abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109123854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Geen idee, maar als hem hebt ontvang ik hem graag :P
Je kan nooit de Analytics van een andere site bekijken. Hooguit kan je via urlpulse en inderdaad een tool van Google wat gegevens zijn. Maar zo uitgebreid als Analytics is kan je nooit zien.
pi_109126863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je kan nooit de Analytics van een andere site bekijken. Hooguit kan je via urlpulse en inderdaad een tool van Google wat gegevens zijn. Maar zo uitgebreid als Analytics is kan je nooit zien.
Dat snap ik ;) was een geintje.
Vroeger (misschien nu nog) kon je dat bij AWstats wel zien, die waren niet beveiligd.
pi_109132839
Ohhh zo vervelend, paar dagen steeds rond de 2 euro, denk jaaa gaat weer goed en dan opeens weer een dag 0,00 euro... zo irritant.
pi_109134684
Vandaag 2 clicks maar 0,00 euro :(
pi_109134934
quote:
Grote wijziging in zoekmachine Google

AMSTERDAM – Google gaat de komende maanden een grote wijziging doorvoeren aan de zoekmachine. Er worden naast links meer directe antwoorden en feiten weergegeven.

Dat schrijft the Wall Street Journal donderdag op basis van een interview met Amit Singhal van Google.

Het bedrijf zal de manier waarop de relevantie van links bepaald wordt niet veranderen, maar zal wel meer gaan leveren dan alleen links. Zo moet er direct antwoord worden gegeven op meer vragen zodat gebruikers het antwoord niet hoeven te zoeken in één van de resultaten.

Als er gezocht wordt op de tien grootste meren van de Verenigde Staten zal Google de lijst mogelijk zelf geven in plaats van verwijzen naar een andere website.

Semantisch zoeken
Daarnaast wordt er ingezet op ‘semantisch zoeken’. De zoekmachine zal dan de betekenis van woorden beter begrijpen. Zo wordt het verschil tussen de auto Jaguar en het dier Jaguar herkend en kan Google verbanden tussen worden zien.
Ook worden zoekresultaten beïnvloed door de locatie van de gebruiker en de tijd waarop de zoekopdracht wordt ingevoerd.

Gevolgen
De veranderingen zijn belangrijk voor Google in verband met het aanbieden van nog relevantere advertenties waardoor meer inkomsten gegenereerd kunnen worden. Voor websites die grotendeels afhankelijk zijn van verkeer via Google kan de verandering mogelijk slecht uitpakken.
Door het semantisch zoeken worden sommige websites namelijk relevanter of minder relevant. De waardering zelf is niet veranderd, maar de volgorde van presenteren kan wel wijzigen.

Database uitgebreid
De verbeteringen zijn mogelijk omdat de zoekmachine beter zal communiceren met een uitgebreide database met daarin personen, plaatsen en dingen. Google heeft deze database de afgelopen twee jaar stilletjes uitgebreid.

De zoekgigant hoopt concurrenten met de wijzigingen voor te blijven. Naast Microsoft is bijvoorbeeld Facebook een concurrent omdat het sociale netwerk een enorme database met gegevens over personen en plekken heeft. Een goede zoekfunctie ontbreekt echter nog.
http://www.nuzakelijk.nl/(...)kmachine-google.html
If not now, then when.
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:37:58 #56
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_109136422
Ook een mail gehad over "gameplay-pagina's"?

Wij wel.. Jammer, de adds vallen op onze gamesite zo mooi tussen de rest ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:07:49 #57
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_109137233
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef DuracellPower het volgende:
Ook een mail gehad over "gameplay-pagina's"?

Wij wel.. Jammer, de adds vallen op onze gamesite zo mooi tussen de rest ;)
wat is dat precies? Een "gameplay pagina"?
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:55:46 #58
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_109138610
quote:
Vandaag delen we onze praktische tips en trucs voor hoe u advertenties van AdSense voor inhoud op gameplay-pagina's kunt plaatsen zodat dit geen verwarring zaait bij de gebruiker en niet leidt tot ongeldige klikactiviteit. Als u een site met online games heeft, verwijst de term 'gameplay-pagina' naar de pagina waarop een afzonderlijke game wordt beschreven en een gebruiker kan klikken om de game te gaan spelen. Lees ook deel 1: de juiste afstand houden en deel 2: het juiste product kiezen voor meer tips om ongeldige klikken te voorkomen en te zorgen voor een goede gebruikerservaring.

Laten we beginnen met een korte samenvatting van waarom het belangrijk is deze beleidsregels te volgen om het aantal onbedoelde klikken te minimaliseren. Ten eerste controleren we nauwkeurig de klikken op en vertoningen van Google-advertenties om ons netwerk te beschermen tegen kunstmatig opgedreven kosten. Ongeldige activiteit die we detecteren, wordt in mindering gebracht op de inkomsten aan het einde van de maand en kan in sommige gevallen zelfs leiden tot een uitgeschakeld account waarvoor de inkomsten worden terugbetaald aan de betreffende adverteerders. Daarnaast zorgt laagste-prijsbepaling ervoor dat grote aantallen onbedoelde klikken op de lange termijn leiden tot lagere inkomsten voor uitgevers. Dit komt omdat onbedoelde klikken niet resulteren in conversies voor adverteerders, waardoor het bedrag dat ze bereid zijn te betalen om advertenties weer te geven op uw site, ook afneemt.

Als algemene richtlijn voor online gamesites is het belangrijk uzelf de volgende vraag te stellen: 'Kan een gebruiker die de taal niet spreekt waarin mijn pagina is geschreven, van de gameplay-pagina met de beschrijving naar de daadwerkelijke game navigeren, waarbij de kans klein is dat er per ongeluk op advertenties wordt geklikt?' Het antwoord moet 'ja' zijn. Op basis hiervan hebben we de volgende twee tips samengesteld:
Interstitial pagina's met advertenties: gameplay-knoppen moeten niet leiden naar interstitial pagina's die voornamelijk zijn gevuld met advertentieblokken van AdSense voor inhoud en geen duidelijke links naar de game bevatten. In het algemeen moeten links die zijn bedoeld om naar gameplay-pagina's te navigeren de gebruiker niet misleiden om op AdSense-advertenties te klikken. Bezoek ons Helpcentrum voor meer informatie over AdSense-advertenties op interstitial pagina's.
Onopvallende startknoppen: startknoppen van games moeten klikbaar zijn en op een goed zichtbare plek worden geplaatst. Om verwarring bij de gebruiker te beperken, moet u met tekst en beeld aangeven hoe de game kan worden gespeeld. Advertentieblokken moeten niet te dicht rondom links naar de game worden geplaatst. Bezoek ons Helpcentrum voor het volledige beleid ten aanzien van misleidende AdSense-implementaties.
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:11:40 #59
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_109142155
Even laten weten dat ik nog leef ben even druk met andere zaken :D

ps : wat een geklooi om een .eu domeinnaam te verhuizen zeg...

http://www.eurid.eu/nl/faq-2#how_transfer

Ze werken niet met verhuistokens (krijg je ook niet). Morgen even dat document faxen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_109145244
Een .eu verhuizen is juist heel simpel. Er zijn twee mogelijkheden:

Transfer: hierbij verandert de registrar maar niet de houder. Een transfer gebruik je als je je eigen domeinnaam naar een andere registrar wil verhuizen.
Trade: hierbij verandert de houder van de domeinnaam. Een trade gebruik je als je een domeinnaam van een ander overneemt. Hierbij kan je ook meteen de registrar wijzigen.

Wat moet je doen:

• Bedenk of je een transfer of een trade nodig hebt
• De nieuwe houder start bij de nieuwe registrar een transfer- of trade request

In het geval van een transfer krijgt de houder een email die hij online moet bevestigen
In het geval van een trade krijgen de oude en de nieuwe houder zo een email

Als de emails bevestigd zijn gaat de transfer/trade van start. Mijn ervaring is dat het vervolgens 1 tot 5 dagen duurt voor de transfer/trade is voltooid.
pi_109146057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:07 schreef Frith het volgende:

[..]

wat is dat precies? Een "gameplay pagina"?
Pagina waar het spel gespeeld wordt (gamepage/waar de swf oid wordt afgespeeld)

In dit geval is het de pre-game page. Dat is een tussen pagina.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2012 23:22:42 ]
pi_109160752
Zoals het er nu naar uitziet ga ik deze maand eindelijk meer dan 10 euro verdienen, whoehoe! :P Dan krijg ik na deze maand ook weer een keer uitbetaald. Dat werkt tenminste motiverend en hopelijk haal ik de betaalgrens daarna weer eerder dan de vorige keer. De laatste keer was juni vorig jaar. :')
pi_109161476
Gister hele dag op 0, vanmorgen toen ik wakker werd toch nog 1,34 het lijkt erop dat de 1 euro per dag nu meer standaard dan uitzondering is geworden. Op naar de 3,33.
pi_109164337
Adsense gaat lekker deze maand, en net onverwacht een domeintje verkocht als kers op de taart.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:24 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109164484
Iemand biedt mij een aanzienlijk bedrag voor een domein dat ondertussen al een jaar actief is en een 'begrip' onder mijn doelgroep, ook het enige domein waarop die site te bereiken valt.
Best een dilemma om te beslissen, zeker daar het mijn hoofdbron qua inkomsten is wat betreft Adsense.

Bij het bedrag kun je denken aan zo'n 40 keer de maandwinst aan inkomsten via Adsense waarbij ik m'n hostingkosten etc. er al afgetrokken heb.
pi_109164546
40 keer de maandwinst? dan neig ik heel sterk naar doen. tenzij je 20 euro per maand verdient :P
pi_109164564
Tenzij de maandwinst 1 euro is. :P
pi_109164594
Tenzij je maand inkomsten 1euro zijn.. neig ik ook naar doen, zeker als hij pas een jaar oud/actief is. Maar zonder inkomsten en site is het altijd wat lastig schatten..

Maar in het algemeen zou ik zeggen doen ja, 6 tot 12x maand inkomsten is gewoonlijk.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:45:02 #69
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109165113
Ja ik weet de gebruikelijke inkomsten, het is ook een bijzonder aanlokkelijk bedrag, al levert het wel weer wat hoofdbrekens op zo.
Iemand enig idee hoe dit in z'n werk gaat wanneer je dezelfde content onder een andere URL voortzet, met vele duizenden links in Google die doodlopend worden, word ik natuurlijk ook niet vrolijk al geloof ik dat je kunt vermelden dat de site niet meer bestaat.

Er zitten ook wat haken en ogen aan, ik dien de site echt voort te zetten op een URL die afwijkt van de huidige en het bedrijf in kwestie zit in dezelfde groep (alleen dan een andere subgroep, denk aan beiden cola maar ik merk A en hij overzicht van merken A t/m Z van cola) als dat ik zit.
Er zit sowieso nog een hoop rek in de site, de Adsense loopt nog steeds op, bezoekersaantallen en leden hebben de laatste maanden een boost gekregen en bedrijven hebben steeds meer interesse om te adverteren.

Het domeinnaam zit echt ingebakken bij mijn doelgroep, praktisch iedereen die iets met het onderwerp heeft kent de site en ik ben ergens toch enigszins bang dat ik veel van mijn 'klanten' verlies door over te stappen op een andere naam, andere huisstijl/logo, een domein zien te vinden dat ook makkelijk te onthouden valt en of het niet ineens inzakt. :')
Misschien een beetje de vrees voor het onbekende, m'n verstand zegt gewoon doen. :+
pi_109165308
als hij alleen de domeinnaam wil zou ik nog meer zeggen om het te doen. misschien kan je een afspraak maken het pas over 1 maand te doen, dat je bezoekers kan waarschuwen dat de site onder een andere naam verder gaat.

ben wel benieuwd wat de site is dan, en of ik hem ken, wil je hem niet pm'en? zal er niet met idee vandoor gaan ;)
pi_109165685
Verkopen, 40x de maandwinst is meer dan genoeg.

Dat is meer dan 3 jaar inkomsten man. Drie jaar de tijd om iets nieuws op te bouwen, zonder geld te verliezen.

Ik zou altijd verkopen vanaf 24x maandwinst.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:08:07 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109165746
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
Verkopen, 40x de maandwinst is meer dan genoeg.

Dat is meer dan 3 jaar inkomsten man. Drie jaar de tijd om iets nieuws op te bouwen, zonder geld te verliezen.
Zit ook wel wat in inderdaad, al zou het totaal in elkaar zakken onder een andere domeinnaam .. dan nog zit ik wel goed. ^O^
pi_109167055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
...
Ik zou altijd verkopen vanaf 24x maandwinst.
Domain only of met site? Met site koop ik graag voor 24x maandwinst, uiteraard afhankelijk van een paar factoren zoals niche, (kwaliteit van de) techniek, tijdsbesteding en marge.
pi_109168117
Van de week een website gekocht voor een heel zacht prijsje, terwijl de unieke content die er op staat al dat bedrag waard was. 95% van de bezoekers komt via Google, meerdere honderden unieke bezoekers per maand. Heb de adsense advertenties (en de affiliate links) vervangen voor mijn eigen codes, maar ik ben benieuwd of ik nog wat verder kan optimaliseren behalve nieuwe content. Is het verstandig om oude content te updaten (waar dus een oude datum bij de blogpost staat), of om nieuwe content te maken?
pi_109169516
Nieuwe content.
pi_109169747
Gaat om een wordpress systeem, dus gewoon een nieuwe post, en dan de oude verwijderen? Lijkt me niet goed voor de opgebouwde vindbaarheid in Google... Iets zegt me dat ik ook de oude post kan aanpassen (dus nieuwe content erin) en de datum aanpassen, maar ik weet technisch niet of Google dat ziet of niet.
pi_109170533
Ik ben altijd op zoek naar pareltjes (!): leuke ideeen en strategieen om mijn huidige websites te verbeteren. Nu wil ik dit ook gaan proberen op al reeds bestaande websites, en wil dus wel graag een website van iemand overnemen, kijken of ik eriets mooi van kan maken. Welke sites zijn een beetje betrouwbaar voor het overnemen van (nederlandstalige) websites? Ik ken sitedeals wel, maar zijn vrij veel flut websites te vinden met hoge concurrentie..
Iemand hier meer ervaring mee heeft? (nederlandse) site-flipping bijv? Is hier een beetje een nederlandse markt voor?
pi_109170645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:59 schreef vincm het volgende:
Gaat om een wordpress systeem, dus gewoon een nieuwe post, en dan de oude verwijderen? Lijkt me niet goed voor de opgebouwde vindbaarheid in Google... Iets zegt me dat ik ook de oude post kan aanpassen (dus nieuwe content erin) en de datum aanpassen, maar ik weet technisch niet of Google dat ziet of niet.
Ik zou het oude laten staan en nieuwe posts toevoegen.
pi_109171697
Inderdaad, wat is er mis met een post toevoegen ? Waaom zou je de oude willen aanpassen ? Oude content is ook content en daar kan je niet genoeg van hebben.
pi_109174857
iemand hier nog zo'n adword start tegoedbon voor mij?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:37:41 #81
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_109177215
Bijna al de nieuwe Adwords bonnen staan op naam toch? Ik heb er 3 liggen maar allemaal op mijn naam...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:49:35 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109177642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef ToshiArai het volgende:
Bijna al de nieuwe Adwords bonnen staan op naam toch? Ik heb er 3 liggen maar allemaal op mijn naam...
Bij de Automatisering Gids zit er ongeveer elke week eentje, en die staat echt niet op naam.

@RanTheMan: PM me maar als je er nog een nodig hebt dan.
Don't let my username fool you...
pi_109181293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef ToshiArai het volgende:
Ik krijg er elke week wel 1 bij de adformatie, maar die liggen op mn werk :(
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109203755
Dit weekend is er hier in de buurt een gigantische lichtprojectie op een gebouw te zien. Is het eigenlijk toegestaan zoiets te filmen en op Youtube te zetten?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:05:52 #85
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_109204737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dit weekend is er hier in de buurt een gigantische lichtprojectie op een gebouw te zien. Is het eigenlijk toegestaan zoiets te filmen en op Youtube te zetten?
filmen van een specifiek gebouw moet je soms (vaak) al toestemming voor hebben.
Een lichtprojectie die door een apart bedrijf wordt geregeld of met een specifiek doel in termen van merk e.d. kan ook worden afgekapt.

De enige regel die telt wat filmmateriaal betreft is dat als het niet van jezelf is, dan komt er vanzelf iemand zeiken dat het van hem is. Daar kun je vergif op innemen. (wat een rare uitspraak is dat toch)

En dan moet je natuurlijk nog oppassen voor behulpzame familieleden enzo. Of 'fans' die andere mensen niks gunnen. Tenminste, dat is mijn indruk van diverse posts hier en filmpjes op youtube van mensen die "zonder reden zijn gebanned". Tja, dat krijg je als niet genoeg kennis hebt en dus niet op tijd kunt ingrijpen. Maar enfin.

Ik moest mijn aanvraag voor adsense maar eens herindienen zo onderhand. :P
pi_109205099
Thanks. Het gaat hier om.

Ben niet van plan er Adsense onder te zetten en vermeld er duidelijk bij dat ik niet de rechten op de projectie bezit, ga de gok wagen.
pi_109217832
Tonio Zie vakje productplaatsing bij je youtube.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:34:02 #88
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_109217850
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Thanks. Het gaat hier om.

Ben niet van plan er Adsense onder te zetten en vermeld er duidelijk bij dat ik niet de rechten op de projectie bezit, ga de gok wagen.
Dat lijkt me heel specifiek het eigendom van de artiest, en het museumgebouw is daar nog eens apart op. Dat is alsof je adsense op andermans' concert wil zetten, het lijkt me dat Youtube / google dat afschiet.
Dit is geen video 'ter educatie' of wat dan ook, het is gewoon een directe video van een voorstelling. (wel tof overigens, dat het even gezegd is)

Tenzij Zweden heel andere wetten heeft op dat vlak (lijkt me sterk) of de artiest alle rechten heeft afgewoven. Dat is niet hetzelfde als de Creative Commons licentie, waarop je wel mag gebruiken, maar wederom geen geld op mag vragen.
Tenminste, dat laatste dacht ik dan toch. Want anders heeft die licentie niet zoveel zin.

Maar goed, ik ben geen jurist ofzo, dus ik lees de regels gewoon heel letterlijk.
pi_109227830
Weet iemand goeie hosting voor een schappelijke prijs? Ik heb bij Versio en Lionhosting gezeten maar beide hosting bedrijven lijken bezoekers van >50 tegelijkertijd toch niet echt te waarderen. Ik weet dat VPS een optie is, maar met de technische vereiste kennis en de extra kosten voor o.a. adminpanelen e.d. weet ik toch niet helemaal of het is wat ik zoek. Ik heb een budget van tussen de 0-10 euro per maand voor een bezoeker aantal van ~40.000-50.000 per maand met op enkele dagen per week meer dan 100 bezoekers voor enkele uren.
Ik ben geen expert op gebied van hosting maar heb op zich wel de technische kennis om te sleutelen e.d. een vps is op zich ook mits daar een directadmin paneel oid achter hangt.
pi_109231546
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef IcewindNL het volgende:
Weet iemand goeie hosting voor een schappelijke prijs? Ik heb bij Versio en Lionhosting gezeten maar beide hosting bedrijven lijken bezoekers van >50 tegelijkertijd toch niet echt te waarderen. Ik weet dat VPS een optie is, maar met de technische vereiste kennis en de extra kosten voor o.a. adminpanelen e.d. weet ik toch niet helemaal of het is wat ik zoek. Ik heb een budget van tussen de 0-10 euro per maand voor een bezoeker aantal van ~40.000-50.000 per maand met op enkele dagen per week meer dan 100 bezoekers voor enkele uren.
Ik ben geen expert op gebied van hosting maar heb op zich wel de technische kennis om te sleutelen e.d. een vps is op zich ook mits daar een directadmin paneel oid achter hangt.
Hoeveel dataverkeer trekt je site? Heb je een zware site of is het alleen een paar html pagina's? Dat is een erg klein (te klein) budget voor dat aantal bezoekers per maand.
pi_109236109
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:10 schreef vincm het volgende:

[..]

Hoeveel dataverkeer trekt je site? Heb je een zware site of is het alleen een paar html pagina's? Dat is een erg klein (te klein) budget voor dat aantal bezoekers per maand.
Ik heb goedkope hosting bij versio van ca. 11 euro per jaar, en heb 40.000 bezoekers per maand. En ongeveer 200.000 paginaweergaves p/m. Bij mij werkt m'n website ook gewoon nog goed. En zit lang niet over m'n dataverkeer heen. Dus het hoeft echt niet te weinig te zijn.
  zondag 18 maart 2012 @ 16:45:10 #92
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_109238569
quote:
Euhm ideaal voor jouw volgens mij is http://aws.amazon.com/. Je betaalt alleen hoeveel je gebruikt, voordeel is dat als je zoals jouw alleen op sommige momenten 100 bezoekers hebt je geen server betaalt die continu 100 bezoekers aan kan.
pi_109250707
quote:
Alleen het aantal bezoekers zegt niks. Als jij per pageview 30 SQL queries doet begrijp ik wel waarom ze het niet waarderen, daar is shared hosting niet voor bedoelt, tenminste, budget shared hosting niet.

Ik zou voor een VPS + DirectAdmin gaan.

..oh en je budget opschroeven ;)
pi_109262737
Deze vraag is meer webwinkel gericht maar ik denk dat het omtrent de juridische aspecten wel hier past.

Als klanten een bestelling doen en ze maken een account aan hebben ze optie om een nieuwsbrief te ontvangen. Deze staat standaard op "Nee". Nu is het mogelijk om deze te zetten op "Ja" zodat ze zich automatisch aanmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe zijn de regels in Nederland hierop?

Wat is beter uit het commercie standpunt. Standaard op nee of beter op ja?

Bedankt.
If not now, then when.
pi_109263094
Ik heb geen bron, maar ik geloof dat dat een aantal jaren is veranderd, dat je het niet meer automatisch op ja mag zetten.

lees dit maar even door: http://www.frankwatching.(...)-e-mailcommunicatie/

misschien valt het hieronder: "Iemand moet zich zelf, uit vrije wil en bewust inschrijven"
pi_109263239
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alleen het aantal bezoekers zegt niks. Als jij per pageview 30 SQL queries doet begrijp ik wel waarom ze het niet waarderen, daar is shared hosting niet voor bedoelt, tenminste, budget shared hosting niet.

Ik zou voor een VPS + DirectAdmin gaan.

..oh en je budget opschroeven ;)
Bedankt voor de reactie! Ik zal inderdaad op zoek gaan naar de best mogelijke VPS + DirectAdmin. Hoewel ik op zich niet te grote paginas heb met veel SQL queries is het probleem de hoge aantal bezoekers binnen een korte tijd. Mocht iemand ervaring hebben met een goede VPS + DirectAdmin Host hoor ik het graag.

Hoe dan ook zal ik mijn ervaringen hier posten!
pi_109263258
Nou, op heel erg veel webshops (Nederlandse, ook bekende) staat het vinkje standaard op ja ik wil nieuws en updates etc ontvangen.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:16:51 #98
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_109263406
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 07:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb geen bron, maar ik geloof dat dat een aantal jaren is veranderd, dat je het niet meer automatisch op ja mag zetten.

lees dit maar even door: http://www.frankwatching.(...)-e-mailcommunicatie/

misschien valt het hieronder: "Iemand moet zich zelf, uit vrije wil en bewust inschrijven"
Volgens mij idd een jaar geleden ofzo ingevoerd.
pi_109263516
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:00 schreef IcewindNL het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie! Ik zal inderdaad op zoek gaan naar de best mogelijke VPS + DirectAdmin. Hoewel ik op zich niet te grote paginas heb met veel SQL queries is het probleem de hoge aantal bezoekers binnen een korte tijd. Mocht iemand ervaring hebben met een goede VPS + DirectAdmin Host hoor ik het graag.

Hoe dan ook zal ik mijn ervaringen hier posten!
Wat is het budget? :) Voor 10,- ga je het niet vinden namelijk.

En als je toch niet zoveel SQL queries doet, kan je misschien als nog naar shared hosting kijken. Ik ging er vanuit dat je veel SQL queries deed :)
  maandag 19 maart 2012 @ 14:39:28 #100
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_109273345
LOL heb ik weer.

Heb vorige week goud-koers punt eu op Sedo te koop gezet (minimaal 60 euro bod). Een vriend van mij laten bieden (als test) op dit domein.

Zodra iemand bied ga je de auction in (ontvang ik wel meer bids dacht ik). Gevolg niemand had meer geboden en domein is nu "verkocht"aan die vriend van mij.

Verdiensten :

This buyer discovered goud-koers.eu on Sedo’s website.

Sales through our website are subject to a 15% commission (minimum fee of 50 EUR applies). Sedo’s commission for this sale is 50 EUR and you have earned 10 EUR.

:') :') :')

Makkelijk verdienen zeg voor Sedo :D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')