ik kijk en luister gewoon via YTquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:05 schreef roos94 het volgende:
Raffish what? Die groep van zo`n talentenjacht een aantal jaar ago?
sinds dit:quote:
het is geen schande om fan te zijn hoorquote:
Theo is baas. afgelopen maandag in de schouwburg gezien. erg goed!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds dit:
weet ik pas hoe je dat eigenlijk uit moet spreken
Ik ben geen fan en ik hoop ook niet dat het gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is geen schande om fan te zijn hoor
barbaarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben geen fan en ik hoop ook niet dat het gedraaid wordt.
+1quote:
dankjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
Toegegeven, Je bent creatief met je tt's.
ook niet Minthy in een hartje op je linkerbil? net als je papa....quote:
Pino overweegt een "I H8 wolfrolf" tattooquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
ook niet Minthy in een hartje op je linkerbil? net als je papa....
neejoh, allemaal liefde hier!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino overweegt een "I H8 wolfrolf" tattoo
dan zet ik de radio hard! ik hoef nl niet zo nodig kinderen...quote:
eigenweis dat je bent, ze zei toch 0, geloof dr nouquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neejoh, allemaal liefde hier!
en de film Chronicle een 0 gevenik heb de film nog niet gezien, maar minimaal 3sterren zullen het wel worden vermoed ik.
t kind heeft gewoon geen smaak en verstand van films. waarsch geeft ze Sex and the City 5 sterrenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenweis dat je bent, ze zei toch 0, geloof dr nou
niet zo opstandig jij!quote:
dit vind ik dus een nogal zaaddodend nummer...net als het meeste werk van RHCPquote:
Dat mag. Ik waardeer het oudere werk van RHCP zeer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit vind ik dus een nogal zaaddodend nummer...net als het meeste werk van RHCP
nja, ik ken eigenlijk vooral de nummers vanaf Scar Tissue en daarvan vind het merendeel niet echt boeiend. Give it away vind ik wel vet en Under the Bridge ook. meer oud spul ken ik amper maar dat schijnt volgens velen idd beter te zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat mag. Ik waardeer het oudere werk van RHCP zeer.
Het werd pas minder voor mij vanaf dat dubbelalbum, Stadium Arcadium.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ken eigenlijk vooral de nummers vanaf Scar Tissue en daarvan vind het merendeel niet echt boeiend. Give it away vind ik wel vet en Under the Bridge ook. meer oud spul ken ik amper maar dat schijnt volgens velen idd beter te zijn
nja, ten tijde van Californication werkte ik volgens mij 6dg per week bij een kweker en kwam ie iedere 2u wel een keer voorbij. 4-5x per dag is ca 25x per week en dat een maand of 2 lang. (voor mn gevoel...)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het werd pas minder voor mij vanaf dat dubbelalbum, Stadium Arcadium.
je kunt altijd nog als overbrugging in een callcenter gaan werken....quote:
azealia banks-212quote:
is idd de MH. lekker nummerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat is de megahit? Hm, eens kijken welke zender de komende week 3FM mag vervangen dan.
Neh, dan liever Studio Brussel dan SaaiRadio. Al begint StuBru de laatste tijd ook al onzin als Krantje Prakkie te ontdekken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
en als t jou niet beval ga je maar lekker skyradio luisteren
+1!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
Pfoe, als ik voor elk nummer dat naar mijn zin te veel gedraaid wordt, een ander radiostation moest opzoeken, zou ik helemaal geen radio meer kunnen luisteren.
ik doe echt nog liever lopende band werk dan dat, iig outbound, verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt altijd nog als overbrugging in een callcenter gaan werken....
9 van de 10 keer heb ik de radio in de auto ook gewoon de hele reis op 3FM staan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
Pfoe, als ik voor elk nummer dat naar mijn zin te veel gedraaid wordt, een ander radiostation moest opzoeken, zou ik helemaal geen radio meer kunnen luisteren.
outbound zou ik ook niet willen, maar inbound vond ik geen probleem. 2 jaar fulltime gedaan en nu luister ik al ruim 4 jaar dergelijke gesprekkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
ik doe echt nog liever lopende band werk dan dat, iig outbound, verschrikkelijk lijkt me dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |