quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:14 schreef LookAtMe het volgende:
Terechte klacht, daarom heb ik fitness ook maar opgegeven.
gegloofdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Pharkus het volgende:
als jij nog meer apendna had gehad hadden de creationisten zelfs gegloofd dat je missing link bent.
lekkere zinsopbouw en spellingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Pharkus het volgende:
als jij nog meer apendna had gehad hadden de creationisten zelfs gegloofd dat je missing link bent.
zelfs dat lukt niet.quote:
nee want dan worden we nog zwakkerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
dan stop je er toch ook mee?
Sportschooltopics
net zoals al mijn klachttopicsquote:
neuhquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:19 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
net zoals al mijn klachttopics
Beter dan theezakjesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Meloewa het volgende:
Niemand kijk om naar die spiertjes van je
Zeker wel naar mijn overgespierde sportschool penis die een ton weegt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Meloewa het volgende:
Denken dat er een missing link isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:15 schreef Pharkus het volgende:
als jij nog meer apendna had gehad hadden de creationisten zelfs geloofd dat je missing link bent.
Op het vmbo wel.quote:
Lezen... Ik denk niet dat er een missing link is; dat is iets van de creationisten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denken dat er een missing link is
Creationisten
Hoe krijg je diamanten oren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa nee daar denken ze dat een nickelson jas en diamanten oortjes de man maakt
Op Jupiter ja.. Met je anabolen noodlequote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:35 schreef Zenato het volgende:
[..]
Zeker wel naar mijn overgespierde sportschool penis die een ton weegt.
en Panzermausquote:
Dat voel/zie je tochquote:Op zondag 11 maart 2012 01:25 schreef Anno2012 het volgende:
Hoe merk je spiermassa verlies? als je minder kunt liften?
Je zou het probleem bij jezelf moeten zoeken ipv de evolutie de schuld te geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
Goverdepover wat voor een ellende is dat zeg
Waarom moet ik dag in dag uit naar de sportschool om sterke spieren te behouden? Als ik een week of twee ga zonder te trainen beginnen de spieren achteruit te gaanWaarom kunnen we als mensen niet gewoon apenspieren hebben, je ziet toch geen gorilla naar de sportschool gaan en toch zijn ze sterker dan pakweg 7 olympische deadlifters bij elkaar.
Wat ging er mis in de evolutie dat onze mensaap-soortgenoten, die voor 98,6 % gelijk zijn met ons, superieure fysieke genen hebben en wij niks van bakken? Ik wil ook de hele dag op mijn kont liggen en bananen eten en een groot bonk spier zijn.die de hele buurt doet vluchten als ik buiten kom.
Klacht: apenfysiek niet kunnen hebben zonder regelmatig te trainen
Wat zou je TS adviseren dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan train je niet goed als het na 2 weken al inzakt. Ga eens trainen ipv pompen.
als jij duh mauzer op die strand ziet lopen dan kom jij 2,5 keer klaar lul nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Meloewa het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |