Als Vikernes een beetje true aan zijn roots was geweest had hij het alleen in het Noors geschreven en laten uitgeven.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:53 schreef Jigzoz het volgende:
Toch maar dat boek van Vikernes besteld. Ik heb het idee dat ik het wel interessant ga vinden. En ja, dan wel de hippe editie natuurlijk:
[ afbeelding ]
De schoorsteen van huize Vikernes moet ook roken.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Vikernes een beetje true aan zijn roots was geweest had hij het alleen in het Noors geschreven en laten uitgeven.
Frankrijk? Ik kan niet meer bedenken dan Anorexia Nervosaquote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is ook zo. Uit Noorwegen komt al jaren niet meer heel veel interessants. Zweden en Frankrijk doen het wat dat betreft veel beter.
Blut Aus Nortquote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Frankrijk? Ik kan niet meer bedenken dan Anorexia Nervosa
Deathspell Omega, Antaeus, Aosoth, Alcest...quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Frankrijk? Ik kan niet meer bedenken dan Anorexia Nervosa
Meer dan ik verwacht eigenlijk. 10 jaar geleden was de Franse metalscene nagenoeg onzichtbaar in het buitenland. Nu zijn er oa Dagoba, Harcride, Gojira,quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deathspell Omega, Antaeus, Aosoth, Alcest...
tinyurl werkt geloof ik slecht hier op Fok!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:02 schreef Jigzoz het volgende:
Nieuw plaatje van Marduk.
edit: links werken niet?
Quote dan maar, dan zie je de link ook.
De oorspronkelijke link werkte ook niet. Poging 2:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
tinyurl werkt geloof ik slecht hier op Fok!
tinypic.com werkt wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
tinyurl werkt geloof ik slecht hier op Fok!
Passen de LP door de brievenbus dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef Jigzoz het volgende:
Maar weer eens een paar plaatjes besteld:
Azaxul/Svest - Split EP
Marduk - Wormwood Gatefold-LP
Aosoth - Ashes Of Angels LP
Drastus - Serpents Chalice-Materia Prima Mini LP
Drastus - Roars From The Old Serpent"s Paradise LP
En nu maar wachten op de postbode...
Geen idee, maar ik hoop niet dat hij het probeert.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Passen de LP door de brievenbus dan?
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop niet dat hij het probeert.
helaas persen ze ze niet op flexidiscsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop niet dat hij het probeert.
Gelukkig niet. Ik heb nooit begrepen wat daar het voordeel van is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
helaas persen ze ze niet op flexidiscs
[ afbeelding ]
spotgoedkoop, en ultra dun, zodat je ze bij een tijdschrift kan weggeven. Meer niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb nooit begrepen wat daar het voordeel van is.
Nee, want dan klopt hij nog steeds niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even een heel domme vraag: is een gitaar wat dat betreft niet om te bouwen?
Overkill, Heathen, Exodus, Airbourne, Sister Sin. Hebben raakvlakken met bands die je noemtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:17 schreef Heatseeker het volgende:
Jongens even jullie advies. Ik heb behoeft aan nieuwe muziek.
Wat ik leuk vind.
Slayer, Soulfly, Soad, Metallica, AC/DC, Slipknot, Rammstein, Sepultura, Lamb of god, Killswitch Engage, Anthrax, Kreator, Megadeth.
Welke band past hier bij? Welke is volgens jullie onmisbaar als je naar dit rijtje kijkt?
\m/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |