Blijkbaar niet? Als ik elke week alle klachten over de flankspelers op zou schrijven zou ik een boek vol hebben manquote:
Was dan ook niet voor jou bedoelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Als ik elke week alle klachten over de flankspelers op zou schrijven zou ik een boek vol hebben man.
Dat is toch schitterend!quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Het is werkelijk aan de zwakte van de rest van de competitie te danken, dat je zo wisselvallig kunt spelen en nog steeds niet bent uitgeschakeld voor het kampioenschap.
Ik bedoel, wij vernederen Ajax terwijl ze 7e stonden en zij staan gedeeld eerste nu.
Nelom mis je toch niet. Speelde dramatisch vandaag, met de domme rode kaart als bekroning op z'n spel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat Bakkal en Nelom even een wedstrijd niet spelen.
Als Ajax nu ook nog regelmatig punten ging verspelen wel. Maar die mazzelen zich nu voor 90 % zeker door naar de titel.quote:
Als wij hier over 1 onderwerp het allemaal met elkaar eens zijn dan is het dat wel.quote:
Niet WEER OVER AJAX OUWEHOEREN.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Ajax nu ook nog regelmatig punten ging verspelen wel. Maar die mazzelen zich nu voor 90 % zeker door naar de titel.
Door vanmiddag of technische problemen?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
O MY fucking god. Daar gaat ongeveer drie uur voixe overen.
Hele documentaire kan weer herschreven worden.pestteringzooi.
Wat een deceptie.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet WEER OVER AJAX OUWEHOEREN.
KANKER NU IS MIJN CAPSLOCKTOETS OOK NOG EENS KAPOT.
DIT IS SERIEUS NIET EXPRES DUS SORRY VOOR DE CAPS.
GA WEL GELIJK NAAR MEDIA MARKT NIEUWE HALEN. TOT ZO
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nelom mis je toch niet. Speelde dramatisch vandaag, met de domme rode kaart als bekroning op z'n spel.
Haha.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn andere TT idee was: "Pas op: Loslopende Ritmo"quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.Nelom mis je dus wel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken? Die deed werkelijk niets goed vandaag. En buiten vandaag ben ik ook niet onder de indruk van hem. De Vrij er lekker weer in, en iemand anders doorschuiven naar LB.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast ga ff een blokje rond lopen ofzo.Nelom mis je dus wel.
Volgens mij juichen jullie bijna na puntverlies, om een reactie van mij te kunnen lezen. Zegt veel over jullie.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn andere TT idee was: "Pas op: Loslopende Ritmo"
Beide. Werden weggestuurd door de club toen ze merkten dat we t veld FILMDENquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Door vanmiddag of technische problemen?
Dus? Dat kan toch een keer? Dan deugt hij in jouw ogen gelijk niet meer?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken? Die deed werkelijk niets goed vandaag. En buiten vandaag ben ik ook niet onder de indruk van hem. De Vrij er lekker weer in, en iemand anders doorschuiven naar LB.
Leg mij als leek dan uit wat Nelom toevoegt?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen kijk op.
Neequote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij juichen jullie bijna na puntverlies, om een reactie van mij te kunnen lezen. Zegt veel over jullie.
Sommige mensen maken zich druk om hun club. Jij kijkt naar een wedstrijd alsof je naar een willekeurige film kijkt. Om daarna "tsja, matige film... snel vergeten, volgende film beter" te zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat kan toch een keer? Waarom moet jij hier elke keer de fucking malloot uithangen na een teleurstellende middag? Heb je iets te compenseren ofzo dat je altijd als een opgefokte chihuaha tekeer gaat?
Aanvallend, verdedigend gewoon een prima linksback. Dat hij eens een kutwedstrijd speelt kan gebeuren, maar daarom is het niet meteen een waardeloze speler die je niet gaat missen. Wie wil je er dan neerzetten?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Leg mij als leek dan uit wat Nelom toevoegt?
Nelom was wel ERG KUT HOOR.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat kan toch een keer? Dan deugt hij in jouw ogen gelijk niet meer?
Waarom moet jij hier elke keer de fucking malloot uithangen na een teleurstellende middag? Heb je iets te compenseren ofzo dat je altijd als een opgefokte chihuaha tekeer gaat?
Eens. Koeman begint de laatste weken z'n ware (bolle) gezicht weer te laten zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
NeeOok onvoldoende voor Koeman vandaag, toont zich even weer de slechte trainer.
Meest logische oplossing is BMI naar links en De Vrij centraalquote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanvallend, verdedigend gewoon een prima linksback. Dat hij eens een kutwedstrijd speelt kan gebeuren, maar daarom is het niet meteen een waardeloze speler die je niet gaat missen. Wie wil je er dan neerzetten?
Je zou beter eens naar de club gaan dan in plaats van mij te verwijten dat ik me er niet druk om maak.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sommige mensen maken zich druk om hun club. Jij kijkt naar een wedstrijd alsof je naar een willekeurige film kijkt. Om daarna "tsja, matige film... snel vergeten, volgende film beter" te zeggen.
Centrum uit elkaar halen?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Meest logische oplossing is BMI naar links en De Vrij centraal
Het is op zich natuurlijk wel zo dat Nelom geen enkele fatsoenlijke volle wedstrijd heeft gespeeld, veruit de zwakste schakel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat kan toch een keer? Dan deugt hij in jouw ogen gelijk niet meer?
Waarom moet jij hier elke keer de fucking malloot uithangen na een teleurstellende middag? Heb je iets te compenseren ofzo dat je altijd als een opgefokte chihuaha tekeer gaat?
Hoe vaak ben jij geweest de afgelopen 2 maanden?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou beter eens naar de club gaan dan in plaats van mij te verwijten dat ik me er niet druk om maak.
lolwtf is deze haat op Nelom ineens?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is op zich natuurlijk wel zo dat Nelom geen enkele fatsoenlijke volle wedstrijd heeft gespeeld, veruit de zwakste schakel.
Onzin. Gisteren zat Koeman er nog bovenop en nu speel je gelijk en plotsteling is het zijn schuld?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Koeman begint de laatste weken z'n ware (bolle) gezicht weer te laten zien.
Dat zo iemand als v. Haaren z'n bierpens per week mag laten doorgroeien, zegt genoeg over hoe scherp de trainer is.
Niet, maar ik loop me dan ook niet zo aan te stellen als jou en anderen te verwijten dat ze zich er niet druk om maken. Als jij je er zo druk om maakt en zo begaan bent zou je beter eens zelf gaan kijken ipv alleen maar kankeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij geweest de afgelopen 2 maanden?
Dit jaar hadden we kampioen kunnen worden, als het allemaal iets scherper was geweest. Ontzettend gemiste kans, gaan we de komende jaren niet meer mee maken denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]
Doet pijn als je de ranglijst bekijkt en dan denkt aan de punten die je vandaag laat liggen
Het is Ritmo, laat 'm nou maar even.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Gisteren zat Koeman er nog bovenop en nu speel je gelijk en plotsteling is het zijn schuld?
KRITIEK OP VAN HAAREN ERG ONTERECHT. VAN DE DRIE VOORZETTEN UIT VRIJE TRAP WAREN ER TWEE HEEL GOED. DAT IS MEER DAN DE REST VAN DE SPELERS HET HELE SEIZOEN PRESTEERT.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Koeman begint de laatste weken z'n ware (bolle) gezicht weer te laten zien.
Dat zo iemand als v. Haaren z'n bierpens per week mag laten doorgroeien, zegt genoeg over hoe scherp de trainer is.
Opportunistisch gelul is het idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Gisteren zat Koeman er nog bovenop en nu speel je gelijk en plotsteling is het zijn schuld?
We zullen wel weer winnen daar en Ajax naar de 1e plek helpen, om daarna tegen de Graafschap weer te verliezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
Voordeel is wel dat Twente tegen Schalke moet komende week, en dat beloofd en heet avondje te worden aldaar. Dus wie weet.
Geen haat, ik heb niets tegen die kerel, maar hij werd regelmatig overlopen, heeft een matige passing en van die aanvallende kwaliteiten heb ik al helemaal niets gezien.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwtf is deze haat op Nelom ineens?
Wie mij kent, weet dat ik ALTIJD voorzichtig/cynisch richting Koeman ben geweest.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn wisselbeleid. De Vrij er steeds in de laatste 15 minuten ingooien vind ik een beetje laf, Achahbar mag ook wel weer eens wat laten zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul is het idd.
Heeft ook gewoon goede wedstrijden gespeeld hoor. Net doen alsof Nelom de zwakste schakel is in dit team is overdreven.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen haat, ik heb niets tegen die kerel, maar hij werd regelmatig overlopen, heeft een matige passing en van die aanvallende kwaliteiten heb ik al helemaal niets gezien.
Dit dus. Ik kan niet begrijpen dat niet iedereen hier gek van die gedachte wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit jaar hadden we kampioen kunnen worden, als het allemaal iets scherper was geweest. Ontzettend gemiste kans, gaan we de komende jaren niet meer mee maken denk ik.
En idd gewoon eens na 65 minuten wisselen zoals elke trainer doet. Of misschien nog wel eerder in 't geval van Cabral.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn wisselbeleid. De Vrij er steeds in de laatste 15 minuten ingooien vind ik een beetje laf, Achahbar mag ook wel weer eens wat laten zien.
Nee. Met deze kut-instelling word je niet eens meer 5e.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
EN NOG STEEDS KAMPIOENSKANDIDAATDEZE COMPETITIE
JOUW CAPSLOCKTOETS OOK KAPOT???quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Voor volgend seizoen prioriteit nummer 1: FLANKSPELERS DIE BETER ZIJN DAN DIE VAN DE GEMIDDELDE AMATEURVERENIGING FFS
Binnen de verdediging bedoelde ik. Cabral staat verder op eenzame hoogte.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon goede wedstrijden gespeeld hoor. Net doen alsof Nelom de zwakste schakel is in dit team is overdreven.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Meest logische oplossing is BMI naar links en De Vrij centraal
Ik zou echt geen andere oplossing weten. Vandaag werd dat ook meteen gedaan.quote:
Ik vond van Haaren echt slecht invallen. Hij haalde gewoon de vaart uit het spel en was te weinig offensief.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KRITIEK OP VAN HAAREN ERG ONTERECHT. VAN DE DRIE VOORZETTEN UIT VRIJE TRAP WAREN ER TWEE HEEL GOED. DAT IS MEER DAN DE REST VAN DE SPELERS HET HELE SEIZOEN PRESTEERT.
ONZE FLANKSPELERS
De Vrij speelde volgens mij gewoon op 't middenveld hoor, net als vorige wedstrijd toen hij erin kwam.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt geen andere oplossing weten. Vandaag werd dat ook meteen gedaan.
Prima voor RKC niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanvallend, verdedigend gewoon een prima linksback. Dat hij eens een kutwedstrijd speelt kan gebeuren, maar daarom is het niet meteen een waardeloze speler die je niet gaat missen. Wie wil je er dan neerzetten?
NIETS INSTELLING. GEWOON BAGGERFLANKSPELERS.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Met deze kut-instelling word je niet eens meer 5e.
Dramatische speler idd. Niveautje RKC etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vond van Haaren echt slecht invallen. Hij haalde gewoon de vaart uit het spel en was te weinig offensief.
Omdat je de kwaliteiten er gewoon niet voor hebt. Met de mentaliteit was in de erste helft niets mis, prima zelfs met ahmadi, clasie en ook schaken. Dat die laatste gewoon een te beperkte voetballer is, dat is het probleem, samen met zijn maatje op links.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan niet begrijpen dat niet iedereen hier gek van die gedachte wordt.
Daarom 4-4-2.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat je de kwaliteiten er gewoon niet voor hebt. Met de mentaliteit was in de erste helft niets mis, prima zelfs met ahmadi, clasie en ook schaken. Dat die laatste gewoon een te beperkte voetballer is, dat is het probleem, samen met zijn maatje op links.
Ineens? Speelt toch al weken als een natte krant.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwtf is deze haat op Nelom ineens?
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Te veel spelers die kwaliteit tekort komen
-Schaken
-Cabral (kan echt niet)
-V haaren
- Guidetti ( loopt erbij alsof hij voor de wedstrijd door BMI in zijn anus is genomen? ) sacherijnig
- El Ahmadi speelde ongelukkig
Guidetti even niet in vorm en je ziet meteen dat je de wedstrijden ook niet meer wint. En nu staan we dus gewoon weer 6e, moet je nog gaan oppassen voor de EL plaatsen. En dan ook nog via de play-offs.
Die kritiek op guidetti kan ik niet zo plaatsen. Die kerel heeft geen bal gehad. Vorige week ging ie ze zelf maar halen en was dat verkeerd, nu blijft ie staan en dan zie je hem idd niet. El ahmadi speelde gewoon prima.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Te veel spelers die kwaliteit tekort komen
-Schaken
-Cabral (kan echt niet)
-V haaren
- Guidetti ( loopt erbij alsof hij voor de wedstrijd door BMI in zijn anus is genomen? ) sacherijnig
- El Ahmadi speelde ongelukkig
Guidetti even niet in vorm en je ziet meteen dat je de wedstrijden ook niet meer wint. En nu staan we dus gewoon weer 6e, moet je nog gaan oppassen voor de EL plaatsen. En dan ook nog via de play-offs.
Je overdrijftquote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Met deze kut-instelling word je niet eens meer 5e.
Jij begrijpt het verschil niet tussen kwaliteit en inzetquote:
Klopt, maar voorheen creëerde hij die kansen zelf wel. Ook toen was er nauwelijks aanvoer namelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Die kritiek op guidetti kan ik niet zo plaatsen. Die kerel heeft geen bal gehad. Vorige week ging ie ze zelf maar halen en was dat verkeerd, nu blijft ie staan en dan zie je hem idd niet. El ahmadi speelde gewoon prima.
Ja, want Utrecht en RKC hebben meer kwaliteit dan ons.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:16 schreef eight het volgende:
[..]
Jij begrijpt het verschil niet tussen kwaliteit en inzet
Het is natuurlijk wel al weken lang niet al te best, vorige week pak je dan nog 3 punten maar vraag niet hoe. Ik voel die play offs ook al aankomen.quote:
Utrecht won anders ook uit bij ajax. Het is maar net hoe zo'n wedstrijd loopt he. Die 1-0 zie je onze spelers op 2 gedachten hangen waardoor Utrecht hoop hield. Kom je ook nog met 10 man te staan, Koeman een verdedigende wissel en voor je het weet hang je met 10 man voor de pot.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want Utrecht en RKC hebben meer kwaliteit dan ons.
Daarom hoop ik dat die joden 2e worden, anders moeten we straks nog tegen hun in de PO's spelen ookquote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel al weken lang niet al te best, vorige week pak je dan nog 3 punten maar vraag niet hoe. Ik voel die play offs ook al aankomen.
Als je volgende week ook zo voor de dag komt in enschede, dan is de 5e plaats echt mijlenver weg.
En een totale vernedering in de play-offs heel dichtbij.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel al weken lang niet al te best, vorige week pak je dan nog 3 punten maar vraag niet hoe. Ik voel die play offs ook al aankomen.
Als je volgende week ook zo voor de dag komt in enschede, dan is de 5e plaats echt mijlenver weg.
Doe maar 4e dan. Kan het niet uitstaan dat alle tegenstanders van PSV, AZ, Feyenoord en Twente bloed ruiken, en bij Ajax werkelijk elk team ze de 3 punten met alle genoegen cadeau komt brengen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat die joden 2e worden, anders moeten we straks nog tegen hun in de PO's spelen ook
Dat zou sowieso een anti-climax van jewelste zijn, dat Ajax dít seizoen kampioen wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutzooi, al zag je dit wel weer aankomen natuurlijk. Gelukkig de bankrekening nog gespekt.
Volgende week dan maar winnen van Twente, al maak je dan Ajax kampioen..
Lekker overdrijven manquote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En een totale vernedering in de play-offs heel dichtbij.
Heeft alleen zin als je tegen de Graafschap ook wint, de week erop.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutzooi, al zag je dit wel weer aankomen natuurlijk. Gelukkig de bankrekening nog gespekt.
Volgende week dan maar winnen van Twente, al maak je dan Ajax kampioen..
De grootste kampioen van de armoede in het voetbal, ooit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een anti-climax van jewelste zijn, dat Ajax dít seizoen kampioen wordt.
Ik zie het nog zo gebeuren ook...quote:Op zondag 11 maart 2012 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een anti-climax van jewelste zijn, dat Ajax dít seizoen kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |