Ik ben al getrouwd hè... Maar toch: tof wijf. Daar zou de wereld er meer van moeten hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan is dus meer iets voor jouhaha. Ik luister ook naar andere dingen dan black metal. Nu naar The Red Chord- Clients Grind/math
Goed puntquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd hè... Maar toch: tof wijf. Daar zou de wereld er meer van moeten hebben.
Maar over black gesproken: zo maar eens Sworn to the Dark opzetten.
Als het aan mij lag, was dat in mijn cultuur ook zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Oh in haar cultuur is het heel normaal dat mannen meerdere vrouwen hebbendus doe er je voordeel mee.
Wat is er vals dan? (of het valse moet nog komen ik zit nu op 3 min en het is inderdaad wel een leuk nummerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
Het is lelijk en vals, maar toch blijft het me intrigeren en dus blijf ik het opzetten:
Rare band.
Het heeft iets hip-hopperigsquote:
Gave band 2 jaar terug op Roadburn gezien. Ze staan op graspop dit jaar hopelijk ook voor een paar losse show in Nederlandquote:
Winterfylleth stond afgelopen jaar op Roadburn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gave band 2 jaar terug op Roadburn gezien. Ze staan op graspop dit jaar hopelijk ook voor een paar losse show in Nederland
Oh ik dacht 2 jaar geledenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Winterfylleth stond afgelopen jaar op Roadburn.
Als we dan toch met vergelijkingen gaan gooien: mij doet het denken aan een mix van Peste Noire en Faith No More. Alle twee wel bands die ik goed trek dus dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het heeft iets hip-hopperigs
En kwa zang heeft het ook wel iets van kayo-dot en maudlin of the well, of nouja niet de zang persee maar meer het totaal plaatje.
Met afstand het slechtste wat Al ooit gedaan heeft (hoewel de laatste Revco ook niet best was). Tijd om er (weer) mee te stoppen Al. Of weer aan de heroine gaan, dit is niks.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:53 schreef Seborik het volgende:
Over twee dagen is de nieuwe Ministry verkrijgbaar. Maar niet mee de auto in.
Als ze die linkshandig zouden maken, had ik er al jaren een gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef RoW_0 het volgende:
Iemand geïnteresseerd om goed in te stappen naar een beginnend professioneel gitaar?
Ik heb mijn gitaar al een jaartje, en ik wen er maar niet aan. Verschilt dus per gebruiker.
Het gaat om de ESP LTD V-300 BK Black voor 630 euro, ESP case van 120 euro en 'speelklaar laten maken voor 80 euro'.
[ afbeelding ]
Qua geluid geef ik 'm liever niet weg, het is echt een beest. Maar gek genoeg speel ik beter op mijn yamaha 50 euro beginners gitaartje, maar ibanez spelers kunnen er WEL goed mee omgaan.
Even een heel domme vraag: is een gitaar wat dat betreft niet om te bouwen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ze die linkshandig zouden maken, had ik er al jaren een gehad.
Klinkt goed!quote:
kan best ik luister zo goed als geen death ik vind het wel grappigquote:Op zondag 25 maart 2012 03:23 schreef GimmeGore het volgende:
Mwah, vind het vooral standaard brutal death eigenlijk.
Iedereen zijn ding. Iced Earth is wel tof vind ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
Iced Earth en dat soort bands vind ik echt niet om aan te horen.
Bij mij valt het in dezelfde irritatieklasse als Frans Bauer.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding. Iced Earth is wel tof vind ik.
Dat is wel heel erg dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bij mij valt het in dezelfde irritatieklasse als Frans Bauer.
Ja, serieus.
En hij staat al op nummer één!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:41 schreef Tokus het volgende:
Zet Euronymous op het vliegtuig
De Noorse vliegmaatschappij Norwegian.no heeft altijd foto's van bekende Noren op de staartvleugel staan, en vraagt nu aan de reizigers wie er op de nieuwe vliegtuigen moet komen. Dit ter gelegenheid van het tienjarig bestaan van het bedrijf. Opvallend genoeg staat op het moment van schrijven een muzikant op plaats vijf, namelijk Øystein Aarseth.
Beter bekend onder zijn pseudoniem Euronymous zette Aarseth begin jaren '90 black metal op de kaart, ondermeer met zijn band Mayhem en zijn platenlabel Deathlike Silence Productions. Na te zijn vermoord door Count Grishnackh in 1993 steeg zijn status tot bijna legendarische proporties, en nu is er dus een mogelijkheid om hem op vliegtuigen te zien. Stemmen kun je via http://www.halehelter.no. Je kan één keer per dag stemmen, maar doe het snel want het kan nog maar tot en met 28 maart.
bron
Coolquote:
Is ook zo. Uit Noorwegen komt al jaren niet meer heel veel interessants. Zweden en Frankrijk doen het wat dat betreft veel beter.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef Mark het volgende:
Die hele Noorse blackmetalscene zal me jeuken, persooonlijk vind ik de Zweedse death metal veel interessanter
Als Vikernes een beetje true aan zijn roots was geweest had hij het alleen in het Noors geschreven en laten uitgeven.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:53 schreef Jigzoz het volgende:
Toch maar dat boek van Vikernes besteld. Ik heb het idee dat ik het wel interessant ga vinden. En ja, dan wel de hippe editie natuurlijk:
[ afbeelding ]
De schoorsteen van huize Vikernes moet ook roken.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Vikernes een beetje true aan zijn roots was geweest had hij het alleen in het Noors geschreven en laten uitgeven.
Frankrijk? Ik kan niet meer bedenken dan Anorexia Nervosaquote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is ook zo. Uit Noorwegen komt al jaren niet meer heel veel interessants. Zweden en Frankrijk doen het wat dat betreft veel beter.
Blut Aus Nortquote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Frankrijk? Ik kan niet meer bedenken dan Anorexia Nervosa
Deathspell Omega, Antaeus, Aosoth, Alcest...quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Frankrijk? Ik kan niet meer bedenken dan Anorexia Nervosa
Meer dan ik verwacht eigenlijk. 10 jaar geleden was de Franse metalscene nagenoeg onzichtbaar in het buitenland. Nu zijn er oa Dagoba, Harcride, Gojira,quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deathspell Omega, Antaeus, Aosoth, Alcest...
tinyurl werkt geloof ik slecht hier op Fok!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:02 schreef Jigzoz het volgende:
Nieuw plaatje van Marduk.
edit: links werken niet?
Quote dan maar, dan zie je de link ook.
De oorspronkelijke link werkte ook niet. Poging 2:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
tinyurl werkt geloof ik slecht hier op Fok!
tinypic.com werkt wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
tinyurl werkt geloof ik slecht hier op Fok!
Passen de LP door de brievenbus dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef Jigzoz het volgende:
Maar weer eens een paar plaatjes besteld:
Azaxul/Svest - Split EP
Marduk - Wormwood Gatefold-LP
Aosoth - Ashes Of Angels LP
Drastus - Serpents Chalice-Materia Prima Mini LP
Drastus - Roars From The Old Serpent"s Paradise LP
En nu maar wachten op de postbode...
Geen idee, maar ik hoop niet dat hij het probeert.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Passen de LP door de brievenbus dan?
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop niet dat hij het probeert.
helaas persen ze ze niet op flexidiscsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop niet dat hij het probeert.
Gelukkig niet. Ik heb nooit begrepen wat daar het voordeel van is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
helaas persen ze ze niet op flexidiscs
[ afbeelding ]
spotgoedkoop, en ultra dun, zodat je ze bij een tijdschrift kan weggeven. Meer niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb nooit begrepen wat daar het voordeel van is.
Nee, want dan klopt hij nog steeds niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even een heel domme vraag: is een gitaar wat dat betreft niet om te bouwen?
Overkill, Heathen, Exodus, Airbourne, Sister Sin. Hebben raakvlakken met bands die je noemtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:17 schreef Heatseeker het volgende:
Jongens even jullie advies. Ik heb behoeft aan nieuwe muziek.
Wat ik leuk vind.
Slayer, Soulfly, Soad, Metallica, AC/DC, Slipknot, Rammstein, Sepultura, Lamb of god, Killswitch Engage, Anthrax, Kreator, Megadeth.
Welke band past hier bij? Welke is volgens jullie onmisbaar als je naar dit rijtje kijkt?
\m/
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Overkill, Heathen, Exodus, Airbourne, Sister Sin. Hebben raakvlakken met bands die je noemt.
Was last.fm niet een betaald iets? Weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat ik begrepen had.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef GimmeGore het volgende:
als je nou gewoon last.fm installeert, krijg je vanzelf aanbevelingen
Last FM vond destijds dat ik maar eens naar Emperor en Cradle of Filth moest gaan luisteren. Ik heb wel eens bruikbaardere tips gehad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef GimmeGore het volgende:
als je nou gewoon last.fm installeert, krijg je vanzelf aanbevelingen
Radio van Last.FM is betaald, is maar goed ook want dat faalt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Was last.fm niet een betaald iets? Weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat ik begrepen had.
Niks mis met ouderwets mensen vragen toch.
Oh ik bedoel er ook niks negatiefs mee. Als dat zo overkomt is dat niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Radio van Last.FM is betaald, is maar goed ook want dat faalt.
En hoezo gelijk een reactie als "Niets mis met vragen toch", het is gewoon een normale opmerking van haar hoor.
Doet het niet. Vraag maar raak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh ik bedoel er ook niks negatiefs mee. Als dat zo overkomt is dat niet mijn bedoeling.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ha, dat Airbourne is geniaal. Alsof ik AC/DC hoor.
Ga dan AC/DC luisterenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ha, dat Airbourne is geniaal. Alsof ik AC/DC hoor.
quote:
Dat luister ik al twintig jaar, dus iets anders mag ook wel een keertje.quote:
Down zul je denk ik al wel bekend mee zijn?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:17 schreef Heatseeker het volgende:
Jongens even jullie advies. Ik heb behoeft aan nieuwe muziek.
Wat ik leuk vind.
Slayer, Soulfly, Soad, Metallica, AC/DC, Slipknot, Rammstein, Sepultura, Lamb of god, Killswitch Engage, Anthrax, Kreator, Megadeth.
Welke band past hier bij? Welke is volgens jullie onmisbaar als je naar dit rijtje kijkt?
\m/
Hahah, tof ik zal ze checken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Down zul je denk ik al wel bekend mee zijn?
En verder: tsjek Crowbar, Nailbomb, Wasted Youth, het oude werk van Pitchshifter en Zoroaster eens uit.
O en heb je de laatste tijd nog dingen in je neus gepropt?
Ligt er aan in welk subforum je hem plaatst, in het keldertje zou het wellicht wel een hit kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hahah, tof ik zal ze checken.
![]()
Nee, ik stop tegenwoordig allerhande voorwerpen in mijn achterste, maar dat is dan weer niet geschikt voor een topic.
Dat is een tekstregel uit 1 van de nummers van dat gedrocht met Lou Reed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef Jigzoz het volgende:
Waarom zegt James Hetfield dat hij een tafel is? Ik snap 'm niet.
Ah... Vandaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat is een tekstregel uit 1 van de nummers van dat gedrocht met Lou Reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |