SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Gister was er een glitcher in metro en nu besef ik me dat dat de c4 switch glitch was. Dus een lading c4 droppen bij je maten, snel switchen en tot ontploffing brengen. Wat een baas, het lukte m tot 38 kills te maken.
Zelf gister buiten bij A in Metro mijn mav kills nog kunnen bijwerken op een bijna lege server. Nog even van genieten nu dat nog werkt.Het is niet normaal hoeveel mensen nu gebruik maken van hacks, glitches etc. Tijd voor die update zoals de meesten willen in de poll van battlelog, maarja dat roep ik al 2 maanden. Ik wil gewoon lasergestuurde raketten afleiden met flares, want die verstoren een laserstraal volgens Dice.
![]()
Ligt battlelog er nu weer uit?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
oops filters stonden verkeerd!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Idd. IPV dat er lokaal iets opgeslagen wordt...quote:Op zondag 11 maart 2012 10:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut dat die filters elke keer worden gereset als ze iets met battlelog doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vanavond 23.00 pas weer eens afreageren...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ook zooo irritant als je in de wachtrij van een server zit en eruit gaat dat dan message scherm van battlelog naar boven komt.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Wat ik echt kut vind is dat als je in de wachtrij staat en ondertussen wat anders aan het doen bent, en het venstertje dan naar voren komt dat aangeeft dat Battlefield wordt opgestart de focus op het het knopje annuleren ligt en doordat je aan het typen bent en bijvoorbeeld op Enter drukt je dus de game annuleert. terwijl de battlelog plugin gewoon nog steeds aangeeft dat je soldier aan het joining isquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef dekilo het volgende:
Ook zooo irritant als je in de wachtrij van een server zit en eruit gaat dat dan message scherm van battlelog naar boven komt.![]()
En op een beetje populaire server betekend dat dat je weer achteraan in de wachtrij kan aansluiten.![]()
![]()
Werd maar weinig glitchen, want de tegenpartij (RU) had 6 man op het dak staan bij vlag C, die bezig waren iedereen te naaien in de rug en mijn MAV kon hun spawnbeacon niet kapot maken en als ik ze ging roadkillen werd ik gekickt.
Dus dan maar een normaal potje gedaan op een andere server waar ik vanavond 2x een disconnect had om onduidelijk reden (connection lost). daarna mooi nog even.. 20-0 er van gemaakt. Dan zijn wel grappige scores. Helaas wel met de MK3A1, één van de noobguns. Mooiste was met 1 schot 4 doden.. hadden waarschijnlijk c4 of een claymore neergezet die ik precies raakte.![]()
![]()
Hilarisch, een game waarbij het lijkt te draaien om elkaar zo goedkoop mogelijk te naaien zonder zelf risico te lopen, en dan gekickt worden omdat je creatief met je MAV omgaat...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mooi is dat he, al zijn er maar weinig servers die ik tegenkwam die actief op roadkills kicken. Alhoewel, de eerste was een kill, de 2e werd een kick. Maar als je met 1 of 2 man 6 man moet tegenhouden die al glitchend het level in willen lopen... dat schiet ook niet op.![]()
wat is er nou leuk om fouten in het spel te misbruiken voor een paar kills?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:54 schreef JK het volgende:
Werd maar weinig glitchen, want de tegenpartij (RU) had 6 man op het dak staan bij vlag C, die bezig waren iedereen te naaien in de rug en mijn MAV kon hun spawnbeacon niet kapot maken en als ik ze ging roadkillen werd ik gekickt.
Dus dan maar een normaal potje gedaan op een andere server waar ik vanavond 2x een disconnect had om onduidelijk reden (connection lost). daarna mooi nog even.. 20-0 er van gemaakt. Dan zijn wel grappige scores. Helaas wel met de MK3A1, één van de noobguns. Mooiste was met 1 schot 4 doden.. hadden waarschijnlijk c4 of een claymore neergezet die ik precies raakte.royal triestheid.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is er nou leuk om fouten in het spel te misbruiken voor een paar kills?royal triestheid.
Wat maakt het jou uit wat ik leuk vind? Ik vind het leuk dat Dice er zo enorm lang over doet om met een patch te komen dat ik gewoon juist daar misbruik van maak tot ze eindelijk eens er mee komen. Daarmee hoop ik dat zoveel mogelijk mensen mee glitchen zodat Metro in elk geval niet meer speelbaar is. Dice kan wel met releasedata komen voor DLC (= centjes verdienen), maar de grote february-patch.. ho maar.
Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen. Daarom wil ik nog wel eens een beetje vals spelen als een soort van protest. Gaat me overigens niet om de kills, het is leuker om bijv. een baserape om te draaien door over het plafond naar de andere kant te lopen en daar een vlag te cappen om daar met je team op te spawnen. Je moest eens weten hoeveel mensen er gebruik maken van glitches op de Metro map. En waarom doen ze het? Gewoon omdat het kan. Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.
Dus zo lang het kan en Dice en Zh1nt0 alleen maar slap ouwehoeren en geen serieuze fouten in het design aanpakken, maak ik er af en toe wel gebruik van nu het nog kan.![]()
Als je geen fuck weet van software en QA moet je er niks over zeggenquote:Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen.
Mgoed, het is jammer dat er nog zoveel 'bugs' in zitten :/Dum de dum![]()
En dan zelf keihard je speelstijl verdedigen. Nice.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als jij geen fuck weet wie ik ben en wat ik doe, houd dan ook lekker je mond.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Als je geen fuck weet van software en QA moet je er niks over zeggen
Mgoed, het is jammer dat er nog zoveel 'bugs' in zitten :/
Ik heb het met deze patch enkel over het aanpakken van de foutjes in het leveldesign. Zoals het optrekken van onzichtbare muren op vier plekken in een leveldesign wat verder al klaar is (want dat kost simpelweg wel veel tijd). Dit hoeft echt niet heel veel tijd te kosten. Ik weet zeker dat dit binnen een werkdag gerealiseerd kan zijn.
Maar als jij de QA manager bent en met je bovenstaande tekst al aan wil geven dat jij meer kaas hebt gegeten van het ontwerpen van maps/level voor games, leg mij dan uit hoeveel tijd hier in gaat zitten om enkel bovenstaande aanpassing door te voeren in het leveldesign?
Dus niet de rest van de grote patch, enkel deze kleine aanpassingen in Metro om glitchen tegen te gaan. Of moet dat echt 4 maanden duren? If so: de hele afdeling er uit trappen want het kan sneller.
Maar wat weet ik er van? Niets, want ik ben geen QA Manager en ik weet blijkbaar ook niets van gamedesign.
@Skullsplitter; Ach.. wat moet ik nu nog tegen jou zeggen?![]()
Nee, idd,, een map onspeelbaar maken... dat helpt echt om het spel speelbaarder te krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.
Wat maakt het jou uit wat ik leuk vind? Ik vind het leuk dat Dice er zo enorm lang over doet om met een patch te komen dat ik gewoon juist daar misbruik van maak tot ze eindelijk eens er mee komen. Daarmee hoop ik dat zoveel mogelijk mensen mee glitchen zodat Metro in elk geval niet meer speelbaar is. Dice kan wel met releasedata komen voor DLC (= centjes verdienen), maar de grote february-patch.. ho maar.
Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen. Daarom wil ik nog wel eens een beetje vals spelen als een soort van protest. Gaat me overigens niet om de kills, het is leuker om bijv. een baserape om te draaien door over het plafond naar de andere kant te lopen en daar een vlag te cappen om daar met je team op te spawnen. Je moest eens weten hoeveel mensen er gebruik maken van glitches op de Metro map. En waarom doen ze het? Gewoon omdat het kan. Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.
Dus zo lang het kan en Dice en Zh1nt0 alleen maar slap ouwehoeren en geen serieuze fouten in het design aanpakken, maak ik er af en toe wel gebruik van nu het nog kan.
Triest.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Als ze nu eens met die patch komen, zal Metro beter speelbaar zijn zonder in de rug geprikt te worden met een mes. De rest van de levels, de echte Battlefield maps, is niets mis mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, idd,, een map onspeelbaar maken... dat helpt echt om het spel speelbaarder te krijgen.
Triest.
Maar met de patch passen ze ook enorm veel wapens aan en de vraag is maar net hoe dáár de speelbaarheid van zal zijn. Dat is immers een aanpassing in alle levels en game-modi.
Dus mijn kleine tijdelijke bijdrage is zeer beperkt.![]()
Eens, maar dat vergoeilijkt je speelstijl niet. En dat hadden we inderdaad al reeds besproken, maar net als baserape is dat een gebed zonder end.quote:
Persoonlijk vind ik het vergallen van andermans spelplezier op manieren die duidelijk niet zo ontworpen waren maar wel mogelijk zijn verwerpelijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Eens. Dennis en ik sneaken ook nog wel eens de vijandelijke basis in om een tank te jatten ofzo, maar dat valt prima te counteren en we doen het zeker niet vaak, glitchen is gewoon gayquote:Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eens, maar dat vergoeilijkt je speelstijl niet. En dat hadden we inderdaad al reeds besproken, maar net als baserape is dat een gebed zonder end.
Persoonlijk vind ik het vergallen van andermans spelplezier op manieren die duidelijk niet zo ontworpen waren maar wel mogelijk zijn verwerpelijk.![]()
![]()
Jatten uit een basis vind ik ook not done... Hoe vaak er op shakri wel niet gerapet wordt met twee choppers...quote:Op maandag 12 maart 2012 07:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. Dennis en ik sneaken ook nog wel eens de vijandelijke basis in om een tank te jatten ofzo, maar dat valt prima te counteren en we doen het zeker niet vaak, glitchen is gewoon gayI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat probleem was bij BF2 ook al zo.. Sharqi en de heli's. Die moeten ze er uit halen. Zijn te sterk (en straks als laserpainting niet meer effectief is helemaal). Als één team 2 heli's heeft is het gewoon klaar met dat potje...
Wat betreft baserapes, in Metro heb ik er geen moeite mee en is het zelfs leuk om de partij te zijn die vast blijft zitten in de basis. Juist leuk, beetje target practice.
Voertuigen jatten heb ik geen problemen mee als mensen dat doen. Met z'n allen dat voertuig aanvallen en je hebt 'm weer terug. Blijft ook grappig als je een vijandelijk voertuig aanvalt, de persoon 'm wil fixen en dood gaat en je dan snel dat voertuig zelf fixt en er in gaat rijden. Krijgen ze die voorlopig niet terug op het spawnpoint.
Gisteravond tegen middernacht met iekue nog even op Metro rondgelopen, kon z'n PC toch gewoon een beetje 64 man aan (alhoewel, er waren maar 40 man aanwezig in het begin). Die M240B is toch ook wel een bazenwapen op lange afstand. Daar maar een beetje mee rondgelopen, nu ga ik twijfelen wat nou beter is.. een MG36 of een M240B. Maar op de M240B past geen 12x scope dacht ik (of ik heb die unlock nogn iet) en die is juist zo leuk als je zelf gebaseraped wordt.![]()
haha....doe ik ook altijd, vlieg ik met mijn heli naar de basis van de vijand, spring ik er uit en ga snel de heli van de vijand in. Schiet daarna gelijk mijn eigen heli kapot....en dan maak ik een trollfacequote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jatten uit een basis vind ik ook not done... Hoe vaak er op shakri wel niet gerapet wordt met twee choppers...
Maar ach...met een beetje samenspel haal je een heli makkelijk uit de lucht, dus men moet niet gaan huilen erover.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:43 schreef JK het volgende:
Dat probleem was bij BF2 ook al zo.. Sharqi en de heli's. Die moeten ze er uit halen. Zijn te sterk (en straks als laserpainting niet meer effectief is helemaal). Als één team 2 heli's heeft is het gewoon klaar met dat potje...![]()
stel he...jij en een teammate hebben beide een stinger. je schiet op de heli, flares gaan eruit, dan schiet teammate er gelijk nog één achteraan en weg is chopper!
Te sterk my ass
Gewoon samenspelen, zoals de bedoeling is bij oorlogje voeren
People assume too much.![]()
1 stinger geeft vaak een 'vehicle disabled' en geen kill.
1 javelin/guided missile geeft nu bij een vliegtuig/heli wel een kill, maar flares kunnen straks de raket afleiden om richting de flares te vliegen ipv lasertarget. Al blijft als het goed is de lock wel bestaan na de patch (met ECM verdwijnt de lock even)... misschien dat een 2e persoon met javelin dan wel een kill kan maken. Maar zoals het nu is, lukt het mij niet om met 1 stinger een vliegtuig neer te halen en een kill te krijgen, tenzij de piloot blijft zitten of het misschien een little bird is.
Uiteraard samenspelen, zoals bij Battlefield noodzakelijk is om te winnen.![]()
Dan doe je het trucje toch nog een keerquote:Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef JK het volgende:
1 stinger geeft vaak een 'vehicle disabled' en geen kill.
Springen mensen er tijdig uit is mijn ervaring. Lock-on is ook totaal random soms. De ene keer 3 tellen, de andere keer kun je iemand een minuut lang in het vizier houden... En het is uitermate frustrerend als jij de enige bent die op heli-jacht gaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je het trucje toch nog een keerI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mag je wel iemand bij je hebben die ammo blijft gooien. Geeft wel aan dat zo'n stinger gewoon te zwak is. Ze waren voor de eerste patch erg sterk, toen verzwakt.. en nu worden ze blijkbaar nog zwakker:quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je het trucje toch nog een keer- Flares reload voor piloot was vrij kort, na patch had dit een grotere interval, nu weer 11 sec. -> Succes met je stinger!quote:-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
- Quick lock-on, reduced range -> Succes met de jets die razendsnel out of range zijn.
Je hoeft natuurlijk geen sitting duck te zijn in een straaljager of helikopter en die flares vind ik allemaal prima, maar in het echte leven is het ook verdomde moeilijk om door te kunnen blijven vliegen nadat je geraakt bent door een raket. Onmogelijk is het niet, maar het zal niet zo makkelijk gaan zoals het nu is. En helemaal met auto-repair ingeschakeld op de server.
Dan moet ik altijd weer denken aan die Airbus A300 van DHL bij Baghdad die geraakt werd door een SAM, alle hydraulica verloor en 'm toch nog aan de grond kreeg!!
Aan de andere kant.. het is een spel en dus niet helemaal realistisch. Maar zoals ik het nu lees, worden de air vehicles sterker na de patch. En stop de A10 ook in Conquest ipv alleen Rush. Maar dit laatste zie ik niet snel gebeuren.![]()
Neemt niet weg dat met zoveel unlocks er dermate veel mogelijkheden zijn dat je eigenlijk al van een wonder mag spreken dat de balans nog ergens op slaat.
DICE heeft het zichzelf IMO gewoon te moeilijk gemaakt terwijl ze het met BC2 aardig voor elkaar hadden qua basis.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is de teamplay waar ik het over hadquote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef JK het volgende:
[..]
Mag je wel iemand bij je hebben die ammo blijft gooien.
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef very het volgende:
[..]
Dat is de teamplay waar ik het over hadI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Precies, ze willen actie en maken liever zelf de kills dan dat ze er niets voor terugzien behalve een paar keer 10 punten voor resupply. Net zoals ze vaak in een voertuig waar meerdere personen kunnen direct vertrekken. Ook in helikopters en tanks... jammer. Maar bij BOF met teamspeak gaat het qua teamwork wel goed, dus af en toe zijn het potjes painten met 2 a 3 man op bijv. Gulf of Caspian.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.
Met teamwork ben je idd wel regelmatig ace squad.![]()
Of Broodjes Kip, die lopen er ookquote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond.![]()
![]()
Die zijn helemaal een drama...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Of Broodjes Kip, die lopen er ook![]()
Samen met mijn broertje houdt soms ook in dat hij een COMPLEET andere kant in loopt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Pff weer een Metro server vol met glitchers, maar dit keer ging ik mijn team helpen door alleen de glitchers te roadkillen 'op' het level en MAV's + speler die buiten over het hekje willen meteen kapot te maken (erg grappig want ze snappen het niet). Vraagt een colonel rank 40 (dus 85) met 150 meer speeluren, die constant terug komt om c4 te leggen en maatjes van 'm mijn teamgenoten van onde af af te schieten, aan mij hoe ik dat toch doe... die roadkills. Want ja, zijn ge-glitch had dit keer geen zin met anti-glitch-agent Dutchbiker.
Voordeeltje is dat ze je MAV maar eventjes kunnen zien en je snel helemaal verdwijnt. Met de onboard T-UGS heb je dan het voordeel dat je weet waar ze zijn en kan je ineens vanuit het niets opduiken om ze terug te sturen naar waar ze horen te zijn.
Ik heb een nieuwe roeping gevonden, glitchers aan te pakken met de MAV zodat het spel voor die tientallen andere spelers wél eerlijk is.![]()
De rest zal het wel weer niets vinden, maar het is wel een voorbeeld van het 'goed' gebruik maken van een glitch.![]()
En nu mag iedereen zeggen hoe triest het is, kom maar, kom maar, kom maar!![]()
![]()
Gister ging het toch ook prima? Jij boven de map die de glitchers spot en ik in het gangetje iedereen opwachten die naar beneden kwam![]()
Op de eerste server had ik daardoor 4 kills gemaakt en op de 2e iets van 6![]()
![]()
Snipers in de radiotoren: knap als je erop komt gezien de stuurloosheid van de parachutes in dit deel, maar hondsirritant want alleen eraf te schieten met jets/choppers...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De truuc is ook om je parachute pas te deployen net meters voor het landen / te pletter storten.
Als je al hoog in de lucht je chute uitgooit dan wordt het aardig lastig om precies te landen op 1 van de dekken.![]()
Gister ging het ook wel goed ja, door ze zo te spotten (en toen ze met 4-6 man boven stonden kon jij ze in je uppie ook niet meer aan.). Maar leuker is om met je MAV naar boven te gaan om ze af te maken. Daarom snapte die colonel 40 me niet, omdat hij niet weet dat je er vanaf de US kant ook 'uit' kan. Hij snapte niet dat ik zo via de trap naar boven / buiten kon, want normaal is elke MAV dan wel stuk.
En wat betreft die Caspian Border toren; Lukt het niet met een MAV om ze te killen? Anders kan je nog mortieren of met de tank schieten en hopen dat je ze raakt. Anders nog wat raketten er op
[ Bericht 12% gewijzigd door JK op 12-03-2012 23:11:24 ]![]()
Zit Bipje net eindelijk op de toren, valt de toren naar beneden ^^.
Belachelijk rustig op ts trouwens vanavond. Dan maar verder met ME3...
![]()
Yep, vandaag niet op TS gezeten. 1 rondje Metro, daarna even gesport en daarna Family Guy, Cleveland Show en The Walking Dead. En nu m'n nest in.
Als die toren omvalt, val je helaas niet mee, maar gewoon naar beneden.![]()
![]()
En dat heet nou TS.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.![]()
Met wat behulp van c4 en grand bazar is het een kip zonder kopquote:Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Of Broodjes Kip, die lopen er ook![]()
![]()
Haha, ik was inmiddels 3 jets en 2 choppers verder, zit ik er net 10 seconden in, valt dat ding omquote:Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef VelitoX het volgende:
Zit Bipje net eindelijk op de toren, valt de toren naar beneden ^^.
Belachelijk rustig op ts trouwens vanavond. Dan maar verder met ME3...
![]()
Ik was bezig om headshots te maken vanaf grote afstand, met de MAV naar beneden kijken, spotten en knallen ... werkt wel goed, maar het is best moeilijk.![]()
BugWorks, jij heb vreemde stats. Alsof je 24/7 in metro zit te hoeren
O wachtHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ola mensjes
De TeamSpeak server is verhuisd naar een andere server en heeft dus een nieuw IP adres:
176.9.1.88 of teamspeak.jcode.nl
Daar kan je nu naartoe connectenrechten en kanalen zijn 't zelfde gebleven
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
En dan kom ik online en zijn er maar 2 andere spelers...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Thanks, staat genoteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Civilian het volgende:
Ola mensjes
De TeamSpeak server is verhuisd naar een andere server en heeft dus een nieuw IP adres:
![]()
![]()
Thanks for the heads-up, vwb de TS-server.
@Robuust; Bugworks wil Dennis3D in halen qua score (8 miljoen ofzo, dus nog 3 miljoen te gaan) en rang. Er is geen betere plek dan Metro om je stats snel te upgraden. In grote Conquest maps kan het echt minuten duren tot je volgende kill.. dus om je spm omhoog te houden moet je wel naar Metro.![]()
Ik moet je teleurstellen, deze teamspeak schijnt (nog) niet te werken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:32 schreef Civilian het volgende:
Ola mensjes
![]()
Net welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, deze teamspeak schijnt (nog) niet te werken?![]()
Port 9987 staat dicht, zo te zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, deze teamspeak schijnt (nog) niet te werken?![]()
Yep, er draait een updateje.. momentje geduld
En we zijn er weer!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:50 schreef Civilian het volgende:
Yep, er draait een updateje.. momentje geduld
Gisteren met soflam een map gespeeld wat een doffe ellende is dat ding.
Ik denk zet hem neer en hij gaat automatisch painten niet dus!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Hij paint wel automatisch hoor, maar het bereik is niet oneindig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:03 schreef dekilo het volgende:
Gisteren met soflam een map gespeeld wat een doffe ellende is dat ding.
Ik denk zet hem neer en hij gaat automatisch painten niet dus!![]()
Het is inderdaad zoals JK al zegt, ik probeer Dennis in te halen. Dat gaat goed als je alleen metro speelt. Toen ik hier mee begon was ik nog rang 55, nu inmiddels al 63 (in anderhalve week).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef robuust89 het volgende:
BugWorks, jij heb vreemde stats. Alsof je 24/7 in metro zit te hoeren
O wacht
En wat is er dan vreemd aan de stats?
[ Bericht 3% gewijzigd door BugWorks op 13-03-2012 15:41:35 ]![]()
Stop met me inhalen nu ben ik verplicht te knallenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:31 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het is inderdaad zoals JK al zegt, ik probeer Dennis in te halen. Dat gaat goed als je alleen metro speelt. Toen ik hier mee begon was ik nog rang 55, nu inmiddels al 63 (in anderhalve week).
En wat is er dan vreemd aan de stats?.
![]()
Bug, als je nog sneller wilt levelen wil ik je aanraden om als recon te spelen met MAV of T-UGS.
Zet deze neer bij de trappen en gebruik verder bijv. een PP-19 of andere SMG en ga daar mee schieten. Pak als dat je niet bevalt een kit op van een dode teamgenoot en ga daar mee spelen. Ondertussen vliegen de surveillance ribbons je om de oren (200 punten per stuk en per 2 rondes krijg jij echt wel een medel a 10.000 punten) en daar bovenop kan je ook dan weer rondstrooien met bijv. ammo of medkits om daar weer extra punten voor te krijgen (of wat te denken van constant ondertussen reviven en surveillance punten te krijgen). Werkt perfect op 64-speler servers.
Tot nu toe zie ik dat je dit niet hebt toegepast in je speelstijl, want je hebt er nog geen medals voor.
Straks moet Dennis nog meer z'n best doen.![]()
![]()
Hij paint soms wel erg slecht... Maar als het werktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hij paint wel automatisch hoor, maar het bereik is niet oneindig.
Mijn T-UGS worden altijd gesloopt door granatenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef JK het volgende:
Bug, als je nog sneller wilt levelen wil ik je aanraden om als recon te spelen met MAV of T-UGS.
Zet deze neer bij de trappen en gebruik verder bijv. een PP-19 of andere SMG en ga daar mee schieten. Pak als dat je niet bevalt een kit op van een dode teamgenoot en ga daar mee spelen. Ondertussen vliegen de surveillance ribbons je om de oren (200 punten per stuk en per 2 rondes krijg jij echt wel een medel a 10.000 punten) en daar bovenop kan je ook dan weer rondstrooien met bijv. ammo of medkits om daar weer extra punten voor te krijgen (of wat te denken van constant ondertussen reviven en surveillance punten te krijgen). Werkt perfect op 64-speler servers.
Tot nu toe zie ik dat je dit niet hebt toegepast in je speelstijl, want je hebt er nog geen medals voor.
Straks moet Dennis nog meer z'n best doen.Hoe kan ik dat vermijden?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
TS ligt eruit?Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef Re.active het volgende:
We hebben een nieuwe. De gegevens staan een paar posts hoger.
geloof dat het teamspeak.jcode.nl is![]()
Je moet 'm beneden neerzetten (als je US bent). Daar komen geen granaten. En ben je rus, dan zet je 'm gewoon ergens achter een muurtje neer waar weinig granaten langs komen. Of je glitcht en zet 'm boven op het level neer, dan gaat ie gegarandeerd niet stuk zo lang niemand 'm bovenop ziet staan. Zo'n MAV / T-UGS heeft nog een behoorlijk bereik in Metro, dus hoeft niet direct in de actie te staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mijn T-UGS worden altijd gesloopt door granatenHoe kan ik dat vermijden?
![]()
Speel nu als support, een beetje actief meedoen wil nog wel eens resulteren in 2 ressuply medals per ronde en nog eens een 15-20k aan ribbonscores. Tikt ook lekker aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef JK het volgende:
Straks moet Dennis nog meer z'n best doen.![]()
(alleen zie je dat in battlelog niet, krijg je maar 1 medal van te zien steeds).
Maar zal eens kijken naar het plaatsen van een mav en met een andere kit doorspelen.![]()
![]()
Ah, van dat bereik wist ik nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef JK het volgende:
[..]
Je moet 'm beneden neerzetten (als je US bent). Daar komen geen granaten. En ben je rus, dan zet je 'm gewoon ergens achter een muurtje neer waar weinig granaten langs komen. Of je glitcht en zet 'm boven op het level neer, dan gaat ie gegarandeerd niet stuk zo lang niemand 'm bovenop ziet staan. Zo'n MAV / T-UGS heeft nog een behoorlijk bereik in Metro, dus hoeft niet direct in de actie te staan.
Bij de weg, waar vind ik de changelog voor de nieuwe Battlelog update?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat wat je zegt van de mav/tugs neer zetten en dan als bijv support of assault doorspelen werkt niet. Krijg alleen de punten van de kit die ik speel. De andere krijg ik niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:17 schreef JK het volgende:
Straks moet Dennis nog meer z'n best doen.
Correctie, het gaat wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door BugWorks op 13-03-2012 19:58:59 ]![]()
Ook als recon kun je aardig wat punten pakken iddI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat een losers zijn sommige mensen....
Zit je met Kroodjebip op de caspian tower gaan mensen met een jet je rammen.......
Zoek een leven.![]()
Haha, ik heb je 1x per ongeluk gerammed. Prachtig ook, hele tijd niks anders doen dan in een jet jullie lastigvallen![]()
![]()
![]()
Would you like to know more?
Dat vind ik oke met jet lastig vallen leuk probeerde je te killen maar dat geram jij 1 keer en die andere genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Afwazig het volgende:
Haha, ik heb je 1x per ongeluk gerammed. Prachtig ook, hele tijd niks anders doen dan in een jet jullie lastigvallen![]()
![]()
![]()
![]()
Ging je nou ook dood dan toen ik je ramde? Ik probeerde vlak langs de toren te draaien, maar redde het net niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat vind ik oke met jet lastig vallen leuk probeerde je te killen maar dat geram jij 1 keer en die andere genoeg.Would you like to know more?
1%quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ging je nou ook dood dan toen ik je ramde? Ik probeerde vlak langs de toren te draaien, maar redde het net niet.![]()
![]()
Zat er maar weer gewoon een ladder in die toren...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef dennis3d het volgende:
Wat een losers zijn sommige mensen....
Zit je met Kroodjebip op de caspian tower gaan mensen met een jet je rammen.......
Zoek een leven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
TNT-shooting shotguns
Als ik dat nou briljant vind, had ik dan MW3 moeten kopen?quote:
I follow you......but not on Twitter![]()
Waarschijnlijk wel. De USAS is al krachtig genoeg zoals ie in BC2 zat...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wordt weer een lekker statpad modi waarbij je lekker ongestoord kan cheaten met je aimbot of andere aangekochte hack. Lekker chaotisch dus niemand heeft het in de gaten als je aan het hoeren bent. Als je er maar voor zorgt dat je uiteindelijk niet 100-0 staat anders valt het teveel op natuurlijk![]()
En dan vond ik Metro al een meatgrinder, dit is nog erger.
Maar ziet er wel gaaf uit... al koop ik 'm niet.
En weer fijn dat zo'n DLC release 1 week eerder is op de PS3 dan op de PC.
Zal met alle drie wel zo zijn.![]()
No way dat ik die ga kopen. Lijkt me echt helemaal niks.Would you like to know more?
jaa daar zal het wel op neer komenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:07 schreef Auti het volgende:
Indoor en INF only, en dan zie je gasten met RPG's .... hmmm![]()
Net een leuk rondje Metro, T-ugs plempen en granaten spammen en de restjes opvangen met een submachine gun... 1x DOA gebruikt, maar dat mocht niet
DAOquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Net een leuk rondje Metro, T-ugs plempen en granaten spammen en de restjes opvangen met een submachine gun... 1x DOA gebruikt, maar dat mocht niet
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Daar wordt snel genoeg een script aangehangen om dat te verbieden, net als nu, met Metro (NO USAS, NO RPG etc).quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef hiddit het volgende:
[..]
jaa dat dan weer wel maar mensen met RPG zullen daar heel vervelend gevonden worden![]()
treu treu hopelijk gebeurt dat snel genoeg danquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar wordt snel genoeg een script aangehangen om dat te verbieden, net als nu, met Metro (NO USAS, NO RPG etc).![]()
![]()
Mjah, maar zelfs met de standaard ammo mocht dat niet van het scriptquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:00 schreef hiddit het volgende:
[..]
treu treu hopelijk gebeurt dat snel genoeg dan![]()
episch. counterstrike 3.0quote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
De aanstaande patch voor Battlefield 3 is ter goedkeuring aangeboden bij Microsoft en Sony.
Dit maakte Daniel Matros, de global communitymanager van Battlefield, bekend via Twitter.
Naar verwachting wordt de PC-patch ongeveer tegelijk uitgebracht met die van de Playstation 3 en Xbox 360.
Wanneer de update met de nodige aanpassingen uitkomt is afhankelijk van hoe snel Microsoft en Sony zijn met het controleren van de patch.
Bij de vorige patch die DICE aanbood voor Battlefield 3 duurde dit proces een week.
De Zweedse ontwikkelaar DICE plaatste in februari, na veel geklaag vanuit de community, een nog onvolledige lijst met aanpassingen die de patch met zich mee zal brengen.
Onder andere worden er aanpassingen gedaan aan voertuigen en de wapenbalans.
Zo wordt de schietsnelheid van de USAS-12, waar veel spelers zich aan ergeren, aangepast: er kwam veel geklaag dat het wapen te snel schoot met frag-ammunitie.
Binnenkort zal DICE een volledige lijst aanbieden op Battlelog.
Bron: www.battlefield3.nl![]()
Dat werkt direct de seconde dat de DLC gereleased is, want het zijn proconscripts die kijken naar de kill-message en omdat zo'n server dat al draait is het alleen een kwestie van een andere map kiezen en klaar. Dat script draait wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:00 schreef hiddit het volgende:
[..]
treu treu hopelijk gebeurt dat snel genoeg dan
Frag ammo bij de USAS te snel? Zou kunnen, maar Dice past het voor alle frag-wapens aan. Met een MK3A1 heb je soms net te weinig kogels per keer om goed te kunnen killen op afstand. Dichtbij is het natuurlijk anders.![]()
![]()
Apart, want de PS3 en PC hanteren een opener patchtraject als je gaat vergelijken...quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:57 schreef dennis3d het volgende:
De aanstaande patch voor Battlefield 3 is ter goedkeuring aangeboden bij Microsoft en Sony.
Dit maakte Daniel Matros, de global communitymanager van Battlefield, bekend via Twitter.
Naar verwachting wordt de PC-patch ongeveer tegelijk uitgebracht met die van de Playstation 3 en Xbox 360.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Denk eerder dat ze de patch dan achter de hand houden tot deze voor elk platform goedgekeurd is en dan ongeveer gelijktijdig wordt uitgerold.![]()
En dan zit je een potje te reviven op Metro. 29K aan punten 5/4 en op de eerste plek geëindigd![]()
http://battlelog.battlefi(...)5073058/1/325359559/![]()
En das dus vreemdquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:45 schreef Re.active het volgende:
Denk eerder dat ze de patch dan achter de hand houden tot deze voor elk platform goedgekeurd is en dan ongeveer gelijktijdig wordt uitgerold.gescheiden platformen, zit elkaar ook niet dwars, bovendien kunnen er dan nog hotfixes in als het moet...
Net rondje
En zo zit je op Metro 64 met je MK3A1 en haal je 37.5K aan punten met 48-10 en eindig je ook op de eerste plek.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Re.active het volgende:
En dan zit je een potje te reviven op Metro. 29K aan punten 5/4 en op de eerste plek geëindigd![]()
http://battlelog.battlefi(...)5073058/1/325359559/
En een shotgun medal, dog tag, een unlockje voor m'n M416, en een servicestar voor de MK3A1.
Zonder die medal natuurlijk een wat lagere score, maar al met al een flauw potje.
http://battlelog.battlefi(...)5082839/1/193877774/
Is BoF toch nog een sterk team.
Gister raakte ik echt geen ene zak en had ik hele lage scores en vandaag ging het best wel lekker!![]()
Je was tweedequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef JK het volgende:
[..]
En zo zit je op Metro 64 met je MK3A1 en haal je 37.5K aan punten met 48-10 en eindig je ook op de eerste plek.
En een shotgun medal, dog tag, een unlockje voor m'n M416, en een servicestar voor de MK3A1.
Zonder die medal natuurlijk een wat lagere score, maar al met al een flauw potje.
Gister raakte ik echt geen ene zak en had ik hele lage scores en vandaag ging het best wel lekker!. Maar wel eerste van je team.
![]()
Nicequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef JK het volgende:
[..]
En zo zit je op Metro 64 met je MK3A1 en haal je 37.5K aan punten met 48-10 en eindig je ook op de eerste plek.
Gister raakte ik echt geen ene zak en had ik hele lage scores en vandaag ging het best wel lekker!quote:Is BoF toch nog een sterk team.![]()
![]()
PC krijgt standaard eerder een patch door de open structuur en de genoemde hotfixes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef Re.active het volgende:
Lijkt vreemd maar dat is wel een normale business strategy op zich.
Maar aan de andere kant willen ze waarschijnlijk de console peasants spelers niet voor het hoofd stoten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
OK OK, eerste van het team. Net als Reactive, die was zo te zien ook 2e. We moeten wel consistent bezig zijn, anders is het niet leuk voor de ander.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je was tweede. Maar wel eerste van je team.
![]()
![]()
Ben ik dan de enige die goed de eerste plaats kon behalen vanavond.
http://battlelog.battlefi(...)5078078/1/227612277/
En dan nog te bedenken dat het potje al even bezig was.
![]()
Was dat het potje waar jij gekickt werd?
Ik werd 2x van die server gedisconnect, ook irritant.. gewoon connection lost.
Maar dan was je inderdaad de enige op de 1e plek. Zoals ik al zei; BoF is zo slecht nog niet.
![]()
![]()
Nee, ik was niet gekicked. Dat was het potje voordat jij "nr1" was. En in dat laatste potje werd Dennis gekicked.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:45 schreef JK het volgende:
Was dat het potje waar jij gekickt werd?
Ik werd 2x van die server gedisconnect, ook irritant.. gewoon connection lost.
Maar dan was je inderdaad de enige op de 1e plek. Zoals ik al zei; BoF is zo slecht nog niet.
![]()
Ja maar waar wordt Dennis niet gekickt?
Slechte verbinding met die server.. en dan heb je ook nog 3pixelbusters, een Duitse Metro server die een of andere lag heeft. Niet alleen vandaag, de hele week al dat je tijdens het rennen het idee hebt teruggeduwt te worden.![]()
Verslavend als het is, net nog even een potje gedaan... 49-4.
Vraag me af hoe lang ik nog verslaafd blijf aan BF3.![]()
![]()
ja maar ja zoals ik nu ook nog zie hebben niet alle servers zoon script en veel zullen het denk ik eerst zonder proberenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef JK het volgende:
[..]
Dat werkt direct de seconde dat de DLC gereleased is, want het zijn proconscripts die kijken naar de kill-message en omdat zo'n server dat al draait is het alleen een kwestie van een andere map kiezen en klaar. Dat script draait wel.![]()
zo te zien nog wel ffiesquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef JK het volgende:
Vraag me af hoe lang ik nog verslaafd blijf aan BF3.![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef JK het volgende:
Vraag me af hoe lang ik nog verslaafd blijf aan BF3.
Zou me niks verbazen als jij straks gewoon nog rustig verder speelt en ik de game niet meer aanraak.![]()
Gisteravond ook maar 1 potje gedaan, daarna werd ik het zat. Iets wat toch wel een trend aan het worden is bij mij als ik zo terug kijk op de afgelopen weken.
En dat terwijl ik een week of 2/3 terug nog beweerde dat ik de game bij lange na nog niet zat ben. (hence de aanmelding bij een actievere clan)
Misschien komt de zin om te spelen weer terug als dice de exploits aanpakt en de clientside hit detectie aanpast naar serverside, maar ik denk dat mijn speelplezier ondertussen iets grondiger verneukt is dan dat....
[ Bericht 0% gewijzigd door Re.active op 15-03-2012 08:41:34 ]![]()
Dennis, je moest niet weg, je had ook iets later je nest in kunnen gaan toen het potje echt afgelopen zou zijn.
Hiddit, gewoon de maps van die DLC filteren met het woord 'RPG' of 'M320', ik weet zeker dat er straks voldoende zijn die wel met scripts werken. Enige nadeel is dat het script nog steeds underslung M320 niet kickt en het zonder admin dus weer een potje wordt.
En die verslaving, tja, wie weet...Misschien vind ik het na die update wel zo onspeelbaar dat ik het nog maar weinig doe.. maar we zullen zien. Soms ben ik het na 1 potje ook zat hoor, maar het ging gister zo lekker, zelfs dus laat op de avond, dat je dan wat langer blijft spelen.
Van clientside naar serverside hitdetectie... ik zie het niet gebeuren, is bij BC2 toch ook nooit gebeurd? Zou wel mooi zijn, want nu ga je soms liggen, heb je geen kogel gezien, maar lig je wel op sterven na dood achter je muurtje, te wachten op een regeneration.![]()
jaa dan zal je denk ik veel een metro effect krijgen maarja we zullen het zienquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:23 schreef JK het volgende:
Dennis, je moest niet weg, je had ook iets later je nest in kunnen gaan toen het potje echt afgelopen zou zijn.
Hiddit, gewoon de maps van die DLC filteren met het woord 'RPG' of 'M320', ik weet zeker dat er straks voldoende zijn die wel met scripts werken. Enige nadeel is dat het script nog steeds underslung M320 niet kickt en het zonder admin dus weer een potje wordt.
En die verslaving, tja, wie weet...Misschien vind ik het na die update wel zo onspeelbaar dat ik het nog maar weinig doe.. maar we zullen zien. Soms ben ik het na 1 potje ook zat hoor, maar het ging gister zo lekker, zelfs dus laat op de avond, dat je dan wat langer blijft spelen.
Van clientside naar serverside hitdetectie... ik zie het niet gebeuren, is bij BC2 toch ook nooit gebeurd? Zou wel mooi zijn, want nu ga je soms liggen, heb je geen kogel gezien, maar lig je wel op sterven na dood achter je muurtje, te wachten op een regeneration.![]()
Zo lang er admins aanwezig zijn, dan worden ze er wel uitgezet. Maar bij die CQC heb ik het idee dat er niet echt fronten zijn en je nog meer alle kanten op moet kijken.
Dat wordt echt één grote slachtpartij, dat is geen Battlefield zoals deze ontstaan is uit Codename Eagle.![]()
![]()
In BC2 werkte het iig een stuk beter dan in BF3.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:23 schreef JK het volgende:
Van clientside naar serverside hitdetectie... ik zie het niet gebeuren, is bij BC2 toch ook nooit gebeurd? Zou wel mooi zijn, want nu ga je soms liggen, heb je geen kogel gezien, maar lig je wel op sterven na dood achter je muurtje, te wachten op een regeneration.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb BC2 nooit gespeeld, maar het kan dus wel beter. Misschien moeten ze daar dan inderdaad eens tijd in steken. Dat is echt een punt wat echt belang heeft voor de gameplay.
Maargoed, jij hebt er zowel voordeel als nadeel van. Dat het jou overkomt, overkomt het ook anderen bij jouw kogels.![]()
Maar dat was ook niet altijd zo. De problemen (eerste paar maand) werden pas met latere updates verholpen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In BC2 werkte het iig een stuk beter dan in BF3.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
In het begin even niet, patches tussen toen en voorlaatste waren prima, voorlaatste veroorzaakte weer een flinke spike in klachten, en de laatste was het weer genieten. Maar ik dacht dat BC2 gewoon server-side hitdetectie had?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet altijd zo. De problemen (eerste paar maand) werden pas met latere updates verholpen.Ik kan er niet mee omgaan. Normaal mik je net voor een poppetje, en op goede verbindingen werkt dat, maar de helft van de tijd mis ik omdat de hitdetectie lagt als een sodemieter.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef JK het volgende:
Ik heb BC2 nooit gespeeld, maar het kan dus wel beter. Misschien moeten ze daar dan inderdaad eens tijd in steken. Dat is echt een punt wat echt belang heeft voor de gameplay.
Maargoed, jij hebt er zowel voordeel als nadeel van. Dat het jou overkomt, overkomt het ook anderen bij jouw kogels.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb in BC2 nog nooit gehad dat ik al het hoekje om ben en toch dood ga in ieder geval.
Het is dat de looks en feel van BF3 zo veel beter is dan BC2 anders zou ik weer terug gaan naar BC2. Merk de laatste weken steeds meer dat ik me groen en geel erger aan juist dit soort dingen.![]()
Inderdaad.. Sta je al om het hoekje, wordt je neergeschoten. Vaak ook nog is door iemand met ping van 200+..quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Re.active het volgende:
Ik heb in BC2 nog nooit gehad dat ik al het hoekje om ben en toch dood ga in ieder geval.
Het is dat de looks en feel van BF3 zo veel beter is dan BC2 anders zou ik weer terug gaan naar BC2. Merk de laatste weken steeds meer dat ik me groen en geel erger aan juist dit soort dingen.Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Vooral de look is beter (op die godsgruwelijke lensflares na), de feel van BC2 was veel directer, meer hands-on en in controle. Dit zorgde bij mij iig voor meer spelplezier in die game.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:28 schreef Re.active het volgende:
Het is dat de looks en feel van BF3 zo veel beter is dan BC2 anders zou ik weer terug gaan naar BC2. Merk de laatste weken steeds meer dat ik me groen en geel erger aan juist dit soort dingen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Beetje moe aan het worden van al die glitchers in Metro.
Votekick werkt voor geen klote. Voor mij is de lol er wel af.
Ondertussen wel een DLC aankondigen maar een patch kan er niet zo snel vanaf.
Bloedzuigers zijn het.
![]()
![]()
Rustig vanaaf![]()
Dan maar ff op de THC Metro server kijken.
Alleen jammer dat het een no rules server is.
Als de rpg's en granaten me om de oren vliegen ben ik daar wel zo weer weg. Yup.... kut....
edit: dan maar ff BC2 starten
[ Bericht 15% gewijzigd door Re.active op 15-03-2012 21:31:19 ]![]()
Zh1nt0 ontslagen?
Zie z'n twitterbericht op http://twitter.com/#!/zh1nt0
''Great place to get fired", met een plaatje van de woestijn er bij.
Lijkt me sterk, je gaat niet iemand ontslaan op een bedrijfsuitje naar Dubai.
Zal zo BF3 eens een zwiepert geven.![]()
Momentje, ik kom zo ook op TS. Ik heb wel een goeie, waar ik gister ook die 49-4 haalde. Hopelijk zijn er weer genoeg sukkels op de server die maar die trappen op blijven komen.![]()
![]()
Ik sta nu 7e in de que. dus het kan dus wel ff duren en dan is het maar te hopen dat we aan de zelfde kant en in het zelfde squad kunnen komen![]()
Voor wie interesse heeft, ik heb de BoF-server nu op Strike at Karkand INFANTRY ONLY gezet. Eens zien of daar mensen op afkomen deze week.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef JK het volgende:
Voor wie interesse heeft, ik heb de BoF-server nu op Strike at Karkand INFANTRY ONLY gezet. Eens zien of daar mensen op afkomen deze week.![]()
![]()
Ah, de BF2 doodgespeelde modus?!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef JK het volgende:
Voor wie interesse heeft, ik heb de BoF-server nu op Strike at Karkand INFANTRY ONLY gezet. Eens zien of daar mensen op afkomen deze week.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Na de inf-only filter niet meer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Had je die inf only filter ook in bf2? Kan het me niet meer herinneren. Anyway, eens zien of dat nog mensen trekt, maar die server zal vanzelf ook verdwijnen. Gulf of Oman trok wel altijd wat mensen, nu zien wat s@k doet. Ik denk dat ie inf only wel leuk is, niemand het voordeel van voertuigen en geen chokeholds a la Metro. Ondertussen ken ik daar elke steen.![]()
Jij kent elke centimeter op je duim man op metro.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:40 schreef JK het volgende:
Had je die inf only filter ook in bf2? Kan het me niet meer herinneren. Anyway, eens zien of dat nog mensen trekt, maar die server zal vanzelf ook verdwijnen. Gulf of Oman trok wel altijd wat mensen, nu zien wat s@k doet. Ik denk dat ie inf only wel leuk is, niemand het voordeel van voertuigen en geen chokeholds a la Metro. Ondertussen ken ik daar elke steen.
Karkand inf only is ehct leuk en soms gekken met c4 jeep maar die zijn zo dood.![]()
Maar als het infantry only is dan spawnen de vehicles toch maar 1 keer?
Dus 1 gek die de tank, btr, of jeep verneukt, verneukt in feite het vervoer voor alle andere spelers.![]()
Leeg atmquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:20 schreef rubbels het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de bof server atm?
Ik join m nu wel om te kijken of ik m dan vol weet te trekken.
Misschien wilt JK dan wel de idle timer uitzetten. Want anders moet ik elke 300 sec. weer ff alt tabben. Anders kan ik m gewoon op de achtergrond open laten staan.
Voor de gene die nu wel wakker zijn please help de server ff opstarten:
http://battlelog.battlefi(...)rkand-Infantry-Only/![]()
Oh heb je ze met vehicles 1x? Dan zijn ze stuk en is het klaar... stel je Caspian Border eens voor zonder voertuigen.. of Firestorm. Veelste ver lopen joh!
Eens in de zoveel tijd, als je met Procon de wijzigingen uitvoert ipv via een consolescript, dan reset hij de instellingen naar het consolescript. Kijk maar naar de titel en vehicles staan weer aan.. maps laat hij wel zoals het is, maar serverinstellingen resetten. Vanavond pas ik 'm wel wer aan.. helaas pindakaas, kan nu niet bij Procon.
Gister ook weer lekker potje gespeeld met reactive... 49-4, helaas wel weer met de trieste MK3A1, maar je moet er nog even van genieten nu het nog kan he.
Zh1nt0 was trouwens niet ontslagen.
[ Bericht 56% gewijzigd door JK op 16-03-2012 11:32:36 ]![]()
Ik zit wel eens op een karkand map waarbij de voertuigen maar 1x spawnen. Dus de jeep moet je dan ook niet laten slingeren maar ten allen tijde bij je houden zodat je je manschappen snel kan vervoeren.. Anders moeten ze lopen![]()
![]()
Dan nog steeds:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef rubbels het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk sinds dat gedoe met de verlengingquote:Leeg atm![]()
![]()
#2 (en #3) was een verlenging, niet #1.
Ik heb van jpjedi geen bericht meer gehad, zal 'm nog eens mailen om te zien of het nog nut heeft.
Vanavond zet ik #1 weer op inf only.
Ohja, nog wat gister; Met m'n MK3A1 had ik 2x een M67 kill gemaakt. Dan laat iemand dus net zn granaat uit z'n hand vallen... dat is leuk op 'no nade' servers.. aan de ene kant mag je ze natuurlijk niet gooien, maar het gebeurd wel (met risico op bijv. een round-ban). Als ik iemand kill die dus wel granaten (zonder kills te maken, maar wel damage) gooit en die ontploft toevallig op zn buurman, wordt ik gekickt.
[ Bericht 66% gewijzigd door JK op 16-03-2012 11:49:01 ]![]()
Zal anders dit weekend weer eens mijzelf vertonen op BF3
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ja, ik!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:00 schreef hiddit het volgende:
op dit moment nog lief hebbers voor de BoF server??
Helaas zit ik op school...![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:05 schreef hiddit het volgende:
[..]
tja niet echt iets waar ik nu wat aan heb![]()
![]()
Ben er net weer uit. moest wegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:00 schreef hiddit het volgende:
op dit moment nog lief hebbers voor de BoF server??![]()
![]()
Ik kan vanavond hoogstwaarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef KroodjeBip het volgende:
Wordt het nog lekker druk vanavond of zit iedereen in de kroeg ?![]()
![]()
Mensen die de server nu willen proberen aan te slingeren?
[ Bericht 0% gewijzigd door rubbels op 16-03-2012 16:18:42 ]![]()
Net met M27 IAR bezig geweest.. Supressor derop en holo-scope en dat ding is awesome.
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
voor de liefhebbers vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beyerdynamic DT-770 Pro
Maar dat is geen headset met mic toch?quote:
Overigens ben ik nog goed tevreden met mijn Creative Tactic3D![]()
Geen mic, maar die heb ik gewoon los op het bureau liggen. Haal ooit wel een betere.
Goed geluid horen vind ik belangrijker.Des te frustrerender dat je mannetjes in BF3 ineens niet meer hoort lopen achter je...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
tuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef Re.active het volgende:
Iemand zin in potje knallen en TS zo?![]()
![]()
Denk over 2 uur pas.....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef Re.active het volgende:
Iemand zin in potje knallen en TS zo?
School doet hatelijk en heb veel te leren![]()
![]()
Of nu spelen en over 2 uur gaan lerenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Denk over 2 uur pas.....
School doet hatelijk en heb veel te leren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:13 schreef Re.active het volgende:
[..]
Of nu spelen en over 2 uur gaan leren
Ik doe het nu maar plus het maak werk ben ik er even van af![]()
![]()
Mochten jullie veel problemen met TS hebben wil ik jullie best een TS server aanbieden. Ik draai TS continu op een 100Mbit servertje, zit vaak leeg. Alleen soms 3-4 mensen als ik met vrienden speel.
server: www.kthnxbai.info
port: 9987
Mochten jullie bepaalde instellingen, channels of rechten willen hoor ik het wel![]()
nouja de server die we nu gebruiken gaat eigenlijk wel goed en zit vaak ook niet echt volquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mochten jullie veel problemen met TS hebben wil ik jullie best een TS server aanbieden. Ik draai TS continu op een 100Mbit servertje, zit vaak leeg. Alleen soms 3-4 mensen als ik met vrienden speel.
server: www.kthnxbai.info
port: 9987
Mochten jullie bepaalde instellingen, channels of rechten willen hoor ik het wel![]()
![]()
Ik las op pagina 1 wat dingetjes. Maar ok, jullie mogen het gebruiken mochten jullie het ooit nodig hebben (Backupjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef hiddit het volgende:
[..]
nouja de server die we nu gebruiken gaat eigenlijk wel goed en zit vaak ook niet echt vol)
![]()
TS draait eigenlijk altijd wel probleemloos, alleen bij de overgang was er kort even wat.
Maar bedankt voor het aanbod!!![]()
Al kan het geen kwaad om die info in de OP te zetten als backup TS.
Al is de kans dat deze nodig is minimaal. In de half jaar dat we er gebruik van maken is hij alleen vorige week eventjes offline geweest voor de verhuizing.
Maar het feit dat je het aanbied is natuurlijk helemaal top![]()
![]()
Casual met een vleugje Mid-Core Gamer.
Ik wijt een slecht potje ook net zo vaak of vaker aan mij zelf dan aan het team op zich. itt Dennis bv waarbij het altijd aan de ander ligt![]()
![]()
![]()
Hey. Ik ben overgestapt van bfbc2 naar bf3. Prima spel, alleen jammer dat gebouwen niet meer kapot geknalt kunnen worden. Is de Fok! server nog online?![]()
opzich zijn er evenveel gebouwen die stuk kunnen, 't is ook gedetailleerdere damage, maar ze hebben dusdanig veel gebouwen erin gepropt, ook flatgebouwen, en das dus kennlijk beetje moeilijk om dit alles te molesterenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:19 schreef shaderon het volgende:
Hey. Ik ben overgestapt van bfbc2 naar bf3. Prima spel, alleen jammer dat gebouwen niet meer kapot geknalt kunnen worden. Is de Fok! server nog online?![]()
Ligt er aan welke map. Op Metro kan weinig stuk, eigenlijk alleen de 2 panden bij a buiten.
Op Caspian heb je weinig panden, maar die kunnen allen stuk. Op Strike kan je het wel goed zien bijvoorbeeld. Daar kunnen de panden waar je in kan kapot maar de decoy panden (flats dus) die kunnen niet kapot.
Wat is je battlelog naam?
Tevens als je zin hebt kan je ons joinen op ts wanneer we spelen.![]()
![]()
Ondertussen bij de Band of Fokkers aangemeld. Mijn naam is NLremy.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Re.active het volgende:
Ligt er aan welke map. Op Metro kan weinig stuk, eigenlijk alleen de 2 panden bij a buiten.
Op Caspian heb je weinig panden, maar die kunnen allen stuk. Op Strike kan je het wel goed zien bijvoorbeeld. Daar kunnen de panden waar je in kan kapot maar de decoy panden (flats dus) die kunnen niet kapot.
Wat is je battlelog naam?
Tevens als je zin hebt kan je ons joinen op ts wanneer we spelen.![]()
Als mijn verzoek is geaccepteerd dan zal ik er zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:19 schreef Re.active het volgende:
Ik zie dat de BoF server op Gulf of Oman staat
Iemand zin om 'm proberen vol te krijgen vanavond?![]()
je bent altijd welkom op tsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als mijn verzoek is geaccepteerd dan zal ik er zijn.![]()
-laat maar.
Ik heb de uitbreiding niet
[ Bericht 79% gewijzigd door shaderon op 17-03-2012 21:58:13 ]![]()
Nu ¤7,50 bij Origin!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
die is nu 12/15 euro dus is volgens mij wel te doen![]()
Ik kon vanavond niet balancen.. En volgens mij staat ie nog op inf only, Ook in oman. Zit nu ff mobiel op mn ipod... Morgen nieuwe dag![]()
![]()
Toegang tot de platoon? Ik vraag me af of dat nog wel gebeurd. De leader heeft op dit moment geen tijd om te spelen, lijkt me sterk dat ie dan wel nieuwe aanmeldingen accepteert.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als mijn verzoek is geaccepteerd dan zal ik er zijn.![]()
Nah, ik zit ook niet in het platoon maar dat is geen ramp op zich. Als je wilt mag je gewoon de tag BoF gebruiken zonder dat je in het platoon zit.![]()
#1 reset dagelijks, dus via Procon kan ik weinig permanents instellen. Dan moet ik echt het via een script doen.![]()
Ik kan waarschijnlijk later vanmiddag wel, dan kom ik wel op teamspeak (iekuequote:). Nu eerst Ajax kijken
.
![]()
Teamspeak, zie 1e post vh topicquote:. Als je nie weet wat ut is, gewoon op Teamspeak 3 googlen, downloaden, installeren, en dan die server joinen (zie 1e post).
![]()
Oke, geinstalleerd, maar nu druk ik op connect en vul daar de ip in, maar hij failt telkens.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Teamspeak, zie 1e post vh topic. Als je nie weet wat ut is, gewoon op Teamspeak 3 googlen, downloaden, installeren, en dan die server joinen (zie 1e post).
![]()
Wat geeft ie aan?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke, geinstalleerd, maar nu druk ik op connect en vul daar de ip in, maar hij failt telkens.![]()
Probeer 176.9.1.88 , t lijkt er op dat de ip nog niet aangepast is in de 1e topic.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
<13:22:23> Trying to connect to server on 178.63.54.5
<13:22:28> Failed to connect to server![]()
Nu me mic ff zoeken hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 13:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Probeer 176.9.1.88 , t lijkt er op dat de ip nog niet aangepast is in de 1e topic.![]()
je bent gewoon bangquote:Op zondag 18 maart 2012 21:07 schreef dennis3d het volgende:
Kroodjebip men internet klapt er weer is uit...@![]()
Battlefield 3`s downloadable content Close Quarters bevat naast tien nieuwe wapens, vier nieuwe maps, nieuwe assignments en dogtags ook een nieuwe game-mode: Conquest Domination.
DICE heeft hiervoor gekozen omdat de Close Quarters maps zo klein zijn, dat Rush niet wordt ondersteund. In plaats daarvan kunnen we aan de slag met Conquest Domination, deze is wel geschikt voor kleinere, infantry gebaseerde maps. Het spawnsysteem lijkt op die van Team Deathmatch. De nieuwe game-mode lijkt op de Domination game-mode van Unreal Tournament.
Op de blog van Battlefield 3 zegt DICE het volgende over de aangekondigde gamemode:
“In particular, flag defense is suddenly more important, and you get different tactical layers due to the subtle differences the new mode provides.”![]()
Huigelaars... Ze hebben nog een week? voor die patch...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De patch ligt nu voor de consoles ter controle bij ms en sony? Als dat ok is komt ie wel voor de pc lijkt me.![]()
Dat duurt meestal een week, dus met een beetje geluk wordt 'ie woensdag uitgebracht.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:38 schreef JK het volgende:
De patch ligt nu voor de consoles ter controle bij ms en sony? Als dat ok is komt ie wel voor de pc lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Deze ga ik dus sws wel kopen!quote:Op maandag 19 maart 2012 07:30 schreef dennis3d het volgende:
Battlefield 3`s downloadable content Close Quarters bevat naast tien nieuwe wapens, vier nieuwe maps, nieuwe assignments en dogtags ook een nieuwe game-mode: Conquest Domination.
DICE heeft hiervoor gekozen omdat de Close Quarters maps zo klein zijn, dat Rush niet wordt ondersteund. In plaats daarvan kunnen we aan de slag met Conquest Domination, deze is wel geschikt voor kleinere, infantry gebaseerde maps. Het spawnsysteem lijkt op die van Team Deathmatch. De nieuwe game-mode lijkt op de Domination game-mode van Unreal Tournament.
Op de blog van Battlefield 3 zegt DICE het volgende over de aangekondigde gamemode:
“In particular, flag defense is suddenly more important, and you get different tactical layers due to the subtle differences the new mode provides.”
(Waarschijnlijk koop ik ze toch allemaal wel, maar toch)
![]()
Ik ook ... ben nog het meest benieuwd naar de Armored Warfare met die grote map.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:18 schreef rubbels het volgende:
[..]
Deze ga ik dus sws wel kopen!
(Waarschijnlijk koop ik ze toch allemaal wel, maar toch)
![]()
Dus weer 1 team met alle vlaggen en geen homebase en 1 team met homebase en geen vlaggen?
Okay, deze slaan we maar even over.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Nah, meer zoietsquote:Op maandag 19 maart 2012 13:15 schreef cerror het volgende:
Dus weer 1 team met alle vlaggen en geen homebase en 1 team met homebase en geen vlaggen?
Okay, deze slaan we maar even over.
Dus punten in bezit houden e.d. voor scores (dus niet tickets die naar beneden gaan maar aantal punten die je moet halen met het behouden van de punten). En dan met een TDM achtig spawnsysteem (dus geen bases).![]()
Heb nou al een paar keer gehad dat ik disconnect van de server... Een vriend van mij precies hetzelfde, echter niet op hetzelfde moment.. Is dit een bekende bug ofzo?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Ik zit verdomme elke keer moeilijk te kutten met mijn muis en straaljagers.. Hoop morgen ff een joystick te halen. Al ben je best kansloos tegen die gasten met heat seaking missles achter je....quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef Captainp00face het volgende:
Best wel. Laten we het erop houden dat BF3 niet de meest stabiele game is.Leer spaties gebruiken!
Om als low ranker beginnen in een jet is een regelrechte hel. Ik werd 1000x uit de lucht geschoten voordat ik eindelijk flares en heat seakers kreeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zit verdomme elke keer moeilijk te kutten met mijn muis en straaljagers.. Hoop morgen ff een joystick te halen. Al ben je best kansloos tegen die gasten met heat seaking missles achter je....What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ik zie de laatste tijd enorm veel lul die net een paar uur spelen en wapens hebben die ik niet had toen ik op het punt was waar zij nu zijn.![]()
Of het zijn echte no lifers die flink boosten om wapens vrij te spelen, maar je kan ook met andere wapens spelen door gewoon random kits op te pakken die her en der liggen als er iemand sneuvelt.![]()
Ja i know, maar het ben der wel heul veul.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Re.active het volgende:
Of het zijn echte no lifers die flink boosten om wapens vrij te spelen, maar je kan ook met andere wapens spelen door gewoon random kits op te pakken die her en der liggen als er iemand sneuvelt.
Ik raap regelmatig kits op. Gewoon, omdat ik het leuk vind om te weten waar andere spelers mee schietenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef Re.active het volgende:
Of het zijn echte no lifers die flink boosten om wapens vrij te spelen, maar je kan ook met andere wapens spelen door gewoon random kits op te pakken die her en der liggen als er iemand sneuvelt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:38 schreef dennis3d het volgende:
Ze bereiden battlelog voor op de nieuwe patch.![]()
![]()
Geen idee, school heeft battlelog geblokkeerd..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die koeienletters bovenin zouden er iets mee te maken kunnen hebben![]()
![]()
wat een spel brekers zegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:59 schreef rubbels het volgende:
[..]
Geen idee, school heeft battlelog geblokkeerd..![]()
NOTICE We are rolling out several backend updates as we lay the groundwork for the upcoming patch. We will keep you advised and provide dates ASAP. Online services for PC, Xbox 360, and PlayStation 3 will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time.![]()
Mooi, dan kan ik vanmiddag gewoon spelen. (als ik dan wel zin heb tenminste...)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:08 schreef hiddit het volgende:
NOTICE We are rolling out several backend updates as we lay the groundwork for the upcoming patch. We will keep you advised and provide dates ASAP. Online services for PC, Xbox 360, and PlayStation 3 will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time.![]()
Ik kom vanmiddag misschien wel even een kijkje nemen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:30 schreef hiddit het volgende:
iemand zin om mee te doen in de BoF server??![]()
okee zaten net wat mensen inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik kom vanmiddag misschien wel even een kijkje nemen!![]()
Net een gozer, binnen een paar minuten op 50-3, twee minuten later 70-4, headshots bij het leven met vaak diverse main-guns binnen een minuut.
Als je een aimbot gebruikt, doe het dan goed
Werd net geband van deze server: http://battlelog.battlefi(...)Metro-Only-Rush-GER/
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Sorry, please choose a server in your own country!![]()
Dat is ook vreemd, ben je een Duitser, wordt je alsnog gebannedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef rubbels het volgende:
Werd net geband van deze server: http://battlelog.battlefi(...)Metro-Only-Rush-GER/
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Sorry, please choose a server in your own country!![]()
![]()
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd, ben je een Duitser, wordt je alsnog gebanned![]()
![]()
coooooolquote:![]()
alles naar de klote![]()
![]()
Jij bent hier de duitser BIPquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd, ben je een Duitser, wordt je alsnog gebanned![]()
![]()
er komen toch zo af en toe mensen naar de BoF server ik zie nu voor de 3x vandaag mensen er in zitten![]()
Ben nu net pas begonnen om hem te gebruiken, maar wat is de MG36 toch heerlijk!Is het trouwens de grote broer van de G36C?
Ennuhhhh, vanavond ff met een stel op dezelfde server afspreken?![]()
zal het hopelijk wel op neer komenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef rubbels het volgende:
Ennuhhhh, vanavond ff met een stel op dezelfde server afspreken?![]()
ik oookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hopelijk wel...
Ik ben in ieder geval te vinden op BF en TS![]()
![]()
heeft iemand de standaard settings die je met een joystick moet gebruiken? Ik probeer wat aan te kloten, maar daar blijft het ook bij
Leer spaties gebruiken!
Nog geen joystick gebruikt... Then again, ook minder gevlogen dan enige andere BF titel...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat bedoel je met standaard settings ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef Bootje84 het volgende:
heeft iemand de standaard settings die je met een joystick moet gebruiken? Ik probeer wat aan te kloten, maar daar blijft het ook bij
Joystick is erg handig voor het draaien ed, maar als je moet mikken met je rocketpods of mitrailleur is het echt een draaamaaaa ..![]()
Ik heb het ook even geprobeerd met joystick, ging niet echt goed... Vond de besturing veel et gevoelig.
Als ik tegenwoordig al vlieg gebruik ik wasd wn de pijltjes...![]()
Net weer ff een geslaagd potje Metro 64 gedaan. Ik ging er met 19-6 uit. Schiet toch eigenlijk wel lekker op zo om de stats wat bij te werken, zo op metro.![]()
Vanavond maar weer even verder gaan.![]()
Is zeker lekker voor de puntenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:16 schreef Re.active het volgende:
Net weer ff een geslaagd potje Metro 64 gedaan. Ik ging er met 19-6 uit. Schiet toch eigenlijk wel lekker op zo om de stats wat bij te werken, zo op metro.![]()
Vanavond maar weer even verder gaan.
Ik denk dat ik vanavond niet kom, heb ook nog andere games die ook aan bod moeten komen![]()
![]()
Haha dat probleem heb ik ook.... en dan nog een shitload aan tvseries/films die ik nog moet zien ook.... haha.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:22 schreef rubbels het volgende:
[..]
Is zeker lekker voor de punten
Ik denk dat ik vanavond niet kom, heb ook nog andere games die ook aan bod moeten komen![]()
ik zal eens kijken of ik vanaaf nog ff tijd kan makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef Re.active het volgende:
Vanavond de BoF Gulf of Oman server vullen?
battlelog server link![]()
Ziet er toch wel aantrekkelijk uit met al die bof spelers.....quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik vanaaf nog ff tijd kan maken![]()
Huphup zelfs ik zit dr opquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:21 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ziet er toch wel aantrekkelijk uit met al die bof spelers.....![]()
![]()
Patch nog niet uit?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
The three new DLC packs were announced last week and we got to see the trailer earlier today. However, there's been some more news regarding the expansion packs, specifically Close Quarters, as it is being released in June. A list of weapons is currently available and is growing.
Battlefield 3: Close Quarters is a themed expansion pack bringing the team play of Battlefield 3 to tight indoor environments. The frantic close quarters infantry combat showcases the wide spectrum of battles that onlyBattlefield 3 can deliver, from huge open environments to intimate indoor gunplay. Battlefield 3: Close Quartersis amplified by unprecedented high definition destruction, new ways to play, added persistence, and new weapons including the ACW-R carbine, the M417 sniper rifle, the L86LSW machine gun and the M5K tactical machine pistol.
This pack is set at a price of $14.99 or 1,200 MS points (Xbox 360 players only). We recently got our hands on some new information regarding the Close Quarters DLC pack:
Get plunged into frantic and relentless infantry combat on 4 new maps
HD Destruction lets you reduce entire locales to ruin
Earn 10 new weapons and bring them back to the base game
Complete 10 new Assignments and equip 5 unique dog tags
Again this DLC will be released this coming June! With more Battlefield 3 DLC following in the Fall and Winter later this year.![]()
Leuk maar aan de andere kant:
-BF3 ¤50,-
-B2K ¤15,-
-Close Quarters ¤15,-
-Armoured Warfare ¤15,-
-The Endgame(?) ¤15,- (?)
Totaal: ¤110,- (!)
Voor een en dezelfde game!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
En dan mag ik DLC geen (digitale) kanker noemen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef drumstickNL het volgende:
-BF3 ¤50,-
-B2K ¤15,-
-Close Quarters ¤15,-
-Armoured Warfare ¤15,-
Voor een en dezelfde game!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nice!!quote:HEBBEN!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef dennis3d het volgende:
The three new DLC packs were announced last week and we got to see the trailer earlier today. However, there's been some more news regarding the expansion packs, specifically Close Quarters, as it is being released in June. A list of weapons is currently available and is growing.
Battlefield 3: Close Quarters is a themed expansion pack bringing the team play of Battlefield 3 to tight indoor environments. The frantic close quarters infantry combat showcases the wide spectrum of battles that onlyBattlefield 3 can deliver, from huge open environments to intimate indoor gunplay. Battlefield 3: Close Quartersis amplified by unprecedented high definition destruction, new ways to play, added persistence, and new weapons including the ACW-R carbine, the M417 sniper rifle, the L86LSW machine gun and the M5K tactical machine pistol.
This pack is set at a price of $14.99 or 1,200 MS points (Xbox 360 players only). We recently got our hands on some new information regarding the Close Quarters DLC pack:
Get plunged into frantic and relentless infantry combat on 4 new maps
HD Destruction lets you reduce entire locales to ruin
Earn 10 new weapons and bring them back to the base game
Complete 10 new Assignments and equip 5 unique dog tags
Again this DLC will be released this coming June! With more Battlefield 3 DLC following in the Fall and Winter later this year.![]()
BF3 50 euro?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef drumstickNL het volgende:
-BF3 ¤50,-
-B2K ¤15,-
-Close Quarters ¤15,-
-Armoured Warfare ¤15,-
Voor een en dezelfde game!
35 euro gewoon hoor.
En bedenk je eens hoeveel uur je er in heb zitten.
Als je een avondje gaat stappen ben je ook zo 100 euro verder, en dan heb je 1 avondje plezier gehad. Hier geef je 100 euro uit (als je alle DLC koopt), en krijg je er maanden lang avondjes plezier voor terug.
En vergeet ook niet hoeveel tijd er in de ontwikkeling zit. Daar mag best voor betaald worden m.i.People assume too much.![]()
Goh..je zou bijna denken dat ze meer willen dan quitte spelenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De kosten van het developen is er al 10 keer uit. Dit is gewoon puur extra winst
En daarbij wordt het geld natuurlijk gewoon gebruikt om door te kunnen blijven ontwikkelen.
Tuurlijk is DLC duur in vergelijking met het spel zelf, maar dat is nou eenmaal wat men er voor kan vragen. Iedereen zou hetzelfde doen, of niet?People assume too much.![]()
Als ik ooit een bedrijf start, mag je voor mij komen werkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De kosten van het developen is er al 10 keer uit. Dit is gewoon puur extra winst![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: