SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
War childquote:Op zondag 11 maart 2012 13:44 schreef Muisraket het volgende:
Hey maar BB, domme vraag misschien, maar wat is er dan vandaag te doen in de stad van ons mooie topique?
Ah ik zie het. Tja, ik kijk meestal niet heel lang naar abri's en ik luister niet naar 538.quote:
Abri kan verwijzen naar:quote:Op zondag 11 maart 2012 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Tja, ik kijk meestal niet heel lang naar abri's en ik luister niet naar 538.Maar veel plezier vanavond, BB!
Ik bedoel de reclame in de abri's/bushokjes, wachtdingen op het station etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Abri kan verwijzen naar:
Abri (rotswoning)
Abri du Poisson, een grot in de Dordogne
Abri (wachthuisje), een niet afgesloten wachtruimte
?
Ze kijkt niet lang naar grotten.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Abri kan verwijzen naar:
Abri (rotswoning)
Abri du Poisson, een grot in de Dordogne
Abri (wachthuisje), een niet afgesloten wachtruimte
?
Wij wel ^^quote:
Thanks to the interwebzquote:
quote:
Een huilende grotquote:
Die grap was awesomequote:
Nice!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Net lekker buiten ontbeten
Die mensen tegenover: tuinstoel, zonnetje en iets te drinken.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef DeJori het volgende:
Hier tegenover zitten ze alweer in de voortuin op een tuinstoel met een krat bier eronder.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef DeJori het volgende:
Hier tegenover zitten ze alweer in de voortuin op een tuinstoel met een krat bier eronder.
Dat hebben wij ookquote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ook, mooie is dat mijn voortuin gewoon echt een tuin is zonder gras gewoon zand en planten. Gewoon in het midden gaan zitten en bier gooien en kut roepen
Arctic Monkeys!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |