Wat een gekke reden eigenlijk? Nieuwsgierig of oprecht interesse tonen in onderwerpen zou ik zeggen.. maar de mods valt wat anders op.quote:
Whut?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh men, steenbokken zijn NOG erger ja!
Wat heb ik gemist?quote:
Nee, Er zijn verkiezingen geweest. Schijnbaarquote:
Eensch!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:07 schreef senesta het volgende:
Dat telegraaf gebeuren is eigenlijk geen astrologie, dat is gewoon grote onzin
Als dat kon dan had ik R0N1N gestemd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor alle duidelijkheid wil ik nog even onderstrepen dat users geen invloed hebben gehad op deze procedure
quote:
Goedemiddagquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:39 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat een nacht, de jongste waterpokken
Nee, al heel lang last van hoofdpijn (zie mijn topic in LIF)quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemiddag allemaal!
@Summerbird: Ja hoor! Met volle teugen genoten
Hoofdpijn? Teveel gesjopen gister?
Jullie ook lekker aan het genieten van deze heerlijke dag?
Ik ook!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, al heel lang last van hoofdpijn (zie mijn topic in LIF)
Ik zuip ook niet, dus daar kan het niet aan liggen
Ik heb heerlijk gefietst
Sterkte met de hoofdpijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:02 schreef summer2bird het volgende:
Auw auw auw
mijn hoofd![]()
![]()
Goedenmiddag
Hebben jullie al de kans gehad om van het weer te genieten?
Mooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nog zo'n dijk van een nummer:
Heh, wat lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef R0N1N het volgende:
Ach, bijna vrijdag.
Gooi ik er ook vast wat "old school" tegenaan![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn bijdrage voor vandaag:
Wil iedereen die haar kent en haar kan waarderen, zich even melden...
Heel apart. Wat is dat voor instrument wat ze bespeelt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn bijdrage voor vandaag:
Wil iedereen die haar kent en haar kan waarderen, zich even melden...
"The instrument is a dulcimer."quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Heel apart. Wat is dat voor instrument wat ze bespeelt?
Tsja ik ben echt wel een beetje fan van haar, al toen ze nog bij Damien Rice zong.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"The instrument is a dulcimer."
(staat bij de video als je 'm op YouTroep bekijkt)
& kennen en waarderen is wel een tikkie ruim in deze hoor
The missing link! Het zijn net mensenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aan_de_drank__.html
... maar dan wel ook met behulp van "vrije associatie" he. Die van mij is een soort reactie op Summers & Lavenderr (2012 de tussenstand)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.....
Voor mij is dit uitslapen..quote:Op zondag 18 maart 2012 07:31 schreef summer2bird het volgende:
Slecht geslapen, hoofdpijn, teveel nadenken.
Jij bent er anders ook vroeg bij he
Yep, weer hoofdpijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voor mij is dit uitslapen..
Alweer hoofdpijn joh? Je piekert teveel ook?
Maak je je zoveel zorgen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 08:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, weer hoofdpijn.
En teveel piekeren is niet fijn als ik wil slapen
Yepquote:Op zondag 18 maart 2012 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maak je je zoveel zorgen dan?
Over vanalles eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bezorgd? Of is dat een te persoonlijke vraag?
Dat is typerend voor piekeren ja. Het kost ook vreselijk veel energie.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over vanalles eigenlijk.![]()
Over of ik nu wel of niet bloed moet laten prikken, of wat ik de volgende dag allemaal moet doen, enzovoorts.
Meestal slaat dat piekeren helemaal nergens op, maar als ik onrustige gedachtes heb kan ik ze ook niet meer tegenhouden
Bloedprikken? Ja. Zeker als het met je gezondheid te maken heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over vanalles eigenlijk.![]()
Over of ik nu wel of niet bloed moet laten prikken, of wat ik de volgende dag allemaal moet doen, enzovoorts.
Meestal slaat dat piekeren helemaal nergens op, maar als ik onrustige gedachtes heb kan ik ze ook niet meer tegenhouden
Dat! Een ordelijke (electronische) agenda bijhouden, een postvak waar je alle post in dumpt en eens in de paar dagen gaat opruimen en afhandelen en een planning voor de huishouding. Ik zweer erbij. Altijd alles in orde, je vergeet niks meer en je hebt gewoon meer ruimte en rust in je hoofd en dus ook meer energie.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bloedprikken? Ja. Zeker als het met je gezondheid te maken heeft.
Wat je de volgende dag moet doen? schrijf het op een lijstje en leg het op je toetsenbord. Dan weet je zeker dat het je het niet vergeet, maar hoef je je brein er niet meer mee te vermoeien.
*notitieblok altijd bij de hand heeftquote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Natalie het volgende:
Hoe meer stuctuur, hoe leger je hoofd
Alles wat je kunt noteren: noteren. Het helpt echt.
Stop nou met hele topics overschrijvenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*notitieblok altijd bij de hand heeft
En steno heb ik niet nodig, kan het makkelijk bijhoudenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Stop nou met hele topics overschrijven...
Wonderwoman.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En steno heb ik niet nodig, kan het makkelijk bijhouden
Dat is echt een topfilm, al vind ik het origineel uit de jaren '30 nog iets beter!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt eerder doordat ik het op mijn sloffen kan bijhouden , all quiet here![]()
Jij komt eraan en het wordt gelijk drukker.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt eerder doordat ik het op mijn sloffen kan bijhouden , all quiet here![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |