SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Gister was er een glitcher in metro en nu besef ik me dat dat de c4 switch glitch was. Dus een lading c4 droppen bij je maten, snel switchen en tot ontploffing brengen. Wat een baas, het lukte m tot 38 kills te maken.
Zelf gister buiten bij A in Metro mijn mav kills nog kunnen bijwerken op een bijna lege server. Nog even van genieten nu dat nog werkt.Het is niet normaal hoeveel mensen nu gebruik maken van hacks, glitches etc. Tijd voor die update zoals de meesten willen in de poll van battlelog, maarja dat roep ik al 2 maanden. Ik wil gewoon lasergestuurde raketten afleiden met flares, want die verstoren een laserstraal volgens Dice.
![]()
Ligt battlelog er nu weer uit?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
oops filters stonden verkeerd!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Idd. IPV dat er lokaal iets opgeslagen wordt...quote:Op zondag 11 maart 2012 10:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut dat die filters elke keer worden gereset als ze iets met battlelog doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vanavond 23.00 pas weer eens afreageren...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ook zooo irritant als je in de wachtrij van een server zit en eruit gaat dat dan message scherm van battlelog naar boven komt.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Wat ik echt kut vind is dat als je in de wachtrij staat en ondertussen wat anders aan het doen bent, en het venstertje dan naar voren komt dat aangeeft dat Battlefield wordt opgestart de focus op het het knopje annuleren ligt en doordat je aan het typen bent en bijvoorbeeld op Enter drukt je dus de game annuleert. terwijl de battlelog plugin gewoon nog steeds aangeeft dat je soldier aan het joining isquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef dekilo het volgende:
Ook zooo irritant als je in de wachtrij van een server zit en eruit gaat dat dan message scherm van battlelog naar boven komt.![]()
En op een beetje populaire server betekend dat dat je weer achteraan in de wachtrij kan aansluiten.![]()
![]()
Werd maar weinig glitchen, want de tegenpartij (RU) had 6 man op het dak staan bij vlag C, die bezig waren iedereen te naaien in de rug en mijn MAV kon hun spawnbeacon niet kapot maken en als ik ze ging roadkillen werd ik gekickt.
Dus dan maar een normaal potje gedaan op een andere server waar ik vanavond 2x een disconnect had om onduidelijk reden (connection lost). daarna mooi nog even.. 20-0 er van gemaakt. Dan zijn wel grappige scores. Helaas wel met de MK3A1, één van de noobguns. Mooiste was met 1 schot 4 doden.. hadden waarschijnlijk c4 of een claymore neergezet die ik precies raakte.![]()
![]()
Hilarisch, een game waarbij het lijkt te draaien om elkaar zo goedkoop mogelijk te naaien zonder zelf risico te lopen, en dan gekickt worden omdat je creatief met je MAV omgaat...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Mooi is dat he, al zijn er maar weinig servers die ik tegenkwam die actief op roadkills kicken. Alhoewel, de eerste was een kill, de 2e werd een kick. Maar als je met 1 of 2 man 6 man moet tegenhouden die al glitchend het level in willen lopen... dat schiet ook niet op.![]()
wat is er nou leuk om fouten in het spel te misbruiken voor een paar kills?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:54 schreef JK het volgende:
Werd maar weinig glitchen, want de tegenpartij (RU) had 6 man op het dak staan bij vlag C, die bezig waren iedereen te naaien in de rug en mijn MAV kon hun spawnbeacon niet kapot maken en als ik ze ging roadkillen werd ik gekickt.
Dus dan maar een normaal potje gedaan op een andere server waar ik vanavond 2x een disconnect had om onduidelijk reden (connection lost). daarna mooi nog even.. 20-0 er van gemaakt. Dan zijn wel grappige scores. Helaas wel met de MK3A1, één van de noobguns. Mooiste was met 1 schot 4 doden.. hadden waarschijnlijk c4 of een claymore neergezet die ik precies raakte.royal triestheid.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is er nou leuk om fouten in het spel te misbruiken voor een paar kills?royal triestheid.
Wat maakt het jou uit wat ik leuk vind? Ik vind het leuk dat Dice er zo enorm lang over doet om met een patch te komen dat ik gewoon juist daar misbruik van maak tot ze eindelijk eens er mee komen. Daarmee hoop ik dat zoveel mogelijk mensen mee glitchen zodat Metro in elk geval niet meer speelbaar is. Dice kan wel met releasedata komen voor DLC (= centjes verdienen), maar de grote february-patch.. ho maar.
Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen. Daarom wil ik nog wel eens een beetje vals spelen als een soort van protest. Gaat me overigens niet om de kills, het is leuker om bijv. een baserape om te draaien door over het plafond naar de andere kant te lopen en daar een vlag te cappen om daar met je team op te spawnen. Je moest eens weten hoeveel mensen er gebruik maken van glitches op de Metro map. En waarom doen ze het? Gewoon omdat het kan. Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.
Dus zo lang het kan en Dice en Zh1nt0 alleen maar slap ouwehoeren en geen serieuze fouten in het design aanpakken, maak ik er af en toe wel gebruik van nu het nog kan.![]()
Als je geen fuck weet van software en QA moet je er niks over zeggenquote:Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen.
Mgoed, het is jammer dat er nog zoveel 'bugs' in zitten :/Dum de dum![]()
En dan zelf keihard je speelstijl verdedigen. Nice.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Als jij geen fuck weet wie ik ben en wat ik doe, houd dan ook lekker je mond.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Als je geen fuck weet van software en QA moet je er niks over zeggen
Mgoed, het is jammer dat er nog zoveel 'bugs' in zitten :/
Ik heb het met deze patch enkel over het aanpakken van de foutjes in het leveldesign. Zoals het optrekken van onzichtbare muren op vier plekken in een leveldesign wat verder al klaar is (want dat kost simpelweg wel veel tijd). Dit hoeft echt niet heel veel tijd te kosten. Ik weet zeker dat dit binnen een werkdag gerealiseerd kan zijn.
Maar als jij de QA manager bent en met je bovenstaande tekst al aan wil geven dat jij meer kaas hebt gegeten van het ontwerpen van maps/level voor games, leg mij dan uit hoeveel tijd hier in gaat zitten om enkel bovenstaande aanpassing door te voeren in het leveldesign?
Dus niet de rest van de grote patch, enkel deze kleine aanpassingen in Metro om glitchen tegen te gaan. Of moet dat echt 4 maanden duren? If so: de hele afdeling er uit trappen want het kan sneller.
Maar wat weet ik er van? Niets, want ik ben geen QA Manager en ik weet blijkbaar ook niets van gamedesign.
@Skullsplitter; Ach.. wat moet ik nu nog tegen jou zeggen?![]()
Nee, idd,, een map onspeelbaar maken... dat helpt echt om het spel speelbaarder te krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.
Wat maakt het jou uit wat ik leuk vind? Ik vind het leuk dat Dice er zo enorm lang over doet om met een patch te komen dat ik gewoon juist daar misbruik van maak tot ze eindelijk eens er mee komen. Daarmee hoop ik dat zoveel mogelijk mensen mee glitchen zodat Metro in elk geval niet meer speelbaar is. Dice kan wel met releasedata komen voor DLC (= centjes verdienen), maar de grote february-patch.. ho maar.
Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen. Daarom wil ik nog wel eens een beetje vals spelen als een soort van protest. Gaat me overigens niet om de kills, het is leuker om bijv. een baserape om te draaien door over het plafond naar de andere kant te lopen en daar een vlag te cappen om daar met je team op te spawnen. Je moest eens weten hoeveel mensen er gebruik maken van glitches op de Metro map. En waarom doen ze het? Gewoon omdat het kan. Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.
Dus zo lang het kan en Dice en Zh1nt0 alleen maar slap ouwehoeren en geen serieuze fouten in het design aanpakken, maak ik er af en toe wel gebruik van nu het nog kan.
Triest.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Als ze nu eens met die patch komen, zal Metro beter speelbaar zijn zonder in de rug geprikt te worden met een mes. De rest van de levels, de echte Battlefield maps, is niets mis mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, idd,, een map onspeelbaar maken... dat helpt echt om het spel speelbaarder te krijgen.
Triest.
Maar met de patch passen ze ook enorm veel wapens aan en de vraag is maar net hoe dáár de speelbaarheid van zal zijn. Dat is immers een aanpassing in alle levels en game-modi.
Dus mijn kleine tijdelijke bijdrage is zeer beperkt.![]()
Eens, maar dat vergoeilijkt je speelstijl niet. En dat hadden we inderdaad al reeds besproken, maar net als baserape is dat een gebed zonder end.quote:
Persoonlijk vind ik het vergallen van andermans spelplezier op manieren die duidelijk niet zo ontworpen waren maar wel mogelijk zijn verwerpelijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Eens. Dennis en ik sneaken ook nog wel eens de vijandelijke basis in om een tank te jatten ofzo, maar dat valt prima te counteren en we doen het zeker niet vaak, glitchen is gewoon gayquote:Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eens, maar dat vergoeilijkt je speelstijl niet. En dat hadden we inderdaad al reeds besproken, maar net als baserape is dat een gebed zonder end.
Persoonlijk vind ik het vergallen van andermans spelplezier op manieren die duidelijk niet zo ontworpen waren maar wel mogelijk zijn verwerpelijk.![]()
![]()
Jatten uit een basis vind ik ook not done... Hoe vaak er op shakri wel niet gerapet wordt met twee choppers...quote:Op maandag 12 maart 2012 07:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. Dennis en ik sneaken ook nog wel eens de vijandelijke basis in om een tank te jatten ofzo, maar dat valt prima te counteren en we doen het zeker niet vaak, glitchen is gewoon gayI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Dat probleem was bij BF2 ook al zo.. Sharqi en de heli's. Die moeten ze er uit halen. Zijn te sterk (en straks als laserpainting niet meer effectief is helemaal). Als één team 2 heli's heeft is het gewoon klaar met dat potje...
Wat betreft baserapes, in Metro heb ik er geen moeite mee en is het zelfs leuk om de partij te zijn die vast blijft zitten in de basis. Juist leuk, beetje target practice.
Voertuigen jatten heb ik geen problemen mee als mensen dat doen. Met z'n allen dat voertuig aanvallen en je hebt 'm weer terug. Blijft ook grappig als je een vijandelijk voertuig aanvalt, de persoon 'm wil fixen en dood gaat en je dan snel dat voertuig zelf fixt en er in gaat rijden. Krijgen ze die voorlopig niet terug op het spawnpoint.
Gisteravond tegen middernacht met iekue nog even op Metro rondgelopen, kon z'n PC toch gewoon een beetje 64 man aan (alhoewel, er waren maar 40 man aanwezig in het begin). Die M240B is toch ook wel een bazenwapen op lange afstand. Daar maar een beetje mee rondgelopen, nu ga ik twijfelen wat nou beter is.. een MG36 of een M240B. Maar op de M240B past geen 12x scope dacht ik (of ik heb die unlock nogn iet) en die is juist zo leuk als je zelf gebaseraped wordt.![]()
haha....doe ik ook altijd, vlieg ik met mijn heli naar de basis van de vijand, spring ik er uit en ga snel de heli van de vijand in. Schiet daarna gelijk mijn eigen heli kapot....en dan maak ik een trollfacequote:Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jatten uit een basis vind ik ook not done... Hoe vaak er op shakri wel niet gerapet wordt met twee choppers...
Maar ach...met een beetje samenspel haal je een heli makkelijk uit de lucht, dus men moet niet gaan huilen erover.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:43 schreef JK het volgende:
Dat probleem was bij BF2 ook al zo.. Sharqi en de heli's. Die moeten ze er uit halen. Zijn te sterk (en straks als laserpainting niet meer effectief is helemaal). Als één team 2 heli's heeft is het gewoon klaar met dat potje...![]()
stel he...jij en een teammate hebben beide een stinger. je schiet op de heli, flares gaan eruit, dan schiet teammate er gelijk nog één achteraan en weg is chopper!
Te sterk my ass
Gewoon samenspelen, zoals de bedoeling is bij oorlogje voeren
People assume too much.![]()
1 stinger geeft vaak een 'vehicle disabled' en geen kill.
1 javelin/guided missile geeft nu bij een vliegtuig/heli wel een kill, maar flares kunnen straks de raket afleiden om richting de flares te vliegen ipv lasertarget. Al blijft als het goed is de lock wel bestaan na de patch (met ECM verdwijnt de lock even)... misschien dat een 2e persoon met javelin dan wel een kill kan maken. Maar zoals het nu is, lukt het mij niet om met 1 stinger een vliegtuig neer te halen en een kill te krijgen, tenzij de piloot blijft zitten of het misschien een little bird is.
Uiteraard samenspelen, zoals bij Battlefield noodzakelijk is om te winnen.![]()
Dan doe je het trucje toch nog een keerquote:Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef JK het volgende:
1 stinger geeft vaak een 'vehicle disabled' en geen kill.
People assume too much.![]()
Springen mensen er tijdig uit is mijn ervaring. Lock-on is ook totaal random soms. De ene keer 3 tellen, de andere keer kun je iemand een minuut lang in het vizier houden... En het is uitermate frustrerend als jij de enige bent die op heli-jacht gaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je het trucje toch nog een keerI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Mag je wel iemand bij je hebben die ammo blijft gooien. Geeft wel aan dat zo'n stinger gewoon te zwak is. Ze waren voor de eerste patch erg sterk, toen verzwakt.. en nu worden ze blijkbaar nog zwakker:quote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Dan doe je het trucje toch nog een keer- Flares reload voor piloot was vrij kort, na patch had dit een grotere interval, nu weer 11 sec. -> Succes met je stinger!quote:-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
- Quick lock-on, reduced range -> Succes met de jets die razendsnel out of range zijn.
Je hoeft natuurlijk geen sitting duck te zijn in een straaljager of helikopter en die flares vind ik allemaal prima, maar in het echte leven is het ook verdomde moeilijk om door te kunnen blijven vliegen nadat je geraakt bent door een raket. Onmogelijk is het niet, maar het zal niet zo makkelijk gaan zoals het nu is. En helemaal met auto-repair ingeschakeld op de server.
Dan moet ik altijd weer denken aan die Airbus A300 van DHL bij Baghdad die geraakt werd door een SAM, alle hydraulica verloor en 'm toch nog aan de grond kreeg!!
Aan de andere kant.. het is een spel en dus niet helemaal realistisch. Maar zoals ik het nu lees, worden de air vehicles sterker na de patch. En stop de A10 ook in Conquest ipv alleen Rush. Maar dit laatste zie ik niet snel gebeuren.![]()
Neemt niet weg dat met zoveel unlocks er dermate veel mogelijkheden zijn dat je eigenlijk al van een wonder mag spreken dat de balans nog ergens op slaat.
DICE heeft het zichzelf IMO gewoon te moeilijk gemaakt terwijl ze het met BC2 aardig voor elkaar hadden qua basis.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Dat is de teamplay waar ik het over hadquote:Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef JK het volgende:
[..]
Mag je wel iemand bij je hebben die ammo blijft gooien.
People assume too much.![]()
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef very het volgende:
[..]
Dat is de teamplay waar ik het over hadI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Precies, ze willen actie en maken liever zelf de kills dan dat ze er niets voor terugzien behalve een paar keer 10 punten voor resupply. Net zoals ze vaak in een voertuig waar meerdere personen kunnen direct vertrekken. Ook in helikopters en tanks... jammer. Maar bij BOF met teamspeak gaat het qua teamwork wel goed, dus af en toe zijn het potjes painten met 2 a 3 man op bijv. Gulf of Caspian.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.
Met teamwork ben je idd wel regelmatig ace squad.![]()
Of Broodjes Kip, die lopen er ookquote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond.![]()
![]()
Die zijn helemaal een drama...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Of Broodjes Kip, die lopen er ook![]()
Samen met mijn broertje houdt soms ook in dat hij een COMPLEET andere kant in loopt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Pff weer een Metro server vol met glitchers, maar dit keer ging ik mijn team helpen door alleen de glitchers te roadkillen 'op' het level en MAV's + speler die buiten over het hekje willen meteen kapot te maken (erg grappig want ze snappen het niet). Vraagt een colonel rank 40 (dus 85) met 150 meer speeluren, die constant terug komt om c4 te leggen en maatjes van 'm mijn teamgenoten van onde af af te schieten, aan mij hoe ik dat toch doe... die roadkills. Want ja, zijn ge-glitch had dit keer geen zin met anti-glitch-agent Dutchbiker.
Voordeeltje is dat ze je MAV maar eventjes kunnen zien en je snel helemaal verdwijnt. Met de onboard T-UGS heb je dan het voordeel dat je weet waar ze zijn en kan je ineens vanuit het niets opduiken om ze terug te sturen naar waar ze horen te zijn.
Ik heb een nieuwe roeping gevonden, glitchers aan te pakken met de MAV zodat het spel voor die tientallen andere spelers wél eerlijk is.![]()
De rest zal het wel weer niets vinden, maar het is wel een voorbeeld van het 'goed' gebruik maken van een glitch.![]()
En nu mag iedereen zeggen hoe triest het is, kom maar, kom maar, kom maar!![]()
![]()
Gister ging het toch ook prima? Jij boven de map die de glitchers spot en ik in het gangetje iedereen opwachten die naar beneden kwam![]()
Op de eerste server had ik daardoor 4 kills gemaakt en op de 2e iets van 6![]()
![]()
Snipers in de radiotoren: knap als je erop komt gezien de stuurloosheid van de parachutes in dit deel, maar hondsirritant want alleen eraf te schieten met jets/choppers...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De truuc is ook om je parachute pas te deployen net meters voor het landen / te pletter storten.
Als je al hoog in de lucht je chute uitgooit dan wordt het aardig lastig om precies te landen op 1 van de dekken.![]()
Gister ging het ook wel goed ja, door ze zo te spotten (en toen ze met 4-6 man boven stonden kon jij ze in je uppie ook niet meer aan.). Maar leuker is om met je MAV naar boven te gaan om ze af te maken. Daarom snapte die colonel 40 me niet, omdat hij niet weet dat je er vanaf de US kant ook 'uit' kan. Hij snapte niet dat ik zo via de trap naar boven / buiten kon, want normaal is elke MAV dan wel stuk.
En wat betreft die Caspian Border toren; Lukt het niet met een MAV om ze te killen? Anders kan je nog mortieren of met de tank schieten en hopen dat je ze raakt. Anders nog wat raketten er op
[ Bericht 12% gewijzigd door JK op 12-03-2012 23:11:24 ]![]()
Zit Bipje net eindelijk op de toren, valt de toren naar beneden ^^.
Belachelijk rustig op ts trouwens vanavond. Dan maar verder met ME3...
![]()
Yep, vandaag niet op TS gezeten. 1 rondje Metro, daarna even gesport en daarna Family Guy, Cleveland Show en The Walking Dead. En nu m'n nest in.
Als die toren omvalt, val je helaas niet mee, maar gewoon naar beneden.![]()
![]()
En dat heet nou TS.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.![]()
Met wat behulp van c4 en grand bazar is het een kip zonder kopquote:Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Of Broodjes Kip, die lopen er ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |