Yepquote:Op zondag 18 maart 2012 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maak je je zoveel zorgen dan?
Over vanalles eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bezorgd? Of is dat een te persoonlijke vraag?
Dat is typerend voor piekeren ja. Het kost ook vreselijk veel energie.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over vanalles eigenlijk.![]()
Over of ik nu wel of niet bloed moet laten prikken, of wat ik de volgende dag allemaal moet doen, enzovoorts.
Meestal slaat dat piekeren helemaal nergens op, maar als ik onrustige gedachtes heb kan ik ze ook niet meer tegenhouden
Bloedprikken? Ja. Zeker als het met je gezondheid te maken heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over vanalles eigenlijk.![]()
Over of ik nu wel of niet bloed moet laten prikken, of wat ik de volgende dag allemaal moet doen, enzovoorts.
Meestal slaat dat piekeren helemaal nergens op, maar als ik onrustige gedachtes heb kan ik ze ook niet meer tegenhouden
Dat! Een ordelijke (electronische) agenda bijhouden, een postvak waar je alle post in dumpt en eens in de paar dagen gaat opruimen en afhandelen en een planning voor de huishouding. Ik zweer erbij. Altijd alles in orde, je vergeet niks meer en je hebt gewoon meer ruimte en rust in je hoofd en dus ook meer energie.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Bloedprikken? Ja. Zeker als het met je gezondheid te maken heeft.
Wat je de volgende dag moet doen? schrijf het op een lijstje en leg het op je toetsenbord. Dan weet je zeker dat het je het niet vergeet, maar hoef je je brein er niet meer mee te vermoeien.
*notitieblok altijd bij de hand heeftquote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Natalie het volgende:
Hoe meer stuctuur, hoe leger je hoofd
Alles wat je kunt noteren: noteren. Het helpt echt.
Stop nou met hele topics overschrijvenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*notitieblok altijd bij de hand heeft
En steno heb ik niet nodig, kan het makkelijk bijhoudenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Stop nou met hele topics overschrijven...
Wonderwoman.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En steno heb ik niet nodig, kan het makkelijk bijhouden
Dat is echt een topfilm, al vind ik het origineel uit de jaren '30 nog iets beter!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt eerder doordat ik het op mijn sloffen kan bijhouden , all quiet here![]()
Jij komt eraan en het wordt gelijk drukker.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt eerder doordat ik het op mijn sloffen kan bijhouden , all quiet here![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |