Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?quote:
wie zegt dat dat zo is?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Ik heb eigenlijk liever een vrouw die niet alleen maar stil afwachtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeur
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Het heeft absoluut meerwaarde als je/de dame in kwestie er actief naar vraagt. Al dan niet naar aanleiding van enige fysieke dwang.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
nope. ik houd van plezier voor twee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?
ja tochquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
quote:
dat was een vraag aan mij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
nope. ik houd van plezier voor twee.
[..]
ja toch
Mwah, er zijn beter bierfeestfoto's.quote:
ik antwoorde er toch gewoon stiekem opquote:
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.quote:
die zijn ook vnml zonder bier :")quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.quote:
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.
Wat zijn we weer kritischquote:
het is heerlijk hier in de zon in mijn tuintjequote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Het is me alweer warm genoeg eigenlijk
Ik wil niet de indruk wekken dat alles met tieten automatisch maar oké is.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon te veel kleren aan.
is een typisch vrouwenkwaaltjequote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
daar kun je iets aan doen hequote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ziet er netjes uit! Mijn pick-up is vorige week rip gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdhttp://www.project-audio.(...)t=turntables&lang=en
Die heb ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdhttp://www.project-audio.(...)t=turntables&lang=en
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier heb ik geen verstand van hoor van pick ups
Serieus?quote:
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier heb ik geen verstand van hoor van pick ups
Thanks, het ziet er idd slick uit, maar nog belangrijker, het geluid is super!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! Mijn pick-up is vorige week rip gegaan.
er zitten tieten inquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.
Die heeft iedereen toch al gezienquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.
Zou kunnen, deze kost ongeveer 300, kan vanaf 230-250 volgens mij, afhankelijk van welke specs je precies neemt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef Partingglass het volgende:
ik denk dat die wat te goed voor mij is. Mijn amp en speakers zijn niet bepaald hifi zeg maar dus ik denk dat de pickup te goed is voor mijn andere aparatuur
klinkt altijd goed.quote:
quote:
Ik had nu gewoon een lenco usb ding. Om ook de obscure platen en bootlegs naar de pc te kunnen over zetten. ergens in de verhuizing is die denk ik rip gegaan. Moet nog kijken volgens mij heeft mijn ex ook nog zoiets op zolder staan en aangezien ik al het vinyl meegesleept heb heeft ze er toch niets aan.. me er nog eens in verdiepen wil er best wat geld aan uitgeven, moet leuk klinken maar moet moet wel wat betreft prijs leuk blijven.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou kunnen, deze kost ongeveer 300, kan vanaf 230-250 volgens mij, afhankelijk van welke specs je precies neemt.
Gimme!quote:
quote:
Die heb ik dan weer in mijn privécollectie. Nou ja, eentje dan.quote:
meervoud nog welquote:
in zn algemeenheid, maar ik zou met 1 al best tevreden zijn hoor, niet aan mezelf vast dan, want ik vind tieten bij mezelf veel te leukquote:
Plural?quote:
die is denk ik met hetero2 dingne aan t doen ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
En ik had eigenlijk verwacht dat met een TT als deze het topic ondertussen al volgespamd zou zijn door Ang3l
Die man is een homofiele versie van Paulus!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is denk ik met hetero2 dingne aan t doen ofzo
Den grooten bekeerder, niet de boskabouterquote:
Wie?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Den grooten bekeerder, niet de boskabouter
Tsssk, algemene ontwikkeling Tijn.quote:
ohquote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Den grooten bekeerder, niet de boskabouter
Hey jongen ik weet wel Paulus is hoor. Ik ben christelijk opgevoed. Niet dat dit geholpen heeft maar tochquote:
Elac?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb vrijdag hiernaar geluisterd, in combinatie met Ilac speakers en een amp waar ik de naam ff van ben vergeten. Setje gaat 1100 kosten incl kabels.
Ik zou dan ook een andere tactiek kiezen en die jehova's bekeren tot het geloof in vrije liefdequote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Partingglass het volgende:
net nog twee jehova's aan de deur. Volgens mij nieuwe taktiek ofzo twee super leuke jonge meiden op vrijgezelle mannen afsturen. Aan de overkant van weg liepen de gebruikelijke jehova's en bij ons twee super leuke dames.
Ik heb nog wel een theologische discussie proberen te beginnen maar helaas te ver gebrainwashed. Jammer. Groen/blauwe ogen om in te verdrinken en een stem die je graag eens je naam hoort roepen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een andere tactiek kiezen en die jehova's bekeren tot het geloof in vrije liefde
dat gesprek had ik willen zienquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een theologische discussie proberen te beginnen maar helaas te ver gebrainwashed. Jammer. Groen/blauwe ogen om in te verdrinken en een stem die je graag eens je naam hoort roepen.
Ze mogen nog best eens langskomen die twee dan. Nodig ik jou ook uit. Bak bier erbij, muziekje op. Kon wel eens een leuke avond worden hahahaquote:
bij mij wel. Ik vloek nooit, ik drink niet, doe niet aan sex etc ben de meest brave persoon in de wereld.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook christelijk opgevoed maar het heeft niks geholpen
Ben jij opgevoed?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vergezel je welquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een ongelovige, ik ga toch wel naar de hel
Ik vloek alleen als een bootwerkerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Partingglass het volgende:
[..]
bij mij wel. Ik vloek nooit, ik drink niet, doe niet aan sex etc ben de meest brave persoon in de werled.
ah joh in de hel is t wel lekker warmquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vloek alleen als een bootwerker
Ik haat warmtequote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah joh in de hel is t wel lekker warm
satan heeft je gevondenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb je het tegen mij?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Partingglass het volgende:
if heaven is for people whom' coffesion will be save
I'm happy in my ignornance lying in my grave
I know I cracked a smile to race the entire night through
'cause I rather go to hell then spend eternity with you
tuurlijk niet. Jij lijkt me erg leuk gezelschap.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Partingglass het volgende:
net nog twee jehova's aan de deur. Volgens mij nieuwe taktiek ofzo twee super leuke jonge meiden op vrijgezelle mannen afsturen. Aan de overkant van weg liepen de gebruikelijke jehova's en bij ons twee super leuke dames.
maar van wie ben jij n kloon? serieus?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meer schapen offeren. komt het allemaal goed dit dat.
been there done that!
ik ben geen kloon.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar van wie ben jij n kloon? serieus?
Dit klinkt stalkerigquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beetje googlen
ik ook met mijn grote bek
dus kloon. voor de boeg ermeequote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beetje googlen
ik ook met mijn grote bek
Voor de draad, MeMo.quote:
Weer een kort, edoch intensief leermomentje voor u!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wist dat ik dingen door elkaar haalde![]()
Op de zondagquote:
Heel goed! Voegt toch niets toe om te weten.quote:
+1878465478754 voorspelbaarquote:
Lente!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
barb had je al verwacht in dit topic![]()
Ik was Uncharted aan het spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
En ik had eigenlijk verwacht dat met een TT als deze het topic ondertussen al volgespamd zou zijn door Ang3l
Das heul wat anders dan hetero´s bekeren, das wat iemand anders hier beweerde dat je aan het doen zou zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was Uncharted aan het spelenPrioriteiten!
Hetero-2 is op vakantie.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das heul wat anders dan hetero´s bekeren, das wat iemand anders hier beweerde dat je aan het doen zou zijn.
Aan wiens pielemuis moet je nu sabbelen danquote:
jij biedt jezelf aan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan wiens pielemuis moet je nu sabbelen dan
Nou de mijne gaat niet meer lukke, eerst weer ff een half jaartje moderne dansquote:Op zondag 11 maart 2012 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan wiens pielemuis moet je nu sabbelen dan
Neen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou de mijne gaat niet meer lukke, eerst weer ff een half jaartje moderne dans
Ik heb het thuis liggen wat het exact is, wat zou jij voorstellen dan? Ik wil het niet te gek maken, dit is eigenlijk al meer dan ik wil uitgeven.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elac?Je gaat me toch niet teleurstellen hè?
Overigens heb ik een mooi ontwerp gemaakt voor een buizenvoorversterker die precies op dit element afgestemd is. Interesse?
Haha, ik stel sowieso voor iets te nemen dat je zelf beluisterd hebt en dat je mooi vindt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het thuis liggen wat het exact is, wat zou jij voorstellen dan? Ik wil het niet te gek maken, dit is eigenlijk al meer dan ik wil uitgeven.
En ik heb niet de mogelijkheid zelf een buizenversterker te maken hiero. Anders zou ik het graag willen.
Zou ik zo brutaal mogen zijn om als volslagen leek te vragen wat jij een beginner met dat soort dingen zou adviseren als een leuke en goede set? Voor een niet heel groot budget als dat mogelijk is?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik stel sowieso voor iets te nemen dat je zelf beluisterd hebt en dat je mooi vindt.
Maar mij heeft Elac nooit kunnen bekoren, vooral met piano rinkelt het metaal je trommelvliezen bijna kapot.
MissEvilquote:
tijntjequote:
Alles naar wens? Ook in de liefde?quote:
Liefde? Daar heb ik geen tijd voor joh! Mijn leven bestaat uit werken, eten, slapen..quote:
Liefde heeft geen tijd voor mij, liefde gaat altijd aan mij voorbij. Verder gaat het goed met mij.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Liefde? Daar heb ik geen tijd voor joh! Mijn leven bestaat uit werken, eten, slapen..![]()
Bij jou dan?
Achja, zolang er liefde voor jezelf is zit je goedquote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde heeft geen tijd voor mij, liefde gaat altijd aan mij voorbij. Verder gaat het goed met mij.
Harrie Jekkers!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander, yeah yeah, want ik ben verreweg de leukste die ik ken, HEU!
Harrie Jekkers
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Harrie Jekkers!Eigenlijk iedereen die in Den Haag woont!
Alle 500.000.quote:
dat gaat spierpijn worden als je 500.000 keerquote:
Die is erquote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Achja, zolang er liefde voor jezelf is zit je goed
mooiquote:
hey barbieboyquote:
Hoest met jou? Lang niet gezienquote:
Bonjour Spazmquote:
druk aan het werk, druk bezig met het huishouden, je kent het welquote:
Goed om te horenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
druk aan het werk, druk bezig met het huishouden, je kent het wel![]()
maar verder gaat het zn gangetje![]()
met jou dan?
Het leven zou pas echt goed zijn met een paar miljoentjes op de bank, zodat ik kan kiezen of ik ga werken of niet.. en mn duderanch kan opstartenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed om te horenHier is alles ok, het leven is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het leven zou pas echt goed zijn met een paar miljoentjes op de bank, zodat ik kan kiezen of ik ga werken of niet.. en mn duderanch kan opstarten
stiekem hoop je gewoon dat Miss je uitzoekt voor haar Ranchquote:
lijkt me heerlijk.quote:
Ik zou er natuurlijk ook een programma van kunnen maken, zodat ik nog rijker wordt..quote:Op zondag 11 maart 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
stiekem hoop je gewoon dat Miss je uitzoekt voor haar Ranch
Dat lijkt mij wel verstandig je wil natuurlijk alleen de beste mannenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou er natuurlijk ook een programma van kunnen maken, zodat ik nog rijker wordt..
'Duderanch dudes gezocht'
En dan van die voorrondes waarbij elke week een paar sulletjes afvallen zodat de lekkerste en knapste en braafste mannen overblijven
uiteraard.. en die publiciteit zorgt voor nog meer aanmeldingen.. Gaat de nieuwe Idols worden, waarbij ik de Jerny Kaagman ben, en continu (nasale stem) ' ik vind het maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatig' zegquote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel verstandig je wil natuurlijk alleen de beste mannen
Hoe moeten de mannen auditie doen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uiteraard.. en die publiciteit zorgt voor nog meer aanmeldingen.. Gaat de nieuwe Idols worden, waarbij ik de Jerny Kaagman ben, en continu (nasale stem) ' ik vind het maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatig' zeg
Uhm. In boxer. En dan wat tofs doen. Gitaar spelen, worstelen met een alligator, spinnen vermoorden, laten zien hoe goed ze kunnen stofzuigen, weet ik het allemaalquote:
Wie moeten er nog meer in de jury zitten?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm. In boxer. En dan wat tofs doen. Gitaar spelen, worstelen met een alligator, spinnen vermoorden, laten zien hoe goed ze kunnen stofzuigen, weet ik het allemaal
hmm goede vraag wel..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie moeten er nog meer in de jury zitten?
Om de selectie procedure makkelijker te maken moeten ze eerst een filmpje sturen van zichzelf. Als die goed gekeurd is moeten ze een test maken als die test voldoende is mogen ze op auditie komenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm goede vraag wel..
bitchy vrouwen met net zo'n goede smaak als ik, en dan natuurlijk 1 valse nicht
maar, maar.. sommige mensen wil je gewoon recht in hun gezicht uitlachenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om de selectie procedure makkelijker te maken moeten ze eerst een filmpje sturen van zichzelf. Als die goed gekeurd is moeten ze een test maken als die test voldoende is mogen ze op auditie komen
Uiteraard, die moeten er ook zijn alleen die doen als tweede auditie ronden mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar, maar.. sommige mensen wil je gewoon recht in hun gezicht uitlachen
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard, die moeten er ook zijn alleen die doen als tweede auditie ronden mee.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Als sbs meeleest, zal ik binnenkort wel een mailtje krijgen
haha dan zie ik jou wel op een filmpjequote:
Did hell frees over? Is het al sint juttemus geweest? Zijn Pasen en Pinksteren op een dag gevallen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha dan zie ik jou wel op een filmpje
t is best frisjes in de hel, op dit momentquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Did hell frees over? Is het al sint juttemus geweest? Zijn Pasen en Pinksteren op een dag gevallen?
Ik stuur alleen een filmpje in als ik ook echt op auditie mag komenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
t is best frisjes in de hel, op dit moment
flauw weerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stuur alleen een filmpje in als ik ook echt op auditie mag komen
Als ik mijzelf voor gek zet doe ik het wel goedquote:
je wilt de nieuwe Herman worden?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijzelf voor gek zet doe ik het wel goed
Daar hoef ik serieus geen moeite voor te doen om hem te worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je wilt de nieuwe Herman worden?
Je kan ook zo goed dansen en zingen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef ik serieus geen moeite voor te doen om hem te worden.
Like a proquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan ook zo goed dansen en zingen?
Ik denk dat ik beter kan zingenquote:
Coolquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan zingen
die glazen van de zonnebril van HenkJan hadden het niet gered
Laatst 1 van de studenten in de kroeg bij mij: Ach, iedereen kan zingen, alleen bij sommige mensen klinkt het niet zo mooi.quote:
Daar zijn vast geen opnamen vanquote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst 1 van de studenten in de kroeg bij mij: Ach, iedereen kan zingen, alleen bij sommige mensen klinkt het niet zo mooi.
Ik heb het tegendeel bewezen
Je denkt dat die het daarna nog gedaan zou hebben?quote:
Jij bent goed in zwijmelen voor Tom Smithquote:Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik kon zingenof überhaupt ergens heel goed in was
Zwijmelen in het algemeenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bent goed in zwijmelen voor Tom Smith
wat zou jij aanraden? Met een laten we zeggen een totaal budget van 1100.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik stel sowieso voor iets te nemen dat je zelf beluisterd hebt en dat je mooi vindt.
Maar mij heeft Elac nooit kunnen bekoren, vooral met piano rinkelt het metaal je trommelvliezen bijna kapot.
Ik ben voor!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou er natuurlijk ook een programma van kunnen maken, zodat ik nog rijker wordt..
'Duderanch dudes gezocht'
En dan van die voorrondes waarbij elke week een paar sulletjes afvallen zodat de lekkerste en knapste en braafste mannen overblijven
Hmm, maar waar vind je zo snel een valse nicht?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm goede vraag wel..
bitchy vrouwen met net zo'n goede smaak als ik, en dan natuurlijk 1 valse nicht
Denk je dat het heel veel zin heeft, reageren op berichten van gisteravond?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, maar waar vind je zo snel een valse nicht?
Nee op de "Hallo" en "Goedemorgen" stroom die e rkomt heeft het wèl veel zin?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk je dat het heel veel zin heeft, reageren op berichten van gisteravond?
Dat laatste zal wel meevallen en het was geen verwijt of vergelijking met andere posts.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op de "Hallo" en "Goedemorgen" stroom die e rkomt heeft het wèl veel zin?
Sowieso, met het dikkestrontdooreenrietje tempo van dit topic van de laatste tijd zitten we overmorgen nog op deze pagina, dus dan zien diegenen het wel weer
Hou die liefde maar bij je, geen idee waar die geweest is.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:29 schreef stbabylon het volgende:
Beginnen met een nieuwe klus, weer even fokloos op de telefoon na
Hou wel van jullie
Maar je weet toch dat ik alle topics CTRL+F op ang3l, nicht, homo, penis en facial en er dan op ga reageren alsof ze voor mij bedoeld zijn ook al is het 3 dagen geleden?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel meevallen en het was geen verwijt of vergelijking met andere posts.
Gewoon een oprechte vraag zoals je me kent.![]()
Wat een nichten actie.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik alle topics CTRL+F op ang3l, nicht, homo, penis en facial en er dan op ga reageren alsof ze voor mij bedoeld zijn ook al is het 3 dagen geleden?
het is een tekenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Oh geweldig, deze bus komt langs de sociale werkplaats... Al de derde klus waar dat gebeurt.
Aap.. truukjequote:Op maandag 12 maart 2012 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Denk het. Maar ik kan geen wasknijpers maken
Maar is t ook vals? Anders kom ik die jury nog niet in.quote:
Homo'squote:Op maandag 12 maart 2012 08:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar is t ook vals? Anders kom ik die jury nog niet in.
Volgens mij ben jij in je stoutste dromen nog niet valsquote:Op maandag 12 maart 2012 08:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar is t ook vals? Anders kom ik die jury nog niet in.
" <Naam van kind> heeft gepoept! Wat is het toch een wondertje!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:45 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, iemand toegevoegd op facebook. Blijkt diegene alleen maar foto's /. verhalen over haar kinderen erop te pleuren
Gisteren haalde ik het laatste beetje 'gel' uit de pot, toen ik vanmorgen in mijn kastje keek kwam ik erachter dat dat de laatste pot in huis was.... dus nu zit ik met een afroquote:
incl foto's als bewijsquote:Op maandag 12 maart 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
" <Naam van kind> heeft gepoept! Wat is het toch een wondertje!! "
Q als vaderquote:Op maandag 12 maart 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hier een pot gel staan, mag je wel lenen hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren haalde ik het laatste beetje 'gel' uit de pot, toen ik vanmorgen in mijn kastje keek kwam ik erachter dat dat de laatste pot in huis was.... dus nu zit ik met een afro
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 12 maart 2012 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hier een pot gel staan, mag je wel lenen hoor.
geloof je het zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
geloof je het zelf?Ik dacht hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
"mijn twee schatten, mijn alles! "quote:Op maandag 12 maart 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
Grumblquote:Op maandag 12 maart 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in de wondere wereld van de "ouders" anno 2012 Cue!
Ik zie Q ook wel aan om dit te doenquote:Op maandag 12 maart 2012 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij leert zijn kind het een en ander over evenwicht, een prima vader!
Dat was echt een grap geweest die mijn vader uit zou kunnen halen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie Q ook wel aan om dit te doen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie Q ook wel aan om dit te doen
[ afbeelding ]
Nee, zet het op FB met filmpjes erbij.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:20 schreef JoeBravo het volgende:
Dit is niet het goede moment om heel trots te vertellen dat m'n mannetje al heel goed kan fietsen, begrijp ik?![]()
Ik kan ook heel goed fietsen!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:20 schreef JoeBravo het volgende:
Dit is niet het goede moment om heel trots te vertellen dat m'n mannetje al heel goed kan fietsen, begrijp ik?![]()
ik doe niet aan facebookquote:
jij bent ook 4 jaar oud?quote:
Thanks! Nu kan ik Babs eindelijk herkennen als we weer pogen te meeten op Lowlands!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in je stoutste dromen nog niet vals.
'Remmen door af te stappen' vond ik wel de beste manier.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:29 schreef Kluts het volgende:
Leren fietsen.
Toen mijn pa het mij leerde dacht ik al dat ik het beter wist dan hem.
Vooral het concept 'afstappen als je remt' heeft bij mij wel even geduurd voor het echt doordrong.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks! Nu kan ik Babs eindelijk herkennen als we weer pogen te meeten op Lowlands!
Leren fietsen... trauma's........quote:Op maandag 12 maart 2012 09:29 schreef Kluts het volgende:
Leren fietsen.
Toen mijn pa het mij leerde dacht ik al dat ik het beter wist dan hem.
Vooral het concept 'afstappen als je remt' heeft bij mij wel even geduurd voor het echt doordrong.
Hoezo, daar komen toch zo ongeveer 60.000 homo's?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks! Nu kan ik Babs eindelijk herkennen als we weer pogen te meeten op Lowlands!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar die zien er gelukkig niet uit zoals bovenstaande!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, daar komen toch zo ongeveer 60.000 homo's?
Het is een ongeloofelijke stijve hark en angsthaas (verrassendquote:Op maandag 12 maart 2012 09:24 schreef L-E het volgende:
Maar JB, dat is goed van hem! Hier eentje die motorisch net zo ontwikkeld is als zijn moederdus respect!
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:34 schreef Godtje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die guitige kop van die neger!
Guitig, een woord wat terug moet komen in de populaire taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hipster, homo, potato, potato.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die zien er gelukkig niet uit zoals bovenstaande!
Die hebben een dikke bril en gebreid mutsje
Oudhollandsche woorden die in de vergetelheid dreigen te raken.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Guitig, een woord wat terug moet komen in de populaire taal
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het is een ongeloofelijke stijve hark en angsthaas (verrassend) en moet het op dat vlak meestal afleggen t.o.v. zijn even oude stiefbroertje, maar dit kan hij al wel veel eerder.
/trots
zo, en nu weer aan het werk.
Gewoon geen poging doen, dan blijkt ie naast je te staan op de camping.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik voorkomen als ik die verhalen hoor over seks in de tentjes.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon geen poging doen, dan blijkt ie naast je te staan op de camping.
Je mag vast wel mee doen van Babs hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik voorkomen als ik die verhalen hoor over seks in de tentjes.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar er staat vaak een rij bij de douches, dus dan kan ik die pislucht er niet zo snel afwassen
Je moet Babs zn plas met trots dragen!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar er staat vaak een rij bij de douches, dus dan kan ik die pislucht er niet zo snel afwassen
Doe ik ook wel, eventjes..... maar 4 dagen in de zon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, wat hebben we allemaal meegemaakt dit weekend?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
*gaat in de kring zitten*Ik heb amper een reet uitgevoerd en dat was heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, wat hebben we allemaal meegemaakt dit weekend?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Hebben ze bij je ingebroken?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ikea, verjaardag, snel naar huis vanwege inbraak, vriendin langsgeweest, politie langsgeweest (meerdere keren), opruimen, niksdoen
Poging gedaan tot, grote ruit gemold met een breekijzer. Midden op de dag. Er was verderop een bruiloft aan de gang dus toen daar veel muziek vandaan kwam, hebben ze hun slag geslagen. Maar m'n buren hoorden het, en er waren nog allemaal kinderen aan het spelen voor de deur, dus die hebben ze betrapt en een beschrijving kunnen geven dus de daders zijn al gepaktquote:
Ziek geweest!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou, wat hebben we allemaal meegemaakt dit weekend?
Wat een fijne buurt is het toch ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poging gedaan tot, grote ruit gemold met een breekijzer. Midden op de dag. Er was verderop een bruiloft aan de gang dus toen daar veel muziek vandaan kwam, hebben ze hun slag geslagen. Maar m'n buren hoorden het, en er waren nog allemaal kinderen aan het spelen voor de deur, dus die hebben ze betrapt en een beschrijving kunnen geven dus de daders zijn al gepakt
Maar goed, heb echt flink lopen janken toen ik gebeld werd, ik was die nacht niet thuis geweest en dacht echt dat alles overhoop gehaald was, inclusief de kooien en m'n beestjes enzo, maar het was gewoon om drie uur 's middags gebeurd en ze zijn gelijk weggerend, dus er lag alleen een hoop glas en m'n gordijn en basilicumplantje zijn stuk
Welke buurt woont ze dan, moet ik ook gaan oppassen?quote:
Het waren al bekenden. En de buurtkinderen hadden ze gezien dus die hadden gezegd welke kleur jas ze droegen.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat is wel netjesnu al gepakt a.h.v. omschrijving.
Ik vraga me wel eens af hoe ze dat doen... tenzij t al bekenden zijn van de politie.
Ik heb dit weekend ook geen reet gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb amper een reet uitgevoerd en dat was heerlijk.
Kak, heb ze vrijdag nog in de handen gehadquote:Op maandag 12 maart 2012 11:17 schreef Kluts het volgende:
Oh, en CL, nu heb je een goed excuus om in de plaats van je basilicumplantje zo'n leuk kruidenkratje bij de HEMA te kopen.
Ik heb geen groene vingers, maar na een week beginnen de plantjes zelfs al te komen!
Leidsche Rijn, daar hoef je verder nooit te komenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke buurt woont ze dan, moet ik ook gaan oppassen?
Nee, ik heb echt zo'n houten kratje.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, heb ze vrijdag nog in de handen gehadWelke heb je, die in de ijzeren bakjes?
Ja bij bekenden snap ik 't. Maar omschrijving en kleur jas en dan geen bekende.... zie dat maar eens te vinden danquote:Op maandag 12 maart 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren al bekenden. En de buurtkinderen hadden ze gezien dus die hadden gezegd welke kleur jas ze droegen.
En er lag een breekijzer in de auto
Gelukkig maar. Ik woon tenslotte zelf in zo'n nette buurt.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leidsche Rijn, daar hoef je verder nooit te komen
Oja diequote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt zo'n houten kratje.
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat het gros van die zaken dan ook niet wordt opgelost?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij bekenden snap ik 't. Maar omschrijving en kleur jas en dan geen bekende.... zie dat maar eens te vinden dan
Ja, 'getint en zwarte jas'. Kunnen ze de halve wijk oppakken.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij bekenden snap ik 't. Maar omschrijving en kleur jas en dan geen bekende.... zie dat maar eens te vinden dan
Ik heb gewoon die 4 kruiden genomen, want ik moet het binnen kweken ipv buiten.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja dieIk had er nog op gestemd op Facebook, ik wilde de vlindertuin maar ze hebben nu pittig en nog iets
Ik kan hem niet vinden op de websitequote:Op maandag 12 maart 2012 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die 4 kruiden genomen, want ik moet het binnen kweken ipv buiten.
Een vlindertuin leek me dan niet echt handig.
Maar hier zit oregano, bieslook, tijm en basilicum in. Die tijm dan omdat dat een foutje was, die zat erbij in de verpakking terwijl het eigenlijk peterselie had moeten zijn.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend ook geen reet gedaan.
Ik heb wel veel gedaan!
Heb hem alquote:Op maandag 12 maart 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op de website
Ik was m net voor je aan het zoeken. Heb hem gewoon uit de winkel aan de straatweg vandaan.quote:
Weet ikquote:Op maandag 12 maart 2012 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het gros van die zaken dan ook niet wordt opgelost?
Ik vond hem nog subtielquote:
Ja, soms zijn mensne ook gewoon op het juiste moment op de verkeerde plaats, of andersom. Denk dat het in veel gevallen meer geluk dan wijsheid is iig.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikmaar het verbaast me dan ook wel als het WEL gebeurt.
Die jongens die mijn beste vriend in elkaar geslagen hebben waren ook binnen 2 uur opgepakt. Van stratum afgeplukt a.h.v. een omschrijving.
Starums eind... de langste uitgaansstraat van Europa... waar iedere Marokkaan er hetzelfde uitziet. En dan toch vinden. Vind ik knap hoor!
Denk ik eens positief te kunnen zijn over de politie anapak... is het gewoon geluk! (wijsheid lijkt me ook stugquote:Op maandag 12 maart 2012 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, soms zijn mensne ook gewoon op het juiste moment op de verkeerde plaats, of andersom. Denk dat het in veel gevallen meer geluk dan wijsheid is iig.
buitengewoon subtiel idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
*gaat in de kring zitten*Filmpje, Golfen, tennis, borrelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, wat hebben we allemaal meegemaakt dit weekend?
The usual
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |