quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:42 schreef HunterSThompson het volgende:
Hhahaaha. Je moeder huisbaas noemen.
Dat zou wel tof zijn: je pizza de volgende dag op kunnen halen bij het postkantoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:58 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Die pizzabezorger heeft groot gelijk. Ik kom als postbode ook wel eens met legitimatiezendingen bij klanten, die dan een briefje met een 06-nummer op de voordeur hebben hangen. Vroeger was ik dan zo gek om ze te bellen. Met mijn eigen telefoon, want telefoons van de zaak hebben we niet. Zaten ze op het werk, waren net de kinderen naar school aan het brengen of boodschappen aan het doen.
"Ja, ik kom er meteen aan. Ben over 5 minuutjes daar". En moest ik vervolgens een kwartier staan wachten totdat ze eindelijk thuis kwamen. Daar ga ik dus echt niet meer aan beginnen. Als je niet thuis bent kom ik de dag erna nog een keer, en als je dan nog niet thuis bent mag je het zelf komen ophalen bij het postagentschap.
Het is wel een idee, kan de PostNL/TNT een beetje uit de rode cijfers halen als ze naast post bezorgen ook pizzas bezorgen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn: je pizza de volgende dag op kunnen halen bij het postkantoor
groot raadsel jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap er niks van. Flesje sprite naast je voeten?
TS bestelt pizza. TS is beetje doof en hoort pizzabezorger niet bonken op de deur. Huisbaas doet geirriteerd open en gaat samen met de pizzabezorger naar boven en drinkt het flesje sprite leeg en plast in het flesje en zet het vervolgens neer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |