen meer te besteden hebben. Om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want wie het niet met je eens is, snapt het niet.
Dat jij het allemaal zo geweldig grappig vindt allemaal, zegt genoeg.
Ja ga Bosz zijn kut vingerenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Ze hadden ten eerste die schuld nooit moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |