Ik ben hem niet tegen gekomen hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet of de keuken uitruimen en voorraadkast enzo herschikken ook nestelen is. Ik ben wel erg geneigd om te zeggen dat alles wat JD nu aanraakt en erges weglegt meteen opgeruimd moet worden.
Is een slijmprop verliezen trouwens een must? Daar zit ik een beetje op te wachten namelijk
Ja joh ik word gek van dat broekloeren soms.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Auw, dat lopen ziet niet meer in vanavond. Maar m'n huis EN tuin zijn nu echt, echt, echt helemaal op orde...
Kuuks, ik heb vorige keer helemaal geen slijmprop gezien, maar ik zat dan ook nog potdicht. Ik ben ook van het checken momenteel hoor, het begint nu echt te korten...
Van harte spockjuh_!!!
Iedereen aan de nestel hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
ik zou het moeten weten, maar ik rook bij mij allebei de keren echt niets raars aan mijn vruchtwaterquote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Kuukske, het voelt in principe hetzelfde, maar het ruikt anders (zoetig)
Ohh. Ok.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Kuukske, het voelt in principe hetzelfde, maar het ruikt anders (zoetig)
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zou het moeten weten, maar ik rook bij mij allebei de keren echt niets raars aan mijn vruchtwaterhet rook gewoon neutraal, eigk helemaal niet zoetig ofzo?
eerstvolgende bevalling hang ik met mn neus dus lekker in de kraamverbanden om eens goed te snuivenomnomnom ik krijg zo'n mooi beroep
![]()
Dat kan dus ook nog. Amai. Ik wil een sirene die afgaat eigenlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:34 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Kuukske, ik ben niks verloren voordat de weeen begonnen hoor. Geen bloed, geen slijmprop, geen vruchtwater...........helemaal niks....
Ik ben overal op voorbereid.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is een soort van Tsunami Kuuk, ik zou flink wat handdoeken klaarleggen...
eh... moeilijk uit te leggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]!!
Hoor je het breken ook? Of voel je dat?
Uhhh. Ja. Volgens mij doet m'n schouder dat wel Es'. En anders m'n pols. Nouja, we gaan het zien. Ik hoop wel woensdag nog bij de vk te geraken. Jongetje is volgens mij nog geen millimeter verder gezakt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
eh... moeilijk uit te leggen.
je voelt het niet, er valt niets te voelen van het breken zelf. Maar als ze spontaan breken dan hoor je dat zelf wel, maar dan inwendig zeg maar. Voor een ander als t goed is niet hoorbaar.
Ken je dat geluid wat je zelf hoort als je schouder *plopt* of heb ik als enige ploppende schouders?![]()
nouja zo klinkt het. heel surreal
ik moet indd ook bellen als vliezen breken. En ik heb kennelijk ook ruim vruchtwater. Fijn wel, ervaringen delenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:58 schreef oeke het volgende:
Ik hoorde echt een knal!
Maar wat Mignonne zei, inwendig.
En geen enorme plas ofzo.
En geen verschil tussen plas en vruchtwater inderdaad.
Maar maar 10 procent van de bevallingen begint met gebroken vliezen. Ik dus.
Ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
Oja, mijn kindje is ook nog niet volledig ingedaald, dan moet je bellen als je vliezen breken. Volgens mij is het bij mij nog niet ingedaald omdat het zoveel ruimte/water heeft, De vk zei dat als de vliezen breken, het hoofdje vanzelf in het bekken zakt. Als een leeglopend bad stel ik me voor.
oh ja bij mij begon het idd ook twee keer met breken van de vliezen en daarna pas weeën!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:58 schreef oeke het volgende:
Ik hoorde echt een knal!
Maar wat Mignonne zei, inwendig.
En geen enorme plas ofzo.
En geen verschil tussen plas en vruchtwater inderdaad.
Maar maar 10 procent van de bevallingen begint met gebroken vliezen. Ik dus.
Ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
Oja, mijn kindje is ook nog niet volledig ingedaald, dan moet je bellen als je vliezen breken. Volgens mij is het bij mij nog niet ingedaald omdat het zoveel ruimte/water heeft, De vk zei dat als de vliezen breken, het hoofdje vanzelf in het bekken zakt. Als een leeglopend bad stel ik me voor.
Oh ja, nou deze keer is het gewoon anders omdat daarom.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Bij Willem heb ik zo'n 10 weken genesteld he... Zegt helemaal niets kuuk...
Goed puntquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja, nou deze keer is het gewoon anders omdat daarom.
Horen en voelen, bij mij tenminstequote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]!!
Hoor je het breken ook? Of voel je dat?
Bij mij ook bij de jongens. Alleen deze keer dus niet, wel ontsluiting, en weeen en later hebben ze de vliezen gebroken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef mignonne het volgende:
oh ja bij mij begon het idd ook twee keer met breken van de vliezen en daarna pas weeën!ik vind het zo grappig dat het blijkbaar maar zo weinig voorkomt, t lijkt voor mij nu een heel normale start van je bevalling
![]()
Oh mooiquote:Op zondag 11 maart 2012 09:40 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Alleen wat chips, en nog een gezonde appel!
Welkom X_Y!! Fijn dat alles goed is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |