SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jaa dat heb je met leuke mensen ontmoeten.quote:
Cash en ik hadden jullie alleen niet gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Insgelijks met nog eenen een
erachter
Hoezoquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaa dat heb je met leuke mensen ontmoeten.
Ik neem aan dat jij K-cash hebt gezien?
Ja we moesten heel snel de trein halen na de open dag van Hogeschool Amsterdam om nog een uurtje Hogeschool Utrecht mee te pikkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash en ik hadden jullie alleen niet gezien
Ja, maar stiekem waren we ook een beetje blij, want alle 2 autistisch en allesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja we moesten heel snel de trein halen na de open dag van Hogeschool Amsterdam om nog een uurtje Hogeschool Utrecht mee te pikken
Ik heb die jonge baas al eens gemeet welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem waren we ook een beetje blij, want alle 2 autistisch en alles
Weet ik, maar met klinker erbij enzo vonden we het toch een beetje eng, al helemaal voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb die jonge baas al eens gemeet wel![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, maar met klinker erbij enzo vonden we het toch een beetje eng, al helemaal voor mij
Gewoon, ben verlegen, Cash ookquote:
Maar KB is erg aardig hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, ben verlegen, Cash ook
Weet je hoe lang het heeft geduurd voordat ik Cash durfde te ontmoeten
Ja, maar wij zijn nog steeds verlegenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar KB is erg aardig hoor
Nee, hoe lang?
Neehee, zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tfoe, na alles wat ik gedaan heb voor jullie![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach heb je je medaille nog?![]()
[..]Mjamja.
Ik geef mensen (alleen hele verlegen mensen) medailles als ik ze meet weetje.
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mjamja.
Je handdruk zal ik nooit meer vergeten en die hoofdpijn gaat wel weg zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef Beach het volgende:
Hebben jullie nog wat ik gaf? oh laat maar
En vergeet die wijze levensles en openbaring waardoor je uiteindelijk toch nog het afval bij de McDonalds weggooide nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je handdruk zal ik nooit meer vergeten en die hoofdpijn gaat wel weg zo.
quote:
Krijg ik dan een beker?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mjamja.
Oké, gemengd met pis?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij krijgt poep in die beker dan als toe.
heyquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KOM laten we wat leven in dit topic blazen.
Mjawel, maar vroeg gewekt.quote:
Ahh daarvoor dusquote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach weet je dat kussen (vorm van hartje) dat we zagen? Das een nekkussen voor in bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
kusdoeijij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
kusdoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Hoe is het schatjens?quote:
Hoe was het gister met Kash?quote:
Mentaal ja.quote:
Ik wil wel spelletjes met jou doen hoorquote:
Dit ga ik nog vaak horen hea?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leukk
Volgens hem leek ik op een vis, romantisch hea
Dat is een lief compliment.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leukk
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leukk
een viswijf dusquote:Op zondag 11 maart 2012 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leukk
Jaa maar maarquote:Op zondag 11 maart 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo kwijlen op mij
[..]
Jwz
[..]
Ja nou, jij zei het
Moet stage regelen en steeds met enge mensen bellenquote:
Ja, lief heaquote:
Nee, ik beet wel in zijn handquote:Op zondag 11 maart 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een viswijf dus
en dat durft ie zo te zeggen
je hebt hem wel geslagen he
Enormquote:
Niettttttt je weet zelf hoe ik het bedoeldequote:Op zondag 11 maart 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik leek ook al op een ijsbeer, heks, schildpad.
Ohhh spannend. En bellen met enge mensen is eng ja, sterkte daarmee.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet stage regelen en steeds met enge mensen bellen.
En ik heb het gevoel dat ik fucking laat ben, maar pas 1 iemand heeft een stage uit de klas dus het valt echt zwaar mee.
Hehe, thanksquote:Op zondag 11 maart 2012 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh spannend. En bellen met enge mensen is eng ja, sterkte daarmee.![]()
Komt goehoeeehoeheoheoed.
Thanks.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Niettttttt je weet zelf hoe ik het bedoelde
Ik blaasde zo mijn wangen bol voor een gekke bek omdat hij het deed, en toen zei hij opeens: je lijkt op zo'n vis die zich opblaastquote:Op zondag 11 maart 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enorm
Hoezo kwam hij er ineens mee dan?![]()
Is wel het fijnste ja. Kun je dat ook wegstrepen. Waar ga/moet/wil je stagelopen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe, thanks. Heb nog wel tot begin september, maar mweh. Wil het nu geregeld hebben
.
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik blaasde zo mijn wangen bol voor een gekke bek omdat hij het deed, en toen zei hij opeens: je lijkt op zo'n vis die zich opblaast
Moeten nergensquote:Op zondag 11 maart 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is wel het fijnste ja. Kun je dat ook wegstrepen. Waar ga/moet/wil je stagelopen?
Ja, ik heb nu al zo'n gevoel, kun je nagaanquote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Beach het volgende:
Beter het nu regelen dan pas op het laatste, dan voel je je altijd kut
Ik heb hem in zijn hand gebeten en hij mij zitten pesten, was echt superquote:Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat hebben jullie gisteren gedaan AJ en Cash?
Mijn vriend, jwzquote:
Goh,quote:Op zondag 11 maart 2012 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb hem in zijn hand gebeten en hij mij zitten pesten, was echt super
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goh,. Meer details, wat hebben jullie verder gedaan? Naast rondgelopen en elkaar gezoend en aan elkaar gezeten te hebben?
En trots erop.quote:
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goh,. Meer details, wat hebben jullie verder gedaan? Naast rondgelopen en elkaar gezoend en aan elkaar gezeten te hebben?
Geen idee. Je wilt zeker hetzelfde doen als A-J en K-cashquote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Dus Beach, wanneer gaan wij naar de bios?
Ik wil jou ook best wel een vis noemen hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee. Je wilt zeker hetzelfde doen als A-J en K-cash
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best wel een vis noemen hoor.
Ik vecht je erom.quote:
Jou vecht ik er ook om.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, Beach vroeg het vorige keer al aan mij
Morgen na school, in de wildyquote:
Blij dat er mensen om je vechten?quote:
Het is 'het been'.quote:
Nee eerder awkward.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgen na school, in de wildy
[..]
Blij dat er mensen om je vechten?
Oké, dan gaan we gewoon met z'n 4enquote:
Zullen we dan ook maar Jan en KB uitnodigen?quote:
Niet weten dat ik te introvert ben om te gaan praten irlquote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Beach het volgende:
Zomaar plannen maken die toch nergens tot leidenen bios is niet leuk dan kan je niet praten en elkaar leren kennen.
Dat wist ik wel dankzij Cosjequote:Op zondag 11 maart 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet weten dat ik te introvert ben om te gaan praten irl
En bobo en wordt het een strandmeet. Hahahahaquote:Op zondag 11 maart 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar Jan en KB uitnodigen?
Daar praten wij hier niet over. Het verboden woord.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En bobo en wordt het een strandmeet. Hahahaha
Ik doe rustig aan hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmhm, dit komt omdat de eerste meet zo super was. Hierdoor durft Beach ook anderen te meeten.
Jawel hoor, wil ik best een keertje maar niet meteen nu ofzo.quote:
Wiequote:Op zondag 11 maart 2012 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah wat doe je zo dan, broertje van crocodilemeneer?
Ok. Kus.quote:
Wij gaan elkaar al ontmoeten tijdens Pasen joh.quote:
Mij heb je al ontmoetquote:
Nee klopt, want nu ben ik Duits aan het lerenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel hoor, wil ik best een keertje maar niet meteen nu ofzo.
Woola, ik wilde wel, maar ben gewoon bangquote:Op zondag 11 maart 2012 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuthola, ga niet spreken.Jij wilt zelf niet, a tfoe.
Of je naar Leiden mag reizen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woola, ik wilde wel, maar ben gewoon bang
En PtR, ik moet het nog steeds vragen hoor
Je kent mijn ouders?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je naar Leiden mag reizen?Jouw ouders kennende betwijfel ik het
Zoals jij over ze praat weet ik waarschijnlijk al genoegquote:
Héquote:
Hoe is het ouwe lulquote:Op zondag 11 maart 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoals jij over ze praat weet ik waarschijnlijk al genoeg![]()
[..]
Hé![]()
![]()
Goed hoorquote:
Zal ik je hoofdpijn verhelpen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed hoorWat last van hoofdpijn
Met jou jonge lul?
![]()
![]()
Ja tofquote:
Bij mij thuisquote:
Dat vind ik eng.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij thuisMet Pasen, met mij
:@@:@:@:@:
Ik vind 't ook best eng als er een Marokkaan op bezoek komt terwijl ik alleen thuis benquote:
Jij bent toch Turk?quote:
Maar wat is OV dan? :Squote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:01 schreef Oceanview het volgende:
Abi lan sikterlan git lanjalla anana schoroejum sjoielisjek
Eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:01 schreef Oceanview het volgende:
Abi lan sikterlan git lanjalla anana schoroejum sjoielisjek
Nee, ik post ook niet meer echt nergens aan te ergeren. Maar ik ga je zo wel blocken omdat je niet reageert op dmquote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jmmr. Doet mij denken. heb jij al mensen geblokkeerd met je abo?
IK HAD GEREAGEERD OP DM MAAR WACHT DAN WEL WEER DM GESCHIEDENIS BEKIJKEN MOMENT AUB.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik post ook niet meer echt nergens aan te ergeren. Maar ik ga je zo wel blocken omdat je niet reageert op dm
IK HAD HELAAS NIKS BINNEN NU WELquote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK HAD GEREAGEERD OP DM MAAR WACHT DAN WEL WEER DM GESCHIEDENIS BEKIJKEN MOMENT AUB.
Nee.quote:
2 posts in caps lock nja 1 dan ik typ met shift en het meteen caps lockday noemen kom opquote:
Sorry mama.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2 posts in caps lock nja 1 dan ik typ met shift en het meteen caps lockday noemen kom op
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2 posts in caps lock nja 1 dan ik typ met shift en het meteen caps lockday noemen kom op
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
stomme ninJan
zo is de woordgrap compleet
fuck iddquote:Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wow ze hebben een nieuwe meid eraan toegevoegd
ik heb denk ik door hoe het werktquote:im-a-littee-teap0tt liked your photo: Yura <33
9gleefulwishes liked your photo: Remember F4?
rushla reblogged your photo: Remember F4?
block
rushla liked your photo: Remember F4?
screamoutaloud reblogged your photo: Remember F4?
yingjingy liked your photo: Remember F4?
sweetestofnightmares reblogged your photo: Remember F4?
tidalwavesstudio liked your photo: Remember F4?
fashionableicequeen liked your photo: Remember F4?
orientalopiates reblogged your photo: Remember F4?
anniiewhyperactivecrazzy reblogged your photo: Remember F4?
mari-nara liked your photo: Remember F4?
e5tlaaaf liked your photo: Remember F4?
sanityeclipse liked your photo: Remember F4?
WAT VET! LEUK IS HET HE? KOM JE ER OP? GOEDZO!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whyyyyyy, blijf bij me.
IK WAS OP JE SCHOOL EN OOK OP JOUW AFDELING ALLES.
We gingen je zoeken op foto's aan de muurquote:Op zondag 11 maart 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whyyyyyy, blijf bij me.
IK WAS OP JE SCHOOL EN OOK OP JOUW AFDELING ALLES.
Was in Amsterdam nog daarvoorquote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Beach het volgende:
Ik wist niet dat Bloemie in dat gebouw zit.
Hahahahaquote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT VET! LEUK IS HET HE? KOM JE ER OP? GOEDZO!
En dit ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We gingen je zoeken op foto's aan de muur![]()
Nee, zij in Amsterdam.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Beach het volgende:
Ik wist niet dat Bloemie in dat gebouw zit.
Jij hebt niks te willen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wil niet vergeleken worden met dat onmens.
Ik wens helemaal niks.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Want jij wenst mij hepatitis toe? Is dat wat jij zegt? Heb ik dat goed begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |