Vertel 't hem, Cas. Vertel ze waarom ik het niet verdien. Vooral tegen die enge donkere man met z'n condoommuts.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey doe eens niet zo gemeen tegen twi
dat verdient hij niet
Nou, je kunt dus een groot aantal eigenschappen in kaart brengen en er een gemiddelde uit trekken. Maar benzin had het erover dat hij niet zomaar een vriendje was, maar een supergoede. Dus hij heeft een paar distinct advantages ten opzichte van het gemiddelde vriendje. Lijkt me.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat zou je dus moeten meten? Eigenschappen? Opleidingsniveau? Salaris? Potentie? Schulden?
Bedoel je nu die relneger?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel 't hem, Cas. Vertel ze waarom ik het niet verdien. Vooral tegen die enge donkere man met z'n condoommuts.
Condoommutsen zijn hipster, zo probeer ik in de broekjes te komen van altomeisjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel 't hem, Cas. Vertel ze waarom ik het niet verdien. Vooral tegen die enge donkere man met z'n condoommuts.
Ik ben heel erg liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn jouw specifieke voordelen ten opzichte van het gemiddelde vriendje?
Jij bent gewoon tof, jij bent gewoon twiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat ik gewoon heel erg lief ben.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon tof, jij bent gewoon twi
ofzo?
Welkom bij de club, ontmoet onze 100 miljoen andere leden.quote:
Maar is dat een voordeel voor de vrouw in questie? Ik hoorde net Cassandra87 zeggen (of naja, ik zag haar schrijven) dat ze liever wat tegengas krijgt. Of heb ik dat verkeerd gelezen/geïnterpreteerd?quote:
Oohwja wat was het.. Je bent erg lief en intelligent en je verdient gewoon een lintje!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat ik gewoon heel erg lief ben.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar is dat een voordeel voor de vrouw in questie? Ik hoorde net Cassandra87 zeggen (of naja, ik zag haar schrijven) dat ze liever wat tegengas krijgt. Of heb ik dat verkeerd gelezen/geïnterpreteerd?
True that.quote:
Ja, want wij lieve en humoristische dikke mannen hebben zoveel succes.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Als Twi net zo scherp zou zijn in het echt als hier, ik zeg het je pussymagnet, natte slipjes in een straal van 300 meter om hem heen.
Niet echt hoor. Ik denk dat die nu irl al genoeg gevatte opmerkingen maakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Als Twi net zo scherp zou zijn in het echt als hier, ik zeg het je pussymagnet, natte slipjes in een straal van 300 meter om hem heen.
Hij is in het echt wel net zo scherp vind ik hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
Ik zou ht wel wetenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want wij lieve en humoristische dikke mannen hebben zoveel succes.
Weet niet, ik vind veel jongens veel minder lief, mja, sommigen daarvan hebben wel een vriendinquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en met jou nog duizend in een dozijn. Maar dat heb ik al een paar keer herhaald
Je hebt het vast goed gelezen, maar daar ben ik gewoon niet zo goed. Ik moet doen waar ik goed in ben denk ik; mijn goede punten benadrukkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
Maar is dat een voordeel voor de vrouw in questie? Ik hoorde net Cassandra87 zeggen (of naja, ik zag haar schrijven) dat ze liever wat tegengas krijgt. Of heb ik dat verkeerd gelezen/geïnterpreteerd?
Ik hoop dat er ergens een meisje is die wél goed behandeld wil worden en daar ga ik dan gewoon voorquote:
Het gaat er niet om dat jíj die anderen minder lief vind.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind veel jongens veel minder lief, mja, sommigen daarvan hebben wel een vriendin
[..]
Je hebt het vast goed gelezen, maar daar ben ik gewoon niet zo goed. Ik moet doen waar ik goed in ben denk ik; mijn goede punten benadrukken
[..]
Ik hoop dat er ergens een meisje is die wél goed behandeld wil worden en daar ga ik dan gewoon voor
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Er was ooit een beetje een vadsige gast die zei "Nice guys finish last"
Toen zei iemand anders "Wel als je gaat rennen"
Ik zou het niet weten, ik hoor niet bij die groep.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want wij lieve en humoristische dikke mannen hebben zoveel succes.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Ik denk dat die nu irl al genoeg gevatte opmerkingen maakt.
Okok.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Hij is in het echt wel net zo scherp vind ik hoor
Je moet niet zoveel kijken naar wat jij ziet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind veel jongens veel minder lief, mja, sommigen daarvan hebben wel een vriendin
[..]
Je hebt het vast goed gelezen, maar daar ben ik gewoon niet zo goed. Ik moet doen waar ik goed in ben denk ik; mijn goede punten benadrukken
[..]
Ik hoop dat er ergens een meisje is die wél goed behandeld wil worden en daar ga ik dan gewoon voor
Maar dan hebben zij het makkelijk doordat ze nooit lief hoeven zijn, behalve op een plek.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel kijken naar wat jij ziet.
Zelfs de jongens die echte hufters lijken kunnen voor het juiste meisje enorm lief zijn. En dat is uiteindelijk het enige wat belangrijk is.
Dat ze voor de buitenwereld niet lief zijn maakt ze alleen maar sterker overkomen.
Ik ga er niet eens op reageren weet jequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens even wat gezelligheid.
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Dus óf je verandert de wereld, óf je verandert jezelfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan hebben zij het makkelijk doordat ze nooit lief hoeven zijn, behalve op een plek.
Soms voelt het gewoon alsof de wereld gewoon niet werkt zoals het zou moeten
Hoe bedoel je dat ze niet lief hoeven te zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan hebben zij het makkelijk doordat ze nooit lief hoeven zijn, behalve op een plek.
Soms voelt het gewoon alsof de wereld gewoon niet werkt zoals het zou moeten
Ik snap hem wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
Jongens even wat gezelligheid.
Is het raar dat ik een trouwring bewaar?
Dat had ik dus ook, alleen die vrouwen in rep en roer.quote:
Ik ben de hele dag de goede (en lieve) dingen aan het doen. Ik heb het idee dat dat de wereld een betere plek maakt en dat mensen ooit goed terug zullen zijn. Ik doe daar een hoop moeite voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ze niet lief hoeven te zijn?
Maar ben jij jezelf?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag de goede (en lieve) dingen aan het doen. Ik heb het idee dat dat de wereld een betere plek maakt en dat mensen ooit goed terug zullen zijn. Ik doe daar een hoop moeite voor.
Je moet helemaal niet bezig zijn met de wereld een betere plek maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag de goede (en lieve) dingen aan het doen. Ik heb het idee dat dat de wereld een betere plek maakt en dat mensen ooit goed terug zullen zijn. Ik doe daar een hoop moeite voor.
Weet niet, vind het lastig om dat te beantwoorden. Ik weet absoluut niet wie ik precies ben. Ik weet wel dat ik lief zijn prettig vind en juist vind.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Je moet helemaal niet bezig zijn met de wereld een betere plek maken.
Dat genieten is niet echt mijn ding. Ik vraag me soms af of ik dat wel zal leren ooit. Maar ik vraag me bovenal af of ik ooit gelukkig zal zijnquote:Niets fout doen is 1 ding. Voor de rest moet gewoon genieten. Zoveel mogelijk ervaringen opdoen en zo min mogelijk "nee" zeggen.
Van die mannen waarvan je weet dat niemand je lastig zal vallen als je naast hem loopt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
En wat doe jij als je met je vriendinnetje over straat loopt en jullie lastig gevallen worden door een enge kerel?
Ja zoals agressieve negers met condoommutsen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
En wat doe jij als je met je vriendinnetje over straat loopt en jullie lastig gevallen worden door een enge kerel?
Haar meetrekken richting een veiligere plek (met meer mensen) of als het echt uit de hand loopt de politie bellen. Ik kan niet veel meer doen toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat hij er te lief uit ziet om lastig gevallen te worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
Een woord: Tering.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Haar meetrekken richting een veiligere plek (met meer mensen) of als het echt uit de hand loopt de politie bellen. Ik kan niet veel meer doen toch?
Tering roepen helpt niet hoor.quote:
Omdat jij de wereld niet beter kan maken, jij kan alleen jouw interpretatie van de wereld veranderen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Dat genieten is niet echt mijn ding. Ik vraag me soms af of ik dat wel zal leren ooit. Maar ik vraag me bovenal af of ik ooit gelukkig zal zijn
Waarom een condoommuts?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zoals agressieve negers met condoommutsen.
Nee, mijn muts (zo'n ding op je hoofd ja) ziet er als ik hem niet oprol uit als een condoom.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom een condoommuts?
EDIT: Is dat een eufimisme voor hoer?
Ik doe dingen die slecht zijn en faal voortdurend in zowel persoonlijke doelstellingen als voor de groep waar je mee samenwerkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij de wereld niet beter kan maken, jij kan alleen jouw interpretatie van de wereld veranderen.
Ik heb ook gedacht dat de wereld heel slecht was, mensen alleen maar foute bedoelingen hadden en alles was alleen maar fout.
En de wereld is nu niet veranderd, maar ik wel. En ik zie dingen nu niet meer als fout of slecht. De wereld is niet slecht. Ik heb het enorm naar mijn zin, probeer veel, sommige dingen zou ik niet nog eens doen, sommige dingen juist wel. Maar ik heb nergens spijt van, want ik doe niets wat slecht is. Overal het positieve van inzien en de wereld word een stuk mooier.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Jongen je snapt wel wat ik bedoel zijn opstelling is vertyft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |