Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?quote:
wie zegt dat dat zo is?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeurquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die stil en geduldig afwachten om te ontvangen. Waarom heb ik jou niet 10 jaar eerder ontmoet?
Ik heb eigenlijk liever een vrouw die niet alleen maar stil afwachtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.quote:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er niemand is die het tegendeel beweert, gun ik je het voordeel van de twijfel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Dat zeg je tegen iedere vrouw, gij vuige charmeur
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Het heeft absoluut meerwaarde als je/de dame in kwestie er actief naar vraagt. Al dan niet naar aanleiding van enige fysieke dwang.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind stil afwachten vrij saai eigenlijk
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
nope. ik houd van plezier voor twee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij springt er gewoon direct bovenop gaat er zwaar tegenaan?
ja tochquote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
En we hebben het natuurlijk nog steeds over het drinken van bier.![]()
quote:
dat was een vraag aan mij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
nope. ik houd van plezier voor twee.
[..]
ja toch
Mwah, er zijn beter bierfeestfoto's.quote:
ik antwoorde er toch gewoon stiekem opquote:
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.quote:
die zijn ook vnml zonder bier :")quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang die collectie niet vrij beschikbaar is op internet, tel ik die niet mee.
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.quote:
QFTquote:Op zondag 11 maart 2012 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof iemand daar ook maar aandacht voor heeft als jij er op staat.
Wat zijn we weer kritischquote:
het is heerlijk hier in de zon in mijn tuintjequote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Het is me alweer warm genoeg eigenlijk
Ik wil niet de indruk wekken dat alles met tieten automatisch maar oké is.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon te veel kleren aan.
is een typisch vrouwenkwaaltjequote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
daar kun je iets aan doen hequote:Op zondag 11 maart 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ziet er netjes uit! Mijn pick-up is vorige week rip gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdhttp://www.project-audio.(...)t=turntables&lang=en
Die heb ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben verliefdhttp://www.project-audio.(...)t=turntables&lang=en
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier heb ik geen verstand van hoor van pick ups
Serieus?quote:
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hier heb ik geen verstand van hoor van pick ups
Thanks, het ziet er idd slick uit, maar nog belangrijker, het geluid is super!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! Mijn pick-up is vorige week rip gegaan.
er zitten tieten inquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.
Die heeft iedereen toch al gezienquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zeg één ding over je privécolletie pics en niemand praat meer over pick-ups hoor.
Zou kunnen, deze kost ongeveer 300, kan vanaf 230-250 volgens mij, afhankelijk van welke specs je precies neemt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:10 schreef Partingglass het volgende:
ik denk dat die wat te goed voor mij is. Mijn amp en speakers zijn niet bepaald hifi zeg maar dus ik denk dat de pickup te goed is voor mijn andere aparatuur
klinkt altijd goed.quote:
quote:
Ik had nu gewoon een lenco usb ding. Om ook de obscure platen en bootlegs naar de pc te kunnen over zetten. ergens in de verhuizing is die denk ik rip gegaan. Moet nog kijken volgens mij heeft mijn ex ook nog zoiets op zolder staan en aangezien ik al het vinyl meegesleept heb heeft ze er toch niets aan.. me er nog eens in verdiepen wil er best wat geld aan uitgeven, moet leuk klinken maar moet moet wel wat betreft prijs leuk blijven.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou kunnen, deze kost ongeveer 300, kan vanaf 230-250 volgens mij, afhankelijk van welke specs je precies neemt.
Gimme!quote:
quote:
Die heb ik dan weer in mijn privécollectie. Nou ja, eentje dan.quote:
meervoud nog welquote:
in zn algemeenheid, maar ik zou met 1 al best tevreden zijn hoor, niet aan mezelf vast dan, want ik vind tieten bij mezelf veel te leukquote:
Plural?quote:
die is denk ik met hetero2 dingne aan t doen ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
En ik had eigenlijk verwacht dat met een TT als deze het topic ondertussen al volgespamd zou zijn door Ang3l
Die man is een homofiele versie van Paulus!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die is denk ik met hetero2 dingne aan t doen ofzo
Den grooten bekeerder, niet de boskabouterquote:
Wie?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Den grooten bekeerder, niet de boskabouter
Tsssk, algemene ontwikkeling Tijn.quote:
ohquote:Op zondag 11 maart 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Den grooten bekeerder, niet de boskabouter
Hey jongen ik weet wel Paulus is hoor. Ik ben christelijk opgevoed. Niet dat dit geholpen heeft maar tochquote:
Elac?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb vrijdag hiernaar geluisterd, in combinatie met Ilac speakers en een amp waar ik de naam ff van ben vergeten. Setje gaat 1100 kosten incl kabels.
Ik zou dan ook een andere tactiek kiezen en die jehova's bekeren tot het geloof in vrije liefdequote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Partingglass het volgende:
net nog twee jehova's aan de deur. Volgens mij nieuwe taktiek ofzo twee super leuke jonge meiden op vrijgezelle mannen afsturen. Aan de overkant van weg liepen de gebruikelijke jehova's en bij ons twee super leuke dames.
Ik heb nog wel een theologische discussie proberen te beginnen maar helaas te ver gebrainwashed. Jammer. Groen/blauwe ogen om in te verdrinken en een stem die je graag eens je naam hoort roepen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een andere tactiek kiezen en die jehova's bekeren tot het geloof in vrije liefde
dat gesprek had ik willen zienquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een theologische discussie proberen te beginnen maar helaas te ver gebrainwashed. Jammer. Groen/blauwe ogen om in te verdrinken en een stem die je graag eens je naam hoort roepen.
Ze mogen nog best eens langskomen die twee dan. Nodig ik jou ook uit. Bak bier erbij, muziekje op. Kon wel eens een leuke avond worden hahahaquote:
bij mij wel. Ik vloek nooit, ik drink niet, doe niet aan sex etc ben de meest brave persoon in de wereld.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook christelijk opgevoed maar het heeft niks geholpen
Ben jij opgevoed?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vergezel je welquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een ongelovige, ik ga toch wel naar de hel
Ik vloek alleen als een bootwerkerquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Partingglass het volgende:
[..]
bij mij wel. Ik vloek nooit, ik drink niet, doe niet aan sex etc ben de meest brave persoon in de werled.
ah joh in de hel is t wel lekker warmquote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vloek alleen als een bootwerker
Ik haat warmtequote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah joh in de hel is t wel lekker warm
satan heeft je gevondenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb je het tegen mij?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Partingglass het volgende:
if heaven is for people whom' coffesion will be save
I'm happy in my ignornance lying in my grave
I know I cracked a smile to race the entire night through
'cause I rather go to hell then spend eternity with you
tuurlijk niet. Jij lijkt me erg leuk gezelschap.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Partingglass het volgende:
net nog twee jehova's aan de deur. Volgens mij nieuwe taktiek ofzo twee super leuke jonge meiden op vrijgezelle mannen afsturen. Aan de overkant van weg liepen de gebruikelijke jehova's en bij ons twee super leuke dames.
maar van wie ben jij n kloon? serieus?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meer schapen offeren. komt het allemaal goed dit dat.
been there done that!
ik ben geen kloon.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar van wie ben jij n kloon? serieus?
Dit klinkt stalkerigquote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beetje googlen
ik ook met mijn grote bek
dus kloon. voor de boeg ermeequote:Op zondag 11 maart 2012 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
beetje googlen
ik ook met mijn grote bek
Voor de draad, MeMo.quote:
Weer een kort, edoch intensief leermomentje voor u!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wist dat ik dingen door elkaar haalde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |