Of ze speelt op de console.quote:
Hij dacht dat dat onderste grietje een jongen is. Tenminste, zo komt het bij mij over.quote:
Die reactie daarquote:
quote:Op 26-03-2012 23:38 schreef NorthernStar het volgende
Ultra realisme. Als je dan in Skyrim een vis gevangen hebt kun je hem zelfs ruiken.
Weerspiegeling in het raam.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef padlarf het volgende:
Of hij bedoelt het jochie dat de foto maakt, al zie ik geen visuele bevestiging dat het überhaupt een jochie zou zijn.
Ik kan je vertellen dat dat heel snel gaat vervelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben voor tussendoor met een Unarmed Badass Viking begonnen. Alleen met de vuisten dus. Heb wel een khajiit gekozen voor de extra claw damage. Was soms best lastig maar ik heb nu deadric en dan kun je het meeste wel snel in elkaar stampen. Straks nog enchanten met extra unarmed damage en dan Skyrim leegmeppen.![]()
OH ECHT?:')quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weerspiegeling in het raam.
Mooie dame trouwens, de bovenste. Van de onderste weet ik het niet
ik heb een 360, maar ik ben van plan een goede gamepc erbij te halen, voor spellen als skyrim en BF3. Multiplayer is veel groter, graphics zijn beter (afhankelijk van wat voor een pc je haalt natuurlijk) en daarnaast zijn de games goedkoper. Maar aangezien jij niet zoveel speelt raad ik je aan om het bij de 360 te houden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:14 schreef FerryNL het volgende:
Ik twijfel nog een beetje of ik nou de Xbox 360 hou of toch maar op de pc gaat gamen.
Alleen het probleem is dat ik niet zoveel spellen meer speel, maar eigenlijk alleen maar Skyrim en heel soms een potje Black Ops Zombies.
Ik vind het ook wel weer zonde om een game pc te halen voor alleen een paar spellen die ik erop gaat spelen.
Wat zouden jullie doen?
Wat luek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:09 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik heb een 360, maar ik ben van plan een goede gamepc erbij te halen, voor spellen als skyrim en BF3. Multiplayer is veel groter, graphics zijn beter (afhankelijk van wat voor een pc je haalt natuurlijk) en daarnaast zijn de games goedkoper. Maar aangezien jij niet zoveel speelt raad ik je aan om het bij de 360 te houden.
Zo dacht ik ook toen ik voor het eerst mods gebruikte.quote:
Welke moet ik hebben?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik voor het eerst mods gebruikte.
Maar als je er eenmaal een paar hebt geinstalleerd en je ziet het verschil, dan wil je echt niet zonder meer.
Het kan zoveel verschil maken dat het er echt supermooi uit ziet.
Ik speel hem nu op de Xbox 360 en ik merk gewoon dat je sulke spellen echt op de pc moet spelen.
Ja vond je het niks?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat heel snel gaat vervelen
Ja ik weet ze even niet meer uit me hoofd.quote:
Skyrim HD 2k is dat geloof ik, goeie texturepack jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja ik weet ze even niet meer uit me hoofd.
Je had een mod die de textures echt super goed verbeterde. Volgens mij iets van 2K.
Je moet gewoon eens in Steam Workshop kijken naar de beste mods. Daar zitten echt wel pareltjes tussen.
Ja die idd, die maakt zoveel verschil tegenover de vanilla versie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Skyrim HD 2k is dat geloof ik, goeie texturepack ja
Gooi er gelijk die Realistic Water Textures bij en SSAO, en het is gelijk een stuk mooierquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:27 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja die idd, die maakt zoveel verschil tegenover de vanilla versie.
Damn als ik erover praat wil ik echt weer Skyrim op de pc spelen.
Ja die Water mod is ook zeker een aanrader ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gooi er gelijk die Realistic Water Textures bij en SSAO, en het is gelijk een stuk mooier
Tja, ik speel niet meer, dus ben ik hier nauwelijks meer te vinden met een of andere build van char nummer 500quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja die Water mod is ook zeker een aanrader ja.
Maar het is inderdaad wel echt rustig geworden zeg in dit topic.
Jammer hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Moet zelf nog aan mods beginnen, gebrek aan tijd. Maar is er al iets bekend over wanneer we de eerste officiële DLC kunnen verwachten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef Rhalius het volgende:
waar dan? ik heb hem nergens kunnen vinden. Die zou dan toch wel bij Steam DLC voor Skyrim moeten staan?
of anders wel te downloaden op Skyrim Nexus?
Maak een necromancer met een mace en conjuration spellsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Warme herinneringen![]()
Zal ik dan toch nog maar een keertje gaan spelen, en alles met een karakter doen?
Kon ik er maar wonen
Bel je vrienden maar af , sla voedsel in en bouw een wc op je kamerquote:Op maandag 2 april 2012 17:50 schreef Quantic het volgende:
Ik heb zojuist de game gekocht, ik ben erg benieuwd hij is nu aan het patchen
De game bevalt me nu al ontzettend, en wat is het groot....!quote:Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bel je vrienden maar af , sla voedsel in en bouw een wc op je kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |