SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
War childquote:Op zondag 11 maart 2012 13:44 schreef Muisraket het volgende:
Hey maar BB, domme vraag misschien, maar wat is er dan vandaag te doen in de stad van ons mooie topique?
Ah ik zie het. Tja, ik kijk meestal niet heel lang naar abri's en ik luister niet naar 538.quote:
Abri kan verwijzen naar:quote:Op zondag 11 maart 2012 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Tja, ik kijk meestal niet heel lang naar abri's en ik luister niet naar 538.Maar veel plezier vanavond, BB!
Ik bedoel de reclame in de abri's/bushokjes, wachtdingen op het station etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Abri kan verwijzen naar:
Abri (rotswoning)
Abri du Poisson, een grot in de Dordogne
Abri (wachthuisje), een niet afgesloten wachtruimte
?
Ze kijkt niet lang naar grotten.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Abri kan verwijzen naar:
Abri (rotswoning)
Abri du Poisson, een grot in de Dordogne
Abri (wachthuisje), een niet afgesloten wachtruimte
?
Wij wel ^^quote:
Thanks to the interwebzquote:
quote:
Een huilende grotquote:
Die grap was awesomequote:
Nice!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Net lekker buiten ontbeten
Die mensen tegenover: tuinstoel, zonnetje en iets te drinken.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef DeJori het volgende:
Hier tegenover zitten ze alweer in de voortuin op een tuinstoel met een krat bier eronder.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef DeJori het volgende:
Hier tegenover zitten ze alweer in de voortuin op een tuinstoel met een krat bier eronder.
Dat hebben wij ookquote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ook, mooie is dat mijn voortuin gewoon echt een tuin is zonder gras gewoon zand en planten. Gewoon in het midden gaan zitten en bier gooien en kut roepen
Arctic Monkeys!quote:
Goed zo.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik begin beetje fan te worden
De laatste twee platen zijn wat moeilijker vind ik, vooral de 3e vind ik een groeiplaat. Ik zou dus beginnen met de eerste en FWN.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben nu een beetje die albums aan het verkennen, ik denk dat ik het eerste tot nu toe het beste vind, al is het alleen al om de cover
raad je iets aan?
Nee sorry, ik hoorde dat dat meisje die jij niet aan durft te spreken al met je wilde trouwen.quote:
Lijkt me sterk dat je kater minder wordt, maar succes met je experiment en sterkte met je kater.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit in mn achtertuin met apfelkorn, maar dat doe ik meer om te testen of een kater minder wordt met drank. En ik zin heb in appelsap en dit er het meest op lijkt.![]()
Oh en MR, ik kom er ook net pas achter. Heb niks van dat 538 meegekregen. Volgens mij stond het ook niet op bushokjes enzo.
Dit doet mij pijnquote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee sorry, ik hoorde dat dat meisje die jij niet aan durft te spreken al met je wilde trouwen.
Eigenlijk lijkt het mij ook sterk.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je kater minder wordt, maar succes met je experiment en sterkte met je kater.
Pijnlijk om te zien ditquote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dit doet mij pijn
En BB, je kater word minder ja
Uit ervaring.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het mij ook sterk.![]()
En TM hoe weet je dat?
Jullie nog plannen voor vandaag?
Ik dacht dat vrouwen mannen leuker vonden als ze weten dat ze iemand anders leuk vindenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien dit![]()
En je kater wordT niet minder van alcohol
Ietwatquote:Op zondag 11 maart 2012 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En heb je toen veel gedronken ofniet
Nee, dan worden ze alleen jaloers, ze gaan je pas leuk vinden als ze denken dat je iets hebt. Ga je dan voor MR of dat meisje van je school?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen mannen leuker vonden als ze weten dat ze iemand anders leuk vinden
Nicequote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IetwatGewoon 5 pilskes toen begon de kater minder te worden
Weet ik niet, MR heeft smaak en dat weet ik niet te zeggen van dat meisje van school, behalve dan die klerenstijl allesquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan worden ze alleen jaloers, ze gaan je pas leuk vinden als ze denken dat je iets hebt. Ga je dan voor MR of dat meisje van je school?
Als je net zo over mr zou praten als over dat meisje van school wist ik t welquote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Weet ik niet, MR heeft smaak en dat weet ik niet te zeggen van dat meisje van school, behalve dan die klerenstijl alles
Waar baseer je het op dat ik smaak heb? Ik denk namelijk dat je daar nogal van mening over verandert als je de bands en artiesten gaat beluisteren die op mijn FB staan. De meeste mensen die ik ken vinden die muziek namelijk saai, lelijk of rennen zelfs gillend weg.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Weet ik niet, MR heeft smaak en dat weet ik niet te zeggen van dat meisje van school, behalve dan die klerenstijl alles
Jij denkt dat iedereen gillend wegrent voor alles, ofniequote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat ik smaak heb? Ik denk namelijk dat je daar nogal van mening over verandert als je de bands en artiesten gaat beluisteren die op mijn FB staan. De meeste mensen die ik ken vinden die muziek namelijk saai, lelijk of rennen zelfs gillend weg.
Nee, maar ik schijn van rare muziek te houden.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen gillend wegrent voor alles, ofnie
En jij denkt niet dat mensen gillend wegrennen van mijn muzieksmaak?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat ik smaak heb? Ik denk namelijk dat je daar nogal van mening over verandert als je de bands en artiesten gaat beluisteren die op mijn FB staan. De meeste mensen die ik ken vinden die muziek namelijk saai, lelijk of rennen zelfs gillend weg.
Mensen die daarvoor wegrennen zijn gewoon triestquote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar ik schijn van rare muziek te houden.Vind het zelf wel meevallen, maar goed.
Oh sommigen echt wel door je hardstyle en zo hoor, maar echt, 9 van de 10 keer als ik naar een concert ga (dus niet naar een festival) van een band of artiest waar ik fan van ben, staan er bijna alleen maar oude, kale mannen en (bijna) geen vrouwen en/of mensen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat mensen gillend wegrennen van mijn muzieksmaak?
Figuurlijk gezien en dat is niet triest, ik snap best dat mensen niet goed tegen Wuthering Heights van Kate Bush kunnen hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mensen die daarvoor wegrennen zijn gewoon triest
Dan moet je facebook nemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef BarrieButsers het volgende:
MR nu ben ik benieuwd naar die muziek
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Figuurlijk gezien en dat is niet triest, ik snap best dat mensen niet goed tegen Wuthering Heights van Kate Bush kunnen hoor.
Wat een verkrachting.quote:
Ik denk dat als ik dit aan mijn vader laat zien dat hij jou als schoondochter wilquote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Figuurlijk gezien en dat is niet triest, ik snap best dat mensen niet goed tegen Wuthering Heights van Kate Bush kunnen hoor.
Oke dan blijf ik wel in spanning zittenquote:
Dat dansjequote:Op zondag 11 maart 2012 14:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als ik hem mijn metal CD's laat horen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dit aan mijn vader laat zien dat hij jou als schoondochter wil
Dan niet neequote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als ik hem mijn metal CD's laat horen.
Ik ben niet echt fan van Stratovarius, maar dat is inderdaad (power) metal.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Metal
Ik sterf nu een beetje van binnen.
Kweet niet of dat metal ismaar het is wel tof
Sonata Arctica ken ikquote:Op zondag 11 maart 2012 14:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben niet echt fan van Stratovarius, maar dat is inderdaad (power) metal.Dan zou ik eerder Sonata Arctica proberen.
Dat denkt inderdaad iedereen. En dat soort metalmuziek heb je ook, metal is echt heel erg breed, maar je moet het wel leren waarderen, anders klinkt het inderdaad allemaal als dezelfde vieze, half dode emomuziek.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik niet
Dacht trouwens dat metal van die vieze muziek was qua half dode vieze emo's
Maar Dio is ook wel tof
Haha, je hebt de rapper Dio en Ronnie James Dio, een inmiddels overleden metallegende.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, je hebt de rapper Dio en Ronnie James Dio, een inmiddels overleden metallegende.
En van avatar.quote:
Waarom in godsnaam? Deze uitspraak komt in mijn fobo.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:01 schreef DeJori het volgende:
Ik moet bij "I'm sexy and I know it" altijd denken aan Hans Wiegel.
Wiegel Wiegel Wiegel, yeah. Wiegel Wiegel Wiegel yeah.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wiegel Wiegel Wiegel, yeah. Wiegel Wiegel Wiegel yeah.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wiegel Wiegel Wiegel, yeah. Wiegel Wiegel Wiegel yeah.
[ afbeelding ]
Ik negeer dat soort mensen altijdquote:Op zondag 11 maart 2012 15:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ah van die vieze studenten humor![]()
Als ik dat zou flikken: 'Bij hans wiegel moet ik alt...' de rest: 'wie de fok is hans wiegel'
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dus ik tegen Anthonie Kamerling aan de telefoon, 'Blijf ff hangen, ben zo terug'
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef DeJori het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een witbiertje
Ik denk niet dat mijn baas er blij mee is als ik hier wegloop nu.quote:
Gerem je bent op het werk. Hoelang moet je nog?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas er blij mee is als ik hier wegloop nu.
Tot negen uurquote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gerem je bent op het werk. Hoelang moet je nog?
Wordt wel een lekker salaris danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tot negen uurIk zit hier als sinds donderdag
Ik verheug me meer op oktober als het daarover gaat. Eindelijk de jeugdschaal uitquote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wordt wel een lekker salaris dan
Zal wel veel schelen jaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik verheug me meer op oktober als het daarover gaat. Eindelijk de jeugdschaal uit
+/- 200 euro p/m op fulltimebasis, maar dan kan ik stappen omhoog hequote:
Krijg je dan ook een andere functie?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
+/- 200 euro p/m op fulltimebasis, maar dan kan ik stappen omhoog he
Nee, maar binnen die salarisschalen zitten periodieken.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een andere functie?
Ach je weet in ieder geval wel dat periodiek 9 het niet zo snel zal worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, maar binnen die salarisschalen zitten periodieken.
Periodiek 0: 1.646,49 euro per maand
Periodiek 9: 2.146,91 euro per maand
Daar zit dus nog best groeiruimte in
Ach, het idee is leuk. En die bedragen ook, maar ik werk toch niet fulltime.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach je weet in ieder geval wel dat periodiek 9 het niet zo snel zal worden.
Zeker leuke bedragen. Zelfs periodiek 0 is nog te doen. Hoeveel uur werk je gemiddeld?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, het idee is leuk. En die bedragen ook, maar ik werk toch niet fulltime.
32,5 uur in de maand, maar ik ontvang na negen uur 35% ORT, de hele zaterdag 35% en op zondag 60%, waardoor het salaris nogal snel omhoog schiet.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeker leuke bedragen. Zelfs periodiek 0 is nog te doen. Hoeveel uur werk je gemiddeld?
Fuck off met je Wiegelquote:
Heb je iets tegen Wiegel?quote:
Als avatar heb ik zelfs iets tegen Pol Pot.quote:
Niet als hij jouw avatar is.quote:
Welquote:
Maar wij associëren jou met perryquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Dan moet je ook niet zeuren over Awesome Swanson
Niet als ik mijn snor laat staanquote:
Doe dat!quote:
Op vakantie.quote:
Deal.quote:
Dan laat jij een sik staan.quote:
Mijn abe-baard.quote:
Ik kan niet wachtenquote:
Van de week had ik een trein en die was gewoon op tijd!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Niemand hier nog sterke verhalen die niemand gelooft?
Ik geloof er niets van.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van de week had ik een trein en die was gewoon op tijd!
Een nu is je UI een stoer kijkend mocro'tje, waarvan ik een agressief gevoel krijg? Verklaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben toen ik geboren was in de zee gegooid en toen hebben meerminnen mij opgevoed, toen ben ik door de schildpadden naar het land gebracht en daar zongen de meerminnen een vaarwel lied, ik werd door nu mijn ouders ontvangen en het hele land was blij dat ik, het geschenk van god, er eindelijk was.
Geen stress, kan gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben toen ik geboren was in de zee gegooid en toen hebben meerminnen mij opgevoed, toen ben ik door de schildpadden naar het land gebracht en daar zongen de meerminnen een vaarwel lied, ik werd door nu mijn ouders ontvangen en het hele land was blij dat ik, het geschenk van god, er eindelijk was.
Hallelujah vodafone is erquote:Op zondag 11 maart 2012 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dat is mijn humor. Topkwaliteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een nu is je UI een stoer kijkend mocro'tje, waarvan ik een agressief gevoel krijg? Verklaar.
Wat is deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef DeJori het volgende:
Zingen zeemeerminnen door hun mond of door hun kieuwen?
Dus het is een soort van beatboxen?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is deze?
Zeemeerminnen zingen vanuit hun hart, heel het land kon het horen, ze zingen niet via een mond of kieuwen, ze zingen door hun hart.
Jouw UIquote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is deze?
Zeemeerminnen zingen vanuit hun hart, heel het land kon het horen, ze zingen niet via een mond of kieuwen, ze zingen door hun hart.
Ik moest hard lachenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Eindelijk verlost van die vervelende TM, hij durfde ons niet eens aan te spreken'
BURN! Ik moest zo hard lachenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Eindelijk verlost van die vervelende TM, hij durfde ons niet eens aan te spreken'
Er zit een boodschap in: spreek dat meisje nou aanquote:
Je hebt gelijk, ik ben de uitverkorenequote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zit een boodschap in: spreek dat meisje nou aanDoe het voor ons, heel dit topic, om te laten zien dat wij niet forever alone zijn!
Dan vraag je mij, Ron Juan meequote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben de uitverkorene
Maar ik heb jullie hulp nodig, we moeten een setting bedenken, want ik ga niet als een of andere casablanca op haar af stappen uit het niets, liever als een casanova in een setting mijn kans pakken.
Een liefdesverklaring in musicalvorm met alle fokkers?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Maar ik heb jullie hulp nodig, we moeten een setting bedenken, want ik ga niet als een of andere casablanca op haar af stappen uit het niets, liever als een casanova in een setting mijn kans pakken.
Zoiets ja, jij mag Hans Wieber zijn en BDH mag de meermin zijn die mij opvoedequote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een liefdesverklaring in musicalvorm met alle fokkers?
Dankjewel dat je Don tussen haakjes hebt gezet, anders hadden we de grap niet begrepen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan vraag je mij, Ron (Don) Juan mee
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankjewel dat je Don tussen haakjes hebt gezet, anders hadden we de grap niet begrepen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zoiets ja, jij mag Hans Wieber zijn en BDH mag de meermin zijn die mij opvoede
Heb het al veranderdquote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankjewel dat je Don tussen haakjes hebt gezet, anders hadden we de grap niet begrepen.
YESquote:Op zondag 11 maart 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zoiets ja, jij mag Hans Wieber zijn en BDH mag de meermin zijn die mij opvoede
Ik ben serieus, je moet wel een mooi lied zingenquote:
Als ze een keer langs je loopt, zorg dan op de een of andere manier dat ze valt. Door middel van een tackel of een bananenschil. En dan ligt ze daar en dan help je haar opstaan. Vraag je van ja alles oke, heb je pijn? Nee? Gelukkig! Ik ben Vodafone en jij? Weetje ik vind het toch wel romantisch dat je nu al voor me valt en dat terwijl we elkaar niet eens kennen. De rest is geschiedenis.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ben serieus, je moet wel een mooi lied zingen
Ja maar ik ben het type die dan echt gewoon zo'n vieze uithaal doet waardoor de hele school het zietquote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ze een keer langs je loopt, zorg dan op de een of andere manier dat ze valt. Door middel van een tackel of een bananenschil. En dan ligt ze daar en dan help je haar opstaan. Vraag je van ja alles oke, heb je pijn? Nee? Gelukkig! Ik ben Vodafone en jij? Weetje ik vind het toch wel romantisch dat je nu al voor me valt en dat terwijl we elkaar niet eens kennen. De rest is geschiedenis.
DIE BLINDE VENT MET GEK KAPSELquote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ja die Schönste auf der Welt
Ist meine Barbara
Was mir an ihr gefällt
Das ist ihr schwarzes Haar
Sie hat so himmel-himmel-himmelblaue Augen
Und einen purpurroten Mund
Ja ja sie ist so wunderbar
Die schwarze Barbara
Hans Wieber?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ben serieus, je moet wel een mooi lied zingen
Dan zie je hoe ik op de wereld ben gekomen en dan kom jij als gast artiest een lied zingen
watquote:Op zondag 11 maart 2012 17:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
DIE BLINDE VENT MET GEK KAPSEL
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 17:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hans Wieber?
Is dat een soort kruising van Hans Wiegel en Justin Bieber?
quote:Hans Wiegel is tweemaal getrouwd geweest. Zijn eerste vrouw, Pien Frederiks, kwam in 1980 om het leven bij een auto-ongeluk. Twee jaar later hertrouwde hij met haar oudere zuster Marianne Frederiks. In 2005 verongelukte ook zij door een auto-ongeval.
Conclusie: vrouwen kunnen niet rijdenquote:
Vader en moeder editquote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef DeJori het volgende:
Of je vader en moeder komen eten naar je werk brengen omdat je het voedsel wat je krijgt niet lekker vindt
Laat een vriend het oplossen, dan ben jij de redder in nood.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar ik ben het type die dan echt gewoon zo'n vieze uithaal doet waardoor de hele school het ziet
Goed geregeldquote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef DeJori het volgende:
Of je vader en moeder komen eten naar je werk brengen omdat je het voedsel wat je krijgt niet lekker vindt
Vond het een beetje lullig voor m'n pa om hem over te slaan.quote:
Ik had spruitjesquote:
Je vergeet iets.quote:
Lekker man. Mijn ouders deden dat toen ik bij de Shell werktequote:
Echt rampzaligquote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is het eten daar echt zo slecht
Welke zender?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Op tv over dat 538 gedoe, allemaal relnichten met halve liters.
Mn zusje heeft in zo'n keuken gewerkt. Ze vond het smerigquote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Echt rampzaligIk zweer het je, euthenasie is een humanere optie dan een verpleeghuis.
Weet je wat nog erger is? Ik had hier een keer per abuis een natriumarme maaltijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mn zusje heeft in zo'n keuken gewerkt. Ze vond het smerig
Ik heb ooit garnalen op.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Ik had hier een keer per abuis een natriumarme maaltijd.
Gad.
Ver.
Damme.
Nah, ik wil hier graag nog even blijven werken.quote:
Garnalen zijn soms best lekker imo.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ooit garnalen op.
Da's nog viezer
Dan kan dat filmpje meteen in de OP.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor 12 euro krijg je daar ook je 5 minutes of fame. Als zo'n vriendin niet afhaakt ga ik Brabant doen.
Dat wil ik niet missen!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Fopje. Ik ga gewoon mijn fokvriendjes de groeten doen.
Wiegel Wiegel Wiegel, yeah.quote:
Dat lied kan ik nu niet meer normaal luisterenquote:
Ron Swanson.quote:
Zit al de hele dag in m'n hoofdquote:Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat lied kan ik nu niet meer normaal luisteren
Kan ik nu niet luisterenquote:
Dit is de Nederlandse versie. Gruwelijk slechtquote:
Als je dit doet, laat a.u.b. iemand het dan filmen!quote:Op zondag 11 maart 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor 12 euro krijg je daar ook je 5 minutes of fame. Als zo'n vriendin niet afhaakt ga ik Brabant doen.
MR in het huis.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je dit doet, laat a.u.b. iemand het dan filmen!
Laat ons maar weer stikkenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:34 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben weer weg want visite, schönen Abend Leute!
Veel plezierquote:Op zondag 11 maart 2012 18:34 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben weer weg want visite, schönen Abend Leute!
Demonoid?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb mijn oude Demonoid account terug![]()
![]()
![]()
![]()
Aha.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Een van de beste file sharing sites, je moet een account hebben en die krijg je alleen als je een code krijgt toegestuurd van een ander lid
Niet zo opvliegerig. Ik haat helemaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Je vroeg er toch om ga niet haten
Hallo Fedquote:
Echt he. Vooral geweldig als je de hele dag moet werkenquote:
aaawquote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Echt he. Vooral geweldig als je de hele dag moet werken
Omdat de zon schijnt. Ik word altijd zwaar depressief van winterweer.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Snap niet waarom iedereen dit weer zo geweldig vindt.
precies. zon = goed = positief = vrolijkquote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat de zon schijnt. Ik word altijd zwaar depressief van winterweer.
Indeedquote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies. zon = goed = positief = vrolijk
HOI FANS IK BEN TERUG HOIquote:Op zondag 11 maart 2012 19:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
De enige reden dat ik een fan ben is omdat je in het DB topic kwam meedoen tijdens carnaval. Ik mis je
Die is te kinderachtigquote:
Pissen op mensen die de rondvaart doenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Die is te kinderachtig
[..]
Pissen op mensen die de rondvaart doen
Wij hebben Johan Brouwer.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:42 schreef Paul het volgende:
Ja maar hebben jullie dan ook een Henk Westbroek?
En hoeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Den Bosch heeft carnaval, Amsterdam heeft alleen maar tuig.
Die ken ik alquote:
Ik kan niet kiezen dus laat ik jou voor mij kiezenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je Clint Eastwood wilt zien die film en anders die serie.
Heb nog niks van die serie gezien, als aflevering 1 saai is gaat ie de prullenbak in. Maar denk dat het wel een toffe serie is.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar niet boos worden als het een saaie aflevering is.
Nou in ieder geval veel kijkplezier.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb nog niks van die serie gezien, als aflevering 1 saai is gaat ie de prullenbak in. Maar denk dat het wel een toffe serie is.
Nee die ga ik morgen kijkenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Die kan je daarna bekijken toch.
Heb nu een Bossche bol
Weet niet. Ben muziek aan het luisteren en verder niks aan het doenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef bijdehand het volgende:
Op die leeftijd heb ik andere dingen te doen zoals jeu de boules
Durf je haar wel aan te spreken in die dagdroom?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zn gangetje, ben in mijn dromerstoestand
Snap ikquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
In mijn dagdroom is alles perfect, daar ben ik al met haar getrouwd.
Lekker saaiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En hoe is het in jouw vrijgezellenleven?
Huh?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wanneer spreek jij eens die chick aan van de 2 tussen wie je mpoet kiezen?
Mij wordt gezegd dat ik ze leuk vind maar dat is niet zoquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
waarvan je ze allebei leuk vind
Dat is een geheimpje tussen mij en mijn gebroken hartquote:
That's life.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Versplintert in ontelbare stukjes..
Ik wel, help mijquote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
That's life.
Maar ik vind niemand leuk
Ja, hoe?quote:
Alsof dat geloofwaardig is.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Tackel haar ofzo dan ben ik haar redder, en dan 'klap' ik jou zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |