Ik ben hem niet tegen gekomen hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet of de keuken uitruimen en voorraadkast enzo herschikken ook nestelen is. Ik ben wel erg geneigd om te zeggen dat alles wat JD nu aanraakt en erges weglegt meteen opgeruimd moet worden.
Is een slijmprop verliezen trouwens een must? Daar zit ik een beetje op te wachten namelijk
Ja joh ik word gek van dat broekloeren soms.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Auw, dat lopen ziet niet meer in vanavond. Maar m'n huis EN tuin zijn nu echt, echt, echt helemaal op orde...
Kuuks, ik heb vorige keer helemaal geen slijmprop gezien, maar ik zat dan ook nog potdicht. Ik ben ook van het checken momenteel hoor, het begint nu echt te korten...
Van harte spockjuh_!!!
Iedereen aan de nestel hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
ik zou het moeten weten, maar ik rook bij mij allebei de keren echt niets raars aan mijn vruchtwaterquote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Kuukske, het voelt in principe hetzelfde, maar het ruikt anders (zoetig)
Ohh. Ok.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Kuukske, het voelt in principe hetzelfde, maar het ruikt anders (zoetig)
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zou het moeten weten, maar ik rook bij mij allebei de keren echt niets raars aan mijn vruchtwaterhet rook gewoon neutraal, eigk helemaal niet zoetig ofzo?
eerstvolgende bevalling hang ik met mn neus dus lekker in de kraamverbanden om eens goed te snuivenomnomnom ik krijg zo'n mooi beroep
![]()
Dat kan dus ook nog. Amai. Ik wil een sirene die afgaat eigenlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Kuukske, ik ben niks verloren voordat de weeen begonnen hoor. Geen bloed, geen slijmprop, geen vruchtwater...........helemaal niks....
Ik ben overal op voorbereid.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is een soort van Tsunami Kuuk, ik zou flink wat handdoeken klaarleggen...
eh... moeilijk uit te leggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]!!
Hoor je het breken ook? Of voel je dat?
Uhhh. Ja. Volgens mij doet m'n schouder dat wel Es'. En anders m'n pols. Nouja, we gaan het zien. Ik hoop wel woensdag nog bij de vk te geraken. Jongetje is volgens mij nog geen millimeter verder gezakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
eh... moeilijk uit te leggen.
je voelt het niet, er valt niets te voelen van het breken zelf. Maar als ze spontaan breken dan hoor je dat zelf wel, maar dan inwendig zeg maar. Voor een ander als t goed is niet hoorbaar.
Ken je dat geluid wat je zelf hoort als je schouder *plopt* of heb ik als enige ploppende schouders?![]()
nouja zo klinkt het. heel surreal
ik moet indd ook bellen als vliezen breken. En ik heb kennelijk ook ruim vruchtwater. Fijn wel, ervaringen delenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:58 schreef oeke het volgende:
Ik hoorde echt een knal!
Maar wat Mignonne zei, inwendig.
En geen enorme plas ofzo.
En geen verschil tussen plas en vruchtwater inderdaad.
Maar maar 10 procent van de bevallingen begint met gebroken vliezen. Ik dus.
Ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
Oja, mijn kindje is ook nog niet volledig ingedaald, dan moet je bellen als je vliezen breken. Volgens mij is het bij mij nog niet ingedaald omdat het zoveel ruimte/water heeft, De vk zei dat als de vliezen breken, het hoofdje vanzelf in het bekken zakt. Als een leeglopend bad stel ik me voor.
oh ja bij mij begon het idd ook twee keer met breken van de vliezen en daarna pas weeën!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:58 schreef oeke het volgende:
Ik hoorde echt een knal!
Maar wat Mignonne zei, inwendig.
En geen enorme plas ofzo.
En geen verschil tussen plas en vruchtwater inderdaad.
Maar maar 10 procent van de bevallingen begint met gebroken vliezen. Ik dus.
Ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
Oja, mijn kindje is ook nog niet volledig ingedaald, dan moet je bellen als je vliezen breken. Volgens mij is het bij mij nog niet ingedaald omdat het zoveel ruimte/water heeft, De vk zei dat als de vliezen breken, het hoofdje vanzelf in het bekken zakt. Als een leeglopend bad stel ik me voor.
Oh ja, nou deze keer is het gewoon anders omdat daarom.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Bij Willem heb ik zo'n 10 weken genesteld he... Zegt helemaal niets kuuk...
Goed puntquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja, nou deze keer is het gewoon anders omdat daarom.
Horen en voelen, bij mij tenminstequote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]!!
Hoor je het breken ook? Of voel je dat?
Bij mij ook bij de jongens. Alleen deze keer dus niet, wel ontsluiting, en weeen en later hebben ze de vliezen gebroken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef mignonne het volgende:
oh ja bij mij begon het idd ook twee keer met breken van de vliezen en daarna pas weeën!ik vind het zo grappig dat het blijkbaar maar zo weinig voorkomt, t lijkt voor mij nu een heel normale start van je bevalling
![]()
Oh mooiquote:Op zondag 11 maart 2012 09:40 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Alleen wat chips, en nog een gezonde appel!
Welkom X_Y!! Fijn dat alles goed is!!
ik ben daar serieus bang voor he, bij een derdequote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef oeke het volgende:
Oja, het voelde/klonk echt alsof er een ballon knapte in mijn buik.Zo weird!
En Mignonne, dat denkt P dus ook, gelukkig weet hij nu dat de kans op eerst gebroken vliezen weer maar 10% is. Dat houdt het wel zo realistisch. Heb ik straks weeen, zegt hij, niet zo aanstellen je vliezen zijn nog niet gebroken.
Precies!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh ja bij mij begon het idd ook twee keer met breken van de vliezen en daarna pas weeën!ik vind het zo grappig dat het blijkbaar maar zo weinig voorkomt, t lijkt voor mij nu een heel normale start van je bevalling
![]()
net als een epi, dat schijnt ook maar weinig meer te gebeurenniks van gemerkt
![]()
Als je vliezen breken en het dan nog 26 uur duurt voor de weeen beginnen is het maar weird hoor. Je zit klaar, maar er gebeurt geen klap.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef mignonne het volgende:
Van die verhalen van "ik heb nog even een dvd gekeken/boek gelezen/muziek geluisterd/enveloppen geschreven/in huis gerommeld/spullen ingepakt" daar kan ik me echt he-le-maal niets bij voorstellenik hing bij allebei gelijk in alle heftigheid weeën weg te puffen en simultaan te kotsen in de wc
Oh ik leg toch maar wat extra handdoeken bij m'n bed dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Precies!
Hier ook 2 x begonnen met het knappen van de vliezen. De eerste keer kon ik daarna mijn bankstel en uggs weggooien, de 2e keer was alsof er een elastiekje knapte en kon ik alles opvangen met een dikke handdoek bij begin.
hihiquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef oeke het volgende:
[..]
Als je vliezen breken en het dan nog 26 uur duurt voor de weeen beginnen is het maar weird hoor. Je zit klaar, maar er gebeurt geen klap.
Kwarktaart mislukte, Dirty Dancing was wel leuk maar ja, het was zo vreemd. Ik heb geloof ik ook de hele dag de gordijnen dicht gehouden.
ja dat zeker!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh heerlijk, Uggs, je niet hoeven te bukken als je laarzen aan doet
Daarna nooit meer gekocht of gedragen
ja ik had ze uit de sale van H&M 5,95quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb nepuggs van de Action van 7,95 die loop ik al de hele zwangerschap te aanbiddenEn lilluk dat ze zijn... Heb er wel zooltjes in liggen overigens.
Gewoon een paar keer dubbel vouwen, dan kan het wat opvangen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de skateschoen.
Een pakketje van de handdoek juud? Hoe moet ik dat voor me zien dan?
quote:Op maandag 12 maart 2012 07:46 schreef Gerberaatje het volgende:
Lekker nachtje Fluug!
Hier zo weer controle bij de gyndegene die zei dat het wel een jongetje zou kunnen zijn
dus dat wordt een leuke afspraak
(moest hem flink sarren van de andere gyn dus dat gaan we maar doen, hehe)
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan dus ook nog. Amai. Ik wil een sirene die afgaat eigenlijk..
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik had ze uit de sale van H&M 5,95![]()
voor echte ben ik te gierig![]()
ik heb ze in de ziekenhuislift uitgetrokken omdat ik bang was dat ik anders met mn lellike uggs aan zou bevallen
Hm, weet ik eik nietquote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef Fieder het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Die discussie van gisteravond whhahahahaha!
Skoap, jij hebt je 1e afspraak vandaag toch? Spannend!
Enfermera, vraagt ie dat altijd? Of zag ie een buikje?![]()
Bodpa, zo gaat het toch ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd!! Toen ik zei op 1 van de foto's van muppets zusje: net een alienzei hij: ho ho, die heb je zelf gemaakt hoor
![]()
Ik zie jou nog wel eens een elftal hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Tuurlijk!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef Fieder het volgende:
Hmm jammer Skoap, maar je kan vast van de week wel terecht dan! Of volgende week...
Diep gesprek Gerberaatje! Gelukkig heb je nog even de tijd![]()
Enfermera, lief dat je t vraagt. Hier nog steeds geen nieuws!! Begin zo langzamerhand behoorlijk gestoord te raken. Vrees dat het spontaan niet meer zal gebeuren. Nog tot vrijdag wachten, mis allemaal belangrijke dingen op werk, verveel me dood thuis. Durf niet eens ff naar de supermarkt, want stel dat...
Maar goed, we bikkelen door. Hoop dat het snel voorbij is! Sta iig steeds positiever tegenover curettage, dat is misschien wel een voordeel hiervan...
Wat fijn!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Webkim, wat een lekker ding heb je gemaakt
Skoap, jammer dat ze waarschijnlijk geen echo maken vandaag. Maar toch leuk, zo'n eerste 'echte' afspraak
Bodpa, wat een fantasie
Ik heb zelf net gebeld met 't ziekenhuis. 29 maart de eerste echo. Als alles goed blijft gaan, ben ik dan in ieder geval al verder dan de vorige keer.
Whahaha ja daarom XDquote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Een keer goed naar de wc en er is zo weer een halve kilo vanaf
Ik schommel, 1,5 kilo naar boven en dan de dag daarna weer 2 kilo naar benedenonderaan de streep dus eigk nog steeds niks aangekomen! Heel fijn!!
Verschilt erg per persoon wat ieder aankomt lijkt me.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef covie het volgende:
woo ik zit met ruim 29 weken op 8,5 erbij, maar dat is toch redelijk?![]()
![]()
Ach nou ja dat is ook van later zorg, mijn bovenbenen zijn nu huge in elk geval, nou ja kunnen ze iig goed mijn buik dragen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Om de twee/drie dagen gaat het weer over gewicht hier... Pffft dames, je bent zwanger... Gewichtstoename hoort daarbij. Deal with it!
En nee dit is geen hormonale buiIk snap alleen echt niet zo goed waarom dat gewicht steeds zo'n issue is, het is wat gerberaatje al zegt, de een komt meer aan dan de ander en bij de een gaat het er makkelijker af dan bij de ander. Sommigen eindigen zelfs onder hun startgewicht. Je hebt nu eenmaal mazzelpikken en pechvogels...
Uiteindelijk zijn we overigens allemaal mazzelaars, we hebben straks een prachtkind in onze armen, de rest komt daarna wel weer....
Sorryquote:Op maandag 12 maart 2012 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Om de twee/drie dagen gaat het weer over gewicht hier... Pffft dames, je bent zwanger... Gewichtstoename hoort daarbij. Deal with it!
En nee dit is geen hormonale buiIk snap alleen echt niet zo goed waarom dat gewicht steeds zo'n issue is, het is wat gerberaatje al zegt, de een komt meer aan dan de ander en bij de een gaat het er makkelijker af dan bij de ander. Sommigen eindigen zelfs onder hun startgewicht. Je hebt nu eenmaal mazzelpikken en pechvogels...
Uiteindelijk zijn we overigens allemaal mazzelaars, we hebben straks een prachtkind in onze armen, de rest komt daarna wel weer....
Ik weet ook wel dat het voor de meesten niet eens zo bedoeld is, maar zo komt het op den duur wel over. Geen wonder dat wij zwangeren alleen nog als zeurende miepjes gezien wordenquote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef covie het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Ik vind het geen issue hoor, is ook niet bedoeld op een manier van " mweehik ben zo dik
" want ik ben blij met mijn buukske
ah ok goed om te weten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh is dat zo?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit TUDB terug te kijkenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:09 schreef Loodje het volgende:
Heb je geen leuke serie wat je nog kunt kijken kuuk? Of lekker even buiten zitten? The Vow is trouwens een mooie film:)
Ik ben 1.70 meter denk ik, ongeveer. Ik ben eigenlijk altijd al zo geweest, en heb eerder moeite met aankomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef Xanteh het volgende:
Ik let zelf weinig op mijn gewicht, aangezien de vk dat al doet. Was voordat ik zwanger werd 67kg maar omdat ik in maand 2 tot en met 4 erg misselijk ben geweest en veel heb moeten overgeven, ben ik naar 62.5 kg gezakt. Nu zit ik op 72.5 kg.
@Labelloo: nog geen 60kg! Zeker niet de grootste?
Oja! Wist ik. Excuusquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Ja klopt, van NieuweUser. Maar heb besloten deze naam te houden, stuk leuker!
Lekker, ik doe mee!!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Genoeg gewichtgeklets dames. * Kuukske werkt nog een zak snoep weg.
Oh shit ja. Balen :/quote:Op maandag 12 maart 2012 13:23 schreef flugeltje het volgende:
En ik mag natuurlijk ook niet met m'n verhoogde suikerwaarde van laatst, ik mag nu ook 7 keer per dag bloedsuiker prikken. (lange naald jonguh!!! Die komt er bijna aan de andere kant van m'n vinger uit)
Tot op heden ziet het er echter allemaal heel prima uit met m'n waarden, ik denk echt dat het een eenmalige uitschieter was....
Ik vind jullie stom!!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb deze zak zure matjes afgelopen zaterdag van vrienden gekregen maar hijs nou al bijna op. Heel erg. Al heb ik niet alles zelf op. Wel veel..
En mooi Fluug! Des te meer hebben Labello en ik
Wij ook van jou!quote:
Ja p'cies, storm in glas water ofzo.... Dat prikken valt trouwens ook haske mee, mininaaldje, maar je moet wel effe over een drempeltje heen om op het knopje te duwen waardoor het naaldje in je vlees schiet en je een drupje bloed kunt verzamelen... Net zoiets als je wenkbrauwen epileren ofzo, daarbij tel ik ook nog steeds bij elk haartje afquote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh shit ja. Balen :/
Wel mooi dat de waardes nu gelijk blijven. Toch?
En een friet speciaal zit ook boordevol groenten jaquote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had net miniappelflapjes gekocht..zit fruit in toch
Psiesquote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En een friet speciaal zit ook boordevol groenten ja
Martijn trapt er alleen nooit inquote:
Mannen snappen t gewoon nietquote:
Ik heb al thee gezet. Waar blijf je?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tegen de tijd dat ik bij jou ben zijn ze al op hoor (nú al eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb al thee gezet. Waar blijf je?
Plat ze Fluug
[moment van verstandsverbijstering]
Potjandriedubbeltjes. Over 9 dagen ben ik fokking uitgerekend. B i z a r. Echt bizar.
[/moment van verstandsverbijstering]
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En een friet speciaal zit ook boordevol groenten ja
Heel gek. En ik denk inderdaad dat als de datum voorbij is, dat helemaal gek voelt. Maar ja och. We zien wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik bij jou ben zijn ze al op hoor (nú al eigenlijk)
Gek idee he! Helemaal stom als.die dag gewoon voorbij gaat als.iedere andere dag...
Althans dat voelde heel apart, je leeft naar die datum toe en dan is t opeens de dag erna..
Fluugs, truste!
Moet jij iets met het UWV regelen joh? Da's raar. Ik dacht dat de werkgever dat allemaal afwikkelde.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Zoë23 het volgende:
lijkt me ook apart om over na te denken fluug!
gaat echt snel allemaal.. nog even en jullie hebben n kleine beeb in jullie armen
Lol, mn vorige manager gebeld over verlof
zegt ie; jaa dat bedacht ik me, daar moest ik nog even naar kijken!
![]()
ik; moet je vandaag eignl even regelen, alles ligt al klaar bij 't uwv ze hebben alleen iets van jou nodig.
morgen bel ik 't uwv wel weer
Wat bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:00 schreef Loodje het volgende:
Enf, was ff aan het teruglezen, wat doe jij dan? De meeste mensen kennen mij echt onder Loodje, dus ga er niet vanuit dat je me kent. Maar wie weet;)
Whahahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik heb bedacht tijdens de poetsronde van gisteren en vandaag dat ik ook nieuwe kasten wil in de woonkamer.. Ik moet van JD met een 'kastenplan en financieringsplan' komen, anders mag het niet.
![]()
.
.
Vallen is ook niet alleen van jezelf afhankelijk maar ook het andere verkeerquote:Op maandag 12 maart 2012 14:52 schreef Sorbootje het volgende:
En aangezien het alweer drie jaar geleden is dat je bent gevallen, wordt het ook wel weer eens tijd
Eignl zou hij dat moeten regelen idd, kwam er vrijdag achter dat verlof nog niet was aangevraagd terwijl ik al best vroeg (denk rond 3mnd) een officiële verklaring van de vk had ingeleverd met bevallingsdatum enz erop.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij iets met het UWV regelen joh? Da's raar. Ik dacht dat de werkgever dat allemaal afwikkelde.
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik heb bedacht tijdens de poetsronde van gisteren en vandaag dat ik ook nieuwe kasten wil in de woonkamer.. Ik moet van JD met een 'kastenplan en financieringsplan' komen, anders mag het niet.
![]()
.
.
Dat óók nog inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vallen is ook niet alleen van jezelf afhankelijk maar ook het andere verkeer
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja he? Ik voel me zo'n geluksvogel dat ik dit meemaak!
31mrt loopt m'n contract af dus t is mijn probleem al zegmaarquote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoe, let er goed op dat ze invullen dat de uitkering naar hen gestort moet worden. Dan betalen ze namelijk gewoon jouw loon door en is het hun probleem dat het UWV wellicht later begint met betalen door de late aanvraag.
Anders wordt het jouw probleem
Pff ja.. Ben echt zo klaar met die kerel..quote:Op maandag 12 maart 2012 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Ugh, balen Zoë. Dat komt er ook nog even bij [ afbeelding ]
Oh dat is fijn!quote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Even inbreken onder werktijd: We hebben plek op het kdv. Bij aanmelding kregen we alleen te horen dát er een wachtlijst was, niet hoelang het zou (kunnen) gaan duren, maar nu is er dus al plek!
Nou ja een fietskar heeft een constructie om zich heen zitten waardoor een kindje wel wat meer beschermd isquote:Op maandag 12 maart 2012 15:10 schreef covie het volgende:
Ik vraag me wel af of je met een fietskar niet minstens net zoveel kans hebt op een ongeluk als met een draagdoek. Een stoeprandje raken en zo'n ding kantelt. (voor mijn idee) Of dat die kar over het hoofd wordt gezien.
En als ik ze soms zie klungelen met een kindje in een zitje zetten en hopen dat de fiets niet omvalt als ze zijn vergeten het slot er eerst af te halen e.d.
Bovendien kan je dan ook aangereden worden.
Ik snap wel dat het niet zo'n goed plan lijkt, maar volgens mij valt het wel mee?
Het is nog heul geen tijd om weer te vallen![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Even inbreken onder werktijd: We hebben plek op het kdv. Bij aanmelding kregen we alleen te horen dát er een wachtlijst was, niet hoelang het zou (kunnen) gaan duren, maar nu is er dus al plek!
+1quote:Op maandag 12 maart 2012 16:52 schreef Asyniur het volgende:
Nigelator, wat fijn!
oeke, wat een goed nieuws!
wat fijnquote:Op maandag 12 maart 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Oke, heel suf, het was een formulier dat je kon downloaden en dan invullen en daarna uitprinten. Het bleek de helft niet uit te printen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:48 schreef Troeta het volgende:
oeke, wat een goed nieuws!! Vast een hoop zorgen minder. Maar hoezo werd het nou eerst afgekeurd en nu ineens goed?
Als je wil dat we meedenken, dan is het wel handig als we het geslacht wetenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:50 schreef oeke het volgende:
Hm, wij moeten maar eens wat meer tijd aan de naam gaan geven. We komen er maar niet uit.
Een badlaken houdt niet alles tegen, maar je kan het badlaken ook over de matrasbeschermer doen. Knispert stukken minderquote:Op maandag 12 maart 2012 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Pffff, de matrasbeschermer weer van het bed gehaald en er een groot badlaken voor in de plaats gelegd. Ik kon echt niet meer slapen met al dat geknisper
Oeh, dat is ook een idee.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Een badlaken houdt niet alles tegen, maar je kan het badlaken ook over de matrasbeschermer doen. Knispert stukken minder
Heerlijk dat soort mensen. Nou, ik weet dat het wel kan en jij ook en kijk eens wat we eraan overgehouden hebbenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, en de gyn van mijn tante (don't ask...) die zegt dat het onmogelijk is dat je met 22 weken nog steeds zo ziek bent en zoveel moet spugen
Ik niet bij de tweede. Ik ging met buikpijn naar het ziekenhuis de nacht voordat ik ingeleid zou worden en pas toen ik de CTG zag had ik zoiets, "ja, het zou wel eens buikpijn van de weeën kunnen zijn"quote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Voelen jullie, als je al kinderen hebt, het aankomen? Ik bedoel, nog voor de weeën beginnen of de vliezen breken. Een soort voorgevoel zeg maar.
Ik kan er over meepratenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, en de gyn van mijn tante (don't ask...) die zegt dat het onmogelijk is dat je met 22 weken nog steeds zo ziek bent en zoveel moet spugen
Ik ben compleet tegenovergesteld bezig. Probeer alles uit te stellen, omdat een groot deel van mij niet te voorbarig wil zijn en erg terughoudend is (stel het loopt weer uit op een miskraam).quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef Kursor het volgende:
Aangezien de zwangerschap op een emotioneel raar moment (overlijden in de familie) bekend werd ben ik een beetje gevlucht in regeltaken. Nu ben ik gewoon al compleet klaar met het regelen van de kraamzorg, opgeven zwangerschapsyoga (zeg maar niets, vreselijk vroeg), en hebben we zelfs al toezegging voor de gevraagde dagen kdv!
yep! ( buiten)quote:Op maandag 12 maart 2012 20:13 schreef octopussy het volgende:
Kersjes, ik zou de tijd voor jou vooruit willen denken![]()
Skoap, woon je in Almere?
Het grappige is juist dat in onze omgeving iedereen (mensen die ertoe doen: vrienden, ouders, familie, naaste collega's) wél weer op de hoogte isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Kursor het volgende:
Heel tegenstrijdig misschien, maar in onze omgeving is juist weer niemand geinformeerd...dan komt het voor m'n gevoel dichtbij. Het andere voelt allemaal meer als regelen en kan maar beter uit m'n hoofd zijn. Rekening houden met een foute afloop doe ik wel, maar ik denk dat als je dat een keer meegemaakt hebt dat je dan inderdaad niet zo uit de startblokken schiet (de eerste keer ben ik trouwens ook een flinke tijd bezig geweest met uitzoeken wat er mogelijk is, wat we wilden en dergelijke en dan duurt het sowieso veel langer voor je iets kunt vastzetten).
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef Kersjes het volgende:
Ehmmm, ja dus;quote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Voelen jullie, als je al kinderen hebt, het aankomen? Ik bedoel, nog voor de weeën beginnen of de vliezen breken. Een soort voorgevoel zeg maar.
Kersjes..Balen dat je nog steeds zo'n last hebt van de misselijkheid! Paar weken terug ging het toch even beter? Hoop voor je dat het alsnog wat minder wordt....lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:08 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh, Meld!
Vandaag een goeie dag voor een bevalling. Ik heb slecht geslapen, vroeg wakker, kids waren vroeg wakker en vervelend. En ik was kwaad. En nu heb ik honger![]()
En beetje buikpijn![]()
Nu alquote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef Phaidra het volgende:
Kersjes. Gelukkig is je eigen gyn wel begripvol. Sterkte, pfff.
Coco, heel begrijpelijk hoor. Ik heb ook veel dingen pas na de 12 weken geregeld, just in case...
Skoap, veel vragen bij zo'n intake hè!Hopelijk mag je snel voor een echo langskomen.
Nanadu, succes morgen bij de echo!
Hier weer een sticker van de verloskundige en een shitload aan info over de bevalling meegekregen. Tralala...
Ze zijn er graag op tijd bij blijkbaarquote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nu al![]()
Ik zat vandaag altoen ze zei dat ik over 4 weken een afspraak moest maken en dat t daarna om de 3 weken ging zijn...echt wtf
zo ver ben ik helemaal nog niet
(nog maar 14 weken werken)
Uhm beetje veel dezelfde smileys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |