Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?quote:
wie zegt dat dat zo is?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Ik heb eigenlijk liever een vrouw die niet alleen maar stil afwachtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeur
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Het heeft absoluut meerwaarde als je/de dame in kwestie er actief naar vraagt. Al dan niet naar aanleiding van enige fysieke dwang.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
nope. ik houd van plezier voor twee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?
ja tochquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
quote:
dat was een vraag aan mij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
nope. ik houd van plezier voor twee.
[..]
ja toch
Mwah, er zijn beter bierfeestfoto's.quote:
ik antwoorde er toch gewoon stiekem opquote:
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.quote:
die zijn ook vnml zonder bier :")quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.quote:
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.
Wat zijn we weer kritischquote:
het is heerlijk hier in de zon in mijn tuintjequote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Het is me alweer warm genoeg eigenlijk
Ik wil niet de indruk wekken dat alles met tieten automatisch maar oké is.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon te veel kleren aan.
is een typisch vrouwenkwaaltjequote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
daar kun je iets aan doen hequote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ziet er netjes uit! Mijn pick-up is vorige week rip gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdhttp://www.project-audio.(...)t=turntables&lang=en
Die heb ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdhttp://www.project-audio.(...)t=turntables&lang=en
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier heb ik geen verstand van hoor van pick ups
Serieus?quote:
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier heb ik geen verstand van hoor van pick ups
Thanks, het ziet er idd slick uit, maar nog belangrijker, het geluid is super!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! Mijn pick-up is vorige week rip gegaan.
er zitten tieten inquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.
Die heeft iedereen toch al gezienquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.
Zou kunnen, deze kost ongeveer 300, kan vanaf 230-250 volgens mij, afhankelijk van welke specs je precies neemt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef Partingglass het volgende:
ik denk dat die wat te goed voor mij is. Mijn amp en speakers zijn niet bepaald hifi zeg maar dus ik denk dat de pickup te goed is voor mijn andere aparatuur
klinkt altijd goed.quote:
quote:
Ik had nu gewoon een lenco usb ding. Om ook de obscure platen en bootlegs naar de pc te kunnen over zetten. ergens in de verhuizing is die denk ik rip gegaan. Moet nog kijken volgens mij heeft mijn ex ook nog zoiets op zolder staan en aangezien ik al het vinyl meegesleept heb heeft ze er toch niets aan.. me er nog eens in verdiepen wil er best wat geld aan uitgeven, moet leuk klinken maar moet moet wel wat betreft prijs leuk blijven.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou kunnen, deze kost ongeveer 300, kan vanaf 230-250 volgens mij, afhankelijk van welke specs je precies neemt.
Gimme!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |