TS had vroeger in de avond een pizza besteld. (Ja, ook opperbazen zoals ik doen soms de gewone, alledaagse dingen van het plebs

). De eikel die de pizza bezorgt belt echter niet eens

zoals er in de instructies staat maar blijft hard aankloppen op de gezamenlijke deur van het studentenhuis

. Hierdoor wordt het klungelig nerdje van een huisbaas (compleet met bril en krassende stem) wakker en doet de deur voor hem open.
Wat voor tafereel volgt?

beide eikels komen op mijn deur kloppen om te vragen of ik eten besteld heb. En huisbaas-lul zegt zelfs dat meneer de pizzaman buiten moest staan kloppen een tijdje lang

Blijkbaar was hij hierdoor een beetje geirriteerd geraakt.

Daarop reageerde ik in mijn kille, rustige manier van doen dat meneer niet voor niets mijn telefoonnummer meekreeg en maar een belletje hoefde te plegen. Waarop meneer de pizzaman zegt dat hij dat wel wist maar toch niet deed

Vervolgens vraag ik waar mijn flesje Sprite is gebleven, en antwoordt die huisbaasgek voor hem dat hij onder mijn voeten ligt

Vervolgens checkt Mnr Nerdje of ik wel ga betalen voordat hij naar beneden weggaat. Daarop krijgt hij een luid bedankje van pizza-bezorger eikel
Samenvatting:
TS bestelt pizza. Bezorger-eikel blijft tijdje lang aankloppen ipv te bellen waardoor huisbaas-sukkel open moet doen. Beide mannetjes komen naar boven marcheren om mij vervolgens af te zeiken over het niet open doen beneden
vervolgens zeurt huisbaas over Sprite-flesje naast mijn voeten en controlerrt de betaling voordat hij weggaat 
Klacht: huisbaas die eruit ziet als hoofdrolspeler in Revenge of the
Nerds 
Klacht 2: pizzabezorger die blijkbaar zich geen telefoon kan permitteren 
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein