Vertel 't hem, Cas. Vertel ze waarom ik het niet verdien. Vooral tegen die enge donkere man met z'n condoommuts.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey doe eens niet zo gemeen tegen twi
dat verdient hij niet
Nou, je kunt dus een groot aantal eigenschappen in kaart brengen en er een gemiddelde uit trekken. Maar benzin had het erover dat hij niet zomaar een vriendje was, maar een supergoede. Dus hij heeft een paar distinct advantages ten opzichte van het gemiddelde vriendje. Lijkt me.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat zou je dus moeten meten? Eigenschappen? Opleidingsniveau? Salaris? Potentie? Schulden?
Bedoel je nu die relneger?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel 't hem, Cas. Vertel ze waarom ik het niet verdien. Vooral tegen die enge donkere man met z'n condoommuts.
Condoommutsen zijn hipster, zo probeer ik in de broekjes te komen van altomeisjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel 't hem, Cas. Vertel ze waarom ik het niet verdien. Vooral tegen die enge donkere man met z'n condoommuts.
Ik ben heel erg liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn jouw specifieke voordelen ten opzichte van het gemiddelde vriendje?
Jij bent gewoon tof, jij bent gewoon twiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat ik gewoon heel erg lief ben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon tof, jij bent gewoon twi
ofzo?
Welkom bij de club, ontmoet onze 100 miljoen andere leden.quote:
Maar is dat een voordeel voor de vrouw in questie? Ik hoorde net Cassandra87 zeggen (of naja, ik zag haar schrijven) dat ze liever wat tegengas krijgt. Of heb ik dat verkeerd gelezen/geïnterpreteerd?quote:
Oohwja wat was het.. Je bent erg lief en intelligent en je verdient gewoon een lintje!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat ik gewoon heel erg lief ben.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar is dat een voordeel voor de vrouw in questie? Ik hoorde net Cassandra87 zeggen (of naja, ik zag haar schrijven) dat ze liever wat tegengas krijgt. Of heb ik dat verkeerd gelezen/geïnterpreteerd?
True that.quote:
Ja, want wij lieve en humoristische dikke mannen hebben zoveel succes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Als Twi net zo scherp zou zijn in het echt als hier, ik zeg het je pussymagnet, natte slipjes in een straal van 300 meter om hem heen.
Niet echt hoor. Ik denk dat die nu irl al genoeg gevatte opmerkingen maakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Als Twi net zo scherp zou zijn in het echt als hier, ik zeg het je pussymagnet, natte slipjes in een straal van 300 meter om hem heen.
Hij is in het echt wel net zo scherp vind ik hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Ik zou ht wel wetenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want wij lieve en humoristische dikke mannen hebben zoveel succes.
Weet niet, ik vind veel jongens veel minder lief, mja, sommigen daarvan hebben wel een vriendinquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en met jou nog duizend in een dozijn. Maar dat heb ik al een paar keer herhaald
Je hebt het vast goed gelezen, maar daar ben ik gewoon niet zo goed. Ik moet doen waar ik goed in ben denk ik; mijn goede punten benadrukkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
Maar is dat een voordeel voor de vrouw in questie? Ik hoorde net Cassandra87 zeggen (of naja, ik zag haar schrijven) dat ze liever wat tegengas krijgt. Of heb ik dat verkeerd gelezen/geïnterpreteerd?
Ik hoop dat er ergens een meisje is die wél goed behandeld wil worden en daar ga ik dan gewoon voorquote:
Het gaat er niet om dat jíj die anderen minder lief vind.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind veel jongens veel minder lief, mja, sommigen daarvan hebben wel een vriendin
[..]
Je hebt het vast goed gelezen, maar daar ben ik gewoon niet zo goed. Ik moet doen waar ik goed in ben denk ik; mijn goede punten benadrukken
[..]
Ik hoop dat er ergens een meisje is die wél goed behandeld wil worden en daar ga ik dan gewoon voor
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Er was ooit een beetje een vadsige gast die zei "Nice guys finish last"
Toen zei iemand anders "Wel als je gaat rennen"
Ik zou het niet weten, ik hoor niet bij die groep.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want wij lieve en humoristische dikke mannen hebben zoveel succes.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik denk dat die nu irl al genoeg gevatte opmerkingen maakt.
Okok.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Hij is in het echt wel net zo scherp vind ik hoor
Je moet niet zoveel kijken naar wat jij ziet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind veel jongens veel minder lief, mja, sommigen daarvan hebben wel een vriendin
[..]
Je hebt het vast goed gelezen, maar daar ben ik gewoon niet zo goed. Ik moet doen waar ik goed in ben denk ik; mijn goede punten benadrukken
[..]
Ik hoop dat er ergens een meisje is die wél goed behandeld wil worden en daar ga ik dan gewoon voor
Maar dan hebben zij het makkelijk doordat ze nooit lief hoeven zijn, behalve op een plek.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel kijken naar wat jij ziet.
Zelfs de jongens die echte hufters lijken kunnen voor het juiste meisje enorm lief zijn. En dat is uiteindelijk het enige wat belangrijk is.
Dat ze voor de buitenwereld niet lief zijn maakt ze alleen maar sterker overkomen.
Ik ga er niet eens op reageren weet jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens even wat gezelligheid.
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Dus óf je verandert de wereld, óf je verandert jezelfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan hebben zij het makkelijk doordat ze nooit lief hoeven zijn, behalve op een plek.
Soms voelt het gewoon alsof de wereld gewoon niet werkt zoals het zou moeten
Hoe bedoel je dat ze niet lief hoeven te zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan hebben zij het makkelijk doordat ze nooit lief hoeven zijn, behalve op een plek.
Soms voelt het gewoon alsof de wereld gewoon niet werkt zoals het zou moeten
Ik snap hem wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens even wat gezelligheid.
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Dat had ik dus ook, alleen die vrouwen in rep en roer.quote:
Ik ben de hele dag de goede (en lieve) dingen aan het doen. Ik heb het idee dat dat de wereld een betere plek maakt en dat mensen ooit goed terug zullen zijn. Ik doe daar een hoop moeite voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ze niet lief hoeven te zijn?
Maar ben jij jezelf?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag de goede (en lieve) dingen aan het doen. Ik heb het idee dat dat de wereld een betere plek maakt en dat mensen ooit goed terug zullen zijn. Ik doe daar een hoop moeite voor.
Je moet helemaal niet bezig zijn met de wereld een betere plek maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag de goede (en lieve) dingen aan het doen. Ik heb het idee dat dat de wereld een betere plek maakt en dat mensen ooit goed terug zullen zijn. Ik doe daar een hoop moeite voor.
Weet niet, vind het lastig om dat te beantwoorden. Ik weet absoluut niet wie ik precies ben. Ik weet wel dat ik lief zijn prettig vind en juist vind.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Je moet helemaal niet bezig zijn met de wereld een betere plek maken.
Dat genieten is niet echt mijn ding. Ik vraag me soms af of ik dat wel zal leren ooit. Maar ik vraag me bovenal af of ik ooit gelukkig zal zijnquote:Niets fout doen is 1 ding. Voor de rest moet gewoon genieten. Zoveel mogelijk ervaringen opdoen en zo min mogelijk "nee" zeggen.
Van die mannen waarvan je weet dat niemand je lastig zal vallen als je naast hem loopt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
En wat doe jij als je met je vriendinnetje over straat loopt en jullie lastig gevallen worden door een enge kerel?
Ja zoals agressieve negers met condoommutsen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
En wat doe jij als je met je vriendinnetje over straat loopt en jullie lastig gevallen worden door een enge kerel?
Haar meetrekken richting een veiligere plek (met meer mensen) of als het echt uit de hand loopt de politie bellen. Ik kan niet veel meer doen toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat hij er te lief uit ziet om lastig gevallen te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
Een woord: Tering.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Haar meetrekken richting een veiligere plek (met meer mensen) of als het echt uit de hand loopt de politie bellen. Ik kan niet veel meer doen toch?
Tering roepen helpt niet hoor.quote:
Omdat jij de wereld niet beter kan maken, jij kan alleen jouw interpretatie van de wereld veranderen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Dat genieten is niet echt mijn ding. Ik vraag me soms af of ik dat wel zal leren ooit. Maar ik vraag me bovenal af of ik ooit gelukkig zal zijn
Waarom een condoommuts?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zoals agressieve negers met condoommutsen.
Nee, mijn muts (zo'n ding op je hoofd ja) ziet er als ik hem niet oprol uit als een condoom.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom een condoommuts?
EDIT: Is dat een eufimisme voor hoer?
Ik doe dingen die slecht zijn en faal voortdurend in zowel persoonlijke doelstellingen als voor de groep waar je mee samenwerkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij de wereld niet beter kan maken, jij kan alleen jouw interpretatie van de wereld veranderen.
Ik heb ook gedacht dat de wereld heel slecht was, mensen alleen maar foute bedoelingen hadden en alles was alleen maar fout.
En de wereld is nu niet veranderd, maar ik wel. En ik zie dingen nu niet meer als fout of slecht. De wereld is niet slecht. Ik heb het enorm naar mijn zin, probeer veel, sommige dingen zou ik niet nog eens doen, sommige dingen juist wel. Maar ik heb nergens spijt van, want ik doe niets wat slecht is. Overal het positieve van inzien en de wereld word een stuk mooier.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Jongen je snapt wel wat ik bedoel zijn opstelling is vertyft
Niet zoveel bezig zijn met doelen. Bezig zijn in het nu.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik doe dingen die slecht zijn en faal voortdurend in zowel persoonlijke doelstellingen als voor de groep waar je mee samenwerkt.
Ik heb een knopje als die omgaat is het foute boel en dat gebeurt vooral als je aan iemand komt die ik lief hebquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Zelfs ik (en nu mag iedereen even bevestigen dat ik een schatje ben) gebruik tenminste dan enigzins verbaal geweld.
Dat is wel handig als je door een of andere Marokkaan die twee koppen kleiner is wordt bedreigd.
Oh die heb ik ook wel, maar je moet wel ver gaan als je die indrukt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb een knopje als die omgaat is het foute boel en dat gebeurt vooral als je aan iemand komt die ik lief heb
Hem een kopstoot geven, en hem een donker steegje in trekken om ongezien de meeste botten in zijn lichaam te breken, zijn kaak uit zijn schedel te scheuren, en af te sluiten met een stevige: "Foei!"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Haar meetrekken richting een veiligere plek (met meer mensen) of als het echt uit de hand loopt de politie bellen. Ik kan niet veel meer doen toch?
oei... "ik ben teleurgesteld"is altijd veel erger dan "boos"...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hem een kopstoot geven, en hem een donker steegje in trekken om ongezien de meeste botten in zijn lichaam te breken, zijn kaak uit zijn schedel te scheuren, en af te sluiten met een stevige: "Foei!"
Niet het beschuldigende vingertje vergeten bij de foei, dat is een belangrijk onderdeel.
De "Foei!" kan je ook vervangen door: "Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld."
Maar deze kan je ook het beste pas plaatsen na het verwijderen van de onderkaak.
Niet mee eens, ALs ze het willen kunnen ze het krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
Vechten is nergens voor nodig. Je moet de uitstraling en de arrogantie hebben dat het daar helemaal niet op uitloopt.
Als ik met jou zou lopen en iemand komt vervelend doen, dan stap ik achteruit en kijk ik hoe jij hem afrost.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
Vechten is nergens voor nodig. Je moet de uitstraling en de arrogantie hebben dat het daar helemaal niet op uitloopt.
Trouwen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hem een kopstoot geven, en hem een donker steegje in trekken om ongezien de meeste botten in zijn lichaam te breken, zijn kaak uit zijn schedel te scheuren, en af te sluiten met een stevige: "Foei!"
Niet het beschuldigende vingertje vergeten bij de foei, dat is een belangrijk onderdeel.
Maar deze kan je ook het beste pas plaatsen na het verwijderen van de onderkaak.
Ik heb echt kippenkracht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik met jou zou lopen en iemand komt vervelend doen, dan stap ik achteruit en kijk ik hoe jij hem afrost.![]()
kippenkracht is OOK kracht...tjakka!!quote:
Dan komt het niet goed met mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
Dino Showquote:
Ik doe best lief.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld in hoe jullie tegen me doen![]()
Ik ben doodmoe, dus ik ga lekker vroeg slapen denk ik. Trusten iedereen
Jij doet redelijk lief jaquote:
Je moet zeggen:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld in hoe jullie tegen me doen![]()
Ik ben doodmoe, dus ik ga lekker vroeg slapen denk ik. Trusten iedereen
Ja, gewoon gelijk een doodverwensing dm'enquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Je moet zeggen:
Stomme klootzakken, doe eens ff wat aardiger tegen mij verdomme!
Sterf allemaal terwijl ik ga slapen!
Iets in die richting. En niet zeggen dat je teleurgesteld bent met een smilie erachter
Ik hoop dat je zelf gaat inzien dat hoe erg jij je in de prut praat nergens op slaat. En misschien ga je dat inzien als andere jou zeggen wat je zelf al denkt. Dat je dan ergens denkt van "jamaar, dat is helemaal niet zo, dat weten jullie helemaal niet."quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij doet redelijk lief jaGelukkig wel. Ik doelde ook niet op jou
Ik hoop gewoon dat het allemaal goed komt en ik hoef niet in de put gepraat te worden, daar ben ik zelf goed genoeg in.
Hoeveel is 'redelijk lief' op de liefheidsschaal van benzin?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
Jij doet redelijk lief jaGelukkig wel. Ik doelde ook niet op jou
Jongen. Ik ben kei lief. Vraag het maar aan mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel is 'redelijk lief' op de liefheidsschaal van benzin?
Voor een meisje is Myra heel erg tof en liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel is 'redelijk lief' op de liefheidsschaal van benzin?
Hoop het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop dat je zelf gaat inzien dat hoe erg jij je in de prut praat nergens op slaat.
Mensen vergeten alle goede dingen en reageren altijd op de negatieve dingen.quote:Mensen kennen jou alleen voor wat jij hier neerzet, je kan ze niet kwalijk nemen dat ze daar dan ook op reageren.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Mensen vergeten alle goede dingen en reageren altijd op de negatieve dingen.
ik vind WT lief, attent en met een goed analytisch vermogenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind marbasnarf lief en zorgzaam.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent ook wel heel lief.
Te lief eigenlijk.
Wat lief dat je dat zegt.quote:
Die neiging krijg ik ook altijd als ik je in het topic zie.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die neiging krijg ik ook altijd als ik je in het topic zie.
1 streepje erbij op de ladder van kille klootzak, you go loef! =Dquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die neiging krijg ik ook altijd als ik je in het topic zie.
Hij leert het wel he.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1 streepje erbij op de ladder van kille klootzak, you go loef! =D
Arme Faxie, Kaneel, Jofunu en ook_gek.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind WT lief, attent en met een goed analytisch vermogen
gaat helemaal goed komen!quote:
Flikker lekker op met je teringplaatjes, achterlijke mongool.quote:
Trouw met me.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker lekker op met je teringplaatjes, achterlijke mongool.
Je bent normaal al niet uit te staan, maar dit slaat helemaal nergens meer op. Kreeg je geen liefde van je moeder? Was je niet het lievelingetje van de juffrouw? Wacht je nogsteeds op je jeugdliefje die ondertussen al 3 kinderen van een neger heeft?
Sterf.
ik vind myra lief =pquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent normaal al niet uit te staan, maar dit slaat helemaal nergens meer op. Kreeg je geen liefde van je moeder? Was je niet het lievelingetje van de juffrouw? Wacht je nogsteeds op je jeugdliefje die ondertussen al 3 kinderen van een neger heeft?
Sterf.
Nu durf je wel hè, zwarte.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf.
Fixedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
Je bent normaal al niet uit te staan, maar dit slaat helemaal nergens meer op. Kreeg je geen liefde van je moeder? Was je niet het lievelingetje van de juffrouw? Wacht je nogsteeds op je jeugdliefje die ondertussen al 3 kinderen van een neger het kneusje van de klas heeft?
Ik zou je nu zo fucking hard raken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf.
We hebben het over myr... tuurlijk is ze lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Als het een lekker vrouwmens is natuurlijk.
Nice save. Schreeuwende vrouwen zijn zoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Of myr.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
en dan ongegeneert aan je ballen krabben... NOG een punt op de klootzak-ladder erbij =Dquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou niemand vertellen dat ik een piemel heb.
Ja dat bedoel ik niet, als iemand anders dat zou doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben het over myr... tuurlijk is ze lekker
Bitchy vrouwen, boh.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice save. Schreeuwende vrouwen zijn zointens.
Staat me wel he?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is de eerste keer dat ik zie dat je zwart bent
Weet ik.quote:
Dat zei ik afgelopen dinsdag ook tegen heloef.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is de eerste keer dat ik zie dat je zwart bent
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sterf.
zeg... als je klaar bent met je ruk-materiaal showen.... ga dna ff verder met een leven leidenquote:
bwhehehehhee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Als ik ooit mod word en mensen dan zeggen van "Sinds wanner ben jij blauw?"
Dan zeg ik "Ik ben nog steeds zwart hoor WHAHAHAHAHAHA"
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zei ik afgelopen dinsdag ook tegen heloef.
Zo slecht dat ik best hard moet lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
Als ik ooit mod word en mensen dan zeggen van "Sinds wanner ben jij blauw?"
Dan zeg ik "Ik ben nog steeds zwart hoor WHAHAHAHAHAHA"
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zeg... als je klaar bent met je ruk-materiaal showen.... ga dna ff verder met een leven leiden
dan moet je stoppen iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb even andere dingen aan mijn hoofd en vind ONZ een stuk minder tof.
Humorloos en verzuurd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens een samenvatting van (het gedrag van) DigitalGirl hier? Ik heb geen hekel aan dat kind maar iedereen hier wel heb ik het idee. Wat voor dingen heb ik zoal gemist?
Ken je het dat sommige mensen gewoon irritant zijn? Dat dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens een samenvatting van (het gedrag van) DigitalGirl hier? Ik heb geen hekel aan dat kind maar iedereen hier wel heb ik het idee. Wat voor dingen heb ik zoal gemist?
Tschussquote:
en ouderwets... (qua opvattingen over relaties en vrouwen)quote:
Hoe ouderwets is ouderwets? Misschien ben ik ook ouderwets dan. Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ouderwets... (qua opvattingen over relaties en vrouwen)
Dat die sekte ook nog een jongeren afdeling heeft, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahaha die zingende kwezels, ik zag ze ook
mja... gewoon doet beetje denegerend over vrouwen, vind dat vrouwen (binnen een relatie) niet meer mogen stappen.. of uberhaupt leuke dingen mogen doen, vind dat elke vrijgezelle vrouw een traditionele man moet trouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe ouderwets is ouderwets? Misschien ben ik ook ouderwets dan. Haters gonna hate.
Al die arme kinderen wier ouders hen aan hebben gemeld bij diens jongerenindoctrinatievereniging.quote:
Je moet wel aan je toekomst werken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat die sekte ook nog een jongeren afdeling heeft, verschrikkelijk.
Gaat het hier over c_a?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... gewoon doet beetje denegerend over vrouwen, vind dat vrouwen (binnen een relatie) niet meer mogen stappen.. of uberhaupt leuke dingen mogen doen, vind dat elke vrijgezelle vrouw een traditionele man moet trouwen
Hun toekomst is het krijgen van 13 kinderen in een zwarte kousen gemeente.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel aan je toekomst werken.
en dat er ook nog meiden achter die partij staanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat die sekte ook nog een jongeren afdeling heeft, verschrikkelijk.
oa, maar vooral ook zn algemene opmerkingen... (en DM)quote:
Oh, oké. Ik vind dat mannen binnen een relatie geen vrouwenjas mogen dragen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... gewoon doet beetje denegerend over vrouwen, vind dat vrouwen (binnen een relatie) niet meer mogen stappen.. of uberhaupt leuke dingen mogen doen, vind dat elke vrijgezelle vrouw een traditionele man moet trouwen
En jammer dat die maagd blijven tot het huwelijk, zonde zonde zonde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat er ook nog meiden achter die partij staan
zeg ga jij lekker samenspannen met DG =p ghehequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik vind dat mannen binnen een relatie geen vrouwenjas mogen dragen.
lol, ik dacht nog steeds dat Digitalgirl een dame wasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oa, maar vooral ook zn algemene opmerkingen... (en DM)
dacht ik ook een hele tijd hoor =pquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik dacht nog steeds dat Digitalgirl een dame was
Vrouwen moet altijd slikken. Ik kom klaar, niet zeiken dames, slikken maar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik vind dat mannen binnen een relatie geen vrouwenjas mogen dragen.
DM, kinky!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oa, maar vooral ook zn algemene opmerkingen... (en DM)
deze dichterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen moet altijd slikken. Ik kom klaar, niet zeiken dames, slikken maar.
zal wel aan 'girl' liggen hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dacht ik ook een hele tijd hoor =p
yesss..!!! =Dquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nu ga ik plassen en aan jullie denken aight? aight
Dat vind ik niet zo leuk, als je nou gaat soppen en aan mij denkt daar kan ik wat mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nu ga ik plassen en aan jullie denken aight? aight
nee, roddelen is stiekem, je kan gewoon meelezen en jezelf verdedigen als ik al je opmerkingen verkeerd begrepen heb hoor...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ze is toch niet over me aan het roddelen heh?
zal ik vragen of hij jou ook een DM-etje wil sturen>quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja stiekem wel maar niet doorvertellen dan!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, roddelen is stiekem, je kan gewoon meelezen en jezelf verdedigen als ik al je opmerkingen verkeerd begrepen heb hoor...
Er start hier nét Groove Coverage - 21st Century Digital Girl. Dat kan geen toeval meer zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zal ik vragen of hij jou ook een DM-etje wil sturen>
vind t beetje eng eerlijk gezegd... je denkt toch niet dat jouw buurman DG is... en door de muur jouw muziek beheert enzo..?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er start hier nét Groove Coverage - 21st Century Digital Girl. Dat kan geen toeval meer zijn!
Ik zag pas na 10 seconden dat haar ogen open gingen.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag pas na 10 seconden dat haar ogen open gingen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t beetje eng eerlijk gezegd... je denkt toch niet dat jouw buurman DG is... en door de muur jouw muziek beheert enzo..?
Waar haal je die eigenlijk vandaan? irritantgif.com?quote:
familiekiekjes denk ik...?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar haal je die eigenlijk vandaan? irritantgif.com?
Dat zou hihilarisch zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t beetje eng eerlijk gezegd... je denkt toch niet dat jouw buurman DG is... en door de muur jouw muziek beheert enzo..?
Inderdaad, haar keel wil ik wel even doorsmeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie wel een wufte zus/nicht/wiedanook
Weet je snarf is gewoon een beetje gepikeerd dat ik haar afgewezen heb, toen het net uit was met haar vriend was het paiq en dm's... maar geen zin om de rebound guy te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dikke pech heloef.. godver dat was lekker man u_u
lol wat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, haar keel wil ik wel even doorsmeren.
Loop niet te dromen jongen, eet je pizza.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet je snarf is gewoon een beetje gepikeerd dat ik haar afgewezen heb, toen het net uit was met haar vriend was het paiq en dm's... maar geen zin om de rebound guy te zijn.
als jouw ego dat opkrikt, mag je dat best roepen hoor... denk dat de rest dondersgoed weet dat je uit je nek poept nuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet je snarf is gewoon een beetje gepikeerd dat ik haar afgewezen heb, toen het net uit was met haar vriend was het paiq en dm's... maar geen zin om de rebound guy te zijn.
pizzaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Loop niet te dromen jongen, eet je pizza.
dat wou ik wel, maar het voelde zo verrekte goed dat ik besloot me puur op het plassen te concentrerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan echt godlike zijn. Doe je dan ook patiënce?
uhhuhquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
whihihihiquote:
Dank voor de mededelingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whihihihi
m'n kat loopt met een veel te groot speeltje in haar bek, dat wou ik ff kwijt
Ik wil wel een groot speeltje in jouw bek stoppen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whihihihi
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whihihihi
nou, cham, het was mij werkelijkwaar een waar genoegenquote:
Dit was te verwachtenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel een groot speeltje in jouw bek stoppen.
ik stikte nu al spontaan in m'n peuk, geen goed ideequote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Dan moeten ze me maar niet verkiezen tot meest voorspelbare user.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wat ik wil?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moeten ze me maar niet verkiezen tot meest voorspelbare user.
dus.. jij wilt auto's in mijn mond stoppen?!! WAT IS DEZE?!quote:
Wajoo, ik was verzot op die dingen als kleine heloef.quote:
Deze dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus.. jij wilt auto's in mijn mond stoppen?!! WAT IS DEZE?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou zo graag willen heh??quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als jouw ego dat opkrikt, mag je dat best roepen hoor... denk dat de rest dondersgoed weet dat je uit je nek poept nu
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Deze dan?een paard in mijn mond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Zo zwak weer DGquote:Op zondag 11 maart 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar heloef vertel nog eens een keer dat verhaal over dat meisje waartegen je zei dat je haar leuk vond en vervolgens in huilen uitbarste???
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een paard in mijn mond?Ik lig dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb toch al gezegd dat ik geen behoefte had om het daar over te hebben?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar heloef vertel nog eens een keer dat verhaal over dat meisje waartegen je zei dat je haar leuk vond en vervolgens in huilen uitbarste???
ik stel voor om DG vanaf nu gewoon lekker te negeren als hij dit soort kut opmerkingen geeft...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou ja zeg.quote:
Ah, kom op man elke keer als ik het lees dan...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik geen behoefte had om het daar over te hebben?
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, kom op man elke keer als ik het lees dan...
[ afbeelding ]
Hoe zat dat nou met dat meisje die een 8.5 was en geneukt werd door de kneus van de klas?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, kom op man elke keer als ik het lees dan...
[ afbeelding ]
Dan vertel ik wel over dat meisje.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou met dat meisje die een 8.5 was en geneukt werd door de kneus van de klas?
ik was ook niet echt aanwezig hierquote:Op zondag 11 maart 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhhhh, ik had je niet eens in de gaten
Heb respect voor het feit dat je zelf ook positief tegen het traditionele rollenpatroon staat.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb respect voor het feit dat je zelf ook positief tegen het traditionele rollenpatroon staat.
Tjah, wat ik kan ik zeggen hij laat jouw en mij ver achter. Die jongen doet beter dan onsquote:Op zondag 11 maart 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou met dat meisje die een 8.5 was en geneukt werd door de kneus van de klas?
Grapjas, al die mensen van TC willen mij raken joh.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Tjah, wat ik kan ik zeggen hij laat jouw en mij ver achter. Die jongen doet beter dan ons.
Jouw manier van conclusies trekken, hilarisch.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw manier van conclusies trekken, hilarisch.
Ja, maar er mag niet meer gepraat worden over TC in het topic.quote:
Dat heb ik je al wel eens eerder gezegd dat hoop je stiekem wel, geloof me je kan nog zo hopen dat ze gaan inzien dat je gewoon een leuk iemand bent... het zal niet gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Grapjas, al die mensen van TC willen mij raken joh.
owwwwwwquote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar er mag niet meer gepraat worden over TC in het topic.
Er is ook een tussenweg hequote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik je al wel eens eerder gezegd dat hoop je stiekem wel, geloof me je kan nog zo hopen dat ze gaan inzien dat je gewoon een leuk iemand bent... het zal niet gebeuren.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Ik wil graag mijn 25000e post opdragen aan..
Drommel; omdat ie me tc rechten geeftHij weet waarom doorgestreept
Pala; omdat het kan.
Rokje; omdat ze een leuk tomaatje is
En aan Murdera natuurlijk![]()
Snol!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Pala; omdat het kan.
Kuthoer.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Pala; omdat het kan.
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Pala; omdat het kan.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat heb ik je al wel eens eerder gezegd dat hoop je stiekem wel, geloof me je kan nog zo hopen dat ze gaan inzien dat je gewoon een leuk iemand bent... het zal niet gebeuren.
potverdomme, ik moest huilen van gelukquote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef Joysa het volgende:
Pala; omdat het kan.
wij krijgen vast alle eer bij haar volgende mijlpaalquote:
Maar dan toch wel saampjes hè?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wij krijgen vast alle eer bij haar volgende mijlpaal
tuurlijk, want wij zijn lief!quote:
quote:
Hmmm, het is een verleidelijk gedachtepatroon natuurlijk... "goh, na een tijdje zullen ze vanzelf inzien dat ik veel te bieden heb want ik maak ze altijd aan het lachen". Alleen in werkelijkheid is hij natuurlijk ge-friendzoned.quote:
Daarvoor moeten we zeker eerst Schrobbelèr fatsoenlijk kunnen uitspreken hè?quote:
Exactly.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we zeker eerst Schrobbelèr fatsoenlijk kunnen uitspreken hè?
Even denken, een bezette dame en een lesbische dame. Ja, ik lig er wel wakker van eigenlijk...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, het is een verleidelijk gedachtepatroon natuurlijk... "goh, na een tijdje zullen ze vanzelf inzien dat ik veel te bieden heb want ik maak ze altijd aan het lachen". Alleen in werkelijkheid is hij natuurlijk ge-friendzoned.
Zou het dan zo vreemd zijn om er wakker van te liggen?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Even denken, een bezette dame en een lesbische dame. Ja, ik lig er wel wakker van eigenlijk...
Akward!quote:Op zondag 11 maart 2012 00:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou het dan zo vreemd zijn om er wakker van te liggen?
Ik nog nooitquote:Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
Wie heeft er nou nooit wakker gelegen van een bezette dame? Ik geloof dat ik dat niet kan ontkennen
Ik nog niet maar kan het me wel voorstellenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
Wie heeft er nou nooit wakker gelegen van een bezette dame? Ik geloof dat ik dat niet kan ontkennen
Blijkbaar is dat zeer vreemd voor menigeen in dit topicquote:Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
1+1 is niet altijd 2 in deze hequote:Op zondag 11 maart 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat zeer vreemd voor menigeen in dit topic. Maar goed blijkbaar ziet men niet in dat een 29 jarige man ook naar iets zou kunnen verlangen.
Ze is geilquote:Op zondag 11 maart 2012 00:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat maakt dit allemaal in je los?
[ afbeelding ]
Verwarring. Welke kerel staat dr voor?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat maakt dit allemaal in je los?
[ afbeelding ]
ze faked... is in een studio =pquote:
Tuurlijk niet maar het is verleidelijk om dat te denken natuurlijk wanneer je nog steeds geen relatie hebt op een latere leeftijd.quote:
No.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
Snap je mij grapje in serieuze topic echt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |