Er staat seks in je ondertitel.quote:
ik denk ook alleen maar daar aan eh, walgelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er staat seks in je ondertitel.
TS haat je.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk ook alleen maar daar aan eh, walgelijk
Jij denkt ook alleen maar aan seks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:04 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ga maar naar de hoeren, daar kun je neuken!
Vrouwen zijn geen hoerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ja, moeten vrouwen maar niet allemaal hoeren zijn
Precies ze vraagt er gewoon omquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overigens heeft TS enkele seksuele toespelingen in haar naam, ondertitel en signature.
Wil het een beetje lukken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef joeftw het volgende:
Pompuhh! Rammen!! Bonken!! Soppen!! Rampetampen!! Cohabiteren!!
PM me maar voor een afspraak.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken?
Homoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ze wil gewoon hard geneukt worden.
Ts is seksueel gefrustreerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:10 schreef moonobserver het volgende:
Waarom begin je over seks TS? ik zat net even aan iets anders te denken maar nu laat jij mij weer aan seks denken.
Is het alweer zo laat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:09 schreef BrandX het volgende:
TS leeft nog in de jaren vijftig waar serieus gedacht werd dat de meeste mannen niet continue aan sex denken waar dit wel zo is.
Evenals de meeste vrouwen trouwens.
Welkom in 2012, TS
Ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:13 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit het topic om tieten te roepen?
Geen borsten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:13 schreef KritischeMassa het volgende:
Is dit het topic om tieten te roepen?
quote:Je hoort vaak dat mannen één keer per minuut aan seks denken. Is dat waar? – Floor
What’s on a man’s mind? Meer dan seks in ieder geval. Het vooroordeel dat mannen de hele dag maar aan één ding denken is slechts gedeeltelijk waar. De op internet vaak geciteerde regel dat mannen iedere 52 seconden (of zelfs iedere 7 seconden!) aan seks denken, is geen wetenschappelijk bewezen feit.
Een kleine meerderheid van de mannen denkt wel dagelijks aan seks, een belangrijk deel daarvan zelfs enkele keren per dag.
Jonge mannen denken er meer aan dan oudere. Mannen hebben hun seksuele piek rond hun 18e verjaardag en kunnen dan redelijk gepreoccupeerd zijn met seks. Na hun dertigste komen de gedachten van de meeste mannen tot rust.
Bij vrouwen is het net andersom. Zij hebben na hun dertigste een toename van ‘stoute gedachtes’ en fantasieën.
Een Brits onderzoek eind vorig jaar concludeerde dat mannen gemiddeld dertien keer en vrouwen gemiddeld vijf keer per dag (even) aan seks denken. Of dit onderzoek betrouwbaar is (het werd uitgevoerd op internet) valt te betwijfelen. Feit is wel dat de gedachten van mannen én vrouwen vaak afdrijven naar de bedstee.
Sarcasme is niet zichtbaar op het internet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Leuke troll wel trouwens dit topic.
De hele dag?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Tieten
Denk aan niets anders, de hele dag...
Je bent een wijs man, Sinepquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef sinepedraap het volgende:
Hier nog wat epic boobs voor je topic. Omdat wij wel vrouwen waarderen hier TS.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend zeg!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:16 schreef joeftw het volgende:
[..]
KK GEIL FAPPPPPEEEEEE KLAAARKOMEE EN OPROTTUHH
Ja hoor, je gaat er vanuit dat mannen alleen maar aan seks denken terwijl ze misschien hele andere bedoelingen hebben. Dus jij denkt alleen maar aan seks.quote:
Waar hadden we het ook alweer over?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja hoor, je gaat er vanuit dat mannen alleen maar aan seks denken terwijl ze misschien hele andere bedoelingen hebben. Dus jij denkt alleen maar aan seks.
Bah seksist dat je bent
Ben je toevallig verdrietig om het feit dat niemand seks met je wil hebben? In dat geval zit je hier op de goede plaats.quote:
Last van een natte droom?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef sinepedraap het volgende:
Hier nog wat epic boobs voor je topic. Omdat wij wel vrouwen waarderen hier TS.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik droom niet. Dit gebeurd allemaal echt nu.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Last van een natte droom?
Niet zo racistisch he. Anders ga je weer terug naar de diergaarde, de apenkooi in.quote:
TS is van het laagste soortquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef sinepedraap het volgende:
TS je moet mensen wel gelijk behandelen en niet vooroordelen vanwege afkomst.
Ga zelf naar de dierentuinquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef sinepedraap het volgende:
TS je moet mensen wel gelijk behandelen en niet vooroordelen vanwege afkomst.
Als iemand jouw username vertaalt naar Nederlands hoef je hier niet racistisch op te reageren hoor, je toont je zwakte wel heel snelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Niet verder kijken dan je neus lang is
Moet je horen wie het zegtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
TS is van het laagste soort
Een racistische hoer
Username van ts is trouwens een contradictio in terminis maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als iemand jouw username vertaalt naar Nederlands hoef je hier niet racistisch op te reageren hoor, je toont je zwakte wel heel snel
? verklaar je nader ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
En jij leest alleen maar wat je wilt lezen hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als iemand jouw username vertaalt naar Nederlands hoef je hier niet racistisch op te reageren hoor, je toont je zwakte wel heel snel
Zie je, ze heeft ook nog een enge ziektequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Username van ts is trouwens een contradictio in terminis maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ga zelf naar de dierentuin
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zie je, ze heeft ook nog een enge ziekteis dat nog te genezen?
Je verwijst naar wat ik zeg, maar ik kan mij geen racisme herinneren. Ik snap dus echt niet wat je bedoelt...quote:
Moeilijk he, lezen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je verwijst naar wat ik zeg, maar ik kan mij geen racisme herinneren. Ik snap dus echt niet wat je bedoelt...
De enige racist in dit topic ben jij tot nu toe...
kaaskop? waarom geen bakra, of makamba of gringo. Kaaskop is een woord dat antilliaanse hoeren alleen gebruiken.quote:
Soms is mijn eikel een kaaskopquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:36 schreef moonobserver het volgende:
[..]
kaaskop? waarom geen bakra, of makamba of gringo. Kaaskop is een woord dat antilliaanse hoeren alleen gebruiken.
Was het lekker?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, ts leeft nog.
Een beetje minder mag ook welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:44 schreef Azaron het volgende:
"Black-beauty-babe
Hotter than hot"
Hoe is het met je attention whoring, vuile mongool.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef Prospos het volgende:
Logisch dat ts denkt dat iedere man aan seks denkt, ts is immers hoer.
Say what?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, je username past goed bij dit topic. Tevens, heb je ook niet een keer in die Sexy & Gewaagd reeksen een deel van je vleeswaren laten zien?
Zou je wel willen hé?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef Prospos het volgende:
Logisch dat ts denkt dat iedere man aan seks denkt, ts is immers hoer.
pics!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, je username past goed bij dit topic. Tevens, heb je ook niet een keer in die Sexy & Gewaagd reeksen een deel van je vleeswaren laten zien?
Smeerlapquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:52 schreef Prospos het volgende:
[..]
Alleen als het gedwongen prostitutie is
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Je vraagt erom, vuige snol.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Een beetje minder mag ook wel
Echt he?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:56 schreef Piye het volgende:
Ik zie dat het niveau al lekker hoog is in dit topic.
QFW!! Zoeken zoeken zoeken. Dit gaatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Altijd als ik jou in een topic zie moet ik aan seks denken...quote:
Hou jij van grote, dikke negers dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:57 schreef joeftw het volgende:
[..]
QFW!! Zoeken zoeken zoeken. Dit gaat
nog vrij interessant worden!
Je denkt dus eigenlijk de hele dag aan seks? TS, we hebben er één!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Altijd als ik jou in een topic zie moet ik aan seks denken...
Trouwens, ook als ik jou niet in een topic zie
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je denkt dus eigenlijk de hele dag aan seks? TS, we hebben er één!
Gatverdamme! Seks! Bah, viespeukquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Altijd als ik jou in een topic zie moet ik aan seks denken...
Trouwens, ook als ik jou niet in een topic zie
Nee :p Maar dit moet ik zien. Maakt het topic compleet als ze zelf hier met d'r negertetters in haar eigen topic staat. Puur fokken dit, niks persoonlijks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hou jij van grote, dikke negers dan?
Jammerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Houd maar op met zoeken. Ze had een foto van iemand anders gepost. Ik weet niet wat sneuer is eigenlijk
Daar ga ik weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gatverdamme! Seks! Bah, viespeuk![]()
Was het wel een beetje wat, die foto?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Houd maar op met zoeken. Ze had een foto van iemand anders gepost. Ik weet niet wat sneuer is eigenlijk
Weggehaald door een mod helaasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was het wel een beetje wat, die foto?
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
Ik denk ook heel veel aan seks, maar het is niet zo dat ik er dan zin in heb.
Nee niet echt mooi, dat je het met oude vrouwen dietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was het wel een beetje wat, die foto?
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren. Daar is niets mis mee zolang de fiets maar geen twee lekke banden heeft.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee niet echt mooi, dat je het met oude vrouwen diet
Ik kan mij daar niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
hoor je mij klagen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:07 schreef o.us het volgende:
Is TS lesbisch? Een van de weinige vrouwen die klagen dat mannen aan seks denken
Hommoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
Nee bij jou gaat het snikkeltje natuurlijk meteen de broek uit en de hand in als jij aan seks denkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ik kan mij daar niets bij voorstellen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee bij jou gaat het snikkeltje natuurlijk meteen uit de broek uit en de hand in als jij aan seks denkt.
Op mijn werk geeft dat wel eens een probleemquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee bij jou gaat het snikkeltje natuurlijk meteen de broek uit en de hand in als jij aan seks denkt.
Ga voor zo'n cam site werken....quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Op mijn werk geeft dat wel eens een probleem
Daarom ook op de wc, deur op slot en proberen niet te veel geluid te maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Op mijn werk geeft dat wel eens een probleem
Ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee bij jou gaat het snikkeltje natuurlijk meteen de broek uit en de hand in als jij aan seks denkt.
De Viva jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In de Viva schrijven ze het wel altijd als sex, want dat klinkt schijnbaar sexier.
Nog even en ze schrijven het als 'seques'. Want de letter Q is zo verdomde sexy.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In de Viva schrijven ze het wel altijd als sex, want dat klinkt schijnbaar sexier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben er een verstandig persoon bij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
VROUWEN DIE DENKEN DAT MANNEN DE HELE DAG AAN SEKS DENKEN EN DAN OOK NOG DENKEN DAT ZE GELIJK HEBBEN.
Zwakzinnig viva-volk, huishoudsbeurstypeswalgelijk, smerig.
Mensen die Powned kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
VROUWEN DIE DENKEN DAT MANNEN DE HELE DAG AAN SEKS DENKEN EN DAN OOK NOG DENKEN DAT ZE GELIJK HEBBEN.
We zijn niet bij de slager, kwezel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Een beetje minder mag ook wel
Ik vind het heel leuk voor je enzeau maar ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoor je mij klagen?
seks![]()
zo en nu weer soppen weg
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
Jij heet naar een worst :p lust je worst?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:22 schreef Franknfurter het volgende:
TS noemt zichzelf hotter dan hot en klaagt alsnog over de oppervlakkigheid van mannen
quote:
textbook attention whoring.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:22 schreef Franknfurter het volgende:
TS noemt zichzelf hotter dan hot en klaagt alsnog over de oppervlakkigheid van mannen
Ik denk anders nooit aan seks met ks, wel vaak aan de variant met een x.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef Chai het volgende:
Dat valt wel mee hier hoor. Denk dat het meerendeel hier last krijgt van chronische handklachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:44 schreef handelsketen het volgende:
Gelukkig maar niet , dan houden die kerels geen kwartje over .... hebben we dat gezeur weer .....lollllllll
Geen handklachten, maar mijn hond is inmiddels wel bang voor mequote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hier hoor. Denk dat het meerendeel hier last krijgt van chronische handklachten.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:47 schreef Fokkingvet het volgende:
Vrouwen ook, alleen durven ze er niet voor uit te komen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:06 schreef Chai het volgende:
chai beschuldigen van hete lesboseksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk voor je enzeau maar ik had het niet over jou.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef Pharkus het volgende:
Vingers omhoog, wie van de mannen dacht in dit topic aan een potje rampetampen met TS?
Pharkus, waarom?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef Pharkus het volgende:
Vingers omhoog, wie van de mannen dacht in dit topic aan een potje rampetampen met TS?
Aha, vrouwen denken dus in het algemeen gewoon veel minder...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen zouden om de zeven seconden aan seks denken, maar dat blijkt zwaar overdreven. Wij mannen kunnen onze gedachten vooral niet afhouden van primaire levensbehoeften als eten, slapen en seks. Dit blijkt uit onderzoek van Ohio State University. Mannen denken gemiddeld 19 keer per dag aan seks en 18 keer per dag aan eten en slapen. Daarmee wordt het idee dat mannen haast constant aan seks denken onderuit gehaald, maar wordt tevens een oud cliché bevestigd: mannen (19 keer) dagdromen inderdaad vaker over seks dan vrouwen (10 keer). Vrouwen denken ook minder vaak aan eten (15 keer) en slapen (8,5 keer).
Het onderzoek werd uitgevoerd onder 163 vrouwelijke en 120 mannelijke studenten tussen de 18 en 25 jaar.
www.mannennieuws.nl/?p=7512
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:14 schreef Pharkus het volgende:
En ook jammer dat iedere vent op Fok! een vrouw isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat elke nieuwe vrouw op Fok!
Tegenwoordig een vent is..
Dat heet autisme.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En ook jammer dat iedere vent op Fok! een vrouw is
Mooie vergelijking. Apen eten graag bananen en Nederlanders eten graag kaas.quote:
Eigenlijk vinden apen appels lekkerder.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:43 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. Apen eten graag bananen en Nederlanders eten graag kaas.
Ik heb nog nooit een aap met een ipad gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden apen appels lekkerder.
Zeker nog nooit in een stad geweest?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aap met een ipad gezien
Over een jaar mag ik op proefverlof... hoop ik, maar de laatste tijd met al die TBS incidenten kan het zijn dat ik wat langer moet wachtenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in een stad geweest?
Daar is de topic-verkrachter weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aap met een ipad gezien
En de kaaskop roeper is ook weer in haar eigen topicquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:52 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Daar is de topic-verkrachter weer
trolllatentjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Negen pagina's alweer. Ts is een trolltalentje...
maar je rookt niet!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:09 schreef nosmo_king het volgende:
ik wil ook helemaal niet aan iets anders denken
Romanticusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef rolfson het volgende:
Dat moment van altijd aan seks denken is bij mij afgelopen nadat ik voor het eerst seks heb gehad. Nu denk ik één keer per jaar intensief aan seks. Ik ben geen knappe jongen dus ik moest rond mijn 16e niet al te kieskeurig meer zijn en gewoon gaan voor dat geen ik pakken kon.
Nu had ik vroeger altijd een hele aardige best oude buurvrouw waar ik altijd klusjes voor deed en wist dat ze vaak lustig naar mij keek. Het leek mij dus geen verkeerd idee een poging op haar te wagen. Na een dag lang hard ploeteren in de tuin waarbij het zweet mijn kleren totaal had doorweekt liep ik bij mij thuis naar binnen. Ik had mevrouw eerder al op de bank plaats laten nemen en daar lag ze nu naakt.
Ik moest een beetje verlegen glimlachen omdat ik wist wat er zou gaan gebeuren en liep naar haar toe. Ik ging met mijn hand door haar haar en raakte haar ontblote boezem aan. Het was een ongelofelijk gevoel en binnen een tel was ik volledig hard. Ik zoende haar en bracht mijn tong naar binnen. Ze verschoof een beetje door de kracht waarmee ik dat deed. Ondanks haar koude lippen was het één van de warmste momenten uit mijn leven.
Langzaam begon ik tegen haar aan te rijden terwijl mijn kop over de rand van mijn broek kwam kijken. Toen ik merkte dat het eerste voorvocht naar buiten kwam probeerde ik bij haar binnen te dringen. Het wilde niet ze was kurkdroog. Niet dat zij dr wat aan kon doen ze was al een oud besje dus ik nam verantwoordelijkheid en befte haar tot ze goed nat was. Ik bracht mijzelf naar binnen en kwam binnen luttele seconden tot een hoogtepunt, Ik heb voor het eerst gehuild die dag.
Mijn oud buurvrouw bleef nog liggen en ik zag hoe mijn sap haar lichaam verliet. Het was tijd om afscheid te nemen en bracht haar terug.
Langzaam liet ik haar terug zakken in het gat dat ik eerder die dag gegraven had. Ik had haar een jaar geleden al begraven en pas vandaag wist ik waarom ik dat gedaan had. Zodat ze mij haar laatste eer kon bewijzen en mijn maagdelijkheid een jaar naar haar dood kon ontnemen. Ik schepte het koude zand terug over haar koude lichaam en zei dat ik haar lief had. Vaarwel en tot volgend jaar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef rolfson het volgende:
Dat moment van altijd aan seks denken is bij mij afgelopen nadat ik voor het eerst seks heb gehad. Nu denk ik één keer per jaar intensief aan seks. Ik ben geen knappe jongen dus ik moest rond mijn 16e niet al te kieskeurig meer zijn en gewoon gaan voor dat geen ik pakken kon.
Nu had ik vroeger altijd een hele aardige best oude buurvrouw waar ik altijd klusjes voor deed en wist dat ze vaak lustig naar mij keek. Het leek mij dus geen verkeerd idee een poging op haar te wagen. Na een dag lang hard ploeteren in de tuin waarbij het zweet mijn kleren totaal had doorweekt liep ik bij mij thuis naar binnen. Ik had mevrouw eerder al op de bank plaats laten nemen en daar lag ze nu naakt.
Ik moest een beetje verlegen glimlachen omdat ik wist wat er zou gaan gebeuren en liep naar haar toe. Ik ging met mijn hand door haar haar en raakte haar ontblote boezem aan. Het was een ongelofelijk gevoel en binnen een tel was ik volledig hard. Ik zoende haar en bracht mijn tong naar binnen. Ze verschoof een beetje door de kracht waarmee ik dat deed. Ondanks haar koude lippen was het één van de warmste momenten uit mijn leven.
Langzaam begon ik tegen haar aan te rijden terwijl mijn kop over de rand van mijn broek kwam kijken. Toen ik merkte dat het eerste voorvocht naar buiten kwam probeerde ik bij haar binnen te dringen. Het wilde niet ze was kurkdroog. Niet dat zij dr wat aan kon doen ze was al een oud besje dus ik nam verantwoordelijkheid en befte haar tot ze goed nat was. Ik bracht mijzelf naar binnen en kwam binnen luttele seconden tot een hoogtepunt, Ik heb voor het eerst gehuild die dag.
Mijn oud buurvrouw bleef nog liggen en ik zag hoe mijn sap haar lichaam verliet. Het was tijd om afscheid te nemen en bracht haar terug.
Langzaam liet ik haar terug zakken in het gat dat ik eerder die dag gegraven had. Ik had haar een jaar geleden al begraven en pas vandaag wist ik waarom ik dat gedaan had. Zodat ze mij haar laatste eer kon bewijzen en mijn maagdelijkheid een jaar naar haar dood kon ontnemen. Ik schepte het koude zand terug over haar koude lichaam en zei dat ik haar lief had. Vaarwel en tot volgend jaar.
U heeft talent.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef rolfson het volgende:
Potato potato.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:00 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Talent ? Meer een zieke geest.
Ja want vrouwen masturberen ook niet en laten geen schetenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
vrouwen ook, maar die zijn te preuts om dit toe te geven
Zo makkelijk wordt een vrouw toch niet zwanger. En dat bedoelt dat plaatje toch ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[ afbeelding ]
www.mannennieuws.nl/?p=7512
wat praat jij nou poep, leer een zin lezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja want vrouwen masturberen ook niet en laten geen scheten
Jij zegt leer een zin lezen, maar dat gaat niet, want volgens jouw logica kan hij jouw zin niet lezen en dus snapt hij niet wat jij bedoelt, dus hij kan het ook niet leren. Beter zet je je nummer op het forum, zodat hij je kan bellen en kan vragen wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat praat jij nou poep, leer een zin lezen
touchéquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij zegt leer een zin lezen, maar dat gaat niet, want volgens jouw logica kan hij jouw zin niet lezen en dus snapt hij niet wat jij bedoelt, dus hij kan het ook niet leren. Beter zet je je nummer op het forum, zodat hij je kan bellen en kan vragen wat hij bedoelt.
0906-natterokjesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:49 schreef rolfson het volgende:
Ja beter zet je je nummer op het forum.
Ik gaf maar een extra cinisch voorbeeld wat jouw conclusie bekrachtigdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat praat jij nou poep, leer een zin lezen
idd, seks is gewoon goddelijkquote:
ik ben slechts voor seks in de wieg gelegd, niet voor cynismequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gaf maar een extra cinisch voorbeeld wat jouw conclusie bekrachtigd
OK maak ze!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben slechts voor seks in de wieg gelegd, niet voor cynisme
en nu ga ik even neuken, dag
met voorbinddildo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben slechts voor seks in de wieg gelegd, niet voor cynisme
en nu ga ik even neuken, dag
Is dit haar flickr ?quote:
Makkie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En maar push up BH's kopen, in strakke truitjes lopen enzovoort enzovoort.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Kijk wat ik niet snap is dat vrouwen klagen over dat mannen teveel aan sex denken, maar zelf zitten ze 1 uur hun makeup en haar te doen voordat ze de deur uit gaan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Makkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Run rabbit, run.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
D'r trui heeft gaatjes kijk!
[ afbeelding ]
Dat zeggen ALLE vrouwenquote:
Nee ze zijn tegenwoordig allemaal bicurious.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat zeggen ALLE vrouwen
Girls kiss touch lick and suck fuck eachother. Calls themselves HETERO!
Problem?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat zeggen ALLE vrouwen
Girls kiss touch lick and suck fuck eachother. Calls themselves HETERO!
En dat vooral.quote:
Alleen die schijnheiligheid..quote:
Boeiend, zo lang ze het maar doen.quote:
true.. true..quote:
Meid je mascara loopt links uit.. (rechts voor jou)quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meid je mascara loopt links uit.. (rechts voor jou)
Goh dat je dat kan zienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vrouwen net zo goed hoor, vaker dan ze zelf toe zullen geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Overal waar je komt zijn er mannen die alleen maar aan sex denken, collega's bij mij op het werk ook.
En ja hier op Fok! ook
Klacht: mannen denken alleen maar aan sex
SuperrrTuxx, ik hou van je!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Klopt, aan iets anders kunnen ze niet denken die dombo's.
Dan hoor je dus dingen die je alleen maar wilt horenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vrouwen net zo goed hoor, vaker dan ze zelf toe zullen geven.
ja, de mening van medisch-wetenschappers die daadwerkelijk onderzoek hebben gedaan naar dit soort verschijnselen, een mening die anders dan jouw subjectieve opvatting in deze wel onderbouwd is met feiten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:47 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dan hoor je dus dingen die je alleen maar wilt horen
Dat is netjes van je!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht net weer even aan seks. Ik dacht ik beken het hier maar even.
Is zelf een kerelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
SuperrrTuxx, ik hou van je!
Wat een expertquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, de mening van medisch-wetenschappers die daadwerkelijk onderzoek hebben gedaan naar dit soort verschijnselen, een mening die anders dan jouw subjectieve opvatting in deze wel onderbouwd is met feiten.
Stop jij maar lekker sinaasappels in je kut, maar ik ben blij dat andere vrouwen wel een lul in hun spleet willen.quote:
Man, ik denk de HELE TIJD aan seksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht net weer even aan seks. Ik dacht ik beken het hier maar even.
Dan doe je het te weinigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Man, ik denk de HELE TIJD aan seks
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Stop jij maar lekker sinaasappels in je kut, maar ik ben blij dat andere vrouwen wel een lul in hun spleet willen.
Wat zei je nou?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:11 schreef TheOnion het volgende:
Dan moet je je niet als een hoer kleden
Good one, nu is hij vast uitgelult.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Jij hebt al gewoon eens een sinaasappel in je anus gestopt en kwam er vervolgens weer bruin eruit
Nee jij bent een hoerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wat zei je nou?
Ben je of heb je een hoer?
Moeite met lezen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:20 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Nee jij bent een hoer
en kijk eens naar jouw tekst onder jouw avatar, 'hooter than hot'. hypocriet hoerwijf
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef rolfson het volgende:
Langzaam liet ik haar terug zakken in het gat dat ik eerder die dag gegraven had. Ik had haar een jaar geleden al begraven en pas vandaag wist ik waarom ik dat gedaan had. Zodat ze mij haar laatste eer kon bewijzen en mijn maagdelijkheid een jaar na haar dood kon ontnemen. Ik schepte het koude zand terug over haar koude lichaam en zei dat ik haar lief had. Vaarwel en tot volgend jaar.
jij kwam er ook bruin uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Jij hebt al gewoon eens een sinaasappel in je anus gestopt en kwam er vervolgens weer bruin eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |