Er staat seks in je ondertitel.quote:
ik denk ook alleen maar daar aan eh, walgelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er staat seks in je ondertitel.
TS haat je.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk ook alleen maar daar aan eh, walgelijk
Jij denkt ook alleen maar aan seks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:04 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ga maar naar de hoeren, daar kun je neuken!
Vrouwen zijn geen hoerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ja, moeten vrouwen maar niet allemaal hoeren zijn
Precies ze vraagt er gewoon omquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overigens heeft TS enkele seksuele toespelingen in haar naam, ondertitel en signature.
Wil het een beetje lukken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef joeftw het volgende:
Pompuhh! Rammen!! Bonken!! Soppen!! Rampetampen!! Cohabiteren!!
PM me maar voor een afspraak.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken?
Homoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ze wil gewoon hard geneukt worden.
Ts is seksueel gefrustreerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:10 schreef moonobserver het volgende:
Waarom begin je over seks TS? ik zat net even aan iets anders te denken maar nu laat jij mij weer aan seks denken.
Is het alweer zo laat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:09 schreef BrandX het volgende:
TS leeft nog in de jaren vijftig waar serieus gedacht werd dat de meeste mannen niet continue aan sex denken waar dit wel zo is.
Evenals de meeste vrouwen trouwens.
Welkom in 2012, TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |