abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2012 @ 03:23:15 #1
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_108960253

Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}

Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec

Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov

FOK! TS server: 178.63.54.5:9987

BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK

Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: Fok! spelers
Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:26:05 #2
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108961848
Gister was er een glitcher in metro en nu besef ik me dat dat de c4 switch glitch was. Dus een lading c4 droppen bij je maten, snel switchen en tot ontploffing brengen. Wat een baas, het lukte m tot 38 kills te maken. :P

Zelf gister buiten bij A in Metro mijn mav kills nog kunnen bijwerken op een bijna lege server. Nog even van genieten nu dat nog werkt. :) Het is niet normaal hoeveel mensen nu gebruik maken van hacks, glitches etc. Tijd voor die update zoals de meesten willen in de poll van battlelog, maarja dat roep ik al 2 maanden. Ik wil gewoon lasergestuurde raketten afleiden met flares, want die verstoren een laserstraal volgens Dice.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:31:00 #3
79966 dekilo
Stam is ok
pi_108961910
Ligt battlelog er nu weer uit?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:31:57 #4
79966 dekilo
Stam is ok
pi_108961928
oops filters stonden verkeerd!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_108962225
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:31 schreef dekilo het volgende:
oops filters stonden verkeerd!
Kut dat die filters elke keer worden gereset als ze iets met battlelog doen.
  zondag 11 maart 2012 @ 12:32:05 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108964327
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:55 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Kut dat die filters elke keer worden gereset als ze iets met battlelog doen.
Idd. IPV dat er lokaal iets opgeslagen wordt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 11 maart 2012 @ 14:18:16 #7
12888 Skull-splitter
pi_108968364
Vanavond 23.00 pas weer eens afreageren...
  zondag 11 maart 2012 @ 17:11:20 #8
79966 dekilo
Stam is ok
pi_108975873
Ook zooo irritant als je in de wachtrij van een server zit en eruit gaat dat dan message scherm van battlelog naar boven komt.
pi_108978071
Spawnt de Little Bird pas bij een bepaald aantal spelers?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 11 maart 2012 @ 20:18:34 #10
4259 JK
pi_108983272
Zondagavond: Metro-Glitchavond! :P
pi_108984249
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef dekilo het volgende:
Ook zooo irritant als je in de wachtrij van een server zit en eruit gaat dat dan message scherm van battlelog naar boven komt.
Wat ik echt kut vind is dat als je in de wachtrij staat en ondertussen wat anders aan het doen bent, en het venstertje dan naar voren komt dat aangeeft dat Battlefield wordt opgestart de focus op het het knopje annuleren ligt en doordat je aan het typen bent en bijvoorbeeld op Enter drukt je dus de game annuleert. terwijl de battlelog plugin gewoon nog steeds aangeeft dat je soldier aan het joining is :7

En op een beetje populaire server betekend dat dat je weer achteraan in de wachtrij kan aansluiten.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:54:12 #12
4259 JK
pi_108989017
Werd maar weinig glitchen, want de tegenpartij (RU) had 6 man op het dak staan bij vlag C, die bezig waren iedereen te naaien in de rug en mijn MAV kon hun spawnbeacon niet kapot maken en als ik ze ging roadkillen werd ik gekickt.

Dus dan maar een normaal potje gedaan op een andere server waar ik vanavond 2x een disconnect had om onduidelijk reden (connection lost). daarna mooi nog even.. 20-0 er van gemaakt. Dan zijn wel grappige scores. Helaas wel met de MK3A1, één van de noobguns. Mooiste was met 1 schot 4 doden.. hadden waarschijnlijk c4 of een claymore neergezet die ik precies raakte. _O_
  zondag 11 maart 2012 @ 22:02:51 #13
12888 Skull-splitter
pi_108989552
Hilarisch, een game waarbij het lijkt te draaien om elkaar zo goedkoop mogelijk te naaien zonder zelf risico te lopen, en dan gekickt worden omdat je creatief met je MAV omgaat...
  zondag 11 maart 2012 @ 22:39:04 #14
4259 JK
pi_108992320
Mooi is dat he, al zijn er maar weinig servers die ik tegenkwam die actief op roadkills kicken. Alhoewel, de eerste was een kill, de 2e werd een kick. Maar als je met 1 of 2 man 6 man moet tegenhouden die al glitchend het level in willen lopen... dat schiet ook niet op.
  PR/Manusje van alles zondag 11 maart 2012 @ 22:41:29 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_108992460
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:54 schreef JK het volgende:
Werd maar weinig glitchen, want de tegenpartij (RU) had 6 man op het dak staan bij vlag C, die bezig waren iedereen te naaien in de rug en mijn MAV kon hun spawnbeacon niet kapot maken en als ik ze ging roadkillen werd ik gekickt.

Dus dan maar een normaal potje gedaan op een andere server waar ik vanavond 2x een disconnect had om onduidelijk reden (connection lost). daarna mooi nog even.. 20-0 er van gemaakt. Dan zijn wel grappige scores. Helaas wel met de MK3A1, één van de noobguns. Mooiste was met 1 schot 4 doden.. hadden waarschijnlijk c4 of een claymore neergezet die ik precies raakte. _O_
wat is er nou leuk om fouten in het spel te misbruiken voor een paar kills? :') royal triestheid.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 11 maart 2012 @ 22:54:51 #16
4259 JK
pi_108993196
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

wat is er nou leuk om fouten in het spel te misbruiken voor een paar kills? :') royal triestheid.
Spuit 11, dat hebben we in het vorige topic al gehad.
Wat maakt het jou uit wat ik leuk vind? Ik vind het leuk dat Dice er zo enorm lang over doet om met een patch te komen dat ik gewoon juist daar misbruik van maak tot ze eindelijk eens er mee komen. Daarmee hoop ik dat zoveel mogelijk mensen mee glitchen zodat Metro in elk geval niet meer speelbaar is. Dice kan wel met releasedata komen voor DLC (= centjes verdienen), maar de grote february-patch.. ho maar.

Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen. Daarom wil ik nog wel eens een beetje vals spelen als een soort van protest. Gaat me overigens niet om de kills, het is leuker om bijv. een baserape om te draaien door over het plafond naar de andere kant te lopen en daar een vlag te cappen om daar met je team op te spawnen. Je moest eens weten hoeveel mensen er gebruik maken van glitches op de Metro map. En waarom doen ze het? Gewoon omdat het kan. Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.

Dus zo lang het kan en Dice en Zh1nt0 alleen maar slap ouwehoeren en geen serieuze fouten in het design aanpakken, maak ik er af en toe wel gebruik van nu het nog kan.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:49:59 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_108995774
quote:
Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen.
Als je geen fuck weet van software en QA moet je er niks over zeggen :)

Mgoed, het is jammer dat er nog zoveel 'bugs' in zitten :/
Dum de dum
  zondag 11 maart 2012 @ 23:52:12 #18
12888 Skull-splitter
pi_108995877
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef JK het volgende:

[..]

En dan zelf keihard je speelstijl verdedigen. Nice.
  maandag 12 maart 2012 @ 00:25:45 #19
4259 JK
pi_108997095
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:49 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Als je geen fuck weet van software en QA moet je er niks over zeggen :)

Mgoed, het is jammer dat er nog zoveel 'bugs' in zitten :/
Als jij geen fuck weet wie ik ben en wat ik doe, houd dan ook lekker je mond. :)
Ik heb het met deze patch enkel over het aanpakken van de foutjes in het leveldesign. Zoals het optrekken van onzichtbare muren op vier plekken in een leveldesign wat verder al klaar is (want dat kost simpelweg wel veel tijd). Dit hoeft echt niet heel veel tijd te kosten. Ik weet zeker dat dit binnen een werkdag gerealiseerd kan zijn.

Maar als jij de QA manager bent en met je bovenstaande tekst al aan wil geven dat jij meer kaas hebt gegeten van het ontwerpen van maps/level voor games, leg mij dan uit hoeveel tijd hier in gaat zitten om enkel bovenstaande aanpassing door te voeren in het leveldesign?
Dus niet de rest van de grote patch, enkel deze kleine aanpassingen in Metro om glitchen tegen te gaan. Of moet dat echt 4 maanden duren? If so: de hele afdeling er uit trappen want het kan sneller.
Maar wat weet ik er van? Niets, want ik ben geen QA Manager en ik weet blijkbaar ook niets van gamedesign.

@Skullsplitter; Ach.. wat moet ik nu nog tegen jou zeggen?
  PR/Manusje van alles maandag 12 maart 2012 @ 00:32:09 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_108997294
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:54 schreef JK het volgende:

[..]

Wat maakt het jou uit wat ik leuk vind? Ik vind het leuk dat Dice er zo enorm lang over doet om met een patch te komen dat ik gewoon juist daar misbruik van maak tot ze eindelijk eens er mee komen. Daarmee hoop ik dat zoveel mogelijk mensen mee glitchen zodat Metro in elk geval niet meer speelbaar is. Dice kan wel met releasedata komen voor DLC (= centjes verdienen), maar de grote february-patch.. ho maar.

Dice kan de fouten die in Metro zitten binnen 1 werkdag aanpakken en releasen, maar ze verdommen het omdat ze er niets mee kunnen verdienen. Daarom wil ik nog wel eens een beetje vals spelen als een soort van protest. Gaat me overigens niet om de kills, het is leuker om bijv. een baserape om te draaien door over het plafond naar de andere kant te lopen en daar een vlag te cappen om daar met je team op te spawnen. Je moest eens weten hoeveel mensen er gebruik maken van glitches op de Metro map. En waarom doen ze het? Gewoon omdat het kan. Klinkt afgezaagd, maar het is wel zo.

Dus zo lang het kan en Dice en Zh1nt0 alleen maar slap ouwehoeren en geen serieuze fouten in het design aanpakken, maak ik er af en toe wel gebruik van nu het nog kan.
Nee, idd,, een map onspeelbaar maken... dat helpt echt om het spel speelbaarder te krijgen.

Triest. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 12 maart 2012 @ 00:36:17 #21
4259 JK
pi_108997448
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee, idd,, een map onspeelbaar maken... dat helpt echt om het spel speelbaarder te krijgen.

Triest. :')
Als ze nu eens met die patch komen, zal Metro beter speelbaar zijn zonder in de rug geprikt te worden met een mes. De rest van de levels, de echte Battlefield maps, is niets mis mee.

Maar met de patch passen ze ook enorm veel wapens aan en de vraag is maar net hoe dáár de speelbaarheid van zal zijn. Dat is immers een aanpassing in alle levels en game-modi.

Dus mijn kleine tijdelijke bijdrage is zeer beperkt.
  maandag 12 maart 2012 @ 01:00:04 #22
12888 Skull-splitter
pi_108998104
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 00:36 schreef JK het volgende:

[..]

Als ze nu eens met die patch komen
Eens, maar dat vergoeilijkt je speelstijl niet. En dat hadden we inderdaad al reeds besproken, maar net als baserape is dat een gebed zonder end.

Persoonlijk vind ik het vergallen van andermans spelplezier op manieren die duidelijk niet zo ontworpen waren maar wel mogelijk zijn verwerpelijk.
pi_109000250
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eens, maar dat vergoeilijkt je speelstijl niet. En dat hadden we inderdaad al reeds besproken, maar net als baserape is dat een gebed zonder end.

Persoonlijk vind ik het vergallen van andermans spelplezier op manieren die duidelijk niet zo ontworpen waren maar wel mogelijk zijn verwerpelijk.
Eens. Dennis en ik sneaken ook nog wel eens de vijandelijke basis in om een tank te jatten ofzo, maar dat valt prima te counteren en we doen het zeker niet vaak, glitchen is gewoon gay :')
pi_109000312
@Gibson ik was gister plots weg omdat mijn internet internet er uit klapte :S
  maandag 12 maart 2012 @ 08:01:29 #25
12888 Skull-splitter
pi_109000539
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 07:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Eens. Dennis en ik sneaken ook nog wel eens de vijandelijke basis in om een tank te jatten ofzo, maar dat valt prima te counteren en we doen het zeker niet vaak, glitchen is gewoon gay :')
Jatten uit een basis vind ik ook not done... Hoe vaak er op shakri wel niet gerapet wordt met twee choppers...
  maandag 12 maart 2012 @ 09:43:06 #26
4259 JK
pi_109002053
Dat probleem was bij BF2 ook al zo.. Sharqi en de heli's. Die moeten ze er uit halen. Zijn te sterk (en straks als laserpainting niet meer effectief is helemaal). Als één team 2 heli's heeft is het gewoon klaar met dat potje...

Wat betreft baserapes, in Metro heb ik er geen moeite mee en is het zelfs leuk om de partij te zijn die vast blijft zitten in de basis. Juist leuk, beetje target practice.

Voertuigen jatten heb ik geen problemen mee als mensen dat doen. Met z'n allen dat voertuig aanvallen en je hebt 'm weer terug. Blijft ook grappig als je een vijandelijk voertuig aanvalt, de persoon 'm wil fixen en dood gaat en je dan snel dat voertuig zelf fixt en er in gaat rijden. Krijgen ze die voorlopig niet terug op het spawnpoint.

Gisteravond tegen middernacht met iekue nog even op Metro rondgelopen, kon z'n PC toch gewoon een beetje 64 man aan (alhoewel, er waren maar 40 man aanwezig in het begin). Die M240B is toch ook wel een bazenwapen op lange afstand. Daar maar een beetje mee rondgelopen, nu ga ik twijfelen wat nou beter is.. een MG36 of een M240B. Maar op de M240B past geen 12x scope dacht ik (of ik heb die unlock nogn iet) en die is juist zo leuk als je zelf gebaseraped wordt.
pi_109002595
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jatten uit een basis vind ik ook not done... Hoe vaak er op shakri wel niet gerapet wordt met twee choppers...
haha....doe ik ook altijd, vlieg ik met mijn heli naar de basis van de vijand, spring ik er uit en ga snel de heli van de vijand in. Schiet daarna gelijk mijn eigen heli kapot....en dan maak ik een trollface :)

Maar ach...met een beetje samenspel haal je een heli makkelijk uit de lucht, dus men moet niet gaan huilen erover.

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:43 schreef JK het volgende:
Dat probleem was bij BF2 ook al zo.. Sharqi en de heli's. Die moeten ze er uit halen. Zijn te sterk (en straks als laserpainting niet meer effectief is helemaal). Als één team 2 heli's heeft is het gewoon klaar met dat potje...
8)7

stel he...jij en een teammate hebben beide een stinger. je schiet op de heli, flares gaan eruit, dan schiet teammate er gelijk nog één achteraan en weg is chopper!
Te sterk my ass :)

Gewoon samenspelen, zoals de bedoeling is bij oorlogje voeren :)
People assume too much.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:38:47 #28
4259 JK
pi_109003310
1 stinger geeft vaak een 'vehicle disabled' en geen kill.
1 javelin/guided missile geeft nu bij een vliegtuig/heli wel een kill, maar flares kunnen straks de raket afleiden om richting de flares te vliegen ipv lasertarget. Al blijft als het goed is de lock wel bestaan na de patch (met ECM verdwijnt de lock even)... misschien dat een 2e persoon met javelin dan wel een kill kan maken. Maar zoals het nu is, lukt het mij niet om met 1 stinger een vliegtuig neer te halen en een kill te krijgen, tenzij de piloot blijft zitten of het misschien een little bird is.

Uiteraard samenspelen, zoals bij Battlefield noodzakelijk is om te winnen.
pi_109003434
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:38 schreef JK het volgende:
1 stinger geeft vaak een 'vehicle disabled' en geen kill.

Dan doe je het trucje toch nog een keer ;)
People assume too much.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:54:05 #30
12888 Skull-splitter
pi_109003643
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef very het volgende:

[..]

Springen mensen er tijdig uit is mijn ervaring. Lock-on is ook totaal random soms. De ene keer 3 tellen, de andere keer kun je iemand een minuut lang in het vizier houden... En het is uitermate frustrerend als jij de enige bent die op heli-jacht gaat.
  maandag 12 maart 2012 @ 12:08:11 #31
4259 JK
pi_109005666
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef very het volgende:

[..]

Mag je wel iemand bij je hebben die ammo blijft gooien. Geeft wel aan dat zo'n stinger gewoon te zwak is. Ze waren voor de eerste patch erg sterk, toen verzwakt.. en nu worden ze blijkbaar nog zwakker:

quote:
-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
- Flares reload voor piloot was vrij kort, na patch had dit een grotere interval, nu weer 11 sec. -> Succes met je stinger!

- Quick lock-on, reduced range -> Succes met de jets die razendsnel out of range zijn. :)

Je hoeft natuurlijk geen sitting duck te zijn in een straaljager of helikopter en die flares vind ik allemaal prima, maar in het echte leven is het ook verdomde moeilijk om door te kunnen blijven vliegen nadat je geraakt bent door een raket. Onmogelijk is het niet, maar het zal niet zo makkelijk gaan zoals het nu is. En helemaal met auto-repair ingeschakeld op de server. ;)
Dan moet ik altijd weer denken aan die Airbus A300 van DHL bij Baghdad die geraakt werd door een SAM, alle hydraulica verloor en 'm toch nog aan de grond kreeg!! _O_

Aan de andere kant.. het is een spel en dus niet helemaal realistisch. Maar zoals ik het nu lees, worden de air vehicles sterker na de patch. En stop de A10 ook in Conquest ipv alleen Rush. Maar dit laatste zie ik niet snel gebeuren.
  maandag 12 maart 2012 @ 12:40:40 #32
12888 Skull-splitter
pi_109006568
Neemt niet weg dat met zoveel unlocks er dermate veel mogelijkheden zijn dat je eigenlijk al van een wonder mag spreken dat de balans nog ergens op slaat.

DICE heeft het zichzelf IMO gewoon te moeilijk gemaakt terwijl ze het met BC2 aardig voor elkaar hadden qua basis.
pi_109006981
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:08 schreef JK het volgende:

[..]

Mag je wel iemand bij je hebben die ammo blijft gooien.
Dat is de teamplay waar ik het over had ;)
People assume too much.
  maandag 12 maart 2012 @ 13:02:41 #34
12888 Skull-splitter
pi_109007223
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef very het volgende:

[..]

Dat is de teamplay waar ik het over had ;)
Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.
  maandag 12 maart 2012 @ 13:30:50 #35
4259 JK
pi_109008106
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond. De paar groepen die echt samenwerken ownen een server dan ook.
Precies, ze willen actie en maken liever zelf de kills dan dat ze er niets voor terugzien behalve een paar keer 10 punten voor resupply. Net zoals ze vaak in een voertuig waar meerdere personen kunnen direct vertrekken. Ook in helikopters en tanks... jammer. Maar bij BOF met teamspeak gaat het qua teamwork wel goed, dus af en toe zijn het potjes painten met 2 a 3 man op bijv. Gulf of Caspian.

Met teamwork ben je idd wel regelmatig ace squad.
  maandag 12 maart 2012 @ 13:49:39 #36
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_109008738
quote:

[..]

Negen van de tien servers rent men over het algemeen als een kip zonder kop rond.
Of Broodjes Kip, die lopen er ook :P
pi_109009449
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Die zijn helemaal een drama...
  maandag 12 maart 2012 @ 14:38:09 #38
4259 JK
pi_109010741
Broodje Kip met C4-saus. :)
  maandag 12 maart 2012 @ 15:06:53 #39
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_109011939
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 14:38 schreef JK het volgende:
Broodje Kip met C4-saus. :)
^O^
Soms gaat het fout met C4 en dan loop ik idd wel zonder kop rond :X :'(
  maandag 12 maart 2012 @ 18:42:59 #40
12888 Skull-splitter
pi_109019850
Samen met mijn broertje houdt soms ook in dat hij een COMPLEET andere kant in loopt :')
  maandag 12 maart 2012 @ 20:22:43 #41
4259 JK
pi_109024501
Pff weer een Metro server vol met glitchers, maar dit keer ging ik mijn team helpen door alleen de glitchers te roadkillen 'op' het level en MAV's + speler die buiten over het hekje willen meteen kapot te maken (erg grappig want ze snappen het niet). Vraagt een colonel rank 40 (dus 85) met 150 meer speeluren, die constant terug komt om c4 te leggen en maatjes van 'm mijn teamgenoten van onde af af te schieten, aan mij hoe ik dat toch doe... die roadkills. Want ja, zijn ge-glitch had dit keer geen zin met anti-glitch-agent Dutchbiker. :+
Voordeeltje is dat ze je MAV maar eventjes kunnen zien en je snel helemaal verdwijnt. Met de onboard T-UGS heb je dan het voordeel dat je weet waar ze zijn en kan je ineens vanuit het niets opduiken om ze terug te sturen naar waar ze horen te zijn.

Ik heb een nieuwe roeping gevonden, glitchers aan te pakken met de MAV zodat het spel voor die tientallen andere spelers wél eerlijk is. ^O^

De rest zal het wel weer niets vinden, maar het is wel een voorbeeld van het 'goed' gebruik maken van een glitch. _O-

En nu mag iedereen zeggen hoe triest het is, kom maar, kom maar, kom maar! :')
pi_109027911
Gister ging het toch ook prima? Jij boven de map die de glitchers spot en ik in het gangetje iedereen opwachten die naar beneden kwam })
Op de eerste server had ik daardoor 4 kills gemaakt en op de 2e iets van 6 :9
  maandag 12 maart 2012 @ 21:35:17 #43
12888 Skull-splitter
pi_109028810
Snipers in de radiotoren: knap als je erop komt gezien de stuurloosheid van de parachutes in dit deel, maar hondsirritant want alleen eraf te schieten met jets/choppers...
pi_109029166
De truuc is ook om je parachute pas te deployen net meters voor het landen / te pletter storten.
Als je al hoog in de lucht je chute uitgooit dan wordt het aardig lastig om precies te landen op 1 van de dekken.
  maandag 12 maart 2012 @ 23:03:07 #45
4259 JK
pi_109034383
Gister ging het ook wel goed ja, door ze zo te spotten (en toen ze met 4-6 man boven stonden kon jij ze in je uppie ook niet meer aan. :+ ). Maar leuker is om met je MAV naar boven te gaan om ze af te maken. Daarom snapte die colonel 40 me niet, omdat hij niet weet dat je er vanaf de US kant ook 'uit' kan. Hij snapte niet dat ik zo via de trap naar boven / buiten kon, want normaal is elke MAV dan wel stuk.

En wat betreft die Caspian Border toren; Lukt het niet met een MAV om ze te killen? Anders kan je nog mortieren of met de tank schieten en hopen dat je ze raakt. Anders nog wat raketten er op ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door JK op 12-03-2012 23:11:24 ]
pi_109034876
Zit Bipje net eindelijk op de toren, valt de toren naar beneden ^^ :P.

Belachelijk rustig op ts trouwens vanavond :(. Dan maar verder met ME3...
  maandag 12 maart 2012 @ 23:20:09 #47
4259 JK
pi_109035084
Yep, vandaag niet op TS gezeten. 1 rondje Metro, daarna even gesport en daarna Family Guy, Cleveland Show en The Walking Dead. En nu m'n nest in. :)

Als die toren omvalt, val je helaas niet mee, maar gewoon naar beneden. :(
pi_109039689
quote:

[..]

En dat heet nou TS.
pi_109039698
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:49 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Met wat behulp van c4 en grand bazar is het een kip zonder kop :P
pi_109040170
Dennis, mooie dogtags!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: