ik kijk en luister gewoon via YTquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:05 schreef roos94 het volgende:
Raffish what? Die groep van zo`n talentenjacht een aantal jaar ago?
sinds dit:quote:
het is geen schande om fan te zijn hoorquote:
Theo is baas. afgelopen maandag in de schouwburg gezien. erg goed!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds dit:
weet ik pas hoe je dat eigenlijk uit moet spreken
Ik ben geen fan en ik hoop ook niet dat het gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is geen schande om fan te zijn hoor
barbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen fan en ik hoop ook niet dat het gedraaid wordt.
+1quote:
dankjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
Toegegeven, Je bent creatief met je tt's.
ook niet Minthy in een hartje op je linkerbil? net als je papa....quote:
Pino overweegt een "I H8 wolfrolf" tattooquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
ook niet Minthy in een hartje op je linkerbil? net als je papa....
neejoh, allemaal liefde hier!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino overweegt een "I H8 wolfrolf" tattoo
dan zet ik de radio hard! ik hoef nl niet zo nodig kinderen...quote:
eigenweis dat je bent, ze zei toch 0, geloof dr nouquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neejoh, allemaal liefde hier!
en de film Chronicle een 0 gevenik heb de film nog niet gezien, maar minimaal 3sterren zullen het wel worden vermoed ik.
t kind heeft gewoon geen smaak en verstand van films. waarsch geeft ze Sex and the City 5 sterrenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenweis dat je bent, ze zei toch 0, geloof dr nou
niet zo opstandig jij!quote:
dit vind ik dus een nogal zaaddodend nummer...net als het meeste werk van RHCPquote:
Dat mag. Ik waardeer het oudere werk van RHCP zeer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit vind ik dus een nogal zaaddodend nummer...net als het meeste werk van RHCP
nja, ik ken eigenlijk vooral de nummers vanaf Scar Tissue en daarvan vind het merendeel niet echt boeiend. Give it away vind ik wel vet en Under the Bridge ook. meer oud spul ken ik amper maar dat schijnt volgens velen idd beter te zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat mag. Ik waardeer het oudere werk van RHCP zeer.
Het werd pas minder voor mij vanaf dat dubbelalbum, Stadium Arcadium.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ken eigenlijk vooral de nummers vanaf Scar Tissue en daarvan vind het merendeel niet echt boeiend. Give it away vind ik wel vet en Under the Bridge ook. meer oud spul ken ik amper maar dat schijnt volgens velen idd beter te zijn
nja, ten tijde van Californication werkte ik volgens mij 6dg per week bij een kweker en kwam ie iedere 2u wel een keer voorbij. 4-5x per dag is ca 25x per week en dat een maand of 2 lang. (voor mn gevoel...)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het werd pas minder voor mij vanaf dat dubbelalbum, Stadium Arcadium.
je kunt altijd nog als overbrugging in een callcenter gaan werken....quote:
azealia banks-212quote:
is idd de MH. lekker nummerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat is de megahit? Hm, eens kijken welke zender de komende week 3FM mag vervangen dan.
Neh, dan liever Studio Brussel dan SaaiRadio. Al begint StuBru de laatste tijd ook al onzin als Krantje Prakkie te ontdekken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
en als t jou niet beval ga je maar lekker skyradio luisteren
+1!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
Pfoe, als ik voor elk nummer dat naar mijn zin te veel gedraaid wordt, een ander radiostation moest opzoeken, zou ik helemaal geen radio meer kunnen luisteren.
ik doe echt nog liever lopende band werk dan dat, iig outbound, verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt altijd nog als overbrugging in een callcenter gaan werken....
9 van de 10 keer heb ik de radio in de auto ook gewoon de hele reis op 3FM staan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
Pfoe, als ik voor elk nummer dat naar mijn zin te veel gedraaid wordt, een ander radiostation moest opzoeken, zou ik helemaal geen radio meer kunnen luisteren.
outbound zou ik ook niet willen, maar inbound vond ik geen probleem. 2 jaar fulltime gedaan en nu luister ik al ruim 4 jaar dergelijke gesprekkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
ik doe echt nog liever lopende band werk dan dat, iig outbound, verschrikkelijk lijkt me dat.
+1quote:
Outbound kun je net als lopende-band-werk redelijk op de auto-piloot doen. Gedachten op nul en gewoon gaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
outbound zou ik ook niet willen, maar inbound vond ik geen probleem. 2 jaar fulltime gedaan en nu luister ik al ruim 4 jaar dergelijke gesprekken
ik heb ooit gedaan....maar na een uur ben ik (figuurlijk) gillend weggerend en heb ik gezworen callcenterwerk te gaan doen. de uitdaging van inbound vind ik dat het over veel meer onderwerpen gaan. Zeker op een project als het project waarvoor ik werk. Bij een grote internetprovider krijg administratieve vragen, factuurvragen, technische vragen. en je wordt af en toe lekker uitgescholdenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Outbound kun je net als lopende-band-werk redelijk op de auto-piloot doen. Gedachten op nul en gewoon gaan.
Ik hoef ook niet meer zo nodig outbound te bellen, eigenlijk, maar het meeste hier in Zwolle is outbound. M'n zusje doet vrij relaxt inboundsales werk, lijkt me ook wel wat. Alleen zitten ze/zoiets niet in Zwolle.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit gedaan....maar na een uur ben ik (figuurlijk) gillend weggerend en heb ik gezworen callcenterwerk te gaan doen. de uitdaging van inbound vind ik dat het over veel meer onderwerpen gaan. Zeker op een project als het project waarvoor ik werk. Bij een grote internetprovider krijg administratieve vragen, factuurvragen, technische vragen. en je wordt af en toe lekker uitgescholden
voordeel van inbound is dat je nooit ongelegen belt. maar sales zou niet mijn ding zijn. toen ik nog in de lijn zat hoefde dat bij ons niet, maar inmiddels moet iedereen bij ons in de lijn ook salen. niet veel, jij zou je de pleuris lachen, maar voor de echte techers is het moeilijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet meer zo nodig outbound te bellen, eigenlijk, maar het meeste hier in Zwolle is outbound. M'n zusje doet vrij relaxt inboundsales werk, lijkt me ook wel wat. Alleen zitten ze/zoiets niet in Zwolle.
Dan moet je dus even outbound gaan bellen of SMSen naar 0909-1336 / 3333.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik wel kaartjes voor Concert at Sea. dan ga ik nl niet en dan komt niet iedereen opdagen en is het een sof!
Alsof ze zich druk maken om die paar personen die niet komen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik wel kaartjes voor Concert at Sea. dan ga ik nl niet en dan komt niet iedereen opdagen en is het een sof!
ja, iemand moet het doen....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
Je bent lekker aan het kwebbelen vandaag hier 30thRock
kun jij je connecties niet ff aanwenden? die mutsaers ff pijpen ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je dus even outbound gaan bellen of SMSen naar 0909-1336 / 3333.
laat me nou! als dat nou mijn droom is...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof ze zich druk maken om die paar personen die niet komen.
Nou, vooruit maar weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat me nou! als dat nou mijn droom is...
goedeMIDDAG!quote:
Nee hoor, ik gooi alles om, ik vind het ochtendquote:
wat je vindt moet je naar de politie brengen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gooi alles om, ik vind het ochtend
Ik hou het liever zelf!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat je vindt moet je naar de politie brengen...
Ik zet de radio net aan, zijn ze dit?quote:
Hquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zet de radio net aan, zijn ze dit?
Leuk, back to the 80's![]()
Nu Levels, ik type niet zo snel
Ja ik hou echt van die muziek, nieuwe album is ook weer heerlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zet de radio net aan, zijn ze dit?
Leuk, back to the 80's![]()
Nu Levels, ik type niet zo snel
Ik ken eigenlijk alleen Everything's better, vind ik nog steeds heerlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik hou echt van die muziek, nieuwe album is ook weer heerlijk
nja, ik kwam eigenlijk niet verder dan "boy i wanna be your plaything", maar inmiddels gaat het beterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
lol krijg nou wat, ik kan m gewoon nog meezingen.
nee, ik was ff afwassenquote:
Ik doe met je mee, daarna ga ik een stuk wandelen in het bos. Prachtig weer hierquote:
Iedereen is aan het wandelen geslagen denk ik..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, daarna ga ik een stuk wandelen in het bos. Prachtig weer hier
Ik heb over de markt gewandeldquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het wandelen geslagen denk ik..
Ik heb iedereen meegenomen, was geen aanrader, drukjes!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het wandelen geslagen denk ik..
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SeriousLive in Eindhoven had nog meer bezoekers volgens mij.
Elke 100 euro telttwitter:labrando twitterde op zaterdag 10-03-2012 om 19:28:05Dus allemaal ff volgen deze held voor #538warchild: “@Tijmen_Keus: #538voorwarchild bij +50 volowers doneer ik 100 euro” reageer retweet
Ekdomquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
Rick v V, Jeroen N, Gerard E nu op RTL4.
Volendam!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mag niet naar PVVprogramma's kijken.
en hier op 3FM Tiestoquote:Op zondag 11 maart 2012 00:15 schreef borisz het volgende:
Dione de Graaff nu bij De Overnachting op radio1
ah, je kunt weer normaal typen?quote:
oe, dat heb ik ff gemist.....waarom zei hij dat?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef alors het volgende:
Ramon!!! 'Dat deed Jezus ook, hoor je niks meer van!'
Het ging over bemoeien met andere mensen.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, dat heb ik ff gemist.....waarom zei hij dat?
iddquote:Op zondag 11 maart 2012 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
een echte boer...
je komt uit Limburg vieze reserveDuitser!
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over bemoeien met andere mensen.
zo, jij bent ook eindelijk uit bed gevallen?quote:
Ja, zoiets inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, jij bent ook eindelijk uit bed gevallen?
ben je iig nog op tijd voor Bring it On!quote:
een beller vraagt of dat grote schip in de efteling een schommelschip of een schipschommel is...quote:Op zondag 11 maart 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat ik even te kort wakker ben om te begrijpen waar het schommelschip/schipschommel over gaat
Nee, het is gewoon schommelschip. Want het achterste woord geeft aan wát het is, niet wat het doet. Dus schip.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ligt er maar net aan waar je de nadruk op wil leggen, kan allebei namelijk!
maar volgens mij kun je er niet mee varen dus is het een schommel.....quote:Op zondag 11 maart 2012 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon schommelschip. Want het achterste woord geeft aan wát het is, niet wat het doet. Dus schip.
Het is ook een schip dat schommelt. Of een schommel van een schip. Tja.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon schommelschip. Want het achterste woord geeft aan wát het is, niet wat het doet. Dus schip.
Lekker consequentquote:Een schommelschip (ook wel bounty of swinging ship) is een attractietype, waarbij een grote boot heen en weer schommelt.
De Halve Maen in de Efteling werd in 1988 opgenomen in het Guinness Book of Records als grootste schipschommel van Europa.
Jaquote:
Neequote:Of een schommel van een schip. Tja.
beetje laat maar dat ja!quote:Op zondag 11 maart 2012 12:11 schreef alors het volgende:
Timur en Ramoooooooooooooooon Open Raaadiooooo![]()
Ik zag het ook al, ja. Het is gewoon een schommelschipquote:Op zondag 11 maart 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schommelschip
[..]
Lekker consequent.
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik noem het gewoon de heen-en-weerboot. OPGELOST!
Je typt nu ook vanaf je mobiel of...?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb sinds gisteren een nieuwe foon...kan er meest niet baan af blijven :/
ik durf niet eens in een schipschommelschipschommelschip....wat ben ik dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:10 schreef CindieY het volgende:
Gewoon looping ships doen, schommelschippen zijn voor watjes
quote:Op zondag 11 maart 2012 13:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je typt nu ook vanaf je mobiel of...?
ik ga hier een kerstversie van maken!quote:
Zo slechttwitter:woordgrap3fm twitterde op zondag 11-03-2012 om 13:40:15Rámon nadat ze iemand uit Saudi-Arabië voor de gek hadden gehouden: "Zo, die hadden we flink in de sjeik genomen!" #woordgrap #3fm reageer retweet
Ik zeg doen!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga hier een kerstversie van maken!
Ho Ho Ho!
niet echt hoor. zou ik net kunnen want ik ben meerderjarigquote:
Maar dat is toch niet de reden om hem af te wijzen danquote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef Shannah_Kaila het volgende:
Oef, eerste radio moment voor mij, best wel eng als je gebeld wordt door Timur en Ramon voor flirt je stijf........ En het is niet dat ik alle groningers boeren vind en het is gewoon dat ik mensen met bruin haar aantrekkelijker vind
de ReserveDuitser!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef Shannah_Kaila het volgende:
Oef, eerste radio moment voor mij, best wel eng als je gebeld wordt door Timur en Ramon voor flirt je stijf........ En het is niet dat ik alle groningers boeren vind en het is gewoon dat ik mensen met bruin haar aantrekkelijker vind
Ik doelde erop dat ie twee keer gedraaid zou zijn, maar dat was dus niet het gevalquote:Op zondag 11 maart 2012 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet echt hoor. zou ik net kunnen want ik ben meerderjarigdan zou degene die ik zuig bij mij iig niet pedo zijn....wat de pedo dan verder doet op pedogebied vind ik verderfelijk
Het is ook de afstandquote:Op zondag 11 maart 2012 13:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet de reden om hem af te wijzen dan
Ja als ik het terug luister dan klinkt het idd wel lullig, ik heb daarna nog een half uur met hem liggen te bellen maar hij kan weer lachen, en we spreken nu gewoon een keer af en we houden het vriendschappelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Had dát dan gezegd, haha dit kwam echt lullig over
en anders kun je later als je groot bent altijd nog naar het midden verhuizen!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef Shannah_Kaila het volgende:
[..]
Ja als ik het terug luister dan klinkt het idd wel lullig, ik heb daarna nog een half uur met hem liggen te bellen maar hij kan weer lachen, en we spreken nu gewoon een keer af en we houden het vriendschappelijk
Ja, wie weetquote:Op zondag 11 maart 2012 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en anders kun je later als je groot bent altijd nog naar het midden verhuizen!![]()
Tof!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:49 schreef Shannah_Kaila het volgende:
[..]
Ja als ik het terug luister dan klinkt het idd wel lullig, ik heb daarna nog een half uur met hem liggen te bellen maar hij kan weer lachen, en we spreken nu gewoon een keer af en we houden het vriendschappelijk
kak...ik heb net F L I R T ge-smst naar DrieDrieDrieDriequote:Op zondag 11 maart 2012 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
En ik kan me goed voorstellen dat je je rot schrikt als ze bellen, ik zou er ook niet aan meewerken. Als een jongen mij leuk vindt, zegt ie het me maar rechtstreeks en hoeft hij me niet voor het blok te zetten via de radio
Kleine nuance: ik denk niet dat het de bedoeling van de flirter is om iemand voor het blok te zetten, maar om origineel te zijn. Ik zou 't zelf niet erg vinden, in ieder geval.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
En ik kan me goed voorstellen dat je je rot schrikt als ze bellen, ik zou er ook niet eens aan meewerken. Als een jongen mij leuk vindt, zegt ie het me maar rechtstreeks en hoeft hij me niet voor het blok te zetten via de radio
* 3rdRock noteert iets in zijn mentale kladblokjequote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kleine nuance: ik denk niet dat het de bedoeling van de flirter is om iemand voor het blok te zetten, maar om origineel te zijn. Ik zou 't zelf niet erg vinden, in ieder geval.
Ligt ook aan de situatie of het 'voor blok zetten' is. Als je elkaar wel leuk vindt maar als er nog niets heeft plaatsgevonden is dit een leuke methode.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kleine nuance: ik denk niet dat het de bedoeling van de flirter is om iemand voor het blok te zetten, maar om origineel te zijn. Ik zou 't zelf niet erg vinden, in ieder geval.
Ben jij een jongen?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef Shannah_Kaila het volgende:
Het gesprek duurde eigenlijk zo ongeveer 10 min. Alleen ze knippen ook dingen eruit die positief naar Stefan waren, beetje jammer dus
maar jij hebt 75euro! en dat knippen doen ze altijd joh. 10minuten geleuter zit niemand op de wachtenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef Shannah_Kaila het volgende:
Het gesprek duurde eigenlijk zo ongeveer 10 min. Alleen ze knippen ook dingen eruit die positief naar Stefan waren, beetje jammer dus
ben jij wel een oranje vogel met kerstmuts in een sneeuwbui?quote:
Tof, je bent een pratend blikken sixpackquote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben jij wel een oranje vogel met kerstmuts in een sneeuwbui?
Ik zie maar 1 blik hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof, je bent een pratend blikken sixpack![]()
.
Ik heb net precies een nieuw nummer, dus succes daarmee!quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak...ik heb net F L I R T ge-smst naar DrieDrieDrieDrie
t zijn 4 blikjes bijdehandjequote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof, je bent een pratend blikken sixpack![]()
.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net precies een nieuw nummer, dus succes daarmee!
Misschien niet de bedoeling, maar ik zou me wel zo voelenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
tzijn 4 blikjesquote:
Da's een dienblad met geld van het Glazen Huis. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe UI, maar ik weet niks leuks. Dus als iemand suggesties heeftquote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tzijn 4 blikjesen ik weet dat ik het al een keer gevraagd heb, maar wat stelt jouw UI ook alweer voor?
4 blikjes Shandy!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's een dienblad met geld van het Glazen Huis. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe UI, maar ik weet niks leuks. Dus als iemand suggesties heeft
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's een dienblad met geld van het Glazen Huis. Ik wil eigenlijk wel een nieuwe UI, maar ik weet niks leuks. Dus als iemand suggesties heeft
maar je favoFok!ker wel!quote:
wat leuk, ik noem mijn piemel Pino en als de dames hem zien bellen ze 112 omdat ze nog nooit zo'n joekel gezien hebben!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze hond heette Cindy.
welcome to showbizquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef Shannah_Kaila het volgende:
Hm, dat geeft een maffe associatie.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze hond heette Cindy.
Ik doe niet aan favo FOK!kers.quote:
*kras*quote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, dat geeft een maffe associatie.
[..]
Ik doe niet aan favo FOK!kers.
ik proef een lichte vorm van sarcasme....quote:
Ik niet, ik proef sinaasappelsap.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik proef een lichte vorm van sarcasme....
mijn dubbelfrisss is een beetje over datum geloof ik. zou wittedruifcitroen moeten zijn.quote:
Eens!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef CindieY het volgende:
Dit vind ik dus oprecht wel een fijne plaat!
Ik vind het echt leuk daardoor, hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
dat meisjesgenade is echt het idiootste spel ooit
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat leuk, ik noem mijn piemel Pino en als de dames hem zien bellen ze 112 omdat ze nog nooit zo'n joekel gezien hebben!
eensch! hoewel het gisteren wel een naaistreek was. die gozer wist niks en werd constant geholpen en toch wint hij.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk daardoor, haha
niet echt hoor....tis meer ieniemienie en ik moet 112 bellen omdat ze stikken van het lachenquote:
Wordt je radio er nat door?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef JaneDoe het volgende:
Waarom zingt van velzen met zoveel speeksel in zn mond?
ik zag het op twitter ja!quote:
dan moet je intussen toch behoorlijk dood zijn...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef alors het volgende:
Ik sterf een beetje van binnen altijd als ik Gers hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je intussen toch behoorlijk dood zijn...
dan moet je naar de mac en een grote wrap nemen, knap je van opquote:Op zondag 11 maart 2012 14:38 schreef alors het volgende:
Ik sterf een beetje van binnen altijd als ik Gers hoor.
ik las:quote:Op zondag 11 maart 2012 14:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan moet je naar de mac en een grote wrap nemen, knap je van op
niet dat ik weet...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:48 schreef Evertjan het volgende:
is Hole1988 ook op 3FM geweest van het weekend?
misschien werkt dat wel beter!quote:Op zondag 11 maart 2012 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las:
dan moet je naar een man en z'n grote rap nemen, knap je van op.
er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoorde een ene Lennart op de radio bij 3fm
misschien heeft ze wel net gedoucht...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef alors het volgende:
'Oh my god, we zitten op een vol terras,' smerige hoeahhh
mooi ja, zulke aandachtshoeren moet je gewoon niet geven wat ze willen.quote:
Wat is het onderwerp van vanavond?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:46 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Zijn er nog meer die naar PS radio gaan luisteren?
quote:Cyberseksen
Ok, het klinkt misschien een beetje 1998, maar toch gaat PS Radio zondag over cyberseks: online seksen dus.
Je geliefde en jij missen elkaar, dus waarom niet tijdens die msn-sessie even de webcam aanzetten en dat doen wat in real life niet lukt? Of je stuurt een sexy foto naar die nieuwe vlam met wie je eigenlijk nog niet zo ver bent gegaan. Cyberseks kan ontzettend spannend en geil zijn. En dus hebben Paul en Sofie het daar over in PS Radio.
En met het risico dat de ander alles online gooit na een ruzie, mij niet gezien dus!quote:
Gewoon bij woorden houden dusquote:Op zondag 11 maart 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
En met het risico dat de ander alles online gooit na een ruzie, mij niet gezien dus!
Juist, dat gaat mij ook ver genoegquote:Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon bij woorden houden dus
Ik heb de radio maar aangeslingerd, het oude Di-rect
Verveelt me niet snel, deze plaatquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef alors het volgende:
We Are Young![]()
Bij het begin verwacht ik vaak Editors
Ze laten gaan is een keuzequote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit me toch een partij harde en stinkende winden te laten, niet gewoon!
oe meisje tochquote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
Saai topic is saai!
Ik ga mezelf verwennen met een zonnebankje, later
quote:
Wat voor speciaals heeft Radio 2 op de middag dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:02 schreef borisz het volgende:
Radiofreak heeft weer een plaatje gemaakt. De middagcijfertjes(16u-19u) 2008-2012
[ afbeelding ]
Kijk eens naar de onderste balk....quote:Op maandag 12 maart 2012 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voor speciaals heeft Radio 2 op de middag dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |