40+ zo te horen.quote:
Tuurlijk meiskequote:
Ja, niet verschillend genoeg om verschillend te zijn, zeg maar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Het hesje van Katja is NET een andere kleur dan het rokje, lelijk.
Ja precies dat. Doe dan een HELE andere kleur.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, niet verschillend genoeg om verschillend te zijn, zeg maar.
Dat zeg ik in de Kerk tegen de nieuwe koorknaapjes.quote:
Dit vind ik juist het minst leuke. Die vermommingen zijn ook zo slecht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
dit is een leuk onderdeel van het programma
Dat geloof ik ook niet, een normaal mens zou gewoon doorlopen of zeggen: ga weg engerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorige week werd mijn vaste barman toegesproken. Die zit gewoon bij een castingbureau en doet wel vaker figurantenwerk, dus mijn geloof dat het random mensen zijn is een beetje kapot gegaan.
Die rok is zoo niet flatteus..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, niet verschillend genoeg om verschillend te zijn, zeg maar.
of Persia?quote:
ik vulde het aan voor jij de reactie posttequote:
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Tof spel was dat, vooral de hele oude DOS versie
te makkelijk dit, maar dan moet je het ook nog snel kunnen intikkenquote:
quote:
Is ook van zo'n nummer waarvan je de tekst eigenlijk niet kentquote:
Het erge is dat ik van dit nummer juist WEL de tekst kenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook van zo'n nummer waarvan je de tekst eigenlijk niet kent.
Als ik een tekst niet ken zing ik toch gewoon mee, een beetje fonetische klanken produceren maar geen enkel woord duidelijk uitsprekenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ook van zo'n nummer waarvan je de tekst eigenlijk niet kent.
Zo is de Ketchup song ontstaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik een tekst niet ken zing ik toch gewoon mee, een beetje fonetische klanken produceren maar geen enkel woord duidelijk uitspreken
quote:
Rappers delight moest dat voorstellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
asereje je ja he he ha ha enz........
goed gehoord van jouquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |