Aiaiaiquote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef FerryNL het volgende:
Wat ga ik die mods missen zeg.
Ik had dringend geld nodig en niemand kon me helpen. Dus ik was genoodzaakt om mijn pc te verkopen. En nu heb ik maar even een Xbox 360 van iemand te leen met Skyrim.
Ja dat welquote:Op zondag 25 maart 2012 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ouch.
[..]
Alleen lastig als je een paar mods verwijdert en je gaat weer verder spelen met je oude savegame.
Snowbells is een realist.quote:
Of ze speelt op de console.quote:
Hij dacht dat dat onderste grietje een jongen is. Tenminste, zo komt het bij mij over.quote:
Die reactie daarquote:
quote:Op 26-03-2012 23:38 schreef NorthernStar het volgende
Ultra realisme. Als je dan in Skyrim een vis gevangen hebt kun je hem zelfs ruiken.
Weerspiegeling in het raam.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef padlarf het volgende:
Of hij bedoelt het jochie dat de foto maakt, al zie ik geen visuele bevestiging dat het überhaupt een jochie zou zijn.
Ik kan je vertellen dat dat heel snel gaat vervelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben voor tussendoor met een Unarmed Badass Viking begonnen. Alleen met de vuisten dus. Heb wel een khajiit gekozen voor de extra claw damage. Was soms best lastig maar ik heb nu deadric en dan kun je het meeste wel snel in elkaar stampen. Straks nog enchanten met extra unarmed damage en dan Skyrim leegmeppen.![]()
OH ECHT?:')quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weerspiegeling in het raam.
Mooie dame trouwens, de bovenste. Van de onderste weet ik het niet
ik heb een 360, maar ik ben van plan een goede gamepc erbij te halen, voor spellen als skyrim en BF3. Multiplayer is veel groter, graphics zijn beter (afhankelijk van wat voor een pc je haalt natuurlijk) en daarnaast zijn de games goedkoper. Maar aangezien jij niet zoveel speelt raad ik je aan om het bij de 360 te houden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:14 schreef FerryNL het volgende:
Ik twijfel nog een beetje of ik nou de Xbox 360 hou of toch maar op de pc gaat gamen.
Alleen het probleem is dat ik niet zoveel spellen meer speel, maar eigenlijk alleen maar Skyrim en heel soms een potje Black Ops Zombies.
Ik vind het ook wel weer zonde om een game pc te halen voor alleen een paar spellen die ik erop gaat spelen.
Wat zouden jullie doen?
Wat luek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:09 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik heb een 360, maar ik ben van plan een goede gamepc erbij te halen, voor spellen als skyrim en BF3. Multiplayer is veel groter, graphics zijn beter (afhankelijk van wat voor een pc je haalt natuurlijk) en daarnaast zijn de games goedkoper. Maar aangezien jij niet zoveel speelt raad ik je aan om het bij de 360 te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |